GAMIVO.COM - oficjalny temat

Informacje z pierwszej ręki!

Moderator: Redaktorzy

Regulamin działu
1. W tym dziale nowe wątki tworzy tylko administracja forum
2. Przedstawiciele sklepów proszeni są o uprzedni kontakt z naszym serwisem celem weryfikacji i przyznania specjalnej rangi
3. Dział ten będzie rygorystycznie moderowany. Zakazuje się obrażania przedstawicieli oraz ich sklepów. Zakazuje się robienia czarnego PR. Wszelkie zapytania należy kierować w kulturalny sposób.
4. Forum nie służy do kontaktów z supportem. Jeżeli oczekujecie rozwiązania waszych problemów to skontaktujcie się bezpośrednio z działem pomocy w odpowiednim sklepie.

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez reau » 31 sie 2018, o 19:48

Dzięki wielkie!
  • 0

reau
Avatar użytkownika
Łowca
 
Posty: 3
Dołączył(a): 5 lis 2015
Reputacja: 1
Płeć: Mężczyzna

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez Revan » 31 sie 2018, o 20:22

reau napisał(a):Dzięki wielkie!

To ja dziękuję za materiał na fajnego newsa.
Z preorderów sportówek do końca weekendu jest też Football Manager 2019 za ~ 130 zł na Voidu z kodem LASTWEEKEND.
  • 0

Revan
Avatar użytkownika
Redaktor
 
Posty: 4547
Dołączył(a): 3 gru 2012
Medale: 9
500 (1) 1000 (1) 2000 (1)
3000 (1) 4000 (1) 5000 (1)
6000 (1) 7000 (1) 8000 (1)
Reputacja: 74

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez wojtek19v1 » 28 wrz 2018, o 10:45

Hej,

mam pyatnie odnośnie ewentualnego zwrotu kodu elektronicznego.

Wczoraj zakupiłem owy klucz, lecz dostaję komunikat, że jest on wykorzystany.

W związku z powyższym chciałbym zwrócić/wymienić klucz.

Procedura?
  • 0

wojtek19v1
Avatar użytkownika
Łowca
 
Posty: 2
Dołączył(a): 28 wrz 2018
Reputacja: 0
Płeć: Mężczyzna

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez Revan » 28 wrz 2018, o 10:53

wojtek19v1 napisał(a):Hej,

mam pyatnie odnośnie ewentualnego zwrotu kodu elektronicznego.

Wczoraj zakupiłem owy klucz, lecz dostaję komunikat, że jest on wykorzystany.

W związku z powyższym chciałbym zwrócić/wymienić klucz.

Procedura?

Ticket do supportu. Ale nie licz na wiele - to zależy od sprzedawcy.
Mi napisali przy kluczu za ~ 10 zł, że wraz zakupem teraz to ja jestem jego właścicielem i mam złożyć reklamacje do Steama(!), gdzie Steam jasno określa, że reklamacje są możliwe tylko podczas zakupu w Sklepie Steam a we wszystkich innych przypadkach, należy się kontaktować bezpośrednio ze sklepem, w którym kupiliśmy.
  • 0

Revan
Avatar użytkownika
Redaktor
 
Posty: 4547
Dołączył(a): 3 gru 2012
Medale: 9
500 (1) 1000 (1) 2000 (1)
3000 (1) 4000 (1) 5000 (1)
6000 (1) 7000 (1) 8000 (1)
Reputacja: 74

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez wojtek19v1 » 28 wrz 2018, o 10:58

No to super, po prostu rewelacja :)

Lubię chodzić do swojej pracy właśnie po to, żeby później dostać zużyty kluczyk.

Dzięki za odpowiedź, jestem w kontakcie z GAMIVO w takim razie.

Dam znać jak się sprawa potoczy.

W.
  • 0

wojtek19v1
Avatar użytkownika
Łowca
 
Posty: 2
Dołączył(a): 28 wrz 2018
Reputacja: 0
Płeć: Mężczyzna

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez Seyonne » 28 wrz 2018, o 11:09

Ogólnie da się to załatwić, ale to miesiąc rzeźbienia przynajmniej w moim przypadku było i kilka wiadomości. Nie ustawaj, a w końcu się "dogadacie", choć tak jak koleżanka z dołu pisze, to głównie nie od GAMIVO zależały opóźnienia ;)
  • 0

Ostatnio edytowano 28 wrz 2018, o 11:36 przez Seyonne, łącznie edytowano 1 raz
Seyonne
Avatar użytkownika
Robin Hood
 
Posty: 251
Dołączył(a): 15 wrz 2013
Reputacja: 2
Płeć: Mężczyzna

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez Shelia » 28 wrz 2018, o 11:21

U mnie problem był rozwiązany w kilka dni. Najpierw zgłosiłam sprawę do supportu, oni przekierowali zgłoszenie do sprzedającego. Musiałam wysłać zrzuty ekranu z historii aktywacji produktów oraz komunikatu, który pojawiał się po wpisaniu klucza. Następnie napisałam do supportu Steam o sprawdzenie, kiedy faktycznie ten kod był aktywowany. Okazało się, że jakieś 3 dni przed moim zakupem, więc po przesłaniu screena z taką odpowiedzią, dostałam nowy kod (który tym razem działał). Najdłużej w tym wszystkim czekałam chyba na odpowiedź ze Steam, na czas obsługi w samym GAMIVO narzekać nie mogłam.
  • 0

Shelia
Avatar użytkownika
Predator
 
Posty: 419
Dołączył(a): 6 gru 2013
Medale: 3
500 (1) 1000 (1) 2000 (1)
Reputacja: 45
Płeć: Kobieta

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez Revan » 22 lis 2018, o 15:54

Komuś udało się zareklamować tą Assetto Corsę? Ja nie znoszę ich supportu, więc dałem refund przez Paypal, ale pewnie sobie na niego trochę poczekam. Znajomemu kazali screeny biblioteki robić z ostatnio aktywowanymi grami(!). Durnota zresztą, ja im napisałem, że nie mam podstawki, więc klucze są nieużywane i jeśli chcą to sobie mogą sami sprawdzić na swoim koncie.
  • 0

Revan
Avatar użytkownika
Redaktor
 
Posty: 4547
Dołączył(a): 3 gru 2012
Medale: 9
500 (1) 1000 (1) 2000 (1)
3000 (1) 4000 (1) 5000 (1)
6000 (1) 7000 (1) 8000 (1)
Reputacja: 74

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez bolesna prawda » 8 lut 2019, o 22:29

Na gamivo 2 kody, ważne 48h
10% do 50 euro - CRRRAZY10DISC
20% cashback (wallet ważny 30 dni) - CRRRAZY20BACK
  • 0

bolesna prawda
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 1674
Dołączył(a): 17 paź 2016
Reputacja: 41
Płeć: Mężczyzna

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez Niriles » 16 kwi 2019, o 15:15

Można na tym Gamivo jakoś zmienić adres email przypisany do konta? Nigdzie nie widzę takiej opcji. Dostępu do starego maila nie mam i już nie będę mieć (thx, Google), a nie chcę zakładać specjalnie nowego konta na Gamivo.
  • 0

Niriles
Avatar użytkownika
Predator
 
Posty: 397
Dołączył(a): 16 gru 2015
Medale: 2
500 (1) 1000 (1)
Reputacja: -1
Płeć: Mężczyzna

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez coolega » 17 kwi 2019, o 00:01

co to jest: "Official website CD Key" ?
  • 0

coolega
Avatar użytkownika
Łowca
 
Posty: 1
Dołączył(a): 16 kwi 2019
Reputacja: 0
Płeć: Mężczyzna

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez snk » 25 kwi 2019, o 20:45

No to ja dołączam do zaszczytnego grona osób, które mają problem z grą kupioną na gamivo. Wziąłem DOOMa na ostatniej promocji i dostałem nieprawidłowy klucz, zgłosiłem sprawę do supportu i każą wysyłać screeny wszystkich aktywowanych gier na koncie... problem jest taki, że mam ich ponad tysiąc, co pewnie zajmie kilkadziesiąt screenów... kupowałem już z różnych keyshopów, miewałem już problemy z duplikatami, czy błędnymi kluczami, ale nigdy nie musiałem odwalać takich cyrków, żeby otrzymać prawidłowy klucz
  • 0

snk
Avatar użytkownika
Łowca
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2 lip 2016
Reputacja: 0
Płeć: Mężczyzna

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez aves » 25 kwi 2019, o 21:07

to się ciesz ja kupiłem na poprzedniej promocji PS+ na rok i ani zawrotu kasy ani PS+ nie ma i ciekawe kiedy planują oddać kasę
  • 0

Obrazek
aves
Avatar użytkownika
Predator
 
Posty: 647
Dołączył(a): 12 sty 2013
Medale: 4
500 (1) 1000 (1) 2000 (1)
3000 (1)
Reputacja: 7

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez Revan » 25 kwi 2019, o 21:58

snk napisał(a):No to ja dołączam do zaszczytnego grona osób, które mają problem z grą kupioną na gamivo. Wziąłem DOOMa na ostatniej promocji i dostałem nieprawidłowy klucz, zgłosiłem sprawę do supportu i każą wysyłać screeny wszystkich aktywowanych gier na koncie... problem jest taki, że mam ich ponad tysiąc, co pewnie zajmie kilkadziesiąt screenów... kupowałem już z różnych keyshopów, miewałem już problemy z duplikatami, czy błędnymi kluczami, ale nigdy nie musiałem odwalać takich cyrków, żeby otrzymać prawidłowy klucz

Niestety, ale Support Gamivo jest zdecydowanie najgorszy ze wszystkich keyshopów. W moim przypadku uznali, że po zakupie klucza ja jestem jego właścicielem, więc mam reklamować klucz na Steamie(!), mimo że regulamin Steama mówi dokładnie odwrotnie, że Steam nie odpowiada za gry nabyte w inny sposób niż u nich w sklepie i wszelkie niedziałające klucze należy reklamować u źródła zakupu.
Jeśli płaciłeś Paypalem to reklamuj przez Paypal, potrwa to z 2 tygodnie, ale Paypal zawsze staje po stronie klientów. Ja tak zawsze robię jak mam jakiś problem z Gamivo.
  • 0

Revan
Avatar użytkownika
Redaktor
 
Posty: 4547
Dołączył(a): 3 gru 2012
Medale: 9
500 (1) 1000 (1) 2000 (1)
3000 (1) 4000 (1) 5000 (1)
6000 (1) 7000 (1) 8000 (1)
Reputacja: 74

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez The_Jokur » 26 kwi 2019, o 14:27

snk napisał(a):No to ja dołączam do zaszczytnego grona osób, które mają problem z grą kupioną na gamivo. Wziąłem DOOMa na ostatniej promocji i dostałem nieprawidłowy klucz, zgłosiłem sprawę do supportu i każą wysyłać screeny wszystkich aktywowanych gier na koncie... problem jest taki, że mam ich ponad tysiąc, co pewnie zajmie kilkadziesiąt screenów... kupowałem już z różnych keyshopów, miewałem już problemy z duplikatami, czy błędnymi kluczami, ale nigdy nie musiałem odwalać takich cyrków, żeby otrzymać prawidłowy klucz



Nie musisz im wysyłać wszystkich gier, jakie masz aktywowane na koncie, wyślij im te, co mieszczą Ci się na stronie,dorzuć do tego screen jak wpisujesz kod plus screen błędu i tyle. Ja im dorzuciłem jeszcze screen z biblioteki, że faktycznie nie mam tej gry, cztery dni trwało rozpatrzenie reklamacji (czas, który ma sprzedawca na odezwanie się do nich) piątego dnia miałem już kasę na PayPal'u. Ogólnie ten cały Gamivo to syf, na pięć kupionych gier u nich cztery aktywowane na innym koncie :E
  • 0

The_Jokur
Avatar użytkownika
Łowca
 
Posty: 5
Dołączył(a): 18 lis 2017
Reputacja: 0
Płeć: Mężczyzna

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez remike » 26 kwi 2019, o 16:04

Możecie podać, u jakich sprzedawców macie problem? Jeśli to powtarzająca się sytuacja konkretnego vendora to możemy ignorować/przestrzegać o tym sprzedawcy w newsach na Łowcach.

Sam kupiłem klucz od Sepanta Game na giveawaya i dostałem informacje, że klucz jest zużyty...
  • 0

remike
Avatar użytkownika
Administrator
 
Posty: 3450
Dołączył(a): 10 paź 2012
Medale: 4
500 (1) 1000 (1) 2000 (1)
3000 (1)
Reputacja: -1337
Płeć: Mężczyzna

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez The_Jokur » 26 kwi 2019, o 22:17

W moim przypadku problem wystąpił u tych sprzedawców :

_ePlay -> https://www.gamivo.com/merchant/190781 , Dwa klucze Steam oba użyte na innym koncie ,na g2a mają dużo negatywnych komentarzy że sprzedają używane klucze.
ThrilledGamers -> https://www.gamivo.com/merchant/414229
Cdkeyhouse -> https://www.gamivo.com/merchant/208777
  • 0

The_Jokur
Avatar użytkownika
Łowca
 
Posty: 5
Dołączył(a): 18 lis 2017
Reputacja: 0
Płeć: Mężczyzna

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez snk » 27 kwi 2019, o 10:28

@Revan
Dzięki za poradę, w takim razie zwrócę się do Paypala, mam nadzieję, że dostanę zwrot kasy.

@The_Jokur
No właśnie też myślałem, wysłałem tylko screena z biblioteki na dowód, że nie mam DOOMa na koncie, listę ostatnio aktywowanych gier na koncie + błąd jaki wyskakuje, ale dwóch różnych pracowników supportu nalegało, abym wysłał im screeny WSZYSTKICH gier aktywowanych na moim koncie, mimo podkreślenia, że mam dość sporo na koncie...

@remike
W moim wypadku był to Excalibur https://www.gamivo.com/merchant/366177 , ale z tego co widzę do tej pory miał dobre oceny, więc chyba nie warto omijać gier wystawionych przez niego
  • 0

snk
Avatar użytkownika
Łowca
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2 lip 2016
Reputacja: 0
Płeć: Mężczyzna

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez Revan » 27 kwi 2019, o 14:47

remike napisał(a):Możecie podać, u jakich sprzedawców macie problem? Jeśli to powtarzająca się sytuacja konkretnego vendora to możemy ignorować/przestrzegać o tym sprzedawcy w newsach na Łowcach.

Sam kupiłem klucz od Sepanta Game na giveawaya i dostałem informacje, że klucz jest zużyty...

Wydaje mi się, że pojedyncze wtopy zdarzają się nawet sprzedawcom z wzorową reputacją.
Np. swego czasu Zamiast Asseto Corsy z dodatkami klucz aktywował pojedyncze DLC.
Gamivo przez jakiś tydzień wymigiwało się od zwrotu, ale jak rozpocząłem reklamację przez Paypal, dosyć szybko zwrócili środki.
  • 0

Revan
Avatar użytkownika
Redaktor
 
Posty: 4547
Dołączył(a): 3 gru 2012
Medale: 9
500 (1) 1000 (1) 2000 (1)
3000 (1) 4000 (1) 5000 (1)
6000 (1) 7000 (1) 8000 (1)
Reputacja: 74

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

Postprzez snk » 15 maja 2019, o 16:33

Tak dla potomnych wrzucam rozwiązanie mojej sprawy z GAMIVO, o której napisałem kilka postów wyżej. Z samą kluczykarnią się nie dogadałem (nadal chcieli screeny wszystkich aktywowanych przeze mnie gier), więc tak jak Revan radził założyłem spór przez PayPal, który następnie zmieniłem w roszczenie. Dwa tygodnie później dostałem zwrot pieniędzy na konto, także wielki szacun dla PayPala za to, że rzeczywiście stają po stronie klientów. Więc jeśli komuś zdarzy się podobna sytuacja, to mogę potwierdzić, że reklamowanie zakupu przez PP działa. No i jeszcze raz dzięki @Revan za dobrą radę :)
  • 0

snk
Avatar użytkownika
Łowca
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2 lip 2016
Reputacja: 0
Płeć: Mężczyzna

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Kontakt z przedstawicielami branży

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość