Star Citizen - graj za darmo do końca miesiąca

Do 30 października można zagrać w alfę gry Star Citizen. Wszyscy chętnie muszą udać się na oficjalną stronę akcji, założyć konto w Star Citizen i wykorzystać kod promocyjny „FALL2016”.

Źródło: Benchmark.pl

Niektóre odnośniki w naszych artykułach to linki afiliacyjne. Klikając na nie, nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę Redakcji.

Komentarze do "Star Citizen – graj za darmo do końca miesiąca"

  1. Chciałem to wczoraj sprawdzić, ale na moim starym kompie, to jest istny pokaz klatek 1-2fps z narzutem 95% na procesor.
    i5 2500k ~3.3GHz,
    8 Gb 1666 MHz ram,
    R9 270 2 Gb sapphire,
    128 Gb ssd + 1 Tb na pliki.
    To co się działo z kompem po odpaleniu to obraz nędzy i rozpaczy ^^
    Tak komp stary, kiedyś może zmienię, ale póki co wszystko działało więc mi się nie spieszyło.

      1. Hmm tylko, że ten pokaz klatek zaczyna się już w hangarze :E Moim zdaniem ta gra nigdy nie powstanie a tymi akcjami z darmowym dostępem do wiecznej alphy tylko sobie strzelają w kolano. Ja raz już to „testowałem” i drugiej szansy tej grze w wersji alpha nie daje… Oczywiście zawsze warto sobie wyrobić własne zdanie.

      2. Nie powiem, że to nie ma być nextgen, ale jeśli w wymaganiach minimalnych, podanych na stronie się mieszczę, to chyba powinno jakoś działać. Tak jak jest to wcale nie działa. Jak kolega zauważył, pokaz klatek już w hangarze ma miejsce. Ani trochę nie jest zoptymalizowana ta gra.

        1. Oczywiście, że nie jest zoptymalizowania i nie będzie w najbliższych miesiącach. Gra jest w Alfie a premiera dopiero pewnie gdzieś około 2018/2019, więc minimalne zostaną podniesione pewnie jeszcze ze 4-5 razy. Nawet oni podczas pokazu dema przy high-endowym sprzęcie mieli skoki od 35 do 180 fpsów i to w praktycznie pustym świecie.

        2. Ty tak poważnie? Wiesz, że release date z kickstartera to grudzień 2014? To jest wieczna alfa jak dayz. Tylko z większym budżetem na marketing i wyciąganie jeszcze więcej hajsu

    1. Ooooo to ja nawet nie wchodzę po to. Mam 400x gorsze bebechy 😀

      Athlon 64 5000+ 2×2,60 8Gb DDR2 GeForce GT730 1GB 😀

    2. Na tej konfiguracji powinno dobrze to śmigać, problemem w tym kompie jest jedynie grafika z której to Star Citizen w obecnej formie wyciska 7 poty. A to za sprawą CryEngine, który jest już niemal w 50% zmodyfikowany pod różne wodotryski a jeszcze zupełnie nie zoptymalizowany ( to mają robić w końcowej fazie bety ). Polecam obniżyć wymagania tak aby dało się grać nawet na laptopach, w katalogu z grą ( Cloud Imperium GamesStarCitizenPublic ) założyć plik user.cfg a do niego wkleić poniższe parametry:

      Con_Restricted = 0
      sys_spec = 1
      sys_maxfps = 30
      r_VSync = 0
      r_TexturesStreamPoolSize = 256
      e_ShadowsPoolSize = 128
      e_ShadowsMaxTexRes = 128
      e_ShadowsReScale = 0.1
      e_GsmCache = 0
      r_TexMaxAnisotropy = 0
      r_TexMinAnisotropy = 0
      r_Sharpening = 0.0
      i_Mouse_Accel = 0.0
      i_Mouse_Smooth = 0.0
      r_MotionBlur = 0
      r_DepthOfField = 0
      r_ShadowBlur = 0
      g_radialBlur = 0
      r_HDRBrightLevel = 0
      r_HDRBloomRatio = 0
      hud_bobHud = 0
      r_ChromaticAberration = 0
      r_ssdo = 0
      r_ssao = 0
      r_SilhouettePOM = 0
      r_SSReflections = 0
      r_ColorGrading = 0
      r_TesselationTriangleSize = 20
      r_TessellationTriangleSize = 20
      e_LodRatio = 4

    3. coś musisz mieć skopane z systemem – mam podobną konfiguracje (ta sama karta) a proc od amd x6 3.5GHz, i mam 40-50fps (ino dropy w polu asteroid) – może wystarczy wyłączyć antyaliasing i trochę cieni 😉 Nie po to dawali star citizena do R9 270 żeby go nie uciągnęła choćby na średnich 😀

  2. Podobno spadki FPS w trybie multi ma każdy, bo jest problem z działaniem serwerów. Na razie odpaliłem tylko grę w symulatorze (Electronic Access – Arena Commander – Dron Sim i potem są 3 opcje – free flight, jakiś squadron czyli fale wrogów i wyścig). Tam można sprawdzić jak faktycznie gra działa bez problemów z serwerami.

    i5-4690K
    16GB RAM 2133 MHz
    Gigabyte GTX 970 OC Windforce 3X

    Na bardzo wysokich już są spadki do 14 FPS, na wysokich rzadkie spadki najgorzej do 40 FPS, a na średnich stałe 60 FPS bez spadków.

      1. Nie mam pojęcia, ale mnóstwo ludzi na reddicie o tym pisze. Sprawdzę czy nie mieli na myśli lagów jak już się trochę pobawię w multi

        Podobno serwer ogranicza liczbę FPS. Nie mam pojęcia dlaczego. Cytat:
        „Q. My performance is terrible in Port Olisar, what gives?
        There’s currently some server-side performance issues that are restricting FPS on your machine, it’s a known issue and doesn’t represent a problem with your PC. More information can be found here”

  3. Ta gra nigdy nie wyjdzie z alfy i nie będzie zoptymalizowana. To jest narzędzie do robienia hajsu 🙂

  4. Jakby mi tak chociaż połowa gier nowych chodziła, to bym walił łbem o sufit z radości. No ale jest jak jest z drewnianym złomem 😀

      1. To jest w miarę zrozumiałe dlaczego na końcu. Ale w tym poscie chodziło mi o co innego. O to, że optymalizacja jest ledwie robiona a czesto w postaci patchy po premierze (czyli w ostatniej kolejnosci)

  5. Nie ma nic złego w statku za 300$, jeśli jest to dodatek do działającej gry,. Tymczasem czas mija, a oni większość mocy przerobowych poświęcają na robienie kolejnych statków (bo z tego jest kasa), a jak próbowałem zagrać, to mnie bugi zjadły, w tekstury wpadałem w lokacji startowej.