«

»

Stories: The Path of Destinies za darmo na Steamie

Stories: The Path of Destinies – za darmo

Aby dodać grę do biblioteki, po prostu kliknijcie w przycisk „Zainstaluj”. Jeśli przypiszecie grę w trakcie trwania promocji, zachowacie ją na zawsze.

  • Webciu

    Najważniejsze info: są karty

    • jinion

      Gra się przyjemnie więc karty to kwestia czasu

  • Dopiero było info, że za przesłanie im screena z listy życzeń będą rozsyłali

    Stories: The Path of Destinies Collector Bundle kek

    • Bazę maili już zbudowali 🙂

    • ale frajery z tym oszukaniem na maile

    • za screena będą rozdawać collectors bundle z dodatkami, a tu jest sama podstawowa wersja tej gry

    • Zawsze zostaje szansa, że dostaniesz ich najnowszą grę (mają 100 kluczy do rozdania) wśród osób wysyłających screena.

      • Ja dostałem: Not Tonight Beta for Beta Testing

        • Not tonight to inna gra (od innego developera), do której jakiś czas temu na łowcach można było zdobyć klucz do bety.

          Ja mówię o Omensight, twórców Stories The Path of Destinies.

          www.(dot)omensight(dot)com/wishlist-quest/
          „But that’s not all! Everyone who participates also earns a ticket for a chance to win one of 100 Steam keys to Omensight!”

  • Kupiłem na ostatniej wyprzedaży. Wewnętrzna cebula płacze. I co zabawne nawet nie pograłem bo ta gra ma tylko opcje grafiki low, medium, high i jedynie na low mi nie tnie ale wtedy wszystko jest niewyraźne bo żadnego zooma kamery nie ma.

    • PawelF

      no styl graficzny fajny, karty sa, milo.
      Z ciekawosci na czym grasz bo zalecane to gtx770 wiec nie sa to znow jakies wymagania z kosmosu.
      Pobiera sie odpale to dam znac jak na moim lapku z gtx970m to dziala.

      • GTX 750Ti, 8GB DDR3, i5-3470

        Byłem zdziwiony, jak fatalnie ta gra chodzi.

        • PawelF

          @lowcygier-48d876f58339d8b4ed094c76f77ed049:disqus – ciut dziwna sprawa pierwsze odpalenie pojawilo sie zminimalizowane okno w ktorym gra sprawdzila konfig systemu i zasugerowala Medium – to okienko mialo logo Unreal Engine. Klepnalem OK. Odpalila sie, pierwsze co wbijam w opcje a tam ustawione high, jest tez opcja Advanced w ktorym mozna zmieniac opcje. Lapciak suszy niezle, ale gra dziala w tym high cos miedzy 50 a 60fps. Co w jej wypadku jest akceptowalne.
          Wyglada ladnie, fajny styl, ale zgodze sie (szczegolnie jesli jest na Unreal) ze optymalizacje to ktos polozyl. Masa gier rownie jesli nie bardziej wymajacych graficznie smiga na tym silniku i z pewnoscia Twoj konfig daje sobie z nimi rade.
          Tyle z moich testow
          (gtc970m, 16GB RAM, i7-6700hq)

        • U.S.G Ishimura

          Wy ślepi jesteście czy co? Grafika zrobiona byle jak i nie chodzi tu o styl graficzny a o jakość wykonania. Dialogi napisane tak źle że słuchać się nie da a i z czytaniem ciężko no i wszystkie postacie
          są ̶o̶p̶i̶e̶r̶d̶o̶l̶o̶n̶e̶ zrobione jednym głosem w pseudostylu książkowym.

    • beziko

      Jak gra chodzi jak kupa to zawsze mogłeś ją zwrócić.

      • W planach jest nowa karta graficzna, tak mniej więcej od roku 😉 więc jak coś nie chodzi to idzie na kupkę „na kiedyś”.

        • PawelF

          mam podobnie, no chyba ze to gra ktora ma skopany port na PC.
          Wtedy odpalam na konsoli.

          To co mnie doprowadza do szewskiej pasji ostanio to gry na PC ktore optymalizowany sa pod konsolowy FoV (field of view – pole widzenia).
          Zazwyczaj nie mam z tym problemu ale Pole widzenia to dosc wazny paramert.
          Racjonalizacja tego ze konsole moga miec mniejszy wynika z tego ze siedzimy dalej od TV, przez co sam TV zajmuje mniejsze pole w stosunku do tego ktore ogarniamy wzrokiem. W wypadku PC i monitorow te przyslaniaja nam wiekszosc naszego pola widzenia.
          Efekt FoV 60-65 – moze i na TV jest ok, ale grajac na monitorze pierwszy raz w mafii3 odczulem dyskomfort (bardziej wrazliwsi dostaja choroby lokomocyjnej), zwiekszenie FoV – to spadek plynnosci. (akurat mafia3 z fov-80 dawala rade na medium w stalych 30fps i sprzet nie grzal sie przesadnie)

        • Myślałem, że jestem jedyny ;d taki Darksider 2 ze względu na Fov na wyższych poziomach trudności był gorzej niż tragiczny i nie dało się w niego grać, gdy na ekranie było więcej niż 2 przeciwników, bo jaki geniusz wymyślił grę z mechaniką God of Wara (czyli slasher silnie opierający się na unikach) w którym nie widzisz przeciwników (domyślnie z tego co pamiętam jest 55 fov). Jednak dzięki CheatEngine (BLESS PC MASTER RACE!) można to zmienić i gra staje się wgrywalna.

          No i te durne wymówki developera w komentarzach
          „We looked into implementing a FOV option but it turned out to be a big undertaking as the FOV is used in many parts of the code and we need to find the right approach for every system so that it works properly. We might give this another shot though.”

          Dziwne, że cheat engine ma 0 problemy…..

        • PawelF

          55? o kurza stopa….
          Co ty nie jestes jedyny masa graczy na PC narzeka na FoV a ja jako gracz i PC i konsolowy wyraznie widze roznice. Szczegolnie jesli odpale sobie ta sama gre i pobawie sie suwaczkiem od FoV.

          Patrzac na recki God of War i oceny w stylu 11/10 chyba tylko pare recek wspomnialo o tym ze FoV jest przeokropnie przyciety bo inaczej byla by kupa a nie jako taka plynnosc przy bardzo dobrej grafice. W tej grze operajacej sie na walce moim zdaniem jest to po prostu dodatkowe utrudnienie bo ogarniasz tylko mini wycinek pola walki.

          https://uploads.disquscdn.com/images/ad65870ec268c6b716414c4a47499484ef515a500f1fa614ccee395a49e13946.png https://uploads.disquscdn.com/images/8576247be4486580979b18cae90355f64998d420dbe86bfc2c75f9733769e7fc.png

          I niech ktos mi powie ze nie ma roznicy miedzy tymi dwoma obrazkami.

          Na konsoli jedyna gra w ktora gralem i miala suwaki do FoV byl pCARS1 – domyslnie byly i tak calkiem ok (80-85), ale spokojnie mozna bylo je jeszcze troche podbic, niestety wartosci blizej 100 powodowaly efekt „rybiego oka” czyli zakrzywienie obrazu w rogach i na krawedziach pionowych.

        • Trixie B Lulamoon

          cheat engine is love cheat engine is life

        • Mam tak z Dishonored 2. Nie wiem czy to wynika z tej samej przyczyny, ale poszerzanie FOV kończyło się klatkowaniem, a gra z tak wąskim polem widzenia co chwila kończyła się wpadką, bo nie dostrzegłem np. strażnika stojącego tuż za rogiem.

        • PawelF

          no moj lapek niestety nie podolal DeusEx:MD z FoV podbitym.
          Co do D2 to mam demko na PC i konsoli wiec chcialem je porownac ale jeszcze tego nie uczynilem.
          Tak czy inaczej FoV to wazny parametr.

  • PawelF

    Pierwsze wrazenia doszedlem do rozdzialu 3.
    Styl graficzny fajny lubie jak cos jest przyjemne dla oka (mam srednio zaawansowana alergie na pixel-artowy styl).
    Rozgrywka no sam poczatek dosc prosty, historia milo sie tego slucha (brak polskiej lokalizacji chocby napisow – wiem ze dla niektorych ma to znaczenie).
    Walka niby prosta ale musialem przywyknac i ogarnac temat.
    Poki co jestem na tak.

    I teraz gra byla w PS+ w grudniu 2016, plus mi sie skonczyl a gry jak sie okazalo nawet nie odpalilem.

  • Dzięki, sądząc po ocenach na steamie chyba warto nie tylko dodać, ale nawet zagrać 😀

    • PawelF

      akurat ja prywatnie uwazam system ocen na steam za koszmarny.
      Albo musialbym ostro filtrowac wyniki, a bez tego nawet nierodobione gry maja wysokie oceny (spojrz na Jalopy i oceny zanim ludzie ktorzy dostali to w monthly nie zaczeli pisac opinii).

      Niemniej po 2h powiem ze mnie sie podoba. Wiec odpal i daj szanse. Choc tworcy mogli nie przesadzac z łatka aRPG bo tego to tam za wiele nie ma.
      Po tym co widzialem do tej pory jestem na tak.

      • bobok

        System ocen na Steam jest dobry – psuje go rozdawanie za free i bundle.
        Ogólnie jeśli ktoś grę kupi i wyda na nią świadomie pieniądze to napisze recenzję rzetelną – pewnie coś go w niej zainteresowało, chciał sprawdzić i w zależności czy się podobało czy nie coś napisze.
        Jak ktoś dostanie grę za free, to ocenia inaczej – przeważnie bardziej krytycznie bo nie dość, że grą raczej się nie interesował, to może śmiało ponarzekać bo nie boli go wydanie pieniędzy. Ot taka różnica.

        • PawelF

          A znasz pojecie racjonalizacja? Widzialem wielu ktorzy bronili gier zbesztanych przez wiekszosc bo wydali na premiere siano i glupio bylo im sie samym przed soba przyznac ze wtopili kase w bubla bo dali sie poniesc hajpowi.
          Czy uwazasz ze Jalopy jest tak swietna gra jak wskazywaly by na to recki przed tym zanim nie pojawila sie w montly?
          Serio przy wielu grach oceny sa moim zdaniem mocno zawyzone.
          Druga sprawa nie bierzesz pod uwage ze ostre promocje czy bundle moga podbijac ocene. Dokladnie ten sam mechanizm racjonalizacji – Ooo zaplacilem za dead rising 4, ruinera, kerbale, crazy machines lacznie 12$ czyli jakie grosze za sztuke wiec nawet jesli gra jest tylko ok nie czuje ze ktos mnie wydymal na kase a wystawie jej ocene dobra albo nawet z plusem i bede polecal.

          Ja prywatnie wole kierowac sie reckami pisanymi tych jest do wyboru do koloru na agregatorach, lub jest z 7 kanalow na YT ktore obserwuje robiacych recki. Wole to nizli przebijac sie i filtrowac to co jest na steam.
          Jesli chodzi o recki pisane to sprawdzam ekstrema, sprawdzam kto pisal i co rezencowal wczesniej jak ja ocenilem ktore wczesniej recenzowala ta sama osoba i mam juz jakies pojecie.

        • Właśnie, że jest wręcz odwrotnie. Jak ktoś otrzymał grę za darmo i mu nie przypadła do gustu, to po prostu ją odinstaluje i zapomni. Nic przecież nie stracił, oprócz czasu. Zaś ci, którzy zapłacili, poczują oszukani/okradzeni i dadzą upust złości właśnie pisząc negatywną recenzję.

        • PawelF

          po czesci oboje macie racje zjawisk jest wiele od revew bombing ktore ma dac upust niezadowoleniu przez cala mase innych:
          – gra za darmo – podeszla w miare – recki bardziej przychylne
          – gra za darmo – nie weszla – olewam wystawianie opinii i tak zmarnowalem czas LUB a napisze ze crap

          – gra w cenie uber promocyjnej (i lub bundle) – tansza gra moze skutkowac bardziej przychylna opinia
          – Gra w cenie pelnej i/lub wiekszej niz 30$ – tutaj tez dwie mozliwosci gra taka sobie nie dobra ale lepsza niz przecietna moze dostac negatywy bo gracz uwaza ze w stosunku do tego co oferuje przeplacil. Gra moze zebrac pozytywne recki bo gracz racjonalizuje co opisalem powyzej zaplacilem wiec nie przyznam sie przed samym soba ze wtopilem niech se inni gadaja mi sie podoba.

          @Bobokpl:disqus

          Ale nie o to chodzi w tej dyskuji panowie.
          Ja tylko swierdzilem ze dla mnie ocena gry na steam jest niemiarodajna. I ze wole korzystac z innych opcji celem wyrobienia sobie jakies tam opinii czy gra mi siadzie czy nie.

          Pan @bobok stwierdzil ze system jest dobry ALE no i wlasnie o to ale sie rozchodzi.

          Nie bronie nikomu korzystac z tego systemu mi on zupelnie nie pasuje.

          pozdrowienia milego popoludnia
          i udanego giercowania.
          🙂

        • Nie zgadzam się. Wydając kasę na grę oceniam ją bardziej krytycznie, bo oceniam czy dobrze wydałem pieniądze. Gier które dostałem za free wogole nie oceniam jesli nie są tego warte-ot latwo przyszło, łatwo poszło. Jesli jednak gra okazuje się dobra, chce w jakiś sposób odwdzięczyć się twórcom i pisze jej dobrą recenzje lub daje dużo punktów.

  • Gra jest fajna i polecam. Moze i skopana optymalizacja, ale dramat jest na PS4, tam są straszliwe dropy.

    • PawelF

      to moze dobrze ze nie odpalilem tego na PS4 😀
      po 5 rozdzialach powiem ze z poczatku bylo 50-60fps na moim lapku, ale pozniej i niskie 40 zaczelo sie pojawiac – co smieszne tylko jak bieglem przez w sumie pusty teren w walce dalej 50-60fps.
      Zakladam ze konsola miala docelowe 30fps i od tej wartosci dropila.

      • keiran

        dla mnie to wygladalo jak dropiące cinematic experience (24fps). O dziwo to chyba nie unity.

        • PawelF

          no wlasnie nie, to jest UE4 (z efektami czasteczkowymi zywcem z szablonu).
          O dziwo gra dropila na moim lapku dropila poza walka. biegne po schodach chrup, chrup. Lece na plaformie chrup, chrup.
          Pojawia sie gromada wrogow stabilne 60fps.
          Tak czy inaczej jak pisalem w ktoryms z komentow zaczalem w piatek wieczotem, w sobote wieczorem ukonczylem 8h jestem zadowolony.

          Szkoda ze na konsolach dba sie mniej o frame rate – Lichdom Battlemage byl tego ewidentym przykladem.

  • Krystian XXX

    Mam takie pytanko. Czy można zwrócić gry otrzymane za darmo?

    • Nagroda Cebularz roku wędruje do….. xD

    • Scar

      Raczej ci odmówią zwrotu ale z chęcią usuną ją za darmo z twojej biblioteki.

    • Pewnie, jeszcze ci dodatkowo dorzucą odznakę Virtuti Cebulari :v

    • Olafhey

      Pewnie, że można. Ale czy warto potem za to iść siedzieć w pace?

  • eragon30971

    Kolejna gra z listy życzeń wędruje do mnie za darmo, super!

    • PawelF

      milego grania.
      Ja sie wkreciem.

  • Takie gry powinny mieć opis na pudełku: „Twój portfel ostrzega – zakup tej gry mo,ze żle wpływać na Twoje finanse:.
    Jak tylko to kupiłem to najpierw „za darmo” w plusie, teraz za darmo w minusie … tzn. na Steam…

  • czy to jest hak and slesz? bo w tagach do gry nie ma o tym slowa

    • Jes it yz hak end slesz.

      • Piotr Żółtowski (Piter432)

        XD

  • PawelF

    Pogralem troche wiecej wiec kolejna opinia – jesli bym kupil ten tytul w bundlu lub na promocji (nawet nie zbyt duzej) to bylbym zadowolony.
    Zaczalem grac wczoraj w nocy (1 przejscie), dzis pomiedzy zajeciami roznymi zrobilem 3 kolejne. I zamierzam zrobic jeszcze jedno.
    Niby nic odkrywczego, niby w kolo macieju to samo a juz przy 4tym przejsciu lokacje mialem dosc dobrze obcykane choc te na szczescie nieco sie rozgaleziaja (nie wszystkie).
    Ale gra oceniam jako dobra – po prostu dobra.
    Styl graficzny mi pasuje, efekty czasteczkowe (pewnie zywcem wyjete z szablonu UE4) tez ladnie wygladaja, walka jest fajna choc pozniej nieco nuży.
    Story jest ok.
    Niestety sa male problemy z plynnoscia (na moim sprzecie) i gra ma pare bugow.
    Plynnosc – przez wiekszosc czasu 60fps z dropami do 50 i to jest jeszcze ok. Ale przy zmianie lokacji gdzie nie ma zadnych wrogow niczego gra chyba cos doczytuje i potrafi chrupnac do 30fps w walce nawet z duza iloscia wrogow takich problemow nie uswiadczylem.
    Bugi:
    – poszedlem zrobic sobie cos co zarcia i gra byla na pauzie, po powrocie lokacja nie toczytala tekstur i musialem na pamiec chodzac po powietrzu przejsc dalej, Nie chcialem wychodzic z gry bo cofa na poczatek rozdzialu a bylem przy koncu. Kolejne podejscie do gry bez jej wylaczania i dokladnie to samo.
    – dopiero w 3 i 4 tym przejsciu ujawnilo sie to ze gra potrafila zalapac w trakcie walki zawieszke, i nie jest to jej elementem bo mimo iz klikalem to gra nie odpowiadala moja postac byla nieruchoma a wrogowie byli jak najbardziej ruchomi. zdarzylo sie to ze 3 razy.
    Zakladam ze oba problemy rozwiazuje wylaczenie i wlaczenie gry ponownie co oczywiscie przetestuje.

    • „dzis pomiedzy zajeciami roznymi zrobilem 3 kolejne.” trzy przejścia gry czy po prostu posiedzenia? Czy po prostu to takie krótkie jest?

      • PawelF

        Gra opiera sie na petli i w sumie 25 zakonczeniach.
        True ending to 5 przejsc gry.
        Czas wg steam ktory spedzilem az do obejrzenia true ending to 8h.

  • Adx

    Dead Bits – 8CKLZ-DT5PL-APC*Y

    Gwiazdkę zamień na 6 🙂

  • 486DX2/66mhz

    Wczoraj od niechcenia zainstalowałem. Jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Jeżeli lubisz świetnie napisane historie które naprawdę ciekawią to jes gra dla ciebie, jeżeli szukasz walki to poszukaj gdzie indziej. Walka w tej grze jest raczej słaba.
    Ja nie kumam jak to jest że EA czy UBI ma setki milionów na produkcje i nie stać ich na kogoś kto napisze naprawdę fajny nie sztampowy i nie mdły scenariusz, a indie dev robi gierke za koszt snickersa i gra wciąga jak dobra książka. Świetna gra, choć jako hack and slash niestety poległa i z czasem staje się to przykrym nudnym obowiązkiem potrzebnym by odkryć kolejne rozdziały świetnej opowieści.

    • „i nie stać ich na kogoś kto napisze naprawdę fajny nie sztampowy i nie mdły scenariusz”
      Nie, że nie stać, ale nie warto. Oni robią gry masowo, pod masę. Takie gry mają być proste, błyszczące z dużą porcją akcji. Popatrz sobie choćby na filmy w kinach. Zazwyczaj najpopularniejsze są popkorniaki z superbohaterami w tle, nudle, ale „ładne, błyszczy się, no i czasami jakies fajerwerki puszczą”.

      Jakby dali skomplikowaną fabułę niczym w grach od Supergiant Games (Transistor, Bastion), czy From Software (Dark soulsy) to by im mocno sprzedaż w dół zleciała, bo to nie ten target.

      • 486DX2/66mhz

        Masz rację, w sumie wiem to też. Może to było trochę retoryczne pytanie bo smutek człowieka bierze jak widzi co mogliby zrobić za tą kasę.

  • Wojciech Olczyk

    Bardzo dobra gra, polecam

  • I super 🙂

  • Zettoiksu

    Dzię-ku-je-my. :d

  • CrAv

    nie można już

  • Jos

    Gra całkiem fajna przez kilka pierwszych godzin. Później zaczyna byc męcząca. Jako darmowka na jeden wieczor – ideolo.

  • Piotr Żółtowski (Piter432)

    Bierzta i Cebulujta, Janusze drogie. Oto kodzik mój, który pewnie zaraz zostanie zużyty: RVK9Z-NK6RK-NBD64