Gry, w których macie 100% osiągnięć

Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 874
Rejestracja: 16 paź 2015, o 20:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 22 razy
Kontakt:

22 lip 2019, o 13:44

@up Ale to sie rozchodzi że pecetowcy nie mogą tego zrobić i zgodnie tematem jest to 100% osiągniec w grach a nie platyny w grach , to co ludzie ze steama maja wrzucac po 60% osiagniec tlumaczac sie ze reszta z dlc ?
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 894
Rejestracja: 9 wrz 2014, o 16:38
Płeć: Mężczyzna
Podziękowania: 17 razy
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

22 lip 2019, o 14:37

Garrus pisze: Jakiego kontekstu, jakie wyrwane, z czego, palnąłeś glupotke i juz :trollface: Nie doprecyzowales co skrzetnie postanowilem wykorzystac, bo przeciez wiem o co Ci chodzilo :trollface: :lol:
Nie udawaj greka. Tonący brzydko się chwyta ;).
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 320
Rejestracja: 15 sie 2013, o 00:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

22 lip 2019, o 14:45

Monek22 pisze: @up Ale to sie rozchodzi że pecetowcy nie mogą tego zrobić i zgodnie tematem jest to 100% osiągniec w grach a nie platyny w grach , to co ludzie ze steama maja wrzucac po 60% osiagniec tlumaczac sie ze reszta z dlc ?
No to pretensje z tym juz nie do mnie, tylko do gabena :lol: Teoretycznie wrzucalem 100%? No wrzucalem, bo tak liczy Sony trofki, temat jest o 100%, no jest, no to uwazam ze w niczym nie odchodzilem od tematu, nie ja to wymyslalem (po raz 19 :trollface: )

@GThoro
Niczego nie udaje, przeciez przyznalem ze wykorzystalem okazje :D


@kamil_999666
No jak z tego konkretnego skrina (bo o to pytalem) widzisz 65% osiagniec to nie mam co dyskutowac, nie wiem, moze okulista pomoze :) Dorobilbym jeszcze strzaleczke, ale mi sie nie chce :trollface:

A na powaznie, pytalem o scrina bo gdybym go wrzucil od razu zamiast listy, to zapewne nikt by sie nie czepil, tego konkretnego ani gdybym wrzucil ich wszystkie 6 zamiast jednego z lista, bo PRZECIEZ JEST STO PROCENT i 56/56 xD
Moglbym zapytac retorycznie co by bylo gdyby np na konsoli tych dodatkow nie wydali, tez bys protestowal ze to nie jest setka bo na sztimie masz 3 acziki wiecej, i to problem konsolowcow ze nie moga wbic? Bo to podobna sytuacja (chodzi mi o rozdzial trofek na konsolach do sytuacji gdzie ich nie ma wcale na danej platformie).

Ale dobra jeden czort, obiecalem juz ze nie bede wrzucal platyn to koniec tematu z mojej strony.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 680
Rejestracja: 14 maja 2017, o 11:57
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jarocin
Discord: ! ! Ejdrien.#0596
Podziękował: 58 razy
Podziękowania: 42 razy
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

22 lip 2019, o 15:41

Drodzy Państwo, a tu już nie jest spam? Poza tym kłócicie się o jakieś śmieszne punkciki, ja wbijam achievementy, ponieważ sprawia mi to przyjemność, a druga osoba zanim uruchomi grę to wejdzie w SAMa i odblokuje sobie wszystko, także tu nie ma się o co kłócić.

A żeby nie było, że ja też robię spam, to pochwalę się - parę dni temu w końcu dobiłem 30 lvl multiplayer w Dircie Showdown, tym samym kończąc grę na 100% :E

Obrazek
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 730
Rejestracja: 30 cze 2013, o 09:28
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

22 lip 2019, o 16:15

Weźcie już mu nie odpisujcie. Przecież to troll, skoro prostych rzeczy nie rozumie.
Szkoda energii.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 320
Rejestracja: 15 sie 2013, o 00:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

22 lip 2019, o 16:49

Jak bys umial czytac to bys zauwazyl ze ja dyskusje chcialem skonczyc juz dawno, tylko reszte piecze tyłek kij wie o co i ciagna ta rozmowe, a jedna takich osob jestes ty sam wlaczajac sie do rozmowy ze swoim "blyskotliwym" postem nic nie wnoszacym do tematu, wiec trolla to sobie szukaj w lustrze.
Ejdrien. pisze: Drodzy Państwo, a tu już nie jest spam? Poza tym kłócicie się o jakieś śmieszne punkciki, ja wbijam achievementy, ponieważ sprawia mi to przyjemność
Jest, ale to nie mnie zapiekł lewy pośladek, takze wbijam sobie trofki dla przyjemnosci i nie mam super cisnienia na nie, a steamowi wojownicy rzucili sie na mnie bo wkleilem platyny, jakby trzeba bylo przeprowadzac filozoficzny wywod czy to zgodne z tematem czy nie :E
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 772
Rejestracja: 12 gru 2012, o 18:33
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 19 razy
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

22 lip 2019, o 17:23

Jakiego byś screena nie wkleił, 56 z 86 zawsze da 65% osiągnięć. Okulista nie pomoże, może jakaś alternatywna matematyka, albo zignorowanie części wyzwań. No ale skoro tak można, to może ignorować również acziki z multi w grach singlowych i typu zrób coś x razy, albo graj x godzin, bo taki prymitywny rodzaj trofki, skoro już ignorujemy osiągnięcia z dodatków? Dalej jestem za tym aby platynami chwalić się w innym temacie a 100% (rozwijając skrót myślowy, zdobyciem wszystkich możliwych osiągnięć w danej grze, niezależnie jak domyślnie dany ekosystem nam je wyświetla, wliczając w to płatne dodatki, multi i darmowe aktualizacje) w tym.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 320
Rejestracja: 15 sie 2013, o 00:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

22 lip 2019, o 17:44

XD
Spoiler:pokaż
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 320
Rejestracja: 22 lut 2015, o 20:35
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 46 razy
Podziękowania: 22 razy
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

27 lip 2019, o 18:31

234. Castlevania Anniversary Collection

Obrazek
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1051
Rejestracja: 8 lis 2014, o 14:18
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 172 razy
Podziękowania: 136 razy
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

27 lip 2019, o 22:09

Obrazek
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 111
Rejestracja: 16 sty 2014, o 11:46
Płeć: Kobieta
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

29 lip 2019, o 14:40

#94 oraz #95

Obrazek

W między czasie było This War of Mine ale dodali nowe achievementy, gdyż kolejny dodatek z serii "Stories" zadebiutuje 6 sierpnia
Awatar użytkownika
Redaktor
Posty: 379
Rejestracja: 25 lip 2013, o 22:15
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 14 razy
Podziękowania: 21 razy
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

30 lip 2019, o 22:37

Wreszcie, po 7 latach od zakupu pre-ordera, po dziewięciokrotnym zaczynaniu gry od nowa, po usunięciu przez twórców zbugowanych osiągnięć, po wbiciu trofeów, których statystyki zerowały się po wyłączeniu gry (przeklęte zabicie 2000 potworów xD), po 114 godzinach i niepoliczalnej liczbie zapisów i wczytań gry w moje łapki wpadła setka za Risen 2 - Mroczne Wody :D Gra nawet dziś urzekła mnie przecudownymi widoczkami i wciągającym klimatem na tyle, że wybaczyłem jej wszystkie pozostałe słabostki, których było niestety od groma :/
Obrazek
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 5078
Rejestracja: 14 lut 2013, o 15:17
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ◕_◕ Liberty City ಠ╭╮ಠ ostatnio Los Santos
Podziękował: 126 razy
Podziękowania: 136 razy
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

30 lip 2019, o 22:41

Nesus pisze: Wreszcie, po 7 latach od zakupu pre-ordera, po dziewięciokrotnym zaczynaniu gry od nowa, po usunięciu przez twórców zbugowanych osiągnięć, po wbiciu trofeów, których statystyki zerowały się po wyłączeniu gry (przeklęte zabicie 2000 potworów xD), po 114 godzinach i niepoliczalnej liczbie zapisów i wczytań gry w moje łapki wpadła setka za Risen 2 - Mroczne Wody :D Gra nawet dziś urzekła mnie przecudownymi widoczkami i wciągającym klimatem na tyle, że wybaczyłem jej wszystkie pozostałe słabostki, których było niestety od groma :/
Obrazek

bardzo trafnie ten ostatni zdobyty acziwek podsumowuje twoją historie:

The Curse is Broken xD
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 2126
Rejestracja: 3 gru 2012, o 16:40
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 34 razy
Podziękowania: 45 razy
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

31 lip 2019, o 18:54

Nesus pisze: Wreszcie, po 7 latach od zakupu pre-ordera, po dziewięciokrotnym zaczynaniu gry od nowa...
Trzeba przechodzić dwa razy czy wystarczy jeden raz? Ja mam na liczniku niecałe 100 godzin i nie dobiłem do 50% osiągnięć :(
Awatar użytkownika
Redaktor
Posty: 379
Rejestracja: 25 lip 2013, o 22:15
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 14 razy
Podziękowania: 21 razy
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

31 lip 2019, o 19:22

kmpt pisze:
Nesus pisze: Wreszcie, po 7 latach od zakupu pre-ordera, po dziewięciokrotnym zaczynaniu gry od nowa...
Trzeba przechodzić dwa razy czy wystarczy jeden raz? Ja mam na liczniku niecałe 100 godzin i nie dobiłem do 50% osiągnięć :(
Nie trzeba, wystarczy raz, ale... na Wybrzeżu Ostrzy trzeba zrobić sobie zapis przed wyborem strony konfliktu (Inkwizycja lub Indianie). Bo po wyborze każda z frakcji ma zadanko takie na 10 minut maks, po którym wpada osobne osiągnięcie :)
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 320
Rejestracja: 22 lut 2015, o 20:35
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 46 razy
Podziękowania: 22 razy
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

1 sie 2019, o 16:53

235. Bloodstained: Curse of the Moon

Obrazek
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 103
Rejestracja: 3 wrz 2015, o 11:32
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 13 razy
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

1 sie 2019, o 21:38

Z okazji calaka w Preyu postanowiłem skompilować również resztę setek, których nigdy tu nie wrzucałem (daję w spoiler, bo trochę długie wyszło :trollface: ).
Obrazek
Spoiler:pokaż
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 641
Rejestracja: 23 lis 2015, o 16:42
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 19 razy
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

2 sie 2019, o 17:10

Obrazek

Długo kiszona w biblotece, wreszcie się doczekała. Ograłbym już dawno temu, jak bym wiedział że jest taka zacna. Po mojemu to nawet lepsza od świetnego Limbo.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 680
Rejestracja: 14 maja 2017, o 11:57
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jarocin
Discord: ! ! Ejdrien.#0596
Podziękował: 58 razy
Podziękowania: 42 razy
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

3 sie 2019, o 21:07

Obrazek

Oprócz comiesięcznego zestawu wycalakowanego szrotu, udało mi się w końcu dociągnąć do 30 poziomu multiplayer w Dircie Showdown, co zajęli mi dobre 20 godzin :E
Poza tym dokończyłem też parę aczivków w Portalu 2, głównie jakieś sekrety, których mi się nie chciało robić podczas gry :trollface:
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 641
Rejestracja: 23 lis 2015, o 16:42
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 19 razy
Kontakt:

Re: Gry, w których macie 100% osiągnięć

5 sie 2019, o 19:56

Obrazek

A tak swoją drogą, to ta setka poniżej już nie aktualna, bo dodali 3 nowe osiągnięcia, za ukończenie gry na najtrudniejszych poziomach trudności :/ Ale jeszcze kiedyś do tego wróce...
SK4ND4L pisze:
Obrazek
ODPOWIEDZ