Strona 64 z 315

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 13:28
autor: Pawko
@ Jerry
W moim przypadku wystarczyło ponownie kliknąć w "check box'a" w wyborze dostawy i wybór płatności pojawiał się po prawej* stronie.

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 13:36
autor: Wolf Moon
Ja nie mogę w ten sposób zrobić, bo gry idą do losowań dla większej ilości osób.
No cóż. Pozostaje mieć nadzieję, że ominie mnie ta wątpliwa przyjemność i klucze będą ok. W razie czego wiem, gdzie zrobić dym ;)

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 13:37
autor: Kazujaman
Jeśli kupi się u Was powiedzmy MK Komplete Edition, Bioshock bądź każdą inna grę w Zimobraniu, ale nie użyjemy klucza teraz, tylko np. w Wigilię bo to jako prezent dla kogoś, a okaże się że klucz nie działa to oczywiście szansa na dostanie działającego klucza jest znikoma?
Już trochę u Was zamówiłem, problemów nigdy nie miałem, no ale po wczorajszym, wole się dowiedzieć :P

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 13:52
autor: Hunt3r
Do tej pory dokonałem kilku zakupów na muve.pl i nie miałem zastrzeżeń. Niestety ostatni zakup jak na razie to porażka. Chodzi o Anno 2070 Tajemnicza Błękitna Głębia. Kod aktywacyjny nie działa. Pomimo wielokrotnych prób Uplay zwraca tekst, że kod jest niewłaściwy. Pomimo wysłania maili na kilka różnych adresów muve.pl na razie brak odzewu od 07.12.2013 r. Jest jeszcze jakaś inna droga reklamacji i szansa na rozwiązanie problemu czy też mogę się pożegnać z grą i kasą?

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 13:58
autor: sergeron
@Hunt3r
Ale to o czym piszesz, to chyba DLC, a te w grach Ubi (oprócz AC IV i nowszych, które wyjdą) wpisuje się w samej grze, a nie w uPlayu. Powinna być w grze opcja Dodatki > Zrealizuj kod.

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 14:08
autor: baranica
sergeron pisze: @Hunt3r
Ale to o czym piszesz, to chyba DLC, a te w grach Ubi (oprócz AC IV i nowszych, które wyjdą) wpisuje się w samej grze, a nie w uPlayu. Powinna być w grze opcja Dodatki > Zrealizuj kod.
Tak, ten kod wpisuje się chyba w grze z tego co pamiętam.
Ale na maile nie odpisują to prawda, od wczoraj rana czekam i nic...

Edit: Właśnie dostałem klucz i to deluxe pomimo że kupiłem zwykłą.
Późno ale z gestem :)

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 14:16
autor: RedEvil
Pewnie sporo kupujących ma problem z kluczami, nie wiem o co tu chodzi ale to nic dobrego...
Musimy czekać ale nie wiem ile... Bo z pomocą rozmawiałem, ale to taka pomoc że raczej nic dobrego z tego nie wyniknie.
Bo mi kazali ściągać AC3 DE z muve downloadera , tylko po co, jak klucz nie działa, a jego można wklepać do Uplay.

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 14:20
autor: Wolf Moon
Jak macie FB, to tam piszcie. Już nie raz ten sposób okazał się najlepszy w kwestii komunikacji/reklamacji w muve.

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 14:31
autor: Jerry
Już wszystko w porządku, kupiłem Mortala. Polecam muve :tak:

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 14:37
autor: Hemiq
@muve.pl - możecie sprawdzić czy nagrody zostały z Kompanii wysłane czy nie macie możliwości?

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 15:21
autor: Killjoy
@muve.pl wasz support to jakaś kpina ;) czekać cały dzień na odpowiedź... żeby potem znowu odpowiedzieć i znowu czekać. Prawdopodobnie ostatnie zakupy u was robiłem.

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 15:30
autor: Keth
Killjoy pisze: Prawdopodobnie ostatnie zakupy u was robiłem.
Pewnie do Wiosnobrania :P

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 15:36
autor: RedEvil
No ja w końcu dostałem ten pasujący klucz... eh ale musiałem zmienić ton swoich wypowiedzi bo było to już irytujące, zawsze jestem łagodny, ale w tym przypadku nie mogło być inaczej.

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 15:40
autor: muve.pl
Jak będą zużyte, to wymienimy oczywiście.

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 16:40
autor: Faltharis
Killjoy pisze: @muve.pl wasz support to jakaś kpina ;) czekać cały dzień na odpowiedź... żeby potem znowu odpowiedzieć i znowu czekać. Prawdopodobnie ostatnie zakupy u was robiłem.
Support Humble Bundle odpisuje po 2-3 tygodniach, wiec jak nie dostaniesz jakiegos kodu tam albo masz problem z wplata to dopiero poczujesz to.

@Muve
Konkurencyjne ceny, brawo za wyprzedaz. Ciekawe czy FM2013 bedzie ;)

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 18:21
autor: Killjoy
Z supportem humble to mnie zdziwiłeś, bo raz miałem jeden problem i odpisali mi po godzinie niecałej. Więc to zależy pewnie od przypadku. Poza tym klientów mają dużo dużo więcej, więc nie ma co przyrównywać. Muve ma z 3 maile supportu - każdy dotyczący innej sprawy i myślę, że każdym się kto inny opiekuje. Pierwszy raz powyżej 24h czekam na odpowiedź - z pierwszej odpowiedzi nie jestem zadowolony, bo sklep robi ludzi w jajo, ale to zostawie dla siebie.
A co do wypowiedzi Ketha - nie. Stać mnie na to, żeby nie rzucać się na promocję jak rumun na chleb. Z resztą ostatnie wiosnobranie było mega słabe.

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 18:30
autor: Hemiq
Killjoy pisze: Z supportem humble to mnie zdziwiłeś, bo raz miałem jeden problem i odpisali mi po godzinie niecałej. Więc to zależy pewnie od przypadku. Poza tym klientów mają dużo dużo więcej, więc nie ma co przyrównywać. Muve ma z 3 maile supportu - każdy dotyczący innej sprawy i myślę, że każdym się kto inny opiekuje. Pierwszy raz powyżej 24h czekam na odpowiedź - z pierwszej odpowiedzi nie jestem zadowolony, bo sklep robi ludzi w jajo, ale to zostawie dla siebie.
Panie. Mówisz o muve.pl. Ja raz czekałem na mail od Kompanii koło tygodnia. To dopiero długo jak na "rodzime". Choć na mail zwrotny od wirtus.pl czekam już ponad pół roku i dalej nic :E

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 18:40
autor: Killjoy
Widzisz, po tym poście jednak się ktoś zainteresował moją sprawą i mi odpisali w końcu - ale wciąż mają mnie gdzieś;) [podejrzewam, że ta sama osoba jest odpowiedzialna za maila supportowego i za "przedstawicielstwo" na forum ] Więc i ja ich gdzieś mieć zamierzam. Więcej się w temacie udzielać nie będę. Ale jak tak traktują klientów to mogę im powiedzieć tylko żegnam i kolejnym razem skorzystać z usług konkurencji ;)

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 10 gru 2013, o 18:52
autor: Hemiq
Napisz na ich forum. Może ktoś inny Ci tam odpowie :)
http://forum.muve.pl/

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 11 gru 2013, o 03:49
autor: Jerry
http://muve.pl/digital/akcja/tomb-raide ... gital/5246 - a na muve bardzo dobry pakiet sylwestrowy. :tak: