Strona 3 z 3

Re: The Crew

: 27 sie 2014, o 13:10
autor: shav
Z tą grafiką, to mnie niepokoicie. Albo mi się wzrok pogorszył, albo mam naprawdę wygórowane oczekiwania, bo na moim laptopie, na ustawieniach medium jakoś zbyt fajnie to nie wygląda. Jak znajdę chwilę, to może później wrzucę screeny.

Poza tym gra się naprawdę fajnie, model jazdy jest IMO całkiem przyzwoity, do tego gra wydaje się mieć wszystko to, czego od arcadowej ścigałki z otwartym światem można oczekiwać - ogromną ilość miejsc, do których można się wybrać, mnóstwo pojazdów, tuning - łącznie z tuningiem wizualnym i nawet wyborem koloru tapicerki, no i widok zza kierownicy. ;)

Re: The Crew

: 27 sie 2014, o 13:22
autor: segrand
A ma drifting chociaż?
No i tak, wybredny pewnie jesteś i oczekujesz nie wiadomo jakiej grafiki, bo teraz na nią się patrzy w pierwszej kolejności.

Re: The Crew

: 27 sie 2014, o 16:04
autor: RoyKeane
Pograłem sobie trochę w betę i niestety, ale model jazdy to jakieś nieporozumienie. Osoby odpowiedzialne za fizykę w grze powinny już dawno sobie szukać nowej pracy, bo tak spaprać najważniejszy element w ścigałce jest czymś niewyobrażalnym, a myślałem, że TDU2 nic pod tym względem nie przebije.

Niemniej jednak na zdecydowany plus jest grafika jak i optymalizacja, gra na moim złomie bez problemu śmiga na ultra. Fajny jest także soundtrack jak i sam koncept gry.

Szkoda, że prawdopodobnie model jazdy nie zostanie poprawiony, a niestety w tym przypadku poczekam aż gra będzie dostępna za dyszkę u ruskich na Steamie.

Re: The Crew

: 27 sie 2014, o 20:07
autor: decorte
Po ponad godzinie gry mogę jedynie pokusić się o tzw. "first impressions" niż o konstruktywną opinię, ale chętnie podzielę się spostrzeżeniami.

Grafika bardzo ładna, kolega dwa posty wyżej narzeka, ale ja mam możliwość grania na full ultra i wygląda naprawdę dobrze. Ładne niebo, fajne efekty po wjechaniu w wodę, droga przyzwoita, budynki dobre, jedynie niektóra roślinność jakby liście na kształt rombów miała, ale poza tym naprawdę jest dobrze.

Wspomniany w poście wyżej i na poprzednich stronach model jazdy jest w moim odczuciu bardzo dobry. Dla mnie w grach mogą występować 3 modele jazdy. Model zbliżony do realistycznego (np. Test Drive Unlimited, GRID: Autosport, F1), Model jazdy arcadowy- ścigankowy (Need for Speedy, Burnout) i model jazdy do *zady* (Watch Dogs >_<). W tym przypadku mamy do czynienia z typową ściganką i do niej ten model jest jak najbardziej przyjazdy i odpowiadający. Można gnać full speedem i na ręcznym wchodzić w zakręty? TAK! Oto ściganka :) Zrób tak w Gridzie Autosport to auto będziesz miał poza stratosferą. Mi osobiście to bardzo pasuje, dzięki temu gra nie jest aż tak wymagająca i nie każe okrutnie za popełnione blędy.

Dodatkowo na plus cutscenki (mają goście rozmach), ładnie przygotowane w hollywoodzkim stylu (te NOOOO!)
Jakby ktoś nie grał, a nie boi się spoilerów (tym razem nie tych samochodowych) to można obejrzeć tu
https://www.youtube.com/watch?v=-Y5ieqrIaas
Polecam 2:27 moment jak gościu zaciera odciski palców 2 sekundowym fap ruchem o swoje spodnie, myślałam, że padne.

Na te chwilę polecam, ale później może się zrobić nudniejsza, więc muszę spędzić z nią więcej czasu.

Re: The Crew

: 27 sie 2014, o 20:45
autor: Keth
Ciekawe w sumie, model jazdy jest przecież identyczny dla wszystkich. Rozumiem, że ktoś może lubić taki, bądź nie, ale sama fizyka jazdy jest bardzo dziwna. Pisałem o tym wcześniej, pisał to samo RoyKeane wyżej.

Ostatnio grałem znowu w Rivals i o ile tam model jazdy jest już stricte arcadowy, to przynajmniej można przewidzieć, jak się zachowa auto po danym manewrze. Tutaj - fizyka jest tak dziwna, że czasem ma się wrażenie, że waga auta się zwiększa pięciokrotnie. Moim zdaniem w Crew powinien być model wzorowany na Need for Speedzie, w końcu ma to być odstresowująca ścigałka.

Sama gra mi się bardzo podoba, rozmach, krajobrazy, grafika, klimat, muzyka. Zawsze chciałem przejechać całe Stany :P tym większa szkoda, że po spartoczeniu modelu jazdy radość z gry będzie już sporo mniejsza.

@decorte zauważ jeszcze, że przy wspomnianej cutscence koleś podnosi narzędzie zbrodni gołą ręką :D akurat historia tutaj jest denna, na szczęście nie o to chodzi :)

BTW, zauważyliście, że główny bohater wygląda kropka w kropkę jak Walter White w ostatnim sezonie BB? ;)

Re: The Crew

: 27 sie 2014, o 22:28
autor: decorte
Keth pisze: @decorte zauważ jeszcze, że przy wspomnianej cutscence koleś podnosi narzędzie zbrodni gołą ręką :D akurat historia tutaj jest denna, na szczęście nie o to chodzi :)
Mwhehehe, cała ta cutscenka jest mega komiczna ^^ ale jo, to ściganka, a nie last of us, więc nie oczekujmy zbyt wiele;)
Keth pisze: BTW, zauważyliście, że główny bohater wygląda kropka w kropkę jak Walter White w ostatnim sezonie BB? ;)
Nieeee, nic nie mów. Zaczęłam 4 sezon błagam, nie chcę nic wiedzieć.

Re: The Crew

: 27 sie 2014, o 23:08
autor: MDA
Rok 2014 a w grze nie ma i nie będzie wstecznych lusterek :D. Komedia.

Re: The Crew

: 27 sie 2014, o 23:10
autor: compas1010
Ile trzeba przejść misji wątku głównego żeby móc sobie swobodnie jeździć po kraju?

Re: The Crew

: 27 sie 2014, o 23:11
autor: kwmaster
Tylko samouczek, a potem hulaj dusza piekła nie ma.

Re: The Crew

: 27 sie 2014, o 23:13
autor: Keth
compas1010 pisze: Ile trzeba przejść misji wątku głównego żeby móc sobie swobodnie jeździć po kraju?
Chyba dwie.
Spoiler:pokaż
I od teraz możesz jechać gdzie chcesz :)

Re: The Crew

: 1 paź 2014, o 11:18
autor: Dante2685
kokodzambo @ dzięki jak wyjdzie na pewno skorzystam :P

Póki co sam testowałem betę no i niestety z pozytywów to cieszy mnie jedynie otwartość świata i fakt, że można sobie zjechać całą amerykę. Niestety nie unikniono strasznie denerwujących i niedopuszczalnych błędów (nawet w becie są niedopuszczalne) takich jak brak odbić w lusterkach, czy lewitujące nad chodnikiem samochody. Również grafika nie należy do rewelacyjnych. Mogłaby być lepsza. Modele pojazdów cienkie w porównaniu z chociażby GRIDem. Niemniej jednak czekam na premierę bo mocno wybredny nie jestem.