Base.com - problem z zamówieniem

Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 833
Rejestracja: 13 gru 2012, o 11:49
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 9 razy
Kontakt:

6 lis 2018, o 16:35

Zamówiłem grę jakieś 1,5 tygodnia temu. Moja karta została obciążona.
Niestety od 1,5 tygodnia mam taki status zamówienia: Waiting for BaseCH to dispatch.
Z kolei sprawdzałem sobie ostatnio stan konta i widzę, że nie ma żadnej informacji o pierwotnym obciążeniu karty. Jakby pieniądze finalnie nie zostały pobrane.
Napisałem do nich i nie dostałem odpowiedzi. Co prawda napisałem do nich wczoraj.

Czy ktokolwiek miał u nich taką sytuację?
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 539
Rejestracja: 6 mar 2013, o 08:40
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 64 razy
Podziękowania: 82 razy
Kontakt:

Re: Base.com - problem z zamówieniem

6 lis 2018, o 17:00

Kartę preautoryzowali i pobiorą pieniądze jak będą przygotowywać do wysyłki. Widocznie czekają cały czas na dostawę gry skoro jeszcze nie wysłali. Support jest wolny i odpowiada średnio po 2 dniach.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1414
Rejestracja: 18 gru 2012, o 10:18
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 45 razy
Kontakt:

Re: Base.com - problem z zamówieniem

6 lis 2018, o 17:10

Refty pisze: Zamówiłem grę jakieś 1,5 tygodnia temu. Moja karta została obciążona.
Niestety od 1,5 tygodnia mam taki status zamówienia: Waiting for BaseCH to dispatch.
Z kolei sprawdzałem sobie ostatnio stan konta i widzę, że nie ma żadnej informacji o pierwotnym obciążeniu karty. Jakby pieniądze finalnie nie zostały pobrane.
Napisałem do nich i nie dostałem odpowiedzi. Co prawda napisałem do nich wczoraj.

Czy ktokolwiek miał u nich taką sytuację?
Ja miałem podobnie chociaż patrząc na maile tego nie widać.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 84
Rejestracja: 31 paź 2014, o 16:19
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Kontakt:

Re: Base.com - problem z zamówieniem

6 lis 2018, o 17:29

Base pobiera kasę w momencie wysyłki.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 833
Rejestracja: 13 gru 2012, o 11:49
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 9 razy
Kontakt:

Re: Base.com - problem z zamówieniem

6 lis 2018, o 18:55

Dostałem odpowiedź właśnie :(

Zamówienie zostało anulowane. Jakby nie to, że zainterweniowałem, to bym nie wiedział, że mi tego nie wyślą...

Cieszę się, że pre-order Hellblade Senua's Sacrifice Box version zrobiłem w thegamecollection. Tam jeszcze się tak nie rozczarowałem...
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 833
Rejestracja: 13 gru 2012, o 11:49
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 9 razy
Kontakt:

Re: Base.com - problem z zamówieniem

2 cze 2020, o 15:36

Nie chcę tworzyć nowego tematu. W sumie teraz pojawił mi się nowy problem z Base. Nie mogę płacić kartą revolut tam. Inna karta przechodzi ale revolut niestety nie :/ Czy może mi ktoś powiedzieć czy ktoś jeszcze ma taki problem? I czy coś takiego jak Curve rozwiązuje problem połączone z Revolutem?
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 62
Rejestracja: 27 cze 2013, o 16:44
Płeć: Mężczyzna
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

Re: Base.com - problem z zamówieniem

2 cze 2020, o 16:53

Miałem taki problem w listopadzie. Gdzieś wyczytałem wtedy, że Base blokowało płatności z kart o numerach zaczynających się od:

527346 Mastercard Prepaid Platinum
531423 Mastercard Credit Business Prepaid
539123 Mastercard Prepaid

I faktycznie numer mojej karty pokrywał się z tą informacją. Powodem był fakt, że z jakiegoś powodu Revolut ściągał dwukrotnie pełną kwotę z konta. Po kontakcie z Supportem Base odblokowali mi ją, ale na moje własne ryzyko. Rzeczywiście Revolut za płatność ściagnął kwotę dwa razy, ale udało się to wyprostować z ich supportem. Po około 3 miesiącach zachciało mi się spróbować kupić tam coś jeszcze i tym razem płatność poszła bez żadnego problemu. Więc myślę, że śmiało możesz pisać do supportu Base, powinni ci kartę odblokować jeśli ich o to poprosisz.

Co do pytania o Curve nie odpowiem, bo nie mam :)
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 833
Rejestracja: 13 gru 2012, o 11:49
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 9 razy
Kontakt:

Re: Base.com - problem z zamówieniem

3 cze 2020, o 11:40

Dziękuje @Tibek. Spróbuje się z nimi skontaktować i jak ograniczę kwotę na koncie do kwoty zakupu to mi nie pobierze drugi raz.

Ale zastanawiam się nad tym Curve. Teraz żałuję że jednak nie spróbowałem założyć tam konta bo z tego co rozumiem podpięta tam karta revolut nie będzie traktowana jako Prepaid.
ODPOWIEDZ