Problem z padem logitech f710
Witam mam problem z padem logitech f710 mianowicie komputer wykrywa go jako myszkę, a w menadżerze urządzeń jako podstawowe urządzenie systemowe. Może ktoś będzie w stanie mi pomóc.
- Załączniki
-
- obraz_2022-11-26_191511565.png (245.42 KiB) Przejrzano 757 razy
-
- obraz_2022-11-26_191311510.png (2.14 KiB) Przejrzano 757 razy
-
- obraz_2022-11-26_191227138.png (91.08 KiB) Przejrzano 757 razy
-
- obraz_2022-11-26_191208071.png (4.76 KiB) Przejrzano 757 razy
- Posty: 45
- Rejestracja: 1 cze 2018, o 20:10
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 5 razy
- Kontakt:
spróbuj pobrać i zainstalować:
Kod: Zaznacz cały
https://support.logi.com/hc/pl/articles/360024703714-Downloads-Wireless-Gamepad-F710
- Posty: 45
- Rejestracja: 1 cze 2018, o 20:10
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 5 razy
- Kontakt:
@cookli
, spróbuj postąpić zgodnie z "System Windows 8.x nie rozpoznaje bezprzewodowego kontrolera do gier F710". Aby wejść do kontrolery gier, wyszukiwarce systemowej "skonfiguruj kontrolery gier podłączane przez usb" i pierwsza opcja.
Jeśli powyższe nie pomoże to znalazłem jeszcze takie rozwiązanie:
lub
Kod: Zaznacz cały
https://support.logi.com/hc/pl/articles/360025182834-FAQ-Wireless-Gamepad-F710
Jeśli powyższe nie pomoże to znalazłem jeszcze takie rozwiązanie:
Kod: Zaznacz cały
https://www.youtube.com/watch?v=mtGHX2QijWI
Kod: Zaznacz cały
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-hardware/logitech-f710-on-windows-10-may-2020-update-2004/ec92ae61-24be-4a01-9905-d97b20d6d493?messageId=7b2c600f-b4b1-4b6a-bbeb-d27329b43f05&page=3
Niestety dalej bez zmian, dzięki za wszelkie chęci pomocy!band pisze: ↑29 lis 2022, o 11:46 @cookli, spróbuj postąpić zgodnie z "System Windows 8.x nie rozpoznaje bezprzewodowego kontrolera do gier F710". Aby wejść do kontrolery gier, wyszukiwarce systemowej "skonfiguruj kontrolery gier podłączane przez usb" i pierwsza opcja.Kod: Zaznacz cały
https://support.logi.com/hc/pl/articles/360025182834-FAQ-Wireless-Gamepad-F710
Jeśli powyższe nie pomoże to znalazłem jeszcze takie rozwiązanie:lubKod: Zaznacz cały
https://www.youtube.com/watch?v=mtGHX2QijWI
Kod: Zaznacz cały
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-hardware/logitech-f710-on-windows-10-may-2020-update-2004/ec92ae61-24be-4a01-9905-d97b20d6d493?messageId=7b2c600f-b4b1-4b6a-bbeb-d27329b43f05&page=3
- Posty: 45
- Rejestracja: 1 cze 2018, o 20:10
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 5 razy
- Kontakt:
Kliknij prawym myszy na podstawowe urządzenie systemowe->właściwości->szczegóły->wybierz identyfikator sprzętu i wklej podane wartości. Dodatkowo podaj jeszcze numery, które znajdują się na odbiorniku, ze zdjęcia nie jestem w stanie odczytać.
Z innych sugestii:
- spróbuj przepiąć odbiornik do innego usb 2.0,
- jeśli masz taką możliwość, to sprawdź czy na innym pc/laptopie jest identyczny problem,
- czy wcześniej ten pad działał?
- możesz spróbować oprogramowanie do automatycznej instalacji sterowników, typu driver booster. Zainstalować, przeskanować i zobaczyć czy wyskoczy coś związanego z padem. Jeśli tak, to inne opcje odznaczyć i przejść do instalacji.
Z innych sugestii:
- spróbuj przepiąć odbiornik do innego usb 2.0,
- jeśli masz taką możliwość, to sprawdź czy na innym pc/laptopie jest identyczny problem,
- czy wcześniej ten pad działał?
- możesz spróbować oprogramowanie do automatycznej instalacji sterowników, typu driver booster. Zainstalować, przeskanować i zobaczyć czy wyskoczy coś związanego z padem. Jeśli tak, to inne opcje odznaczyć i przejść do instalacji.
numery na odbiorniku: M/N:C-U0010band pisze: ↑2 gru 2022, o 11:33 Kliknij prawym myszy na podstawowe urządzenie systemowe->właściwości->szczegóły->wybierz identyfikator sprzętu i wklej podane wartości. Dodatkowo podaj jeszcze numery, które znajdują się na odbiorniku, ze zdjęcia nie jestem w stanie odczytać.
Z innych sugestii:
- spróbuj przepiąć odbiornik do innego usb 2.0,
- jeśli masz taką możliwość, to sprawdź czy na innym pc/laptopie jest identyczny problem,
- czy wcześniej ten pad działał?
- możesz spróbować oprogramowanie do automatycznej instalacji sterowników, typu driver booster. Zainstalować, przeskanować i zobaczyć czy wyskoczy coś związanego z padem. Jeśli tak, to inne opcje odznaczyć i przejść do instalacji.
S/N:LZ409AR-DJR
FCC ID: JNZCU0010
IC: 4418A-CU0010
numery na padzie: P/N: 840-000062
M/N: G-R0001
Jeśli chodzi o innego kompa to sprawdzałem na laptopie brata i jest taka sama sytuacja i nie wiem czy pada kupiłem na olx jako działający.
- Załączniki
-
- obraz_2022-12-03_155728474.png (15.15 KiB) Przejrzano 362 razy
Ostatnio zmieniony 3 gru 2022, o 16:02 przez cookli, łącznie zmieniany 1 raz.
- Posty: 45
- Rejestracja: 1 cze 2018, o 20:10
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 5 razy
- Kontakt:
To tak, błąd z podstawowym urządzeniem systemowym, ma związek z brakującymi sterownikiem intela.
- ta paczka powinna pomóc.
Odnośnie pada to na 99% odbiornik, który masz jest od innego urządzenia. Po wklejeniu M/N w google lub na stronie logitecha, pojawia się jako odbiornik tylko do klawiatury lub myszki (czyli działa prawidłowo).
Odbiornik do pada powinien mieć numer:
993-000535
Dla pewności możesz jeszcze pobrać i zainstalować:
i zobaczysz czy zareaguje na pada.
PS.
Jeśli na padzie jest poniższe logo
, to powinno się go udać podpiąć do jakiegoś uniwersalnego odbiornika z logitecha.
Kod: Zaznacz cały
https://www.intel.com/content/www/us/en/download/19695/30110/intel-chipset-device-software-for-windows-10-64-bit-and-windows-11-for-intel-nuc-products.html?
Odnośnie pada to na 99% odbiornik, który masz jest od innego urządzenia. Po wklejeniu M/N w google lub na stronie logitecha, pojawia się jako odbiornik tylko do klawiatury lub myszki (czyli działa prawidłowo).
Kod: Zaznacz cały
https://support.logi.com/hc/en-us/articles/7672258168471
993-000535
Kod: Zaznacz cały
https://buy.logitech.com/store;jsessionid=AFA1790FA6A2D720F91FA9BA434E0998?Action=DisplayPage&Locale=pl_PL&SiteID=logib2c&id=ThreePgCheckoutShoppingCartPage
Kod: Zaznacz cały
https://www.amazon.co.uk/dp/B00GJUYK8S?tag=picclick02-21&linkCode=osi&th=1&psc=1
Kod: Zaznacz cały
https://support.logi.com/hc/pl/articles/4418699283607
PS.
Jeśli na padzie jest poniższe logo
