GAMIVO.COM - oficjalny temat

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 77
Rejestracja: 28 kwie 2015, o 05:10
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 9 razy
Kontakt:

13 maja 2020, o 21:12

Zależy co chcieli aby uzyskał, bo jeśli jakąś informację od supportu blizza to jest sens napisać, a jeśli kazali mu w suppie blizza walczyć o wymianę kodu, ktory kupił u nich, czy coś w tym stylu, to taka porada jest wręcz śmieszna i nie ma po co pisać.
Nikt, nie tylko blizz, nie przejmie się zakupem który nie był wykonany u nich.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 14
Rejestracja: 21 paź 2018, o 15:53
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

13 maja 2020, o 21:34

Bidus pisze:
13 maja 2020, o 17:57
Jak mozesz machnac reka na 20Euro to nie mamy o czym rozmawiac. Mialem mnostwo takich ludzi w pracy "A dlaczego ja mam to robic?" - bo tak to dziala. To Twoj interes i pewne rzeczy musisz zrobic sam. Wsparcie techniczne nie bedzie robic za Ciebie wszystkiego, chocby z takich wzgledow ze nie moze.
Chyba jesteś nie poważny? Mam napisać do blizzarda na temat kodu który nabyłem nie u nich a u pośrednika który równie dobrze mógł go uzyskać w nielegalny sposób ? To chyba nie moja wina że kod nie działa i to sprzedający powinien to załatwić co jest raczej oczywiste. Sam mogę stworzyć sobie konto na gamivo i sprzedawać klucze z generatora i mieć gdzieś wszystko bo to kupujący ma załatwiać sprawe . Najwidoczniej nie mamy o czym pisać bo dla mnie sytuacja jest tak abstrakcyjna że nawet nie wiem co dalej ci odpisać a wiem że i tak to do Ciebie nie dotrze.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 15
Rejestracja: 12 wrz 2017, o 15:18
Podziękowania: 1 raz

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

14 maja 2020, o 13:40

Cześć,

Niestety ta sprawa zajęła więcej czasu, żeby ją rozwiązać za co przepraszamy.

Data aktywacji przy tej sprawie będzię potrzebna, merchant od którego został wykupiony produkt pozyskuje owe kody tylko od oficjalnych vendorów. Z doświadczenia wiemy, że Blizzard bez problemu wysyła takie informacje i dzięki temu będziemy w stanie rozwiązać zaistniają sytuację tak szybko, jak to tylko jest możliwe.

Przykro nam, że trafiłeś na taką sytuację. Jak otrzymamy potrzebne informacje to możemy Tobie zagwarantować, że przedstawimy sytuację sprzedawcy i zrobimy wszystko co naszej mocy, żeby rozwiązać to ASAP.

Pozdrawiamy,
GAMIVO Team
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 3
Rejestracja: 16 paź 2018, o 12:23
Płeć: Mężczyzna
Podziękowania: 1 raz

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

15 maja 2020, o 23:24

spaciershark123 pisze:
13 maja 2020, o 21:34
Bidus pisze:
13 maja 2020, o 17:57
Jak mozesz machnac reka na 20Euro to nie mamy o czym rozmawiac. Mialem mnostwo takich ludzi w pracy "A dlaczego ja mam to robic?" - bo tak to dziala. To Twoj interes i pewne rzeczy musisz zrobic sam. Wsparcie techniczne nie bedzie robic za Ciebie wszystkiego, chocby z takich wzgledow ze nie moze.
Chyba jesteś nie poważny? Mam napisać do blizzarda na temat kodu który nabyłem nie u nich a u pośrednika który równie dobrze mógł go uzyskać w nielegalny sposób ? To chyba nie moja wina że kod nie działa i to sprzedający powinien to załatwić co jest raczej oczywiste. Sam mogę stworzyć sobie konto na gamivo i sprzedawać klucze z generatora i mieć gdzieś wszystko bo to kupujący ma załatwiać sprawe . Najwidoczniej nie mamy o czym pisać bo dla mnie sytuacja jest tak abstrakcyjna że nawet nie wiem co dalej ci odpisać a wiem że i tak to do Ciebie nie dotrze.
Nie pracowales na wsparciu technicznym to sobie dalej zyj w sloiku. Tak jest. To Twoja brocha by wyjasnic z Blizzardem sprawe kodu, bo na to Ty kupiles kod i dotyczy Twojego konta. Ja na wsparciu technicznym pracowalem i wiem jak jest. Jak Ci sie nie podoba prawdziwy swiat, to czas kupowac gry bezposrednio u dystrybutora (Steam, Uplay, Origin, GOG, Win10 Store), a nie narzekac, ze odsprzedawca mial pecha. Gry to nie powietrze, woda czy jedzenie - mozna bez nich zyc. Przestan przejawiac postawe roszczeniowa, tylko zabierz sie za swoj interes. Praca, sukcesy, doswiadczenie same nie przychodza.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 149
Rejestracja: 19 kwie 2014, o 14:03
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 12 razy
Podziękowania: 5 razy

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

23 maja 2020, o 10:31

Gamivo 2 godziny -20% od 15 euro "MOUAI10"
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 149
Rejestracja: 19 kwie 2014, o 14:03
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 12 razy
Podziękowania: 5 razy

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

25 maja 2020, o 18:39

znowu promocja 20% na 2 godziny
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 12
Rejestracja: 10 maja 2014, o 22:19
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

25 maja 2020, o 18:57

Michał1989 pisze:
25 maja 2020, o 18:39
znowu promocja 20% na 2 godziny
jaki kod i jak kupić teraz bez subskrybowania smart bo zawsze mi to wciska a nie ma nigdzie opcji do odznaczenia
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1527
Rejestracja: 18 sie 2013, o 20:26
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 40 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

25 maja 2020, o 19:17

BLOODLINE pisze:
25 maja 2020, o 18:57
Michał1989 pisze:
25 maja 2020, o 18:39
znowu promocja 20% na 2 godziny
jaki kod i jak kupić teraz bez subskrybowania smart bo zawsze mi to wciska a nie ma nigdzie opcji do odznaczenia
jest opcja, po prostu klikasz "continue without...". kod MOI6. teraz już 15%, no ale za to działa na wszystko, nie tylko na gry.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 12
Rejestracja: 10 maja 2014, o 22:19
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

25 maja 2020, o 19:32

serafek5 pisze:
25 maja 2020, o 19:17
BLOODLINE pisze:
25 maja 2020, o 18:57
Michał1989 pisze:
25 maja 2020, o 18:39
znowu promocja 20% na 2 godziny
jaki kod i jak kupić teraz bez subskrybowania smart bo zawsze mi to wciska a nie ma nigdzie opcji do odznaczenia
jest opcja, po prostu klikasz "continue without...". kod MOI6. teraz już 15%, no ale za to działa na wszystko, nie tylko na gry.
wiem, znalazłem, na 50juro gift card działa
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 1
Rejestracja: 16 lut 2017, o 23:44
Płeć: Mężczyzna

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

27 maja 2020, o 02:24

@GAMIVO

Kupiłem klucz do Sacred Gold (Steam) 23 maja u was od tego sprzedawcy:
https://www.gamivo.com/pl/merchant/349304/$tranger

Przy próbie aktywacji na STEAM wyskoczył mi błąd: "Duplikat klucza produktu".
Od razu napisałem ticket dołączając screenshot z wyskakującą informacją. Po 2h odpisała miła pani Natalia, bym dodał screeny (biblioteka gier, historia zakupów, key wpisany w okno aktywacji) co uczyniłem.
I kontakt się urwał. Mamy 27 maja.
Ja rozumiem, że dajecie info, że jest pandemia COVID-19 i wasza reakcja może być opóźniona itd., no ale bez przesady - nie jesteście stacjonarną Biedronką tylko zawsze - jakby nie patrzeć - pracujecie zdalnie, tak?
Czekam na poprawny klucz albo zwrot pieniędzy.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 2
Rejestracja: 30 maja 2020, o 16:29
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

30 maja 2020, o 16:36

Witam, mam takie pytanie, co się stanie jeśli nie podam prawdziwej lokalizacji podczas zakupu gry? np podam "outside UE" ceny gier znacznie się wtedy różnią, poza UE cena jest znacznie mniejsza dlatego pytam z ciekawości bo pierwszy raz zamierzam kupić grę z takiej strony, czy jest w ogóle tak możliwość żeby tak zrobić? czy wiążą się z tym jakieś konsekwencje? z góry dziękuję za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 287
Rejestracja: 2 lut 2014, o 22:03
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 33 razy
Podziękowania: 27 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

1 cze 2020, o 14:14

-90% rabatu na gry do 1 euro z kodem Children90
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2015, o 09:39
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

1 cze 2020, o 14:44

Ktoś wie dlaczego tak się stało?
Spoiler:pokaż
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 675
Rejestracja: 14 maja 2017, o 11:57
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jarocin
Discord: ! ! Ejdrien.#0596
Podziękował: 55 razy
Podziękowania: 37 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

1 cze 2020, o 14:47

No dwa klucze dostałeś, o co chodzi :D
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2015, o 09:39
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

1 cze 2020, o 14:50

Nie żebym narzekał, ale nie powinienem przypadkiem dostać 1?
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 2
Rejestracja: 8 paź 2014, o 16:19

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

1 cze 2020, o 16:45

Czy płatność kartą revolut działa na Gamivo?
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 21
Rejestracja: 3 sie 2019, o 11:45
Płeć: Mężczyzna
Podziękowania: 6 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

2 cze 2020, o 09:05

RobsonHunt pisze:
27 maja 2020, o 02:24
@GAMIVO

Kupiłem klucz do Sacred Gold (Steam) 23 maja u was od tego sprzedawcy:
https://www.gamivo.com/pl/merchant/349304/$tranger

Przy próbie aktywacji na STEAM wyskoczył mi błąd: "Duplikat klucza produktu".
Masz wyjątkowego pecha. Kupiłem u nich z 50 pozycji i owszem, ze 2 razy miałem podobną sytuację. Ale reakcja była natychmiastowa w jednym przypadku (gość/firma przesłał następny dobry kod, nawet nie wdając sie w dyskusję) a w drugim ponieważ nie było reakcji po pierwszym zgłoszeniu tak ze 3 godziny, grzecznie napisałem że wystawię negatywa. I klucz z przeprosinami znalazł się jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki! ;)

Ponieważ pani każe ci załączać jakieś screeny itp., najpewniej trafiłeś rodaczkę, Grażynę (nie Natalię), żonę swojskiego Janusza biznesu. To najgorsze co cię mogło spotkać. Mniej więcej jak spotkać Polaka za granicą, w jednej robocie... ;)
Zgłaszaj do supportu i strasz że narobisz im koło pióra. Nawet jak cię zleją, bo nie kupiłeś ubezpieczenia transakcji, to sprzedawca będzie już na celowniku. A większość naprawdę dba o reputację i ich "gwiazdki" są uczciwie zebrane...
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 21
Rejestracja: 3 sie 2019, o 11:45
Płeć: Mężczyzna
Podziękowania: 6 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

2 cze 2020, o 09:15

skvbgf4 pisze:
30 maja 2020, o 16:36
Witam, mam takie pytanie, co się stanie jeśli nie podam prawdziwej lokalizacji podczas zakupu gry? np podam "outside UE" ceny gier znacznie się wtedy różnią, poza UE cena jest znacznie mniejsza dlatego pytam z ciekawości bo pierwszy raz zamierzam kupić grę z takiej strony, czy jest w ogóle tak możliwość żeby tak zrobić? czy wiążą się z tym jakieś konsekwencje? z góry dziękuję za odpowiedź.
Wpadnie do ciebie skarbówka i ukarze za nie odprowadzenie należnego 23% VAT! Będzie tego z parędziesiąt groszy, więc sprawa moze być poważna... ;)

Tak na serio, to w zasadzie sprzedawca powinien odprowadzić VAT. Ale grę możesz kupić z dowolnego miejsca na świecie i nikt ci tego zabronić nie może. Nie może też cie zmusić, byś podlegał pod określony system skarbowy. Niemniej nikt nie kotroluje takich pierdół, przynajmniej dopóki waluta cyfrowa nie zostane połączona z algorytmem blockchain. Ale nawet wtedy, gdy będzie można prześledzić całą drogę pieniądza od początku jego istnienia, US będzie wybierał raczej wielotysięczne przelewy lub podejrzane multiplikacje drobnych kwot, by dorwać rzeczywistych przekrętasów, a nie takie płotki jak Ty, co to sobie kupiły taniej dwie gry, a państwo z ich powodu poniosło niepowetowaną stratę 45 gr. ;)

Zobacz ile wałków odchodzi na Allegro, np. przy sprzedaży dostępu do kont Steam. I pomijam że zlewa to sam Steam. Ale dlaczego zlewa to skarbówka, to już zupełnie nie rozumiem...

Tak więc możesz spać spokojnie. A jak cie sumienie męczy, to zawsze możesz iść się wyspowiadać. Dasz podatek na tacę i dostaniesz rozgrzeszenie. Tylko nie wiem, czy ci wyjdzie taniej... ;)
Awatar użytkownika
Redaktor
Posty: 368
Rejestracja: 25 lip 2013, o 22:15
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 13 razy
Podziękowania: 18 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

2 cze 2020, o 10:47

yama3a pisze:
2 cze 2020, o 09:05
RobsonHunt pisze:
27 maja 2020, o 02:24
@GAMIVO

Kupiłem klucz do Sacred Gold (Steam) 23 maja u was od tego sprzedawcy:
https://www.gamivo.com/pl/merchant/349304/$tranger

Przy próbie aktywacji na STEAM wyskoczył mi błąd: "Duplikat klucza produktu".
Masz wyjątkowego pecha. Kupiłem u nich z 50 pozycji i owszem, ze 2 razy miałem podobną sytuację. Ale reakcja była natychmiastowa w jednym przypadku (gość/firma przesłał następny dobry kod, nawet nie wdając sie w dyskusję) a w drugim ponieważ nie było reakcji po pierwszym zgłoszeniu tak ze 3 godziny, grzecznie napisałem że wystawię negatywa. I klucz z przeprosinami znalazł się jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki! ;)

Ponieważ pani każe ci załączać jakieś screeny itp., najpewniej trafiłeś rodaczkę, Grażynę (nie Natalię), żonę swojskiego Janusza biznesu. To najgorsze co cię mogło spotkać. Mniej więcej jak spotkać Polaka za granicą, w jednej robocie... ;)
Zgłaszaj do supportu i strasz że narobisz im koło pióra. Nawet jak cię zleją, bo nie kupiłeś ubezpieczenia transakcji, to sprzedawca będzie już na celowniku. A większość naprawdę dba o reputację i ich "gwiazdki" są uczciwie zebrane...
To będzie głupie pytanie, ale jak napisać na Gamivo bezpośrednio do sprzedawcy, bo szukam i szukam, i takiej opcji znaleźć nie mogę...
ODPOWIEDZ