Strona 3 z 5
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 25 maja 2015, o 17:31
autor: forlumarz
Nie ma szans. Ja mam 660M w laptopie, ten sam procesor i na minimalnych mam jakieś 30 FPS
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 25 maja 2015, o 17:31
autor: kenguh
Northulus pisze: Heloł Miszcze,
jak sądzicie, na jakich detalach będę mógł pograć na tym:
i5-3210M
7730M 2GB
8 GB DDR3
SSD
?
ludzie mówią że niegrywalne 20fps na najniższych
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 25 maja 2015, o 18:03
autor: Northulus
Dzięki Miszcze

Zatem pora przejść jedynkę raz jeszcze, dwójkę poraz pierwszy.
W tym czasie powinni połatać, zoptymalizować/wydać edycje GOTY/rozszerzoną wieśka 3.
A to jakies 2 msc gry, więc uzbieram na nowy sprzęcior.
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 25 maja 2015, o 18:05
autor: Ramsey
forlumarz pisze: Nie ma szans. Ja mam 660M w laptopie, ten sam procesor i na minimalnych mam jakieś 30 FPS
Aż taka bieda? Kumpel gra na 660 (tak, wiem, wersja mocniejsza od Mki), ale gra na medium/high. A przynajmniej tak twierdzi

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 25 maja 2015, o 18:11
autor: MSKOTOR
Ty porównujesz mobilną kartę graficzną z deskopową? Nie wiem czy 660M ma poziom R7 250 nawet.
Chociaż koleżanka się chwaliła, że na GTX 750Ti gra przy wszystkim na ultra.... różni są ludzie

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 25 maja 2015, o 18:14
autor: Ramsey
No przecież zaznaczyłem, że wiem, że jest między nimi różnica

Jednak nie tak wielka, żeby jedna wyciągała na styk minimalne, a druga hulała prawie na high.
+mobilne raczej nie hulają w rozdziałce 1920 xP
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 25 maja 2015, o 18:26
autor: kenguh
MSKOTOR pisze: Ty porównujesz mobilną kartę graficzną z deskopową? Nie wiem czy 660M ma poziom R7 250 nawet.
Chociaż koleżanka się chwaliła, że na GTX 750Ti gra przy wszystkim na ultra.... różni są ludzie

bo na małej rozdzielczości wyciągniesz 30 fps na 750 ti : D
750ti chodzi na średnio-wysokich detalach w full hd.
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 25 maja 2015, o 18:28
autor: smugglersun
Na ultra to chyba w najniższej rozdzielczości. Najsłabsza karta pod ultra w FHD to w tym momencie chyba radeon 290.
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 25 maja 2015, o 18:38
autor: Northulus
Tzn, mi chodziło także o rozdzielczość HD ready

Pod 13XX x 7XX px też na niskich nie pójdzie?
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 25 maja 2015, o 18:47
autor: MSKOTOR
E tam, jej chodziło o ultra przy FHD
Jak to sama określiła "reszta komponentów nadrabia". I nie dała sobie powiedzieć, że to nie jest możliwe i posiadanie w konfiguracji i7 4790K nic jej nie da. Ot, taki znawca.
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 25 maja 2015, o 19:32
autor: smugglersun
biegałem teraz przez pół godziny po Bialym Sadzie i na moim sprzęcie z gtx 960, który niby nie jest świetną karta, ale na pewno wydajniejszą znacznie od tego 7505Ti, ale ze słabym cpu (4460) i na ustawieniach ultra czyli wszystkie suwaki w grafice na ULTRA oprócz vsync i Hairworks, w Processingu wszystko na ON oprócz AA i miałem w mieśce 33 fps, poza miastem dochodziło do 48-50 fps. Zjechałem na SSAO i jakieś 4-5 fps więcej. Zjechałem z cieniami i zasięgiem trawy do średnich i mam stałe 60 fps (w mieście 50-55 fps). Może ona jedzie na takich "medium-ultra"?
Możesz jej pokazać wykresy:
http://pclab.pl/art63116-20.html
Może i gra na tym na ultra, ale w jakichś 10-15 fps w Białym Sadzie, bo dalej w grze są tylko spadki. Widzę, że na medium na tej karcie gra jest ledwo grywalna
http://pclab.pl/art63116-10.html
Na najniższych ustawieniach przy FHD to jest ok 30 fps
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 25 maja 2015, o 19:37
autor: gnoll
Mam FX-a , Radka R9 270x i gram na Ultra w FullHD bez tego dziadowskiego bajeru od Nvidii co niby poprawia włosy. Tylko raz uruchomiłem Frapsa i jak zobaczyłem , że mam około 30 klatek z wyłączonym Hairworks to już było OK. Jak na razie przycinek nie uświadczyłem i świetnie się gra. Fabuła jest super , grafika wygląda obłędnie ( oczywiście po zastosowaniu SweetFX-a bo jakoś tęczowe kolory mnie nie rajcują) a tych wszystkich co czują ból *zady* to bym odesłał po maść do apteki. Jak dla mnie postarali się najlepiej jak mogli a to że konsole nie nadążały za pecetami parę lat temu to już inny temat. Grajcie i nie zawracajcie sobie tyłka bzdetami

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 25 maja 2015, o 19:56
autor: MSKOTOR
@ smugglersun
Wiem, ale ona po prostu taka jest

Jak jej się coś umyśli, to tak jest i koniec. Życzyłam jej tylko miłego pokazu slajdów przy bardziej wymagających miejscach

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 25 maja 2015, o 20:00
autor: smugglersun
Tak w ogóle to wszedł nowy patch - 1.04. Mam wrażenie lekkiego skoku klatek do góry, bo o wiele częściej widzę 60 fps zablokowane niż wcześniej, chyba, że to sprawa pogody, niemniej jednak na forach ludzie odczuwają kilka fps wiecej na GTXach z serii 7xx
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 25 maja 2015, o 21:22
autor: Faflik
Moim zdaniem optymalizacja nie jest na tak wysokim poziomie jak GTA V, ale to pewnie głównie z tego względu, że Wiedźmin 3 ma o wiele mniejszy budżet. Na moim komputerze ( i5-4460, GTX 660Ti, 8 GB RAM ) gra działa w porządku, na wysokich w zablokowanych 30 fpsach. Musiałem zablokować tylko z tego względu, że miałem jakieś dziwne ścinki gdy fpsy skakały sobie od 40 do 50. No i wymagania sprzętowe są zawyżone, bo podany ów sprzęt da radę na średnich ustawieniach graficznych. Pewnie specjalnie dali wyższe wymagania, żeby ktoś, kto ma zasyfionego kompa nie płakał o to, że ma mało FPS'ów na low.

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 25 maja 2015, o 22:43
autor: chmielu_b3
AMD FX-8350
Gigabyte HD 7950
16Mb 1600mhz Kingston
No i SSD
Na Uber widać lekkie cięcia, ale na wysokich śmiga ładnie i oczywiście FullHD
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 25 maja 2015, o 22:58
autor: kamil_999666
Ramsey pisze: forlumarz pisze: Nie ma szans. Ja mam 660M w laptopie, ten sam procesor i na minimalnych mam jakieś 30 FPS
Aż taka bieda? Kumpel gra na 660 (tak, wiem, wersja mocniejsza od Mki), ale gra na medium/high. A przynajmniej tak twierdzi

https://www.youtube.com/watch?v=xN6Y5yvvsL8 
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 26 maja 2015, o 16:04
autor: dzeus
optymalizacja calkiem ok, jednak rockstarowi udalo sie lepiej
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 26 maja 2015, o 19:06
autor: tiger_kj
U mnie, na MSI GE60 2OE, czyli i7-4700MQ i GTX765m oraz 8GB RAMu gra chodzi w 1920x1080, wszystko na niskich oprócz tekstur, FPS między 17 a 25 klatek, w zależności od miejsca. Najczęściej jest w granicach 20. Lekkie OC daje jakieś 1-2 klatki więcej.
Gdy zjechałem z rozdziałką było oczywiście nieco lepiej, ale za to pomimo ustawień średnich gra wygląda wtedy gorzej. Zresztą zawsze wolałem wyższą rozdzielczość kosztem niższych detali.
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
: 26 maja 2015, o 19:45
autor: SuchYMISTRZ
u mnie na 6850 która jest do kupienia za 150zł i i5 2500k jest 30fps na high/medium