Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Moderator: Redaktorzy

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez taniec_chochola » 21 lip 2015, o 20:17

MSKOTOR napisał(a):http://uk.ign.com/articles/2015/07/21/knights-of-the-old-republic-2-coming-to-mac-steamos-with-massive-update

KOTOR 2 dostał osiągnięcia Steam. Taka stara gra, nie wierzę :tak:

Do tego wsparcie dla rozdzielczości do 5K i może RCM będzie w steam workshop dostępny,... jak tylko ogarnę zmiany to zaktualizuję temat :D Będzie motywacja, żeby wbić wszystkie osiągnięcia :D


Aaaa! Jak dla mnie wiadomość roku! :D
  • 0

Obrazek
taniec_chochola
Avatar użytkownika
Predator
 
Posty: 758
Dołączył(a): 11 paź 2013
Medale: 4
500 (1) 1000 (1) 2000 (1)
3000 (1)
Reputacja: 23
Płeć: Mężczyzna

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez MSKOTOR » 21 lip 2015, o 20:24

Jutro lecę na tydzień do koleżanki do NL, tak bym się za to już jutro zabrała...

A tak trzeba będzie poczekać do sierpnia najwcześniej. Może do tego czasu już pełne wsparcie SteamWorkshop wprowadzą...

taniec_chochola napisał(a):Aaaa! Jak dla mnie wiadomość roku! :D


:tak: dałabym repkę, no ale mamy teraz surowsze prawo reputacyjne :E
  • 0

MSKOTOR
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 1678
Dołączył(a): 9 lip 2013
Lokalizacja: -17.660700, -150.639132
Reputacja: 30
Płeć: Kobieta

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez Jerry » 21 lip 2015, o 20:36

MSKOTOR napisał(a):Jutro lecę na tydzień do koleżanki do NL, tak bym się za to już jutro zabrała...

A tak trzeba będzie poczekać do sierpnia najwcześniej. Może do tego czasu już pełne wsparcie SteamWorkshop wprowadzą...

taniec_chochola napisał(a):Aaaa! Jak dla mnie wiadomość roku! :D


:tak: dałabym repkę, no ale mamy teraz surowsze prawo reputacyjne :E


Możesz dać, masz moje przyzwolenie. :tak:
  • 0

Jerry
Avatar użytkownika
VIP
 
Posty: 1890
Dołączył(a): 2 gru 2012
Medale: 3
500 (1) 1000 (1) 2000 (1)
Reputacja: 36
Płeć: Mężczyzna

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez MSKOTOR » 21 lip 2015, o 21:16

Nie mogę :o

Myślałam, że w tym dziale jako autor tematu będę mogła. Ale tutaj tylko moderacja może przyznawać repki :E Więc ode mnie łapka w górę w poście musi wystarczyć :D
  • 0

MSKOTOR
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 1678
Dołączył(a): 9 lip 2013
Lokalizacja: -17.660700, -150.639132
Reputacja: 30
Płeć: Kobieta

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez taniec_chochola » 21 lip 2015, o 21:21

Swoją kopię drugiego KOTORa kupiłem przy okazji letniego obozu językowego w Anglii jakieś 8-9 lat temu, kiedy u nas dostanie pudełka graniczyło już z cudem, bo wznowienia pojawiły się chyba trochę później, a pierwszy nakład nie był duży i poszedł dość szybko. Mam do tej gry ogromny sentyment mimo tego, że przy pierwszej rozgrywce zagryzałem zęby i kląłem na czym świat stoi przez te wszystkie błędy ;) Kiedyś jednak dla historii byłem w stanie grze wybaczyć więcej niż dziś.
  • 0

Obrazek
taniec_chochola
Avatar użytkownika
Predator
 
Posty: 758
Dołączył(a): 11 paź 2013
Medale: 4
500 (1) 1000 (1) 2000 (1)
3000 (1)
Reputacja: 23
Płeć: Mężczyzna

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez FotelSkrzypi » 22 lip 2015, o 00:58

MSKOTOR napisał(a):i może RCM będzie w steam workshop dostępny,...

Gdzieś było info, że zaraz jak ten update wejdzie w życie razem z workshopem to i RCM będzie, no i jest :tak: Ciekawe, czy na takie cuda będzie można liczyć też z pierwszą częścią gry...
  • 0

Obrazek
FotelSkrzypi
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 3865
Dołączył(a): 13 lip 2013
Medale: 2
500 (1) 2000 (1)
Reputacja: 46
Płeć: Mężczyzna

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez nigihayami » 22 lip 2015, o 10:45

Pierwsza część w wersji na smartfony ma osiągnięcia i była robiona właśnie przez Aspyr więc i może doczekamy tejże aktualizacji.
  • 0

nigihayami
Avatar użytkownika
Predator
 
Posty: 744
Dołączył(a): 11 sty 2013
Lokalizacja: Ulrychów
Medale: 4
500 (1) 1000 (1) 2000 (1)
3000 (1)
Reputacja: 18
Płeć: Mężczyzna

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez serafek5 » 22 lip 2015, o 11:31

Podobno jest też wsparcie dla Dualshocka 4 i wyświetlają się guziki z PS3/PS4, a nie tak jak w każdej grze, z xboxa. Mily dodatek.
Ciekawe czy teraz Disney będzie dobroczynne i da ludziom z pudełkową wersją klucz steam :D
  • 0

Obrazek
Zapraszam do znajomych na XBL - głupio się patrzy na rosnący licznik gamescore, jak się go nie ma z kim porównać :E
Gamertag: Gieniek55
serafek5
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 1444
Dołączył(a): 18 sie 2013
Medale: 1
500 (1)
Reputacja: 18
Płeć: Mężczyzna

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez MSKOTOR » 11 sie 2015, o 12:39

Nareszcie miałam czas usiąść i zaktualizować temat :D Ogóle nie jest aż tak bardzo różowo z warsztatem, jakby się wydawało xD

Kolejna aktualizacja jak będę mieć wenę żeby zagrać jako DS w celu zaliczenia pozostałych osiągnięć (zawsze mam problem z graniem jako ten zły).

Teraz czekać na (mam nadzieję planowaną) aktualizację KOTOR 1 o osiągnięcia, fix rozdzielności i może karty :D
  • 0

MSKOTOR
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 1678
Dołączył(a): 9 lip 2013
Lokalizacja: -17.660700, -150.639132
Reputacja: 30
Płeć: Kobieta

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez P1X3L0V4 » 13 sie 2015, o 15:29

Mam problem z instalacją spolszczenia do zaktualizowanej wersji KotOR 2.
Postępuje zgodnie z instrukcją:
1. Instalacja gry przez Steam
2. Wgranie dodatków z Warsztatu (TSLRCM mod wersja EN oraz planeta M4-78)
3. Wgranie spolszczenia wg instrukcji
Przy uruchomieniu gry poprzez launcher otrzymuję komunikat: http://i.imgur.com/fRvVFID.png
Gra uruchamiana poprzez Steam odpala się w wersji angielskiej.
Będę wdzięczna za pomoc
  • 0

P1X3L0V4
Avatar użytkownika
Robin Hood
 
Posty: 106
Dołączył(a): 12 lip 2013
Medale: 2
500 (1) 1000 (1)
Reputacja: 5
Płeć: Kobieta

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez MSKOTOR » 13 sie 2015, o 16:57

Wypróbowałam kilka wariantów:

Gra + spolszczenie + włączenie przez launcher = dostałam komunikat taki jak Ty
Gra + spolszczenie + włączenie przez Steam = spolszczona jest początkowa grafika LucasArts + ta z menu głównego, cała gra jest po ang
Gra + spolszczenie + TSLRCM (wersja PL z strony z modami) = wersja angielska, tylko początkowe grafiki są po PL
Gra + TSLRCM (wersja ANG) + spolszczenie = grafika w menu jest 50/50 ANG/PL, cała gra po angielsku.

W żadnym przypadku gra nie uruchomiła się jako spolszczona. Dodatkowo podczas instalacji trzeba w głównym katalogu gry stworzyć folder "Links" (który został wyrzucony przez Aspyr, ponieważ i tak zawierał linki do nieistniejących już stron internetowych)

Wynika z tego że podczas portowania gry, przystosowania do warsztatu i osiągnięć tak bardzo zmieniła się jej struktura, że spolszczenie nie działa pomimo informacji o poprawnej instalacji.

Więc niestety nie pomogę z tym problemem. Użytkownicy wersji steamowej gry muszą grać w wersję ang (chyba, że zostanie wydana nowa wersja spolszczenia przez twórców - ale nie znalazłam żadnej informacji na ten temat na
forum kotor2.pl).
  • 0

MSKOTOR
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 1678
Dołączył(a): 9 lip 2013
Lokalizacja: -17.660700, -150.639132
Reputacja: 30
Płeć: Kobieta

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez P1X3L0V4 » 13 sie 2015, o 17:21

MSKOTOR napisał(a):Wypróbowałam kilka wariantów:

Gra + spolszczenie + włączenie przez launcher = dostałam komunikat taki jak Ty
Gra + spolszczenie + włączenie przez Steam = spolszczona jest początkowa grafika LucasArts + ta z menu głównego, cała gra jest po ang
Gra + spolszczenie + TSLRCM (wersja PL z strony z modami) = wersja angielska, tylko początkowe grafiki są po PL
Gra + TSLRCM (wersja ANG) + spolszczenie = grafika w menu jest 50/50 ANG/PL, cała gra po angielsku.

W żadnym przypadku gra nie uruchomiła się jako spolszczona. Dodatkowo podczas instalacji trzeba w głównym katalogu gry stworzyć folder "Links" (który został wyrzucony przez Aspyr, ponieważ i tak zawierał linki do nieistniejących już stron internetowych)

Wynika z tego że podczas portowania gry, przystosowania do warsztatu i osiągnięć tak bardzo zmieniła się jej struktura, że spolszczenie nie działa pomimo informacji o poprawnej instalacji.

Więc niestety nie pomogę z tym problemem. Użytkownicy wersji steamowej gry muszą grać w wersję ang (chyba, że zostanie wydana nowa wersja spolszczenia przez twórców - ale nie znalazłam żadnej informacji na ten temat na
forum kotor2.pl).


Dzięki za sprawdzenie :tak:
  • 0

P1X3L0V4
Avatar użytkownika
Robin Hood
 
Posty: 106
Dołączył(a): 12 lip 2013
Medale: 2
500 (1) 1000 (1)
Reputacja: 5
Płeć: Kobieta

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez MSKOTOR » 17 wrz 2015, o 10:54

Aktualizacja trochę się przeciągnie, bo chciałam ją zrobić z okazji wbicia 100% podczas przejścia jako DS. Ale do gry dodali 20 tajnych osiągnięć i nie wiadomo kiedy je odblokują :D

Do tego nie ma żadnego info w sprawie spolszczenia.

Edit. Jest lista osiągnięć która będzie dodana razem z nowym patchem:

#1 I hate everything about you - Reduce a companion's Influence to zero.
#2 Unlimited Power - Acquire all Dark Side Powers.
#3 I Am A Jedi - Acquire all Light Side Powers.
#4 Dancing Queen - Dance for Vogga.
#5 No Jedi can stop us - Kill all the Jedi masters.
#6 Over Achiever - Reach Player Level 30.
#7 Silent, But Deadly - Have 30 points in Stealth.
#8 Let's Blow This Place! - Have 30 points in Demolitions.
#9 I've Seen How You Use a Hydrospanner - Have 30 points in Repair.
#10 We Have to Hack Into the Mainframe! - Have 30 points in Computer Use.
#11 Trust Me, I'm a Doctor - Have 30 points in Treat Injury.
#12 It's a trap! - Get this by starting the "Trapped" Quest on Korriban.
#13 Hutt Oil - Convince Vogga the Hutt to sell fuel to Telos.
#14 Cheater - Convince the "champ" to lose the game without playing.
#15 Finders Keepers - Claim Darth Nihilus' mask.
#16 The Sith Lord - Have your character replace any of the Sith Lords on the main menu screen.
#17 Breaking the Oath - Teach the Handmaiden the ways of the Force.
#18 You ARE the droid I'm looking for - Deduce G0-T0's identity.
#19 Assassination Protocol: Active - Learn how to kill Jedi from HK-47.
#20 Cupid's Rifle - Listen to HK-47's definition of love.

Czeka mnie jeszcze jedno przejście gry, żeby wbić 2 osiągnięcia z LS :D
  • 0

MSKOTOR
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 1678
Dołączył(a): 9 lip 2013
Lokalizacja: -17.660700, -150.639132
Reputacja: 30
Płeć: Kobieta

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez serafek5 » 17 wrz 2015, o 11:12

Gdyby dało się w jakiś sposób wybłagać od Disneya klucz do wersji Steamowej gry to spróbowałbym coś zrobić z tym spolszczeniem, a tak to trochę słabo :/. Sądzę, że pliki się nie zmieniły tylko ew. ich lokalizacja lub nazwy.
  • 0

Obrazek
Zapraszam do znajomych na XBL - głupio się patrzy na rosnący licznik gamescore, jak się go nie ma z kim porównać :E
Gamertag: Gieniek55
serafek5
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 1444
Dołączył(a): 18 sie 2013
Medale: 1
500 (1)
Reputacja: 18
Płeć: Mężczyzna

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez taniec_chochola » 16 lut 2016, o 00:38

Boziu Boziu, jest projekt przeniesienia pierwszego KOTORa na Unreal Engine 4! :D Ale news! Więcej info na stronie: http://www.apeirongame.com/
  • 0

Obrazek
taniec_chochola
Avatar użytkownika
Predator
 
Posty: 758
Dołączył(a): 11 paź 2013
Medale: 4
500 (1) 1000 (1) 2000 (1)
3000 (1)
Reputacja: 23
Płeć: Mężczyzna

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez MSKOTOR » 16 lut 2016, o 13:49

To jest temat o KOTOR 2, nie 1 :P [/joke]

W ogóle chyba znalazłam sposób, jak zainstalować spolszczenie na steamową wersję. Ale nie mam czasu, żeby do tego usiąść i wszystko posprawdzać >_<. Musi poczekać do czasu aż skończę DLC z DA:I, i ogarnę sobie trochę backlog wygranych z SG.
  • 0

MSKOTOR
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 1678
Dołączył(a): 9 lip 2013
Lokalizacja: -17.660700, -150.639132
Reputacja: 30
Płeć: Kobieta

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez buck » 1 mar 2016, o 17:38

@up:
a co jest nie tak ze spolszczeniem dostępnym od stycznia na Steam Workshop? Jest za darmo. Do tego właśnie wyszedł polski TSLRCM - też powinien być zgodny z wersją Steam.
  • 0

Jednym z najgorszych PR-owo zachowań jest wdawanie się z atakującymi w różnego rodzaju pyskówki.
stoję i patrzę na drzwi z zamkiem 3-poziomu a drzwi się same otwierają i wpada do mnie kretoszczur z umiejętnością otwierania zamków 3-go poziomu
buck
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 2601
Dołączył(a): 27 sty 2013
Reputacja: 2

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez MSKOTOR » 1 mar 2016, o 21:06

Miałam dodane do przeglądarki stare aktywne wątki o dostosowaniu spolszczenia do nowej wersji steam, a informacje o wydaniu update zamieścili w nowym. Więc to przegapiłam na stronie kotor2.pl (też nie szukałam wątków od nowa, nie mam czasu ostatnio siedzieć przy takich rzeczach).

A warsztat olałam po tym, jak było pełno problemów z instalacją czegokolwiek ponad TRCM. Więc nawet tego nie sprawdzałam. Jak piszą, że działa to zaktualizuję temat. No i nie pomyślałabym, że udostępnią to za darmo jak przez tyle lat wymagali opłaty przez sms.
  • 0

MSKOTOR
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 1678
Dołączył(a): 9 lip 2013
Lokalizacja: -17.660700, -150.639132
Reputacja: 30
Płeć: Kobieta

Re: Modowanie Star Wars Knights of the Old Republic 2

Postprzez MSKOTOR » 5 sie 2019, o 20:31

Wyszły dwa duże texture mody. Dodam je więc tutaj.

Complete Character Overhaul - Ultimate HD Pack

KOTOR 2 UNLIMITED WORLD TEXTURE MOD

Autor nie podbił rozdzielczości wszystkich tekstur, bo uznał że inne mody wyglądają lepiej niż upscaling. Linki do dodatkowych modów w opisie World Texture.
  • 0

MSKOTOR
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 1678
Dołączył(a): 9 lip 2013
Lokalizacja: -17.660700, -150.639132
Reputacja: 30
Płeć: Kobieta

Poprzednia strona

Powrót do Gry PC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron