«

»

Figurka Blazkowicza z Wolfenstein II za 29,99 zł na Allegro

WOLFENSTEIN II FIGURKA KOLEKCJONERSKA 1:6 31cm – 29,99 zł

Wysyłka od 8,99 zł.

  • Chyba zapomniał wziąć Rutinoscorbinu.

    • Artur Waśniewski

      Jakiś taki blady.hehe.

      • Wiecznie pokrzywdzeni biali mężczyźni, krytykujący swego czasu tę grę za „PC” powinni być zadowoleni że wyszedł taki Aryjczyk.

        • Anorektyk, a nie Aryjczyk 😀

  • To jakiś żart ? Co to za chińska tandeta ? To jest oficjalna figurka od wydawcy gry ?

    • Tak, oficjalna figurka z Edycji Kolekcjonerskiej

  • Co to za pokraka? XD

  • to jest lalka nie figurka

  • Matt

    tylko barbie w zestawie brak..

  • Szczerze współczuje tym co kupili na premierę grę z figurką za 400 zł.

  • Jak ktoś się lubi bawić lalkami i je przebierać, to spoko zakup…

  • Podobno wyprodukowano niewiele tych figurek, bo Chińczyki po 5 minutach na taśmie tarzali się ze śmiechu na podłodze, całkowicie niezdolni do dalszej pracy

  • To Ken albo actionman z downem.

  • to już lepiej dopłacić i kupić lepszą figurkę gdzieś indziej
    30zł to mało ale szkoda miejsca…

  • to zwykła lalka coś jak Ken taka jakość wykonania

  • Dominik W (Dominik1030s)

    Na sobotniej giełdzie 2 albo 3 tygodnie temu w lubiniu gość miał kartony z tym i sprzedawał za 20 zł, 2 za 30, 5 za 60

  • miałem złożyć preorder na figurkę doom slayera w sklepie bethesdy ale teraz naszły mnie wątpliwości xD

  • ShotgunMesssiah

    Kiedyś kupiłem kolekcjonerkę Wolfa na wyprzedaży, w skład której wchodzi właśnie ta figurka. Gorąco… odradzam zakupu tego maszkarona. 😛

  • Chudy jak Lara Croft 😀

  • Jakub

    Może się nie znam, ale oni chyba robili tą figurkę na przykładzie tych z lat 60-tych. Wtedy takie właśnie były. Zresztą samo pudełko też to sugeruje.

  • filon

    Lalka jest absolutnie tragicznej jakości, ale za taką cenę można sobie pudełko postawić bo z daleka nawet fajnie wygląda.

  • Figurka pierwsza klasa jest to orginalny zestaw który producent dołancza do edycji kolekcjonerskiej i za mała kase