Gameplay będzie oglądany. To moja jedyna opcja. Dzięki za informacje, bo nie miałem pojęcia o tym rozdziale w historii serii.jonusiescu pisze: ↑14 maja 2022, o 17:43Wydane zostało też DLC do drugiej części, Dead Space 2: Severed, ale tylko na PS3/X360. Kontynuuje ono historię postaci z Dead Space Extraction (Wii/PS3). Jest niezłe, ale daleko mu do obowiązkowego, generalnie recykling lokacji z podstawowego Dead Space 2 z inną fabułą. Awakened do trójki jednak bardziej mi się podobało.
Dead Space (seria)
- Posty: 203
- Rejestracja: 20 lis 2020, o 14:11
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 113 razy
- Podziękowania: 18 razy
I to jest dobra wiadomość!
https://www.gram.pl/news/dead-space-rem ... nta-origin
Fajnie, że Gunner Wright wraca użyczyć głosu Issacowi. Jednak nie przeszkadza mi, że bohater nie będzie już niemową. xd
https://www.youtube.com/watch?v=cTDJNZ9cK1w
https://www.gram.pl/news/dead-space-rem ... nta-origin
Fajnie, że Gunner Wright wraca użyczyć głosu Issacowi. Jednak nie przeszkadza mi, że bohater nie będzie już niemową. xd
https://www.youtube.com/watch?v=cTDJNZ9cK1w
- Posty: 203
- Rejestracja: 20 lis 2020, o 14:11
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 113 razy
- Podziękowania: 18 razy
Fajnie jakby na poważnie wskrzesili tą markę. Właśnie ponownie ogrywam DS2 i momenty w kościele Unitologów są szalenie klimatyczne. Sekta z prawdziwego zdarzenia
Do tego szaleńcza ewakuacja stacji Sprawl na Tytanie. Pozmieniane dzieci w przedszkolach brr...
Do tego szaleńcza ewakuacja stacji Sprawl na Tytanie. Pozmieniane dzieci w przedszkolach brr...
Najpierw remake dwójki. Potem reboot trójki żeby naprawić serię, a następnie kontynuacja z tamtego miejsca.

- Posty: 116
- Rejestracja: 11 sie 2016, o 15:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 15 razy
- Podziękowania: 89 razy
- Kontakt:
Ja prawie co roku w sezonie jesienno-zimowym ogrywam jak nie trylogię, to chociaż jedynkę. Teraz mam za dużo rozpoczętych rzeczy niestety. Jak ktoś chce się wczuć trochę w klimat i odświeżyć pamięć przed zagraniem w remake to dobrym sposobem są analizy. Nawet do słuchania w tle.
Wśród moich ulubionych są na pewno te od NCG (cała seria) i Mandalore'a (trzy osobne filmy + dodatkowo o Extraction):
https://www.youtube.com/watch?v=QqTq9EJD1ds
https://www.youtube.com/watch?v=R8ue7RnUdd4
https://www.youtube.com/watch?v=hZ8zyhw-On4
https://www.youtube.com/watch?v=DH1vhiKkn5E
https://www.youtube.com/watch?v=v_D0zSDIdiY
To będzie bardzo interesujące jeśli remake okaże się sukcesem, w świetle rozczarowującej duchowej kontynuacji formuły (CP), stworzonej po oderwaniu się od 'bezdusznej korporacji EA'. Co z grubsza jest prawdą, niemniej bycie bardziej niezależnym nie gwarantuje od razu zrobienia świetnej gry...
Wśród moich ulubionych są na pewno te od NCG (cała seria) i Mandalore'a (trzy osobne filmy + dodatkowo o Extraction):
https://www.youtube.com/watch?v=QqTq9EJD1ds
https://www.youtube.com/watch?v=R8ue7RnUdd4
https://www.youtube.com/watch?v=hZ8zyhw-On4
https://www.youtube.com/watch?v=DH1vhiKkn5E
https://www.youtube.com/watch?v=v_D0zSDIdiY
To będzie bardzo interesujące jeśli remake okaże się sukcesem, w świetle rozczarowującej duchowej kontynuacji formuły (CP), stworzonej po oderwaniu się od 'bezdusznej korporacji EA'. Co z grubsza jest prawdą, niemniej bycie bardziej niezależnym nie gwarantuje od razu zrobienia świetnej gry...
- Posty: 203
- Rejestracja: 20 lis 2020, o 14:11
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 113 razy
- Podziękowania: 18 razy
Czytałeś może książki lub komiksy osadzone w świecie Dead Space, a jeśli tak, to jakie możesz polecić?Gottwald pisze: ↑19 sty 2023, o 22:39 Ja prawie co roku w sezonie jesienno-zimowym ogrywam jak nie trylogię, to chociaż jedynkę. Teraz mam za dużo rozpoczętych rzeczy niestety. Jak ktoś chce się wczuć trochę w klimat i odświeżyć pamięć przed zagraniem w remake to dobrym sposobem są analizy. Nawet do słuchania w tle.
Wśród moich ulubionych są na pewno te od NCG (cała seria) i Mandalore'a (trzy osobne filmy + dodatkowo o Extraction):
https://www.youtube.com/watch?v=QqTq9EJD1ds
https://www.youtube.com/watch?v=R8ue7RnUdd4
https://www.youtube.com/watch?v=hZ8zyhw-On4
https://www.youtube.com/watch?v=DH1vhiKkn5E
https://www.youtube.com/watch?v=v_D0zSDIdiY
To będzie bardzo interesujące jeśli remake okaże się sukcesem, w świetle rozczarowującej duchowej kontynuacji formuły (CP), stworzonej po oderwaniu się od 'bezdusznej korporacji EA'. Co z grubsza jest prawdą, niemniej bycie bardziej niezależnym nie gwarantuje od razu zrobienia świetnej gry...
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 sie 2016, o 15:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 15 razy
- Podziękowania: 89 razy
- Kontakt:
Widziałem parę komiksów, ale tak dawno temu i w takiej chaotycznej kolejności że nie będą z pamięci niczego polecał.
Ogólnie z zasady nie jestem fanem książek tworzonych 'do towarzystwa' gier, zazwyczaj nie są zbyt dobre. Ograniczam się tylko do soundtracków i art booków*.
Ale rzeczy stworzone w universum DS podobno nie są złe, ale tutaj ktoś inny niech się wypowie. Możesz też poszukać na innych forach:
https://www.reddit.com/r/DeadSpace/comm ... ic_novels/
https://www.wired.com/2013/02/dead-space-book-roundup/
*ten do DS jest widzę łatwo dostęny:
https://kupdf.net/download/the-art-of-d ... 339039_pdf
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 sie 2016, o 15:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 15 razy
- Podziękowania: 89 razy
- Kontakt:
Jedyną konsekwencją tego, że jest DS2 jest to, że Issac nie może umrzeć... przynajmniej w jednym zakończeniu. I tyle. Mogą zrobić nawet 18 różnych wersji- nie ma to znaczenia.
Wszystko rozbija się o szczegóły, a w całości przygody zaserwowanej w DS1 można wyodrębnić 100 wątków które mogą wpłynąć na symboliczne 'slajdy końcowe' znane z RPGów. I żaden z tych elementów nie konfliktuje z tym, że w teorii będzie kontynuacja czy, w teorii, jedna ścieżka będzie kanoniczna. DS2 nie jest dosłowną kontynuacją DS1 w tym sensie, że rozpoczynamy grę w miejscu zakończenia DS1, jak np. w Gothicu 2-3 gdzie w 2 wypływamy statkiem i w 3 dopływamy do nowego lądu.
Przede wszystkim jest to remake jedynki. W teorii mogą zabić Clarke'a i nie robić niczego dalej- ja nie kojarzę by zapowiadali remake całej trylogii, więc w tej wersji nic nie stoi na przeszkodzie by on zginął (lub zaginął) a dwójka miała inny format lub skupiła się na innym bohaterze

W tej wersji zmienionych i dodanych będzie bardzo wiele elementów. W zależności od wyborów gracza są drugo i trzecioplanowe postacie które mogą przeżyć lub nie, jest tysiąc drobnych szczegółów dot. losów statków, stacji, szczegółów wydarzeń które można w dynamicnzy sposób dostosować do tego, w jakis sposób gracz przechodził DS, a potem te wątki tak czy tak zostaną ucięte bądź w naturlany sposób zapomniane, jako że między ucieczką Isaaca w DS1 a pojmaniem i przesłuchnaiami w szpitalu zamkniętym w DS2 jest spora czarna dziura.
U góry widze pare grafik. Jak ktoś leniwy to daję parę tapet:







"Yes! #DeadSpace will have New Game+ at launch that includes:
- Level 6 Advanced Suit
- New Phantom Variant Necromorphs
- Secret Ending"
z oficjalnego twittera DS.
No zdziwiłbym się jakby nie dali nowego typu Nekromorfów. Oby im wyszły jak Twitchery i Stalkery.
- Level 6 Advanced Suit
- New Phantom Variant Necromorphs
- Secret Ending"
z oficjalnego twittera DS.
No zdziwiłbym się jakby nie dali nowego typu Nekromorfów. Oby im wyszły jak Twitchery i Stalkery.

- Posty: 116
- Rejestracja: 11 sie 2016, o 15:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 15 razy
- Podziękowania: 89 razy
- Kontakt:
Jak zrobione z głową to nowe typy wrogów jak najbardziej mile widziane.
W DS3 był mieszane uczucia z nowymi typami.
Z jednej strony np. były te na wpół zmumifikowane, zahibernowane necromoprhy na kosmicznych dereliktach, z drugiej dodali tych tanich ludzkich 'zombie' wrogów z świecącymi oczami, których można normalnie kosić karabinem (wpisane w filozofię 'we want Call of Duty audience' którą EA [?] przepychało by podbić sprzedaż).
W DS3 był mieszane uczucia z nowymi typami.
Z jednej strony np. były te na wpół zmumifikowane, zahibernowane necromoprhy na kosmicznych dereliktach, z drugiej dodali tych tanich ludzkich 'zombie' wrogów z świecącymi oczami, których można normalnie kosić karabinem (wpisane w filozofię 'we want Call of Duty audience' którą EA [?] przepychało by podbić sprzedaż).
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 sie 2016, o 15:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 15 razy
- Podziękowania: 89 razy
- Kontakt:
Wypływają recenzje i wygląda na to że jest dobrze:
The Dead Space Remake Is Really Good (GmanLives)
https://www.youtube.com/watch?v=c4iEcR71Bf4
Dead Space Review | PC Gamer (PC Gamer)
https://www.youtube.com/watch?v=-qqPVNoEYkg
Dead Space Remake Review (IGN)
https://www.youtube.com/watch?v=yT882yrfSEc
Buy Dead Space Remake Review "Buy, Wait, Never Touch?" (ACG)
https://www.youtube.com/watch?v=KKz1ZjtxsVg
I strongly recommend: Dead Space (2023) - Review (Skill Up)
https://www.youtube.com/watch?v=PHtMjUpZGvs
The Dead Space Remake Is Really Good (GmanLives)
https://www.youtube.com/watch?v=c4iEcR71Bf4
Dead Space Review | PC Gamer (PC Gamer)
https://www.youtube.com/watch?v=-qqPVNoEYkg
Dead Space Remake Review (IGN)
https://www.youtube.com/watch?v=yT882yrfSEc
Buy Dead Space Remake Review "Buy, Wait, Never Touch?" (ACG)
https://www.youtube.com/watch?v=KKz1ZjtxsVg
I strongly recommend: Dead Space (2023) - Review (Skill Up)
https://www.youtube.com/watch?v=PHtMjUpZGvs
Ostatnio zmieniony 27 sty 2023, o 22:46 przez Gottwald, łącznie zmieniany 1 raz.
Bardzo ładne oceny. Jestem dumny z zespołu Motive. Byli niewiadomą, ale sprostali zadaniu.Gottwald pisze: ↑26 sty 2023, o 17:51 Wypływają recenzję i wygląda na to że jest dobrze:
The Dead Space Remake Is Really (Good GmanLives)
https://www.youtube.com/watch?v=c4iEcR71Bf4
Dead Space Review | PC Gamer (PC Gamer)
https://www.youtube.com/watch?v=-qqPVNoEYkg
Dead Space Remake Review (IGN)
https://www.youtube.com/watch?v=yT882yrfSEc
Buy Dead Space Remake Review "Buy, Wait, Never Touch?" (ACG)
https://www.youtube.com/watch?v=KKz1ZjtxsVg
I strongly recommend: Dead Space (2023) - Review (Skill Up)
https://www.youtube.com/watch?v=PHtMjUpZGvs
Sekretne zakończenie fajnie łączy się z Dead Space 2. Fabularnie pozmieniano sporo rzeczy: np. Kendra nie wyszła na końcu na kompletną sucz, Mercer ma więcej ekspozycji jako złol i nawet dwa nonejmy co z nami przylecieli Kellionem mają ciupkę więcej ekspozycji.Gottwald pisze: ↑23 sty 2023, o 23:01Jedyną konsekwencją tego, że jest DS2 jest to, że Issac nie może umrzeć... przynajmniej w jednym zakończeniu. I tyle. Mogą zrobić nawet 18 różnych wersji- nie ma to znaczenia.
Wszystko rozbija się o szczegóły, a w całości przygody zaserwowanej w DS1 można wyodrębnić 100 wątków które mogą wpłynąć na symboliczne 'slajdy końcowe' znane z RPGów. I żaden z tych elementów nie konfliktuje z tym, że w teorii będzie kontynuacja czy, w teorii, jedna ścieżka będzie kanoniczna. DS2 nie jest dosłowną kontynuacją DS1 w tym sensie, że rozpoczynamy grę w miejscu zakończenia DS1, jak np. w Gothicu 2-3 gdzie w 2 wypływamy statkiem i w 3 dopływamy do nowego lądu.
https://www.youtube.com/watch?v=u01taaypPnY
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 sie 2016, o 15:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 15 razy
- Podziękowania: 89 razy
- Kontakt:
Przed zagraniem w remake jak co rok/dwa odświeżyłem sobie poprzednie części. Nie planowałem przejścia żadnej, ale w DS3 miałem rozpoczęty nowy tryb i postanowiłem go dokończyć.
Problemy z tym jak napisana jest gra i jak zmieniono system walki są te same co zawsze, ale spodziewałem się że wizualnie bardziej się postarzeje.
Ofc mała złożoność modeli czy niska rozdzielczość tekstur jest odpowiednia jak na 10-letnią grę (5 lutego 2013 - 3 dni temu!) i np. niektóre sceny są udekorowane tak, że nie mieli mocowego budżetu (ram i vram na konsolach...) na niektóre modele i np. na stołówkach tacki z jedzeniem to płaskie tekstury blatów heh, ale ogólnie wizualnie się trzyma nieźle i w efektach, animacjach postaci a nawet twarzy nie ma wielkiej tragedii.
By solidnie poprawić grę musieli by zrobić pełen remake i mały redesign, ale HD update byłby mile widziany. Gdyby nie to że devsów od dawna nie ma ofc. Ciekawe czy odtworzą DS2 i DS3 i czy to będzie ta sama fabuła. Trójkąt miłosny w DS3 to jeden z filarów fabuły hehe.


Problemy z tym jak napisana jest gra i jak zmieniono system walki są te same co zawsze, ale spodziewałem się że wizualnie bardziej się postarzeje.
Ofc mała złożoność modeli czy niska rozdzielczość tekstur jest odpowiednia jak na 10-letnią grę (5 lutego 2013 - 3 dni temu!) i np. niektóre sceny są udekorowane tak, że nie mieli mocowego budżetu (ram i vram na konsolach...) na niektóre modele i np. na stołówkach tacki z jedzeniem to płaskie tekstury blatów heh, ale ogólnie wizualnie się trzyma nieźle i w efektach, animacjach postaci a nawet twarzy nie ma wielkiej tragedii.
By solidnie poprawić grę musieli by zrobić pełen remake i mały redesign, ale HD update byłby mile widziany. Gdyby nie to że devsów od dawna nie ma ofc. Ciekawe czy odtworzą DS2 i DS3 i czy to będzie ta sama fabuła. Trójkąt miłosny w DS3 to jeden z filarów fabuły hehe.


Spoiler:pokaż