Strona 3 z 5

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 25 maja 2015, o 17:31
autor: forlumarz
Nie ma szans. Ja mam 660M w laptopie, ten sam procesor i na minimalnych mam jakieś 30 FPS

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 25 maja 2015, o 17:31
autor: kenguh
Northulus pisze: Heloł Miszcze,
jak sądzicie, na jakich detalach będę mógł pograć na tym:
i5-3210M
7730M 2GB
8 GB DDR3
SSD
?
ludzie mówią że niegrywalne 20fps na najniższych

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 25 maja 2015, o 18:03
autor: Northulus
Dzięki Miszcze :)
Zatem pora przejść jedynkę raz jeszcze, dwójkę poraz pierwszy.
W tym czasie powinni połatać, zoptymalizować/wydać edycje GOTY/rozszerzoną wieśka 3.

A to jakies 2 msc gry, więc uzbieram na nowy sprzęcior.

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 25 maja 2015, o 18:05
autor: Ramsey
forlumarz pisze: Nie ma szans. Ja mam 660M w laptopie, ten sam procesor i na minimalnych mam jakieś 30 FPS
Aż taka bieda? Kumpel gra na 660 (tak, wiem, wersja mocniejsza od Mki), ale gra na medium/high. A przynajmniej tak twierdzi ;)

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 25 maja 2015, o 18:11
autor: MSKOTOR
Ty porównujesz mobilną kartę graficzną z deskopową? Nie wiem czy 660M ma poziom R7 250 nawet.

Chociaż koleżanka się chwaliła, że na GTX 750Ti gra przy wszystkim na ultra.... różni są ludzie :D

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 25 maja 2015, o 18:14
autor: Ramsey
No przecież zaznaczyłem, że wiem, że jest między nimi różnica :P Jednak nie tak wielka, żeby jedna wyciągała na styk minimalne, a druga hulała prawie na high.

+mobilne raczej nie hulają w rozdziałce 1920 xP

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 25 maja 2015, o 18:26
autor: kenguh
MSKOTOR pisze: Ty porównujesz mobilną kartę graficzną z deskopową? Nie wiem czy 660M ma poziom R7 250 nawet.

Chociaż koleżanka się chwaliła, że na GTX 750Ti gra przy wszystkim na ultra.... różni są ludzie :D
bo na małej rozdzielczości wyciągniesz 30 fps na 750 ti : D
750ti chodzi na średnio-wysokich detalach w full hd.

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 25 maja 2015, o 18:28
autor: smugglersun
Na ultra to chyba w najniższej rozdzielczości. Najsłabsza karta pod ultra w FHD to w tym momencie chyba radeon 290.

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 25 maja 2015, o 18:38
autor: Northulus
Tzn, mi chodziło także o rozdzielczość HD ready ;) Pod 13XX x 7XX px też na niskich nie pójdzie?

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 25 maja 2015, o 18:47
autor: MSKOTOR
E tam, jej chodziło o ultra przy FHD :E

Jak to sama określiła "reszta komponentów nadrabia". I nie dała sobie powiedzieć, że to nie jest możliwe i posiadanie w konfiguracji i7 4790K nic jej nie da. Ot, taki znawca.

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 25 maja 2015, o 19:32
autor: smugglersun
biegałem teraz przez pół godziny po Bialym Sadzie i na moim sprzęcie z gtx 960, który niby nie jest świetną karta, ale na pewno wydajniejszą znacznie od tego 7505Ti, ale ze słabym cpu (4460) i na ustawieniach ultra czyli wszystkie suwaki w grafice na ULTRA oprócz vsync i Hairworks, w Processingu wszystko na ON oprócz AA i miałem w mieśce 33 fps, poza miastem dochodziło do 48-50 fps. Zjechałem na SSAO i jakieś 4-5 fps więcej. Zjechałem z cieniami i zasięgiem trawy do średnich i mam stałe 60 fps (w mieście 50-55 fps). Może ona jedzie na takich "medium-ultra"? :trollface:

Możesz jej pokazać wykresy:
http://pclab.pl/art63116-20.html
Może i gra na tym na ultra, ale w jakichś 10-15 fps w Białym Sadzie, bo dalej w grze są tylko spadki. Widzę, że na medium na tej karcie gra jest ledwo grywalna http://pclab.pl/art63116-10.html
Na najniższych ustawieniach przy FHD to jest ok 30 fps

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 25 maja 2015, o 19:37
autor: gnoll
Mam FX-a , Radka R9 270x i gram na Ultra w FullHD bez tego dziadowskiego bajeru od Nvidii co niby poprawia włosy. Tylko raz uruchomiłem Frapsa i jak zobaczyłem , że mam około 30 klatek z wyłączonym Hairworks to już było OK. Jak na razie przycinek nie uświadczyłem i świetnie się gra. Fabuła jest super , grafika wygląda obłędnie ( oczywiście po zastosowaniu SweetFX-a bo jakoś tęczowe kolory mnie nie rajcują) a tych wszystkich co czują ból *zady* to bym odesłał po maść do apteki. Jak dla mnie postarali się najlepiej jak mogli a to że konsole nie nadążały za pecetami parę lat temu to już inny temat. Grajcie i nie zawracajcie sobie tyłka bzdetami ;)

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 25 maja 2015, o 19:56
autor: MSKOTOR
@ smugglersun

Wiem, ale ona po prostu taka jest :D Jak jej się coś umyśli, to tak jest i koniec. Życzyłam jej tylko miłego pokazu slajdów przy bardziej wymagających miejscach :D

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 25 maja 2015, o 20:00
autor: smugglersun
Tak w ogóle to wszedł nowy patch - 1.04. Mam wrażenie lekkiego skoku klatek do góry, bo o wiele częściej widzę 60 fps zablokowane niż wcześniej, chyba, że to sprawa pogody, niemniej jednak na forach ludzie odczuwają kilka fps wiecej na GTXach z serii 7xx

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 25 maja 2015, o 21:22
autor: Faflik
Moim zdaniem optymalizacja nie jest na tak wysokim poziomie jak GTA V, ale to pewnie głównie z tego względu, że Wiedźmin 3 ma o wiele mniejszy budżet. Na moim komputerze ( i5-4460, GTX 660Ti, 8 GB RAM ) gra działa w porządku, na wysokich w zablokowanych 30 fpsach. Musiałem zablokować tylko z tego względu, że miałem jakieś dziwne ścinki gdy fpsy skakały sobie od 40 do 50. No i wymagania sprzętowe są zawyżone, bo podany ów sprzęt da radę na średnich ustawieniach graficznych. Pewnie specjalnie dali wyższe wymagania, żeby ktoś, kto ma zasyfionego kompa nie płakał o to, że ma mało FPS'ów na low. :)

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 25 maja 2015, o 22:43
autor: chmielu_b3
AMD FX-8350
Gigabyte HD 7950
16Mb 1600mhz Kingston
No i SSD
Na Uber widać lekkie cięcia, ale na wysokich śmiga ładnie i oczywiście FullHD

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 25 maja 2015, o 22:58
autor: kamil_999666
Ramsey pisze:
forlumarz pisze: Nie ma szans. Ja mam 660M w laptopie, ten sam procesor i na minimalnych mam jakieś 30 FPS
Aż taka bieda? Kumpel gra na 660 (tak, wiem, wersja mocniejsza od Mki), ale gra na medium/high. A przynajmniej tak twierdzi ;)
https://www.youtube.com/watch?v=xN6Y5yvvsL8 :)

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 26 maja 2015, o 16:04
autor: dzeus
optymalizacja calkiem ok, jednak rockstarowi udalo sie lepiej

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 26 maja 2015, o 19:06
autor: tiger_kj
U mnie, na MSI GE60 2OE, czyli i7-4700MQ i GTX765m oraz 8GB RAMu gra chodzi w 1920x1080, wszystko na niskich oprócz tekstur, FPS między 17 a 25 klatek, w zależności od miejsca. Najczęściej jest w granicach 20. Lekkie OC daje jakieś 1-2 klatki więcej.

Gdy zjechałem z rozdziałką było oczywiście nieco lepiej, ale za to pomimo ustawień średnich gra wygląda wtedy gorzej. Zresztą zawsze wolałem wyższą rozdzielczość kosztem niższych detali.

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji

: 26 maja 2015, o 19:45
autor: SuchYMISTRZ
u mnie na 6850 która jest do kupienia za 150zł i i5 2500k jest 30fps na high/medium