X

RESIDENT EVIL 2 (2019)

Wszystko co dotyczy gier komputerowych

Moderator: Redaktorzy

Re: RESIDENT EVIL 2 (2019)

Postprzez marion695 » 12 sty 2019, o 09:39

To nie forum torrentowe, czy gier spiraconych. Nie masz czym się chwalić.[/quote]
Co Ty nie powiesz

Btw
Gra działa super na moim starym złomie,optymalizacja pięknie się sprawuje
  • 0

marion695
Avatar użytkownika
Predator
 
Posty: 683
Dołączył(a): 31 paź 2013
Medale: 1
500 (1)
Reputacja: -8
Płeć: Mężczyzna
Ostrzeżenia: 2
2

Re: RESIDENT EVIL 2 (2019)

Postprzez Hardkor » wczoraj, o 03:17

Ograne 30 minut i powiem,ze naprawde z jednej strony super, ale z drugiej mam obawy. Gra u mnie latała sobie na średnio/wysokich ustawieniach i miałem stałe 40/50 klatek około. Czuć, że 2k19 bo naprawdę grafika super. Najbardziej mnie urzekł klimacik. Posterunek to stary dobry Resident Evil i poczułem jak bardzo tęskniłem za tą grą. Niestety jednak obawy to chyba najbardziej to, że w zwiastunie po rozgrywce pokazywali za duzo akcji i fabuły (tak jakby posterunek miał być odosobnionym miejscem gdzie jest mrocznie, a reszta to *tralalula*) oraz w całej grze były 2 dialogi i oba mega sztywne XD
  • 0

Hardkor
Avatar użytkownika
Predator
 
Posty: 684
Dołączył(a): 1 gru 2015
Lokalizacja: Kraków
Medale: 2
500 (1) 1000 (1)
Reputacja: 10
Płeć: Mężczyzna
Ostrzeżenia: 1

Re: RESIDENT EVIL 2 (2019)

Postprzez nobodyfresh » wczoraj, o 10:52

mam wrazenie ze wytrzymalosc trupów byla zdecydowanie zbyt wysoka... po 3 strzalach w glowe padl na ziemie, po czym wstal, dostal 3 strzaly w glowe, padl na ziemie, po czym zaczal sie czolgac, dostal kolejne strzaly i cos tam jeszcze mruczał. Wiem ze gra nie polega na zabijaniu kazdego na smierc, no ale troche przesadzili
  • 0

nobodyfresh
Avatar użytkownika
Łowca
 
Posty: 30
Dołączył(a): 9 wrz 2014
Reputacja: 0
Płeć: Mężczyzna

Re: RESIDENT EVIL 2 (2019)

Postprzez RedEvil » wczoraj, o 10:57

Ale dialogi, fabuła jest nie ruszona, tutaj mieli tylko przystosować graficznie do roku 2019. Choć graficznie czasem nie równo, tekstury takie sobie, to ogólna otoczka, zombiaki, i ten survival przypomina mi granie w tamtych latach na PSX, a potem na emu.
Gra u mnie działa prawie na maks w 2560x1440 ponad 55fps+ bo takie czasem widziałem, ale ogólnie leci 60+ mam tez Chill ustawiony na 60-73fps, więc więcej fps nie wyciągnie, bo zablokowałem.

Teraz tylko czekać na RE3 Nemesis, i Silent Hill 1-3 i najlepsze survivale będą na rynku.

Odnośnie zombie, ale w oryginale podobnie było, chyba dobrze kojarzę, to było bardzo dawno temu, w tej grze czasem lepiej omijać niż strzelać, a na wyższych poziomach trudności jest mniej apteczek i mniej amunicji.
Tak samo było w RE3 czy w Silent Hill.
  • 0

i5 3570k bez OC, Gigabyte RX 570 8GB Gaming , 8GB 1333mhz OC @ 1600MHz CR1, WD Blue EZEX 1TB, CoolerMaster Elite 330, Seasonic Focus Gold 550W
SSD GOODRAM IRIDIUM PRO - 240 GB.
RedEvil
Avatar użytkownika
Predator
 
Posty: 352
Dołączył(a): 9 sty 2013
Lokalizacja: Nysa
Medale: 1
500 (1)
Reputacja: 3
Płeć: Mężczyzna

Re: RESIDENT EVIL 2 (2019)

Postprzez PiccoloPL » wczoraj, o 11:16

nobodyfresh napisał(a):Wiem ze gra nie polega na zabijaniu kazdego na smierc, no ale troche przesadzili

:lol:
A tak na serio to normalnym odruchem w grach typu survival było uciekać, unikać a nie rozwalić wszystko co się rusza.
  • 0

PiccoloPL
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 3195
Dołączył(a): 16 gru 2012
Medale: 3
500 (1) 1000 (1) 2000 (1)
Reputacja: 34
Płeć: Mężczyzna

Re: RESIDENT EVIL 2 (2019)

Postprzez RedEvil » wczoraj, o 11:28

Bo to nie jest shooter w stylu RE4 czy RE5, gdzie siekasz sobie zombiaków, ty masz przeżyć, masz dotrzeć z jednych drzwi do drugich, znaleźć klucz, rozwiązać zagadkę, znaleźć kolejny klucz, kolejną zagadkę a zombie są po to by Ci przeszkadzać, utrudniać.
W tych grach nawet były achivmenty za jak najmniejszą ilość zapisów, ba nawet, żeby zapisać grę to trzeba było mieć tusz, a wpierw trzeba było go znaleźć. Ta gra miała to coś w sobie, jak zobaczyłem RE4 to z miejsca mnie odrzuciło, bo nie spodziewałem się shootera, ale jakoś go dokończyłem, z RE5 jest już gorzej.

Zapomniałbym, RE3 na pewno miał tryb fali, nie pamiętam co z RE2, w tym dodatkowym trybie dopiero mogło się pobawić w rozwalanie zombie.
  • 0

i5 3570k bez OC, Gigabyte RX 570 8GB Gaming , 8GB 1333mhz OC @ 1600MHz CR1, WD Blue EZEX 1TB, CoolerMaster Elite 330, Seasonic Focus Gold 550W
SSD GOODRAM IRIDIUM PRO - 240 GB.
RedEvil
Avatar użytkownika
Predator
 
Posty: 352
Dołączył(a): 9 sty 2013
Lokalizacja: Nysa
Medale: 1
500 (1)
Reputacja: 3
Płeć: Mężczyzna

Re: RESIDENT EVIL 2 (2019)

Postprzez nobodyfresh » wczoraj, o 12:21

przeciez napisalem ze wiem ze nie o to chodzi w tej grze zeby strzelac do wszystkiego, tylko uciekać. Doskonale pamietam jak sie gralo w RE2 i RE3. Tylko zwyczajnie nie spodziewalem sie ze 10 strzałów w głowe to nadal za malo, a wystarczylo machnąć nożem w zombie 6 razy i juz nie wstał w ogole wiec troche nielogiczne

w dodatkowym trybie w RE2 chyba mialo sie karabin z nieograniczona iloscia amunicji?
  • 0

nobodyfresh
Avatar użytkownika
Łowca
 
Posty: 30
Dołączył(a): 9 wrz 2014
Reputacja: 0
Płeć: Mężczyzna

Re: RESIDENT EVIL 2 (2019)

Postprzez PiccoloPL » wczoraj, o 12:57

Przecież to gra nie szukaj tu logiki tego typu. W FPSach wystarczy zazwyczaj raz użyć noża i gość umiera a z broni to i magazynek trzeba wywalić. Tyle co wiem z dema to te noże się psują, więc i tak nie można ich nadużywać.
  • 0

PiccoloPL
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 3195
Dołączył(a): 16 gru 2012
Medale: 3
500 (1) 1000 (1) 2000 (1)
Reputacja: 34
Płeć: Mężczyzna

Re: RESIDENT EVIL 2 (2019)

Postprzez rekin » wczoraj, o 14:02

nobodyfresh napisał(a):
w dodatkowym trybie w RE2 chyba mialo sie karabin z nieograniczona iloscia amunicji?

Jeśli go odblokowałeś. To żadne novum, niemal w każdej grze w serii można odblokować specjalna broń i nieograniczoną amunicję, najczęściej za przejście gry poniżej określonego czasu.

Ja w "dwójce" rozwaliłem niemal wszystkich przeciwników, nie licząc tych przed posterunkiem. To jak najbardziej jest możliwe i to bez używania noża. Pamiętam, że na końcu zostało mi m.in. 40 naboi do shotguna.

Też mi się nie podoba, że zombiaki w remake'u RE2 mogą przeżyć tyle strzałów w głowę, ale w pierwowzorze też potrzeba na nich kilka strzałów (nie dało się mierzyć w głowę z pistoletu).
  • 0

rekin
Avatar użytkownika
Łowca
 
Posty: 94
Dołączył(a): 10 mar 2014
Reputacja: 1
Płeć: Mężczyzna

Re: RESIDENT EVIL 2 (2019)

Postprzez Hardkor » wczoraj, o 15:50

Też wróciłem uwagę na dużą wytrzymałość zombie.
  • 0

Hardkor
Avatar użytkownika
Predator
 
Posty: 684
Dołączył(a): 1 gru 2015
Lokalizacja: Kraków
Medale: 2
500 (1) 1000 (1)
Reputacja: 10
Płeć: Mężczyzna
Ostrzeżenia: 1

Re: RESIDENT EVIL 2 (2019)

Postprzez patrykem17 » wczoraj, o 17:36

A mi się ten motyw podoba. Wreszcie wyzwanie w postaci gospodarowania zapasem amunicji i ewentualna eliminacja kluczowych zombie, tj. częsty backtracking przez poszczególne lokacje.
  • 0

Obrazek
patrykem17
Avatar użytkownika
Łowca
 
Posty: 28
Dołączył(a): 16 sty 2016
Reputacja: -1
Płeć: Mężczyzna

Poprzednia strona

Powrót do O grach ogólnie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości