X

«

»

Polecamy [Aktualizacja] Saints Row 2 za darmo na GOGu oraz na Steamie

Steam: Saints Row 2 – za darmo
GOG: Saints Row 2 – za darmo

Oferta potrwa 48 godzin.

  • szału nie ma 😛

    • Mogli pokazać Ci środkowy palec, więc nie jest źle.

      • DzeReMit

        XD
        no własnie

      • SnakeLikeABoss

        Gra nie jest jakaś szczególna. Nikt nie da najnowszej/najlepszej gry za darmo, ale tak jak mówi Hildunio: szału nie robi.

        A co do rozdawania gier za darmo (nie mówię o tej, bo ta i tak jest w miarę dobra), to często rozdają gry śmieciowe i mnie zawsze śmieszy jak lemingi, bo inaczej takich ludzi nazwać się nie da, naskakują na każdego kto te gry skrytykuje i „za darmo, to się zamknij!!!!!!11!one!1two”. Mówię oczywiście o grach w sytlku The culling of the cow czy innych rozdawanych regularnie. I „obrońcy” śmieciowych gier zawsze się wypowiadają, że za darmo, to nie krytykuj. Po to jest opinia, by ją wyrażać. Zwłaszcza, że jeśli coś na negatywną zasługuje, to POWINNO się taką dać. To takie trochę chwalenie się czymś za darmo… czymś, czego nikt nie chce, nie potrzebuje i w ogóle jest tak słabe, że znane jest tylko z rozdawania za darmo. Taka kiełbasa wyborcza. Bo w sumie tym są te darmówki. Nikt ich nie kupuje, bo są złe, słabe – to rozdają za darmo. Taka prawda. Oczywiście mówię o tych takich byle jakich. Jak mówiłem – Saints Row i tak jest lepszą grą. Ale mimo wszystko – są gry lepsze 🙂

        • Trixie B Lulamoon

          „Mówię oczywiście o grach w sytlku The culling of the cow” a ja lubie postrzelac do zombi krow. chyba jedyne podobne zombie krowy byly w postal 2 apocalypse weekend

        • Trixie B Lulamoon

          ” Saints Row i tak jest lepszą grą. Ale mimo wszystko – są gry lepsze 🙂 no ale to twoje zdanie bo zalezy co rozumiesz pod slowem lepsze.

  • To ta wielka darmówka, reklamowana przez remike? Bundlowane to było co niemiara. Jeśli tak, to byłem w południe, a tu doopa, widać spóźnienie o 2 minuty!!! Nie bez powodu ten użytkownik jest na czerwono i ma tak wielkiego minus repa! jk jk

    • xdddd

    • To mówisz że remike podpadł? ^^ xD

    • ffrreeaakk

      A to oszóst! Na twoim miejscu natychmiast bym się na niego obraził i przestał korzystać z tej jego parszywej strony!

  • beznadziejny port z konsoli. odradzam dotykać nawet patykiem 😀

    • Za to trojeczke polecam z calego serca. Humor i rozrywka na naprawde dobrym poziomie

      • tak! 3 uważana za najlepszą w serii przez wielu 😀

        • Trixie B Lulamoon

          dla mnie najlepsza to gat out of hell a zaraz po tym 4

      • Saints Row: The Third z „dobrym humorem i rozrywką na naprawdę dobrym poziomie”? D O B R E, grałem we wszystko oprócz pierwszej części i 3 i 4 najbardziej mnie rozczarowały bo spodziewałem się czegoś ZNACZNIE lepszego, może właśnie tego „humoru i rozrywki” ale tego nie dostałem. To już w 2 grało mi się lepiej i nie mogę zgodzić się z komentarzami wyżej że „to beznadziejny port z konsoli”, jeżeli mój stary komputer z 2011 działał w tej grze bez problemu to może ktoś tutaj jeszcze korzysta z technologii z XX wieku i powinien zacząć korzystać z czegoś bardziej „współczesnego”…

        Nie twierdzę że to słabe gry, ale ta seria jest po prostu średnia. Zresztą to też pewnie powód dla którego nie jest już kontynuowana. 2 wyszła w 2008, The Third w 2011, IV w 2013… Jest 2017 a Saints Row zniknął. Pamiętam że około rok/dwa temu zapowiedziana została jakaś seria związana z Saints Row, był przecież nawet zwiastun itp. i do dzisiaj nic z tego nie wyszło a większość osób już chyba nawet o tym zapomniała. Nawet ja ledwo pamiętam czy to się zdarzyło naprawdę czy to tylko moja pamięć mnie oszukuje, więc nie świadczy to o kontynuacji tej serii najlepiej – gdyby miały taką jakość to na pewno byłyby dalsze części bo w dzisiejszym prymitywnym świecie raczej nikt by nie odrzucił takiej okazji do zarobienia pieniędzy.

    • Kunowski Janusz

      Przeszedłem dwa na PC i daje radę, dobrze się bawiłem – nie ma co popadać w skrajności. Polecam.

      • mnie sterowanie toporne odstraszyło niestety 🙁

    • Mateusz

      Wersja na Gogu ma załatane większość problemów, również te dotyczące płynności i optymalizacji.

    • Nie jest taki zły, z tego co pamiętam trzeba zmienić tylko prędkość gry i można w to normalnie grać. Większych problemów nie miałem, a sterowanie poza menu gry jest raczej całkiem normalne.

      • Ja specjalnie grałem na lapku i na karcie od intela, dało rade grac D: Na lepszych kartach, gra dzialala za szybko.

        • Trzeba ściągnąć pewien plik, a później dostosować prędkośc gry edytując plik konfiguracyjny. Wtedy możesz grać również na mocniejszych grafikach i cieszyć się innymi efektami. (;

        • Trixie B Lulamoon

          nic dziwnego skoro im lepsza karta tym wiecej fps. a wiecej fps rowna sie szybsza gra

    • Trixie B Lulamoon

      moze dla ciebie. mnie sie podobalo

  • still better than jakies crapowe gierki

    • Niet, crapy lepsze bo mają karty 😛

      • w sumie tak xD

        • i do czego wam te karty ? To wasz majestat pewnie hehe

        • Sprzedaż? W tle odpalenie odpowiednich programów i 20€ do przodu.

        • Co za Polska, przycebulować grę za darmo i bawić się programami, żeby zarobić 15 eurocentów xDD

        • Ja wiem Kolego, że jeszcze nie pracujesz i nie płacisz dochodowego, więc zysk 80 zł za kilka minut roboty nazywasz przycebuleniem.

        • Karol Niecik

          Taa…. 20€ chyba z po roku zbierania tego badziewia. Jak karta z takiej darmówki to 0.03€ i jeden cent dla ciebie. No chyba pogrzało żeby tracić na to czas.

        • Trixie B Lulamoon

          „Taa…. 20€ chyba z po roku zbierania tego badziewia” no zgadzam sie bo u mnie karty kiepsko ida chociaz sprzedaje po rynkowej cenie

  • Co to za darmówka nie na sztima i bez kart 😛

  • Michał Em

    sterowanie drewniane, grafika przedpotopowa, sam gameplay również jak z innej epoki – nie polecam, lepiej odpalić jakiegoś indyka albo tetrisa na komórce

    • Mateusz

      Bo gra wyszła w 2008?

      • Nie, bo jest po prostu słaba… bardzo..

      • Argument z rzyci. W 2007 wyszedł Crysis, który wciąż jest całkiem ładną grą, choć oczywiście nie robi takiego wrażenia jak dawniej. Z 2008 jest GTA IV. Saints Row 2 jest zwyczajnie brzydki i wygląda jakby został wydany może w 2003 roku. Nie wiem co w tym złego.

        • kwestai gustu. W 2008 grałem w GTA 4 i w SR 2. W obie gry bawiłem się tak samo dobrze. Prawda jest taka, że fabuła jest wciągająca. Masakryczne rzeczy się dzieją dzisiaj. Odezwali się wszyscy krytycy gier. Nie rozumiem takiego myślenia… 10 lat temu dostałbyś tą grę za darmo,to skakałbyś po suficie, a dzisiaj narzekanie i tak dalej. Ja chętnie przygarnę, bo miałem ją na konsole i z pewnością przejdę.

    • Trixie B Lulamoon

      smiesza mnie ludzie ktorzy patrza na grafike. ja rozumiem ze urodziles sie w 2007 i to nie twoja wina no ale bez przesady. od tego dobrobytu wam sie w doopach poprzewracalo. taka jest gra bo jest stara. na swojego dziadka tez mowisz ze rusza sie jak drewniak?

  • Patrząc po komentarzach… jest z cebularzami bardzo źle.
    GOG zaoferował darmową gierkę, pozbawioną jakiegokolwiek DRM, masz ją na zawsze.
    Oferta nie jest skierowana dla debili którzy liczą tylko na karty, a dla osób które chcą ją przejść…
    Wy byście nawet koparkę bitcoinów zainstalowali jeśli dawałaby karty

    • Jeśli prócz pieniędzy dawałaby również karty, to w sumie bajer i tylko się cieszyć.

    • a co dają te karty? to jakiś rodzaj osiągnięć archiwment czy coś cenniejszego?

      • Mateusz

        Można sprzedać za tzw. eurogejbeny(czyli po kilka eurocentów do portfela steam).

      • lazy

        steam zarabia na kazdej transakcji

    • Jakby im dali ostatniego Tormenta gratis to też by narzekali że pewnie (w)ujnia jak tak szybko w gratisie i dramat bo kart nie ma 😀

    • „Wy byście nawet koparkę bitcoinów zainstalowali jeśli dawałaby karty”

      You made my day 😀

      • Trixie B Lulamoon

        chinczyki juz tak majo

    • Xiom

      O co chodzi z tymi kartami o które wszyscy żebrzą?

      • Trixie B Lulamoon

        sprzedajesz karty za ojrogabeny

  • Fajna gierka, najlepszy Saints Row IMHO

  • Mateusz

    Mam wrażenie, że niektórzy chcieliby żeby gog im jeszcze do tej gry dopłacał ^^

    • Tak by chcieli, dlatego ludzie płaczą, że kart nie ma.

    • Dożywotniej renty albo pensji jak w lotku, a nie jakiś kupowarych kart, z którymi trzeba się męczyć, a bo wydropić, a to jeszcze jakieś inwętory, żeby się nie powiesić przy wystawianiu, i jeszcze czekać aż się sprzeda. To się nie kalkuluje.
      Do tego powinien być jeszcze dożywotni zapas kądomuf, aby reproduktorów nie było, bo po co tego kwiatu ma być pół światu ;))) Cebul dostatek w lidlu i stonce

  • Daniel Nowak

    Da się w to pograć na 60 klatkach :D? Bo mam na steam i jest strasznie 😛

    • a może to karta graficzna ledwie zipie 😉

      • Daniel Nowak

        Pewnie tak 🙁 musze wymienić tego GTXa 970 chyba już

        • [h+]

          3.5gb nie daje rady :/

      • Daniel Nowak

        Myślisz że dopiero 1080Ti da rade?

        • Mateusz

          Ale tylko w SLI.

        • Daniel Nowak

          nooo to troche poczekam ;(

    • Z tego co mi wiadomo ta wersja ma blokadę na 30 FPS, ale dzięki temu stabilniej działa.

    • Wersja na gog-a jest chyba z limitem na 30 dzięki czemu działa stabilniej. Nie wiem co jest nie tak z silnikiem ale bez większych powodów na jakimkolwiek sprzęcie fps-y latają radośnie osiągając co prawda 60 ale w bardzo wybiórczy sposób. Lepiej się bawić w stałych i nienagannych 30 i pójść z serią dalej, III i IV są już normalne pod tym względem.

  • Mateusz Markiewicz

    WoW super 😀 Ostatnio szukałem jakieś spoko okazji, aby grę kupić, a tutaj ląduje za free 😀

    • Daniel Nowak

      na bazarze nie ma tanio na steam??

      • Mateusz

        Pewnie jest taniej na G2A ^^

      • Mateusz Markiewicz

        Pewnie jest 😀

  • Jak ktoś przełknie lekko już odrzucającą grafikę i trochę nudnawy początek, to ma szansę się wkręcić, bo potem fabularnie robi się ciekawie, postacie też mają charakter (tak sobie myślę, że na pewno ciekawsze niż większość kompanów z Andromedy).

    • Kondiq

      Przechodziłem dwójkę 5 lat temu i tak jak do tej pory nie mogę jakoś zmordować trójki i czwórki, tak w dwójce bawiłem się wybornie. Wydaje mi się, że w nowszych częściach czegoś brakuje. Przejście gry zajmuje niecałe 30 godzin 😉

      Z tego co pamiętam, to do wersji steamowej musiałem wgrać jakieś fanowskie patche łatające błędy, żeby gra się nie sypała.

      • Dwójce najbliżej było do GTA – humoru było mało, bardziej była na poważnie robiona, z mrocznym klimatem (tę scenę i sposób w jaki Gatt mści się na Roninie za śmierć swojej dziewczyny pamiętam do dziś). Gra była dobra, ale najwyraźniej twórcy nie chcieli być tylko kopią GTA, więc poszli w inną stronę – humoru i pastiszu w stosunku do gier Rockstara. Dlatego wiele osób które lubiło dwójkę, trójki i czwórki nie trawią, bo w dwójce cenili sobie właśnie ten realizm i klimat prawdziwych zmagań gangów. Może o to chodzi.

        • Kondiq

          Na pewnej zagranicznej stronie ktoś rzucił w komentarzu nazwę moda. Pamiętam, że grałem właśnie z nim – Gentlemen of the Row. Naprawiał mnóstwo błędów, dodawał zawartość z niewydanego na PC DLC, poprawiał pogodę, itd.

  • Przemek Jarząbek

    dla mnie dwójka to masakra, ale już trójeczka mnie do siebie przekonała 😉 4 niestety mi się wywalała do Windowsa w trakcie jednej misji i nigdy nie ukończyłem, ale pewnie kiedyś wrócę.

  • Hehe, a ja kupilem miesiac temu na steamie…. Zmarnowane 2 euro….

    • Daniel Nowak

      A na bazarku za 1,60 zł 😀

    • JanekKiller94

      A kiedyś była w CD-Action na Steam dwójka własnie xD Teraz jeszcze do tego DRM-free, czego chcieć więcej?

      • Trixie B Lulamoon

        wtedy nie mialem steama i oddalem kuzynowi. dzieki Ci Gabenie za gierke

  • ta czesc akurat jako jedyna mialem..

  • Ludzie, za demo SR4 na steamie dają pełną wersję w gog.connect, spieszcie się

    • Ściema, screens or didn’t happen etc

      • poczytaj komentarze pod tym newsem na gogu

        • Lel „komentarze” – jeden komentarz lolka, że niby tak jest. Akurat tak się składa, że demo miałem i nie dodało jak dawało 2 i 3. Tak, wiem, szok i niedowierzanie, bo jeden komentarz był!!!
          W reptilian też wierzysz?

        • Wierzę w to, co widzę – dodało mi pełna gogowa wersję za demo ze steama

        • 1.Pobierz iso Saints Row 4.
          2.Zainstaluj grę w steamapps/common
          3.Dodaj grę z poza Steam dla Twojej biblioteki.
          4.Użyj funkcji GogConnect.
          5.Ciesz się pełną wersją SR4 za darmo na koncie GOG.
          6. Uszczypnij się, to był tylko sen.

        • Veti23

          mam pytanie odnośnie gog connect czy jesli mam na steamie saints row 3 i 4 ale bez dlc to czy dostane 3,4 na gog z wszystkimi dlc? zwyklych wersji na gog nie widzialem

        • Beda ze wszystkimi dlc, bo gog nie lubi takiego rozdrabniania sie z jakiegos powodu.

  • Szponix

    Akurat mam 🙂 Gierka nie jest zła.

  • W sumie to elo – przycebulę i nigdy nie zagram :).

    • Trixie B Lulamoon

      czyli grasz w steama a nie gry

      • Nie będę kłamał, zabolał mnie Twój komentarz :(. Teraz w ramach protestu i udowodnienia, że nie masz racji jestem zmuszony pobrać i zagrać w tytuł, który mnie kompletnie nie interesuje – mam nadzieję, że jesteś z siebie dumny! 😀

  • Mam na steamie od dawna. Jedna z najlepszych gier w jakie miałem okazję zagrać. Wprawdzie optymalizacja bardzo słaba, ale i tak warto, to po prostu kawał niesamowitej roboty. Świetna muzyka, świetny humor, świetne misje główne i poboczne, masa zabawy. Spędziłem przy tym masę czasu, przeszedłem wielokrotnie i nadal lubię wracać. Od czasów GTA Vice City nie bawiłem się tak świetnie w grze z otwartym światem. I o dziwo SR 2 jest bliższe mojemu ulubionemu GTA bardziej niż każde inne GTA. Brać i grać jak kto nie ma 🙂

    BTW. W GOG pojawiła się możliwość połączenia serii SR z steama na GOG. I mimo iż mam podstawkę SR 3 to dodało mi edycję z wszystkimi DLC. Fajnie 😀

    • W jaki sposób mogę połączyć gry ze Steam na GOG? 🙂

      • Niektóre tylko. Ale wejdź na GOG i tam masz „GOG Connect”. Klikasz, logujesz się przez Steam i masz serię Saints Row (te które masz na Steam rzecz jasna) na GOG w wersji z wszystkimi DLC.

  • Luke

    Ale w bibliotece się nie pokazuje…

    • Kamil Nieścior

      u mnie tak samo, ogólnie żadne zamówienia ze sklepu się nie pojawiają po zakupie, napisane przy pozycji że „owned” a mimo to nie widnieje w bibliotece/kolekcji i nic nie można zrobić, coś ewidentnie jest nie tak.

      • Vegan

        Ja w bibliotece na gogu mam normalnie.

    • Ogólnie u mnie też widnieje ten problem, ale myślę, że gra doda się po jakimś czasie 🙂

  • Po ilu godzinach gra dodaje się do biblioteki? Kliknąłem i nie mam jej jeszcze w bibliotece, jedyne co mam napisane na stronie to like na fb lub tweet..

    • Kacper Posiadała

      musisz zmienić ustawienia wiświetlania gier przeszukaj na wszystkich ustawieniach mi z początku też się nie wyświetlało

  • Adrian Dwornik

    Jak to podłączyć do Steama i w ogóle jak to dodać do biblioteki Goga w ogóle?

  • King Drunkard

    Syf, kiła, mogiła..

  • lol kotaku, ty tak na poważnie? 😀

  • Mam grę w bibliotece GOG i co teraz? Jak mam dodać to na Steam?

    • To działa tylko ze sztim do gog

    • Na Steamie wejdź na stronę w sklepie z Saints Row 2 i kliknij ‚zainstaluj’. xD

  • PaVeX v Gaming

    Jak to odebrać bo mam komunikat Congrats, the game will appear in your account soon! Follow us and never miss new deals or giveaways. i nie wiem co dalej

    • Mateusz

      Powinno Ci się pojawić po jakimś czasie, jest duże zainteresowanie i nie nadążają 🙂

  • Kraszuje się tak samo jak to z parówy?

  • Jak kogoś interesuje, to także na STEAM można dołączyć do biblioteki.

  • saddie

    Dla wszystkich płaczących – na sztimie też jest za darmo.

  • Jest spolszczenie?

  • Bartek Kieszkowski

    czy po samym kliknięciu zainstaluj doda się do biblioteki ? 😀

  • Dzięki za info 🙂

  • Zrobiło mi się szkoda łowcy, któremu wczoraj odsprzedałem kod steam właśnie na tę grę.

    • Kamil Nieścior

      Takie jest prawo internetowej dżungli. To, że jest teraz za free to nie jest Twój wymysł. Ty dokonałeś transakcji, oba nie byliście świadomi, że akurat ta gra będzie za dzień lub 2 za darmo. Nie ma co się rozczulać.

      • raz

        ja nic nie kupuje czekam az wszystko bedzie za darmo moze za 10-20 lat ja mam czas

        • Belzebub

          Czekać możesz, ale zostało Ci tylko 5 lat. Powodzenia.

        • scarfan

          LOL 😀

    • Czemu? Może woli sztima od goga i zależy na +1, a tak to będzie mógł mieć na obu.

    • [h+]

      Takie zycie…

    • Gorzej jak złoży reklamację hehe

      • To będę musiał mu zwrócić tę złotówkę, którą mi zapłacił 🙁 nie wiem czy mnie będzie stać.

  • Mam pomysł ja być ulta-cebulą.
    1.Kup grę na Steam.
    2.Przerzuć na GOG-a.
    3.Użyj gwarancji Steam aby odzyskać kasę za grę.
    4.Darmowa gra na GOG-u. :]

    • J-Kow

      Z tego co pamiętam, GoG Connect działa tak, że w momencie usunięcia gry z biblioteki Steam, gra automatycznie usuwana jest z biblioteki GoG-a.

      • Piastunka

        Tylko, że w sumie z GOGa można pobrać wersję DRM free, potem zwrócić na Steamie i mamy na dysku darmową gierkę 😛 Chyba, że to też jakoś zabezpieczyli.

        • Marcin Pływacz

          można też pobrać ją z torrentów, jaka to różnica?

      • Po pobraniu gry zrezygnuj z conecta. Gra na gog do ponownego połączenia gog ze steam.

  • Frytek

    Kiedyś kupiłem w bundlu za dolara xD

  • Mateusz Szozda

    Dzięki mam na gogu i steamie 😀

  • battery

    Witam
    Mam gifta Kf1 ale mogę tylko komuś przesłać przez steam,ważne do 26.04

    • raz

      co to kf1 ? 😀

      • anrzej

        Killing Floor

      • battery

        Killing Floor1

    • klucz tymczasowy czy full?

      • battery

        Przy zakupie KF2 Deluxe na steam dostałem podstawkę KF1 ,nie mam klucza mogę tylko przesłać jako gift przez steam.

        • Jestem chętny 😉
          Jak się zastanowisz to pisz na PW

        • battery

          Ok gift giftem ale też chciałbym parę groszy za grę ok 6 zl

  • na gtxie 960 na full detalach gra ledwo ma 25 fpsow, gra jest niestety niegrywalna. Co tam full detale na medium/high w 1366×769 jest to samo, a szkoda, bo mialem ochote przejsc ta gre. Przy trojce i czworce bawilem sie bardzo dobrze w full/ultra uber detalach w full HD.

    • scarfan

      To niemożliwe. Mam ją i GTX 960 i chodzi na maxa – całkowicie płynnie. Może kwestia sterowników? Aktualne?

      • Możliwe, zależy od procesora. U mnie na przykład gra chodzi jakbym miał speedhack`a…

    • Sprawdzałeś, czy to nie jest coś spowodowane prockiem? Ta gra jest tak fatalnym portem, że twórcy nawet nie wzięli pod uwagę, że procesory na pc mogą pracować w rożnych częstotliwościach xD Przeczytaj sobie „Introduction & Explanation” http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=195925809

    • Trixie B Lulamoon

      masz za slaba karte cx

  • kiedyś uruchomiłem ją na steamie i działała jakby była w przyspieszonym tempie, jakbym na yt włączył film z przyspieszeniem 2x

  • Najgorszy port ever made na pc za darmo, SZALEŃSTWO xD

  • czesio

    Połączcie sobie goga ze steam jeśli macie samą 3 saint-a na steamie – na gogu bedziecie mieli wtedy ze wszystkimi dodatkami 3 sainta .