X

«

»

Edycja kolekcjonerska Project CARS 2 na wszystkie platformy po 199,99 zł w Muve

5% zwrotu na kolejne zamówienia.

-50% – Project CARS 2 Collectors Edition (PC) – 199,99 zł
-50% – Project CARS 2 Collectors Edition (PS4) – 199,99 zł
-67% – Project CARS 2 Collectors Edition (XOne) – 199,99 zł

Darmowa wysyłka. Dzięki za cynk, Kamil.

  • Kurła a kasy nie mam jeszcze ;_;

    • Akurat kase dostałem parę dni temu, ale jak za wyscigi to nadal kurła za drogo gdyby było za 120zł to myślę że mógłbym się skusić jako że to kolekcjonerska z autem itd. A tak to kurła kasy szkoda.

      • Oczywiście decyzja należy do Ciebie, jednak miałem ta kolekcjonerkę w rękach i powiem Ci, że wygląda naprawdę świetnie. Sam planuję zakupić sztukę na PC, mimo, że mam już zwykłą edycję, bo za takie pieniądze naprawdę warto (to w końcu circa cena podstawowej wersji gry AAA). [TD]

        • czy promocja jest ograniczona czasowo?

        • Nie zapominaj, że jak ktoś chce w to zagrać i ma „kupkę”, to może spokojnie poczekać, aż cena dobije do 1/4 tego co obecnie w promocji. Jedyny minus – globalne multi wymrze do tego czasu … być może, zależy od tego jak kijowa (patrząc po opiniach dość) jest to gra.

        • A ta właśnie replika samochodu jest duża?

        • To skala 1/43. Więc jeśli przyjmiesz, że „bazowy” samochód ma 4,30m (dla równego rachunku), to samochodzić ma ok. 10 cm. [TD]

      • Ty sie już nie odzywaj w sprawie wyścigów, lubie ten gatunek i stety że wychodzi ich jak na lekarstwo trzeba brać co jest.

        • No jak kto woli, a mówię względem siebie 😀

        • do geji też podchodzi i mówisz żę nie lubisz homo? W tym momencie dostałbyś w łeb xD
          to taka aluzja do tego co teraz zaprezentowałeś

  • Samochodzik niewiele większy od dłoni, artbook też to najgrubszych nie należy. Ogólnie bardzo ładnie wydane tylko chyba jednak za drogie jeszcze.

    • Powiem szczerze, że raczej poniżej tej ceny nie zejdziemy. Moim zdaniem to i tak świetna kwota jak na takie wydanie (cena niższa niż obecna cena wiekszości gier AAA). Niemniej, wiadomo – decyzja należy do Ciebie. [TD]

      • Artur B

        jak na PS4 często pojawia się w podobnej cenie, nawet taniej można dorwać to tak na XONE cena mega, przez kilka miesięcy od premiery raz się pojawiła kolekcjonerka w okolicy 300zł i znikła od razu.
        Ja przepłaciłem grubo krótko po premierze, ale jak za 200zł to gorąco polecam, warte ceny.

        • Mariusz Gk

          a jak jakość modelu? tsm model chyba nie robi bubli? 🙂 zamówiłem i czekam na dostawę.

        • Nie jest on jakiś ogromny, ale naprawdę dobrej jakości, przynajmniej jak na moje nie-modelarskie spojrzenie. [TD]

      • cena fajna ale wersja PS4 ma już podniesioną cenę niestety

        • Powód jest prosty – w promocyjnej cenie mieliśmy pewną liczbę sztuk (aby nie było niejasności, zdradzę, że było to >10, a nie jedna 😉 ). Promocyjne sztuki zeszły jak woda, praktycznie natychmiast, stąd obecnie cena jest już wyższa. [TD]

  • Całkiem ładnie ta gra wygląda … kolekcjonerka także, ale … dla mnie już za ładnie. Sprzęt do wymiany, by to odpalić, więc z kolekcjonerki to by mi tylko model do zabawy został (o ile to w ogóle ma kręcące się koła) 😛

    • Muszę Cię zaskoczyć – gra się wyśmienicie skaluje i świetnie chodzi zarówno na topowych, jak i znacznie słabszych sprzętach, wciąż wyglądając dobrze. [TD]

      • Dzięki za info. Trochę późno to czytam, ale pomimo nadal obecnej promocji, nie zdecyduję się. Żal mi grzać lapka.

  • Grałem, nic nie urywa

    • Mówisz? mnie gra mocno kupiła, idealny kompromis między hardkorową symulacją typu Asseto Corsa a znacznie bardziej casualowym GRID-em. [TD]

  • a na ps4 cena już ponad 600zł 🙁

    • Kamil Piwowarek

      Widziałem i śmiechłem, ponad 600zl za edycję z artbookiem i niewielkim modelem samochodu to gruba przesada, zwlaszcza mając świadomość , że chwilę wczeswcze była po 2 stówki raczej nikogo już nie zacheci.

      • Mieliśmy trochę wolnych sztuk, które mieliśmy możliwość przecenić. Zainteresowanie jednak okazało się tak duże, że pula ta zeszła „na pniu”, praktycznie od razu. [TD]