Skyrim - kącik moddera

Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 158
Rejestracja: 16 cze 2013, o 15:22
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: jest bardzo dobra
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

9 kwie 2016, o 21:42

@CrazyHunter
Wszystko zależy od tego co i w jakiej ilości załadujesz. Generalnie ENB najbardziej obetnie fpsy, potem roślinność i skrypty niektóre tekstury mogą nawet grę przyśpieszyć. Pozostaje tylko testować po kolei, a nie wrzucać wszystko na raz. W menadżerze modów możesz łatwo wyłączyć najbardziej obciążające.

A teraz parę słów do wszystkich:
1. Na prośbę Xaxa uaktualniłem zdjęcia bo steam zmienił serwery i nie wczytywało poprawnie fotek. Zdjęcia są z 2015r.
2. Ostatnio grałem w zeszłym roku także na scenie modderskiej sporo się mieniło ale pierwszy post może pomóc wejść nowicjuszom w tajniki modowania skyrima
3. Niestety nie mam już czasu się bawić w mody bo kupka wstydu puchnie, a czasu na granie mało
4. Jeżeli ktoś chce uaktualnić linki/dodać nowego wartościowego moda, który który nie zaburzy immersji (prohibicja na dziwaczne mody w stylu stroju ironmana czy jakieś roboty) to można do mnie wysłać PW z linkiem i krótkim opisem, a dodam do pierwszego posta.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 2094
Rejestracja: 3 gru 2012, o 16:40
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 25 razy
Podziękowania: 35 razy
Kontakt:

Re: Skyrim - kącik moddera

23 maja 2020, o 08:33

Zainstalowałem kilka modów do Skyrima Special Edition (SkyUI, unofficial patch, tekstury wyższej rozdzielczości) i nie wiem jak to teraz uruchomić, aby wszystko działało?
Kiedy odpalam grę przez steama wysypuje mi błąd SKSE64, w instrukcji wyczytałem żeby uruchamiać grę przez "skse64_loader.exe" i wtedy faktycznie wszystko działa, ale mam wrażenie, że pozostałe mody się nie ładują.
Do instalacji modów używałem Vortexa, jedynie SKSE64 instalowałem ręcznie.
ODPOWIEDZ