GAMIVO.COM - oficjalny temat

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 15
Rejestracja: 12 wrz 2017, o 15:18
Podziękowania: 1 raz

2 cze 2020, o 11:10

Cześć wszystkim!

@RobsonHunt Przepraszamy, że napotkałeś problem z zakupionym kluczem. Jeśli uważasz, że rozwiązywanie sprawy przez Support trwa dłużej, niż powinno możesz nam śmiało prywatną wiadomość z orderID / ticketID wysłać, a my wtedy zobaczymy co można tam zaradzić ;)

@yama3a wspomina, że bez naszego 'Customer Protection Program' zlewamy sprawy naszych klientów. Możemy Was wszystkich zapewnić, że to jest kompletny mit i nieprawda - Dzięki programowi CPP sprawy klientów są po prostu rozwiązywane szybciej. Oczywiście wszystkie sprawy są rozwiązywane z takim samym podejściem, staramy się wszystko zrobić jak najszybciej i najskuteczniej.

@Nesus Dzięki za feedback, podesłałem dalej, że kontakt z naszym supportem jest ciężki do znalezienia i rozwiążemy to ASAP. Możesz z nami się skontaktować przez skrzynkę pocztową supportcenter@gamivo.com ALBO www.gamivo.com/account/support

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań walcie śmiało, z chęcią Wam odpowiemy :)

Trzymajcie się!
GAMIVO Team
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 2
Rejestracja: 30 maja 2020, o 16:29
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

2 cze 2020, o 13:16

yama3a pisze:
2 cze 2020, o 09:15
skvbgf4 pisze:
30 maja 2020, o 16:36
Witam, mam takie pytanie, co się stanie jeśli nie podam prawdziwej lokalizacji podczas zakupu gry? np podam "outside UE" ceny gier znacznie się wtedy różnią, poza UE cena jest znacznie mniejsza dlatego pytam z ciekawości bo pierwszy raz zamierzam kupić grę z takiej strony, czy jest w ogóle tak możliwość żeby tak zrobić? czy wiążą się z tym jakieś konsekwencje? z góry dziękuję za odpowiedź.
Wpadnie do ciebie skarbówka i ukarze za nie odprowadzenie należnego 23% VAT! Będzie tego z parędziesiąt groszy, więc sprawa moze być poważna... ;)

Tak na serio, to w zasadzie sprzedawca powinien odprowadzić VAT. Ale grę możesz kupić z dowolnego miejsca na świecie i nikt ci tego zabronić nie może. Nie może też cie zmusić, byś podlegał pod określony system skarbowy. Niemniej nikt nie kotroluje takich pierdół, przynajmniej dopóki waluta cyfrowa nie zostane połączona z algorytmem blockchain. Ale nawet wtedy, gdy będzie można prześledzić całą drogę pieniądza od początku jego istnienia, US będzie wybierał raczej wielotysięczne przelewy lub podejrzane multiplikacje drobnych kwot, by dorwać rzeczywistych przekrętasów, a nie takie płotki jak Ty, co to sobie kupiły taniej dwie gry, a państwo z ich powodu poniosło niepowetowaną stratę 45 gr. ;)

Zobacz ile wałków odchodzi na Allegro, np. przy sprzedaży dostępu do kont Steam. I pomijam że zlewa to sam Steam. Ale dlaczego zlewa to skarbówka, to już zupełnie nie rozumiem...

Tak więc możesz spać spokojnie. A jak cie sumienie męczy, to zawsze możesz iść się wyspowiadać. Dasz podatek na tacę i dostaniesz rozgrzeszenie. Tylko nie wiem, czy ci wyjdzie taniej... ;)
dziękuję bardzo za tak wyczerpującą odpowiedź, cóż teraz już wszystko wiem, a pytałem z ciekawości bo cena różni się o te 10 zł ale jeśli wszystko ma być legalnie to je dorzucę, jeszcze raz dzięki za odpowiedź :tak:
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 21
Rejestracja: 3 sie 2019, o 11:45
Płeć: Mężczyzna
Podziękowania: 6 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

5 cze 2020, o 00:56

"To będzie głupie pytanie, ale jak napisać na Gamivo bezpośrednio do sprzedawcy, bo szukam i szukam, i takiej opcji znaleźć nie mogę..."

To chyba nie jest głupie pytanie, bo takiej opcji już chyba nie ma. Dałbym się jednak pociąć, że kiedyś była i wyskakiwała w momencie zakupu wraz z prośbą o ocenę sprzedawcy. A może to był odnośnik z potwierdzenia zakupu? Cóż, zawsze możesz spytać supportu i poprosić o pośrednictwo. Od tego w końcu są, nie?

Łojć! Nie zauważyłem odpowiedzi przedstawiciela GAMIVO. To chyba wyczerpuje temat... Bardzo ładnie z waszej strony że śledzicie także wątki wam poświęcone na forach typu Łowcy Gier. W sumie zupełnie nie rozumiem, dlaczego gadam z waszym wsparciem po angielsku i po grzyba się męczę, skoro macie polskich przedstawicieli... ;)

A sam teraz testuję wsparcie na GMIVO w kwestii pewnej promocji i szczerze mówiąc, nie jestem zachwycony pierwszą odpowiedzią. Zobaczymy co pan mi odpowie na następne zapytanie. Może będzie bardziej pomocny niż premier odpowiadający na pytania przedsiębiorców. Bo na razie jest jak na tej konferencji: Facet pyta czy mikropożyczka będzie rozliczana przez skarbówkę. A ten opowiada że jest super i prezydent też jest super i że mają świetny kontakt i że prezydent tyle proponuje i że on tyle wdraża... Bla, bla, bla - kampania wyborcza. Na pytanie nie odpowiedział, jak na rasowego polityka przystało... ;)
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 27
Rejestracja: 13 paź 2016, o 14:28
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

5 cze 2020, o 02:50

Strona ma jakieś dziwne problemy. Przeglądarka Vivaldi, błąd występował przed jak i po reinstalacji systemu operacyjnego. Przeglądarka jest "czysta" od wszystkiego co może blokować ciasteczka, reklamy, lokalizację ect. bo umyślnie nie stosuję jej do zwykłego przeglądania www.
0. Jestem na liście życzeń. Chcę kupić 2 gry z niej
1. Klikam środkowym przyciskiem myszki na te gry (nowa karta).
2. Przechodzę na nowa kartę z pierwszą grą, klikam [kup teraz], zamykam kartę (lub sprawdzam koszyk = bez znaczenia).
2a *
3. Przechodzę na kartę z drugą grą i klikam [kup teraz]...
4. ...klikam na niej [zobacz koszyk]
5. Widzę w koszyku tylko drugą grę, pierwsza gra wyparowała.

2a *Jeśli przed kliknięciem [kup teraz] na drugiej karcie najpierw ją odświeżę, to sklep będzie działać poprawnie.

W sumie zabawne, bo dopiero pisząc to załapałem punkt 2a. Kilkanaście gier przez to nie kupiłem u Was. xD
Awatar użytkownika
Redaktor
Posty: 366
Rejestracja: 25 lip 2013, o 22:15
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 13 razy
Podziękowania: 17 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

7 cze 2020, o 15:50

GAMIVO pisze:
2 cze 2020, o 11:10

@Nesus Dzięki za feedback, podesłałem dalej, że kontakt z naszym supportem jest ciężki do znalezienia i rozwiążemy to ASAP. Możesz z nami się skontaktować przez skrzynkę pocztową supportcenter@gamivo.com ALBO www.gamivo.com/account/support

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań walcie śmiało, z chęcią Wam odpowiemy :)

Trzymajcie się!
GAMIVO Team
Doceniam takie podejście do klienta i dodatkowo plusuję za szybkie rozwiązanie sprawy. W pierwszej wiadomości wysłałem zgłoszenie o duplikacie wraz ze screenami. Bez żadnych wymijających pytań zostałem poproszony o cierpliwość i na następny dzień dostałem nowy klucz, który zadziałał. Szybko, sprawnie i skutecznie, bardzo dobry support :)
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 3
Rejestracja: 8 cze 2020, o 22:50

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

8 cze 2020, o 22:59

Cześć.
Zakupiłem dzisiaj na GAMIVO.COM Doom Eternal, otrzymałem maila z linkiem do klucza na stronioe Gavicom ale klucz jest pusty tzn jest tylko nazwa gry bez klucza. Czy ktś mial podobny problem? Sprzedawca Blue Games.
Załączniki
Doom Et6ernal.jpg
Doom Et6ernal.jpg (77.65 KiB) Przejrzano 1181 razy
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 147
Rejestracja: 19 kwie 2014, o 14:03
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 11 razy
Podziękowania: 5 razy

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

8 cze 2020, o 23:36

Ech Gamivo dawajcie jakieś upomnienia/bany sprzedawcom co robią takie coś jak wyżej ani klucza ani gift linka,ludzi banujecie a sprzedawca przecież też człowiek xd
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1367
Rejestracja: 16 lis 2013, o 19:31
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 116 razy
Podziękowania: 41 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

9 cze 2020, o 00:33

zuby pisze:
8 cze 2020, o 22:59
Cześć.
Zakupiłem dzisiaj na GAMIVO.COM Doom Eternal, otrzymałem maila z linkiem do klucza na stronioe Gavicom ale klucz jest pusty tzn jest tylko nazwa gry bez klucza. Czy ktś mial podobny problem? Sprzedawca Blue Games.
Dzisiaj była promocja (chyba) na grę Conan Exiles (mianowicie był to Steam Gift) i mam dokładnie tę samą sytuację. Co ciekawe po zakupie gdy zliczało mi czas na wyświetlenie linka, to po 1/2 minutach dostałem info, by napisać do obsługi technicznej (tak tez zrobiłem). Zobaczymy, co będzie dalej, ale coraz ciekawiej jest w tym Gamivo ;)
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 21
Rejestracja: 3 sie 2019, o 11:45
Płeć: Mężczyzna
Podziękowania: 6 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

9 cze 2020, o 02:25

Cóż... W kwestii poruszonej przeze mnie z obsługą techniczną dostałem odpowiedź mniej więcej w guście kultowego: "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?" Ale nie dotyczyło to sprzedaży ani kupna gry, tylko balansu. Może tę kwestię traktują poważniej? Taką mam przynajmniej nadzieję...

Może coś blokuje wyświetlanie tej zawartości? AdBlock np.?
W panelu sterowania i zakładce "zakupione" też tak jest? Ciekawe zjawisko. Albo jakiś oszust zwyczajnie...
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1012
Rejestracja: 6 lut 2014, o 17:41
Płeć: Mężczyzna
Podziękowania: 55 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

9 cze 2020, o 07:42

zuby pisze:
8 cze 2020, o 22:59
Sprzedawca Blue Games.
Ten "sprzedawca" nic nie ma. Sprawa wielokrotnie raportowana do Gamivo ale mają to w (.).
Forsę ci oddadzą ale produkt nadal będzie figurował jako dostępny.
Reasumując: jeśli widzicie Blue Games to nie kupujcie bo towaru nie dostaniecie.

A skoro przedstawiciel Gamivo się tutaj udziela to niech wyjaśni dlaczego ten "sprzedawca" od dawna nie jest zbanowany i dlaczego Gamivo utrzymuje ich "puste oferty" wprowadzając w błąd co do dostępności produktu.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 3
Rejestracja: 8 cze 2020, o 22:50

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

9 cze 2020, o 08:56

Cześć.
Czy aby odzyskać pieniądze muszę się oficjalnie do kogoś zwrócić, czy jest to wykonywane automatycznie przez stronę GAMIVO? Wysłałem oficjalny ticket nawet 2 ale nikt od GAMIVO się nie odezwał. Czy mam to zgłosić na policję jako oszustwo?
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 15
Rejestracja: 12 wrz 2017, o 15:18
Podziękowania: 1 raz

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

9 cze 2020, o 10:06

zuby pisze:
9 cze 2020, o 08:56
Cześć.
Czy aby odzyskać pieniądze muszę się oficjalnie do kogoś zwrócić, czy jest to wykonywane automatycznie przez stronę GAMIVO? Wysłałem oficjalny ticket nawet 2 ale nikt od GAMIVO się nie odezwał. Czy mam to zgłosić na policję jako oszustwo?
Siemka,

Przepraszamy za wszelkie niedogodności, proszę się nie martwić, ponieważ nasza obsługa klienta zrobi wszystko co w ich mocy, żeby rozwiązać Twój problem tak szybko, jak to tylko możliwe.

Mamy jedną prośbę do Ciebie i wszystkich czytających ten wątek. Prosimy, żeby tworzyć tylko jeden Ticket, im więcej ticketów zostanie stworzonych (dotyczących tego samego problemu) tym ciężej będzie naszym pracownikom odpowiedzieć na nie, co za tym idzie rozwiązanie sprawy może się przedłużyć.

Jeśli uważasz, że Twój ticket jest rozwiązywany za długo to śmiało możesz nam wysłać w wiadomości prywatnej numer zgłoszenia a my zobaczymy co się tam 'podziało' ;)

Jeśli macie jakiekolwiek pytania to piszcie śmiało, zawsze na nie z chęcią odpowiemy!

Trzymajcie się,
GAMIVO Team
~M.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 15
Rejestracja: 12 wrz 2017, o 15:18
Podziękowania: 1 raz

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

9 cze 2020, o 10:11

MerlinPL pisze:
9 cze 2020, o 07:42
zuby pisze:
8 cze 2020, o 22:59
Sprzedawca Blue Games.
Ten "sprzedawca" nic nie ma. Sprawa wielokrotnie raportowana do Gamivo ale mają to w (.).
Forsę ci oddadzą ale produkt nadal będzie figurował jako dostępny.
Reasumując: jeśli widzicie Blue Games to nie kupujcie bo towaru nie dostaniecie.

A skoro przedstawiciel Gamivo się tutaj udziela to niech wyjaśni dlaczego ten "sprzedawca" od dawna nie jest zbanowany i dlaczego Gamivo utrzymuje ich "puste oferty" wprowadzając w błąd co do dostępności produktu.
Dzięki za feedback dot. jednego z naszych sprzedawców (Blue Games)

Chcielibyśmy wytłumaczyć zaistniała sytuację z tym merchantem. Jest to merchant typu API - w dużym skrócie można powiedzieć, że klucze nie są manualnie załączane przez pracownika Blue Games tylko przez są pobierane za pomocą skryptów. Gdy klucz się nie załączy do zamówienia to oznacza, że coś po stronie technicznej poszło nie tak... Za to ogromnie przepraszamy i próbujemy takie problemy rozwiązać ASAP.

Jesteśmy świadomi zaistniałej sytuacji z tzw 'Out of stock'ami' i nasz dział developmentu robi wszystko, żeby uporać się z tym problemem.

Pozdrawiamy,
GAMIVO Team
~M.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 4
Rejestracja: 9 cze 2020, o 22:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bogotá​​
Podziękowania: 2 razy

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

9 cze 2020, o 22:22

GAMIVO pisze:
9 cze 2020, o 10:11
MerlinPL pisze:
9 cze 2020, o 07:42
zuby pisze:
8 cze 2020, o 22:59
Sprzedawca Blue Games.
Ten "sprzedawca" nic nie ma. Sprawa wielokrotnie raportowana do Gamivo ale mają to w (.).
Forsę ci oddadzą ale produkt nadal będzie figurował jako dostępny.
Reasumując: jeśli widzicie Blue Games to nie kupujcie bo towaru nie dostaniecie.

A skoro przedstawiciel Gamivo się tutaj udziela to niech wyjaśni dlaczego ten "sprzedawca" od dawna nie jest zbanowany i dlaczego Gamivo utrzymuje ich "puste oferty" wprowadzając w błąd co do dostępności produktu.
Dzięki za feedback dot. jednego z naszych sprzedawców (Blue Games)

Chcielibyśmy wytłumaczyć zaistniała sytuację z tym merchantem. Jest to merchant typu API - w dużym skrócie można powiedzieć, że klucze nie są manualnie załączane przez pracownika Blue Games tylko przez są pobierane za pomocą skryptów. Gdy klucz się nie załączy do zamówienia to oznacza, że coś po stronie technicznej poszło nie tak... Za to ogromnie przepraszamy i próbujemy takie problemy rozwiązać ASAP.

Jesteśmy świadomi zaistniałej sytuacji z tzw 'Out of stock'ami' i nasz dział developmentu robi wszystko, żeby uporać się z tym problemem.

Pozdrawiamy,
GAMIVO Team
~M.
Macie też problem z rozliczaniem transakcji z kodem cashback. Kwoty, które powinny być dodawane do konta po zakończeniu transakcji gdzieś się "zawieruszają".
Odpowiedź na czacie w stylu : problem jest znany, zgłoszony odpowiednim służbom, pracujemy na nim. Sugeruję do zakończenia tych prac wycofać promocję z kodem cashback z oferty bo to jest robienie ludzi w kunia.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 147
Rejestracja: 19 kwie 2014, o 14:03
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 11 razy
Podziękowania: 5 razy

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

9 cze 2020, o 22:30

Macie też problem z rozliczaniem transakcji z kodem cashback. Kwoty, które powinny być dodawane do konta po zakończeniu transakcji gdzieś się "zawieruszają".
Odpowiedź na czacie w stylu : problem jest znany, zgłoszony odpowiednim służbom, pracujemy na nim. Sugeruję do zakończenia tych prac wycofać promocję z kodem cashback z oferty bo to jest robienie ludzi w kunia.
[/quote]
Tam było napisane że naliczą w ciągu 30 dni xd
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 4
Rejestracja: 9 cze 2020, o 22:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bogotá​​
Podziękowania: 2 razy

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

9 cze 2020, o 23:02

Michał1989 pisze:
9 cze 2020, o 22:30
Macie też problem z rozliczaniem transakcji z kodem cashback. Kwoty, które powinny być dodawane do konta po zakończeniu transakcji gdzieś się "zawieruszają".
Odpowiedź na czacie w stylu : problem jest znany, zgłoszony odpowiednim służbom, pracujemy na nim. Sugeruję do zakończenia tych prac wycofać promocję z kodem cashback z oferty bo to jest robienie ludzi w kunia.
Tam było napisane że naliczą w ciągu 30 dni xd
[/quote]
Bardzo możliwe. Chociaż poprzednie moje transakcje były rozliczane po kilku dniach.
Ale nie w tym problem.
Kwota zwrotu z transakcji została wirtualnie dodana do konta - na liście transakcji w zakładce "Balance" wyświetla się jako "zaksięgowana" (status "completed") ale tak naprawdę nie jest dodana - czyli gdzieś się zawieruszyła.
Pewnie w odmętach promocji 8-) .
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 3
Rejestracja: 8 cze 2020, o 22:50

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

10 cze 2020, o 01:19

Cześć.
Wsparcie mi dzisiaj napisało że sprzedawca nie posiadał już kluczy do zakupionej prze zemnie gry i zaoferowali mi pełny zwrot na swój BALANCE albo na konto. Dali jeszcze 5 procent rabatu na kolejny zakup. Wybrałem BALANCE i kupiłem tę samą grę u innego sprzedawcy. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz skoro wiedzą ze Blue Games nie posiada już kluczy to dlaczego ciągle jest widoczny jako posiadający klucze w magazynie.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 4
Rejestracja: 9 cze 2020, o 22:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bogotá​​
Podziękowania: 2 razy

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

10 cze 2020, o 06:14

zuby pisze:
10 cze 2020, o 01:19
Cześć.
Wsparcie mi dzisiaj napisało że sprzedawca nie posiadał już kluczy do zakupionej prze zemnie gry i zaoferowali mi pełny zwrot na swój BALANCE albo na konto. Dali jeszcze 5 procent rabatu na kolejny zakup. Wybrałem BALANCE i kupiłem tę samą grę u innego sprzedawcy. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz skoro wiedzą ze Blue Games nie posiada już kluczy to dlaczego ciągle jest widoczny jako posiadający klucze w magazynie.
Znalazłem na jakiejś stronie z opiniami takie wytłumaczenie:

"Sometimes when a few customers place an order at the same time, one key may assign itself to multiple orders and the first customer who completes the transaction receives the key and the rest of the keys are sent as ‘empty’. We refund customers who receive the empty keys."

Prościej byłoby chyba jednak - zamiast wysyłać "puste klucze :roll: " - zablokować pozostałe transakcje i poinformować klientów, że klucz/e jest już niedostępny.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 147
Rejestracja: 19 kwie 2014, o 14:03
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 11 razy
Podziękowania: 5 razy

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

10 cze 2020, o 21:27

Gamivo po co bawicie się w weryfikacje skoro karta posiada 3d secure..
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 130
Rejestracja: 11 mar 2016, o 10:21
Płeć: Mężczyzna
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

10 cze 2020, o 21:55

zuby pisze:
10 cze 2020, o 01:19
Cześć.
Wsparcie mi dzisiaj napisało że sprzedawca nie posiadał już kluczy do zakupionej prze zemnie gry i zaoferowali mi pełny zwrot na swój BALANCE albo na konto.
(...)
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz skoro wiedzą ze Blue Games nie posiada już kluczy to dlaczego ciągle jest widoczny jako posiadający klucze w magazynie.
Miałem to samo. Jeśli zapłacisz (chcąc kupić) i zgłosisz później problem braku klucza (czyli nie otrzymałeś zakupionego produktu) - to zaproponują ci zwrot na ich konto lub twoje z którego płaciłeś (ale odwlekali mnie od tego przez 3 kolejne maile).

Jeśli kasa powędruje do nich, byś mógł dokonać innego zakupu - to mają kolejnego klienta.

Swoją drogą jeśli masz sklep i sprzedajesz towar więcej razy niż masz w magazynie to pisał to *zad* a nie programista. To nie problem zdjąć ze stanu -1 towar i go na chwilę zablokować.
ODPOWIEDZ