Strona 1 z 1

Mortal Kombat X

: 4 paź 2016, o 17:53
autor: Bigos
Mam Mortal Kombat X. Przed chwilą zaczęła mi się ściągać aktualizacja do XL. wie ktoś może coś więcej na ten temat? To tak na stałe czy jakaś czasowa akcja?

Re: Mortal Kombat X

: 4 paź 2016, o 17:59
autor: kamil_999666
Prawdopodobnie poprawiony kod sieciowy, darmowy dla wszystkich wyszedł z bety wraz z premierą KP2 na PC/Zbiorczego XL.

Edit: Miałeś samego MKX czy wersje premium, bo ja to drugie to być może stałeś się właśnie właścicielem KP2.

Re: Mortal Kombat X

: 4 paź 2016, o 18:01
autor: Bigos
Poprawiony kod sieciowy? Trochę mało zmian jak na ponad 23GB patcha. Poza tym gra w bibliotece zmieniła nazwę na XL.

Re: Mortal Kombat X

: 4 paź 2016, o 18:03
autor: Revan
Połatana podstawka + jakieś tam dodatkowe skiny dla wszystkich, 4 nowe postacie już wymagają Kombat Packa 2. Btw. właśnie ogarnąłem, że teraz Mortal zajmuje ~ 86GB na dysku O.o O.o

Re: Mortal Kombat X

: 4 paź 2016, o 18:05
autor: kamil_999666
No, wersja PC-owa pozostawała bez patchy już dość długo podczas gdy konsolowe dostawały poprawki balansu i innych dupereli dosyć regularnie. Nadrobienie tego może trochę zajmować. :)

Re: Mortal Kombat X

: 4 paź 2016, o 18:07
autor: Revan
Pełna lista zmian:

Today we are posting a patch that will address the following for all users. The patch will also grant all users access to the Medieval Skin Pack, The Pit environment and the enhanced net code.

• Parity with console patches up to the 10/4/2016 update: http://community.wbgames.com/t5/Latest- ... -p/1297392
• Enhanced net code implemented
• Resolved blockers that could occur if the user disabled the Steam overlay
• Resolved issue which was causing sizable FPS drops in certain environments
• Resolved various cases where wrong resolution was being set
• Improved Widescreen support
• Improved DSR support
• Improved game warning messaging
• Improved auto-configuration- feature now sets v-sync to variable across all set ups to reduce/remove screen tearing and optimize performance
• Improved High and Very High Shadow quality
• Improved black crush
• Fixed King of the Hill spectator view brightness
• Fixed various occurrences that led to an incorrect FPS lock
• Added proper button prompt support for various devices
• Added tool tips to PC Video options menu
• Added Borderless Window Mode
• Removed half-rate adaptive V-sync
• Removed Frame Smoothing option from PC graphics menu
• Removed incorrect and duplicated resolutions
• Fixed various online desyncs
• Fixed various crashes

http://steamcommunity.com/games/307780/ ... 6684333921

Re: Mortal Kombat X

: 16 paź 2016, o 06:18
autor: FlashGordon
Mógłby ktoś się wypowiedzieć jak wygląda gra po tych wszystkich zmianach? W sumie zastanawiam się nad SFV zanim wyjdzie Tekken 7 ale recenzje nie zachęcają.

Re: Mortal Kombat X

: 22 paź 2016, o 18:36
autor: MiszaDo
Kupowałem premium pack, więc mam XL i gra chodzi całkiem przyjemnie.
Co prawda, moim poprzednim MK była czwórka, więc nie będę się wypowiadał o różnicach względem innych części.
Jest fajny system walk, klasyczne wieże są.. klasyczne ;)
Wkurzają tylko sprawdziany siły, bo zdobycie najwyższej ilości punktów jest możliwe właściwie tylko przez makra (punkty w wieży zdobywa się za każde kliknięcie).
No i może to kwestia mojej klawiatury, albo ustawień gry, ale ja miałem kłopot z atakami "wzmocnionymi", w których trzeba było na końcu (przynajmniej wg zapisu w samouczku) wcisnąć ";". U mnie wchodziło co drugi raz i to tylko wtedy, kiedy wciskałem średnik jednocześnie z ostatnim klawiszem kombinacji.

No i to, czego mi brakuje, to jakieś wskazówki, gdzie pozostały nieodblokowane przedmioty w krypcie (znaczy, jest, że na danej mapie, ale to wszystko). Ostatnio przez 40 minut chodziłem po całej mapie w krypcie (swoją drogą, dziwne sterowanie) i nie mogłem znaleźć ostatnich dwóch grobowców.