«

»

Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered za darmo dla posiadaczy oryginalnej wersji
PC

Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered za darmo dla posiadaczy oryginalnej wersji

Posiadacze oryginalnej wersji Red Faction Guerrilla na Steamie otrzymają wersję Re-Mars-tered za darmo!

Premiera remastera planowana jest na 3 lipca.

Źródło: PC Gamer

  • Jakiś czas temu skończyłem oryginał. IMHO ta gra spokojnie przechodzi próbę czasu i po latach wciąż prezentuje się całkiem nieźle. Znam wiele gier, którym zdecydowanie bardziej przydałaby się próba remastera…

    • Grałem niedługo po premierze(kupiłem na premierę, ale nie mogłem odpalić ;( ), zerknąłem teraz na gameplaye, to ta gra praktycznie wcale się nie zestarzała. Dalej wygląda bardzo dobrze, gameplay jest praktycznie unikatowy, i dalej świetny.

    • Zdecydowanie nie potrzebuje remastera, ale skoro dla posiadaczy oryginału będzie za darmo, to nie pogardzę. Podoba mi się takie podejście wydawcy 🙂

  • Szewczyk

    Widzę, że firma tak samo docenia swoich klientów jak Bandai Namco z remasterem Dark Souls.

  • Super, będzie powód do powrotu.
    Jeśli przy okazji wywalą acziki sieciowe to może nawet będzie warte calakowania…

    • Amaterasu

      Dokładnie, wielki szacunek dla takich twórców.

    • Oooooo tak!
      Choć MP jest genialny i wycalakowałem dwa razy (G4WL w 2010 zdaje się i wersja Steam jakoś dwa lata temu), to Remastera nie chcę już calakować. Wystarczy, że pogram.

  • Czyli co ? Mogę teraz kupić Red Faction: Guerrilla na g2a za ~13zł i dostanę za free Re-Mars-tered ?
    Cebula Actifajted :V

    • Heart Under Blade

      Tak, ale musisz pamiętać że to gra THQ, oni mają już w swojej historii remastery które nic nie poprawiały a nawet psuły gry. Remaster pierwszego Darksiders głównie zwiększa wymagania a remaster Darksiders II ma tendencje do uszkadzania zapisów.

      • Mam wersję pudełkową a pyknąłbym sobie w starego red faction’a.

        • To nie musisz nic kupować, piszesz do supportu THQ, wysyłasz foty z pudełkiem, paragonem i widocznym keyem, i klucz steamowy dostaniesz za darmo.

        • Tylko jeszcze trzeba mieć ten rachunek :[

        • Wiesz co, ja głowy nie daję, ale może i bez rachunku da radę to ogarnąć, tam oni napisali bodajże paragon/dowód zakupu/faktura czy coś takiego. Ja akurat paragon miałem to zrobiłem foto, więc nie wiem jak to wygląda w przypadku gdy nie masz żadnego dowodu zakupu, musiałbyś spróbować, tylko tak się dowiesz.

      • Ale wiesz, że THQ od dawna już nie istnieje? Teraz marka leży w łapkach Nordic Games, a raczej THQ Nordic, bo taką nazwę ostatnio przyjeli 😉

        • Heart Under Blade

          Pisząc THQ miałem na myśli THQ Nordic, to oni wydali te „remastery” Darksiders

    • Na grzyba Ci Remaster, skoro oryginała nie ruszyłeś?

    • Hehe ja kupiłem jak było za eurogabena kilka lat temu jak jeszcze sejwy były tylko w gfwl(czyli nie działały). Taki wygryw

  • Dudu

    To uczucie kiedy nie grałeś do tej pory w oryginał a wydają remastera….

    • …spotęgowane tym, że oryginał od lat masz już na każdej możliwej platformie…

      • Fabiopirat

        No nie, na PS4 i XBOX ONE nie

        • no, chyba, że mowa o platformach Sony, M$ i Gabena 😉

    • Bo w przeciwieństwie do klasycznych Red Faction, Guerrilla to po prostu kupa. Jak we wszystkie GTA grałem do końca, tak z Guerrillą dałem sobie siana po może dwóch godzinach ziewania.

  • kto pamieta bundla z red faction? 😀

  • Mam pudełkową, szkoda że nie jest na Steam 🙁

    • Jest, trzeba do wydawcy napisać z prośbą o klucz i wrzuceniem klucza z boxa.

      • Potwierdzam, również dostałem klucz od twórców/wydawcy 😉

        • A jakim sposobem można napisać do wydawcy :/ ? Nie bardzo się w tym niestety orientuję.

        • Mogę Ci podesłać screena tego co napisałem 😉

        • Jejku, byłbym bardzo wdzięczny 😀

        • Ja też bym prosił 🙂

        • Dołączam się. Również mam wersję z Platynowej Kolekcji o ile dobrze pamiętam.

        • Zenek

          Ja również 😉

        • Jak możesz to i mnie podeślij?

        • Bardzo dziękuję 🙂

        • Zdajesz sobie sprawę z tego, że właśnie publicznie pokazałeś oba swoje klucze?

        • Ani jeden, ani drugi nie działa, oba zużyte. Więc to nic takiego 😉

        • Co do tego z GFWL to tak nie bardzo, bo one chyba są wielokrotnego użytku 😉 . Ale OFC to już twój wybór, jak chcesz żeby Twoje klucze były publicznie dostępne, to mi nic do tego.

        • Klucze GFWL do wydania GTA IV były wielokrotnego użytku (nawet w ten sposób, że mając grę X i klucz do niej, można było sobie dodać do konta grę Y). Potem to zmieniono i od GTA IV 15 aktywacji klucza jest, ale na jeden, konkretny produkt,

        • A to nie wiedziałem nawet. To już teraz to tak nie działa jak kiedyś?

        • Coś tu chyba jednak pokiełbasiłeś. Po mojemu klucze GFWL starego typu aktywowały uruchomioną grę na koncie GFWL, nieważne czy pochodziły z tej gry czy nie, bo nie były przypisane do żadnej konkretnej i miały jakiś tam limit „użyć” (może właśnie 15), zużywało się przy każdej aktywacji nawet na tym samym koncie GFWL po „formacie” czy na innym komputerze. Zmienili ten system na taki jak na steamie, nazwali GFWL SSA (Server Side Authentication) albo GFWL 3.0 i odtąd klucz był do konkretnej gry i aktywował ją na tylko jednym koncie, raz na zawsze.

        • W Guerrilli klucz był przecież nie tylko do GFWL, tylko przede wszystkim do podstawowego w tej grze DRMu, Impulse Reactor, którego Stardock zrobił w opozycji do „złego steama”, i który z tego co wiem już od paru lat nie działa. Inne gry z tej epoki też przecież nie były „chronione” samym GFWL, podstawową warstwą był albo securom (GTA4), albo steam. Więc ten klucz GFWL jeśli nie był aktywowany tyle razy by wykorzystać limit pewnie działa, ale do pogrania ani w Guerrillę, ani w żadną inną grę sam nie wystarczy.

        • W RFGuerilla klucz był tylko jeden, możliwe, że służył i do jakiegoś drugiego DRMu. Grałem w tę grę prawie 9 lat temu, to już tak dokładnie nie pamiętam procesu instalacji, i aktywacji.
          Tyle co pamiętam, że jakieś jaja były z GTA IV i niektórzy kupowali GOW za dychę w Biedronce żeby kluczem z tamtej gry sobie pirackie GTA aktywować, i ponoć to działało(nie wiem, czy na pewno, bo nie sprawdzałem). O to pytałem, ale to już widzę powyżej wyjaśniłeś.

        • Do tego żeby sobie grę GFWL starego typu aktywować na koncie nie trzeba przecież było nawet niczego kupować, robot cdaction rozdawał co najmniej jedną grę która się łapała. Tyle że ten sam klucz był też potrzebny do głónego DRMu i nie dało się w ten sposób oszukać ani securoma w GTA4, ani reactora w RF:Guerrilla.

        • No to ja już nie wiem, sam z tego triku nie korzystałem nigdy, ale jestem niemal pewny, że te klucze właśnie do aktywacji GTA IV były wykorzystywane przez ludzi. A przecież jakby ktoś crackował securoma to by się raczej nie bawił z GFWL tylko tak samo go pominął, czy leciał na koncie offline.

        • Z całą pewnością Securom, do którego wpisuje się ten sam klucz (w steamowej wersji którą posiadam można wyświetlić tylko jeden) nie da się oszukać wpisując klucz od innej gry. Może chodziło o granie online, gdy wykorzystało się limit aktywacji klucza na koncie/kontach GFWL (securom w podstawce limitu nie miał, wprowadzili w epizodach, ale chyba z możliwością deaktywacji), bo do grania offline najwygodniej było i tak cały GFWL usunąć instalując moda xliveless. Pozbywało się przy okazji idiotycznego szyfrowania sejwów, utrudniającego przenoszenie postępów na innego peceta czy po reinstalacji systemu, bo żeby normalnie działało nie wystarczyło jak w normalnych grach przegrać samego sejwa, trzeba było klonować cały profil GFWL.

        • Nie wiem, może i chodziło o granie online, ale ono chyba i na piracie śmigało(?), już nie pamiętam tak dokładnie. W jakimś celu musieli te klucze z innych gier używać, bo było o tym swego czasu dość głośno w internetach.

        • Również dziś napisałem. Zobaczymy czy podeślą, z tym że ja już rachunku nie posiadam. A w grę bym pograł 🙂

        • Daj tutaj info jeśli możesz czy udało Ci się uzyskać key, bo jestem ciekawy jak to w przypadku braku dowodu zakupu wygląda. Z góry dzięki.

        • No prawdopodobnie jutro dam znać. Bo oni na bank już po robocie byli 😛

        • Nic nie odpisali czyli chyba nieliczni szczęśliwcy otrzymali kody :P?!

        • No nie, póki nie odpisali, to czekasz na odpowiedź. Jak nie dadzą to Ci napiszą, że nie, i dlaczego. Przynajmniej u mnie tak było przy TQ, co prawda informacji dlaczego nie otrzymałem(bo „nie bo nie” to żadne wytłumaczenie), ale że nie dostanę już tak. Musisz czekać na odp.

        • Przysłali klucz :).

        • Przeszło bez dowodu zakupu?

      • Dzięki. Jestem ciekaw czy to podziała, bo przy okazji problemu z premierowym (tzn. kupionym w dniu premiery) wydaniem Batman Arkham Asylum WB mnie olał kilkukrotnie mimo iż niektórym osobom, którym klucze GFWL nie działały na steam wysłał klucze steam.

  • Wczoraj sprzedałem na bazarku za 6 zeta 🙁

    • Hehe to Ci się nie opłacało… Dziwię się, bo od dawna trąbili że remaster będzie za darmo dla posiadaczy podsrawki ^^ Od razu wtedy kupiłem Red Faction Collection za 18 zł =D

      • Jakoś przeoczyłem wcześniej tę informację 😉

  • I to jest przykład jak powinno traktować się klienta, a nie jak wydawcy Dark Souls, którzy, nie dość, że chcą kasy od posiadaczy oryginału, to jeszcze zrobili coś gorszego w kilka miesięcy niż twórca DSfixa w kilka godzin 😀

  • O ja pierdziele ale by pograł w część pierwszą zremasterowaną!!!!

    • „Dwójką” też bym nie pogardził, wbrew powszechnej opinii to była świetna gra.

  • Grałem w „steam edition” parę godzin i odpuściłem, oprócz fajnie zrealizowanego niszczenia otoczenia nic mnie tu nie porwało. Pierwsze Red Faction było super, ale te następne części to już nie to 🙁

    • Trixie B Lulamoon

      polecam armageddon. tam odbudowujesz co zniszczyles lol

  • Właśnie na G2A kupiłem i ostrzegam przed jedną rzeczą, której ja wcześniej nie widziałem. Wybierając paypal – przed przejściem do transakcji – jest opcja G2A Plus (czy jakoś tak) defaultowo ustawiona na tak. Znając ten serwis to po upływie kilku dni darmowego dostępu – zacznie ściągać z konta.

    • Zablokuj na PP G2A, lepiej dmuchać na zimne. Mi się zdarzyło, że mimo wyłączenia Shielda, G2A i tak pobrało po miesiącu opłatę. Na szczęście PP jest pro konsumencki, więc pieniądze i tak udało się odzyskać.

      • Faktycznie sprawdzę na wszelki PayPal, bo mimo, że nie kupuję już tam za często to pewnie ten mały checkboxik siedzi już tam od dłuższego czasu 🙂

  • Gdzie można kupić oryginalną wersję na Steama w pudełku bo nie mam 😀

    • Albo w pudełku, albo na steama. Jeśli wydawca czegoś nie zmienił w (a wątpię, by to zrobił), to pudełkowe wydania nadal korzystają z GfWL czy jak to się teraz nazywa.

      • Ale można dostać klucz do wersji Steamowej na podstawie klucza GFWL z pudełka.

    • Jak masz pudełkowe wydanie z GFWL to piszesz do supportu THQ, wysyłasz foty z pudełkiem, paragonem i widocznym keyem, klucz steamowy dostaniesz za darmo.

      • Z paragonem, powiadasz? Jeśli z drukarki termicznej to chyba przez te 9 lat trzymałeś go w zamrażarce, żeby nie wyblakł. Pech, trzeba było pomyśleć i wziąć Guerrillę na fakturę.

        Poważnie,kto trzyma paragon przez tyle czasu?

        • Ale, że co, mam Ci fotke tego paragonu dać na dowód, że nie wyblakł czy jak? xD Ja akurat miałem go w normalnej tekturowej takiej małej teczuszce(jakby był wystawiony na słońce to pewnie już dawno byłby biały), częściowo wyblakł ale nie na tyle by nie dało się go odczytać. Wystarczy, żeby paragon nie był wystawiony na działanie światła słonecznego, a będzie czytelny przez długi czas.
          Z resztą w mailu oni pisali, że może być też faktura/dowód zakupu, toteż myślę, że jak ktoś zamawiał internetowo, i dałby screena maila, czy fakturę w pdf. to też by przeszło. Ja akurat miałem paragon to wysłałem.

          A czemu by nie? Generalnie dowody zakupu czegokolwiek mającego związek z jakąś licencją cyfrową warto mieć, w razie jakby ktoś chciał Ci zarzucić kradzież, albo zablokowali klucz bez powodu itp. tym bardziej, że te paragony przecież dużo miejsca nie zajmują. Sam trzymam je w takiej maleńkiej teczuszce trochę mniejszej formatem od standardowych zeszytów.

        • Przecież żartobliwie napisałem. Większość ludzi żadnych paragonów nie trzyma, może poza tymi do rękojmi, choć nawet ich wcale nie muszą, na podstawie braku paragonu sklep nie może odmówić przyjęcia reklamacji jeśli klient jest pewien że kupił towar właśnie w tym sklepie. Fizyczne egzemplarze gier mają to do siebie że same w sobie są wystarczającymi dowodami posiadania licencji, w przeciwieństwie do kluczyków kupowanych w keyshopach, „dowodami zakupu” których nie można się nawet podetrzeć.
          To że w ogóle wymagają proszenia się i udowadniania że się nie jest wielbłądem świadczy przecież o tym jak głęboko ten wydawca ma swoich klientów w d.pie, bo tu nie chodzi o czyjeś „widzimisię” że wolałby sobie pograć na steamie (choć i w takich wypadkach jakoś inni wydawcy potrafili udostępnić aktywację na steamie z automatu, jak było choćby z Batmanami czy Bioshockami), tylko w pudełkową Guerrillę się po prostu wcale nie pogra, po instalacji gra wyłoży się na próbie aktywacji w DRMie którego Stardock stworzył jeśli dobrze pamiętam dlatego, że „steam jest zły bo wymaga aktywacji gry na koncie” a ich system wymagał tylko powiązania klucza z adresem e-mail.

        • No to jak nie trzymają, to ich problem. Wydawcy pewnie chodzi o to, żeby udowodnić, że nie kupił używki a tego klucza już ktoś nie wykorzystał w celu otrzymania keya Steam. Z resztą tak jak pisałem, ja akurat miałem paragon to podesłałem, całkiem możliwe, że nie jest to wymóg konieczny, i dadzą i bez tego. Ja nie miałem problemu ze zrobieniem jego fotki, toteż ją dodałem i tyle.

          W d**** to wydawca by miał jakby kluczy nie dawał wcale, albo tylko wybranym(jak choćby robi to ten sam wydawca w przypadku Titan Questa gdzie ulepszoną wersję dostają tylko wybrani), tutaj jest to bardzo fajnie rozwiązanie, nikogo prosić nie musisz, wystarczy że zachowasz kulturę w mailu, a klucz też bez wątpienia dostaniesz.
          Wiesz jedni udostępnili aktywację, a inni nie(choćby Rockstar z GTAIV) toteż i tak masz tutaj lepiej, niż u innych.

          Pewnie to że ten DRM z oryginalnego wydania nie działa to taka sama prawda jak to rzekome zamknięcie GFWL parę lat temu. Na 99% działa to bezproblemowo, tudzież któryś patch do gry tego DRMa usuwa.

        • Po to żeby wydawca wiedział że 1 kopia retail to 1 klucz steam wystarczy wprowadzić aktywację tych kluczy bezpośrednio na steamie. A jeśli taka praca ich przerasta, to skoro żądają nie zdjęcia pudełka, tylko zdjęcia zawierającego klucz, mogą te „wykorzystane” klucze sobie w jakiejś bazie umieścić, nawet przecież żaden problem to zautomatyzować jakimś OCRem.

          Powtarzam: nie jest problemem „darmowa ulepszona wersja” albo jej brak, tylko fakt że DRM który przez wydawcę został wybrany przestał funkcjonować, przez co pudełkowa wersja przestała być grywalna. Albo muszą dać klucz na działającą platformę, albo wydać patcha usuwającego zabezpieczenie.

          Osobiście nie zamierzam tych pajaców o nic prosić, jak już Ci pisałem za parę groszy (5zł?) kupiłem tę grę drugi raz na steamie dawno temu i pewnie gdyby ciągle bywała w takich cenach 99% graczy też wolałoby zapłacić te parę groszy niż się przed Jaśnie Panami korzyć i wyjaśniać że chcieliby zagrać w grę za którą zapłacili. W przeciwieństwie do Guerrilli pudełkowa wersja GTA4 działa tak samo jak wtedy gdy wyszła (i tak samo jak steamowa, która ma przecież dokładnie te same DRMy co pudełkowa, i jeden dodatkowy w gratisie, i gratis na dziesięciolecie gry wykastrowany soundtrack), a jeśli kiedyś Securom wyłączy serwery to gra bez wątpienia dostanie patcha usuwającego to zabezpieczenie.

          Nie będę teraz sprawdzał czy Reactor działa, Impulse przecież dawno zdechło i resztki wyprzedało, ale fascynujące że to właśnie Ty piszesz o „rzekomym zamknięciu GFWL”, co wcześniej uważałeś za niepodważalny fakt i powód konieczności portowania Batmanów czy Soulsów na steamworks.

        • Może Steam już nie pozwala na aktywacje innych kluczy niż swoje, bo w jakiejś innej grze z tego co kojarzę też trzeba było się do supportu zgłosić.

          Nic nie muszą, pełno jest gier porzuconych przez wydawców które można odpalić tylko scrackowane, bo DRM już dawno nie działa, i nikt nie wymusił na nich żadnego patcha, czy przeniesienia na inną platformę.
          A pudełkowy TQ jak najbardziej DRM miał, w postaci wymogu płyty w napędzie + cd-key przy uruchomieniu/instalacji.

          WTF? Ty piszesz na poważnie? To do sklepów z obsługą też rozumiem nie chodzisz, bo się musisz przed Jaśnie Panem ekspedientem korzyć, żeby Ci podał co chcesz? Przyznaj, że po prostu nie wiedziałeś o możliwości otrzymania keya Steam za darmo, i bez potrzeby wydałeś tego piątaka, a nie wymyślasz jakieś bzdurne usprawiedliwienia. xD No te 99% graczy na pewno by wydało kasę na darmo, byleby tak bardzo się nie upokarzać, i poniżać pisząc maila prosząc o klucz Steam, daj spokój…

          Wcale nie działa tak samo jak wyszła, teraz musisz ręcznie szukać update do securoma + tak samo do GFWL o czym nikt nie raczy Cię poinformować. Przy premierze wszystko to się instalowało, i aktualizowało automatycznie, więc ani trochę nie jest tak samo.
          A czy przy wyłączeniu Securoma ta gra dostanie patcha to nikt nie wie, sporo gier z porzuconym DRM’em zostało totalnie olane przez wydawców, więc i tutaj może być tak samo.

          Już wcześniej Ci pisałem jak to wygląda, GFWL został wyłączony tylko częściowo, jako DRM i platforma społecznościowa(tj ahievmenty, znajomi itp.) działa bez zmian tak samo jak dawniej. Wyłączone natomiast na 100% zostało pobieranie z niego gier, i DLC(stąd też pudełkowy Dirt 3 został przeniesiony na Steama, bo część DLC z Complete edition pobierało się z GFWL), i na 99% serwery mulitplayera.

          A jak tak to przepraszam, myślałem, że to dalej działa, aczkolwiek pewności nie miałem stąd te 99% a nie 100 😉 .

        • Zabezpieczenie przed kopiowaniem, w postaci DVD-check to nie DRM. Na tym wic polega, że mając kompatybilny sprżęt i soft nie trzeba polegać na przykład na serwerach dostawcy tego DRMu. Taka gra więc działać będzie zawsze, dopóki się nośnik fizycznie nie zniszczy.

          W żadnym sklepie się przed żadnym eskpedientem nie muszę korzyć, wręcz przeciwnie, to oni zwykle wykazują usłużną postawę wobec klientów, albo nie maja klientów.
          Bardzo możliwe że kupiłem Guerrillę na steamie jeszcze gdy pudełkowa wersja normalnie działała i nie było możliwości uzywkania „upgrade”, na pewno było to bowiem jeszcze zanim steamowa wersja uzyskała dodatkowe „steam edition” w nazwie. Zapewniam Cię jednak, że nawet teraz jeśli miałbym wybierać, czy zapłacić 5 zł, czy się uniżenie prosić i wysyłać do THQ dowody że kupiłem już ich grę, wolałbym te 5 zł zapłacić.

          To że gra z płyty instaluje się w takiej wersji jak jest na płycie, i przy okazji instaluje ewentualne klienty też w takich wersjach jakie były w czasie premiery gry to mnie raczej nie dziwi, do Windowsa 10 i tak GFWL trzeba instalować zawsze ręcznie przez instalator marketplace, ale czy do securoma trzeba jakiegoś patcha to już bym polemizował, nie chce mi się sprawdzać, ale instalowałem nawet na Windows 10 jakieś płytowe gry EA chronione securomem i działały bez żadnego patcha.

          Microsoft wyłączył Marketplace, to fakt, ale przecież do dziś pokutuje mit że wyłączył całego GFWL i na steamowych forach przy każdej grze z GFWL pełno tematów z pretensjami że gra nie działa. Gdy tymczasem wystarczyłoby przenieść tylko te gry z DLC, albo nawet tylko udostępnić na stronach wydawcy instalatory tych DLC do pobrania, bo po zainstalowaniu i zalogowaniu się na konto GFWL powinny ciągle działać. Przeniesienie Bioshocka 2 na steama to było w praktyce rozdanie wszystkim Minerva’s Den, bo prawie nikt tego nie miał, skoro było dostępne tylko w Marketplace i chyba bez żadnych obniżek.

        • Albo update Windowsa celowo nie zablokuje działania takiego DRM bo rzekomo był potencjalnie niebezpieczny 😉 .

          Sam nie wiem co myśleć o tym akapicie, możliwości są dwie. Albo jawnie trollujesz, albo jesteś niespełna rozumu. Jakie korzyć, jakie uniżenie prosić? Bo musisz napisać maila, i dać fotki udowadniające, że daną grę posiadasz? WTF? Cytując klasyka „no trochę powagi” 😉 .

          No niestety ale co najmniej z dwoma grami jest tak jak piszę. Na 100% GTA IV/EFLC, i Crysis Warhead wymagają takiego cudowania, że musisz ściągać ręcznie update do Securoma(no chyba, że w przeciągu ostatnich kilku miesięcy coś zmienili, bo mniej więcej wtedy to instalowałem), i GLFW. A szukanie, ściąganie updatów ręcznie to nie jest żaden standard. Niemal wszystkie apki robią to automatycznie, bądź choćby dają jakiegoś popupa z info, że jest dostępna nowa wersja.

          Dokładnie tak to wygląda jak piszesz. A przenosiny na Steama raczej wynikały chyba z faktu, że już studiom nie chciało się ciągle odpisywać na zgłoszenia odnośnie problemów z GFLW 😛 .

  • Ooooooo, to Guerilla dostała remastera? Miodny news. Ale bym se wjechał w budynek takom rozpędzonom ciężarówkom 🙂

    • Stary news sprzed kilku miechów.

  • Działa do dzisiaj, raptem parę tygodni temu się zgłosiłem po keya na Steam i dostałem po wysłaniu fotek pudełka, keya i paragonu.

  • Jestem na tak.

  • No i takie coś to ja rozumiem. A nie wciskanie klientowi tego samego drugi raz z podbitą rozdzielczością.

    • …jak w więzieniu 😉

  • No i to mi się podoba 🙂

  • Napisałem właśnie maila do Supportu THQ Nordic (przez formularz kontaktowy) czy nadal aktualna jest migracja kodu z GFWL do Steam (była taka akcja w 2014 r).
    Jakimś cudem nie usłyszałem o niej wtedy, a mam już od dawna Złotą Kolekcję RF od CDP.
    Ciekawe co mi odpowiedzą i ile im to potrwa.

    • Pootis Man

      Jest to możliwe, sam rok temu przeniosłem swój kluczyk na steama

    • scareforcrows

      Oooo, też o tym nie wiedziałem wcześniej, wielkie dzięki, teraz to totalnie do nich piszę jakbym znalazł wszystko.

  • wykurjedwabiście!!!!

  • Pierwszą część by zremasterowali a nie tą nudną część…

  • Będzie okazja żeby w końcu się za to wziąść 🙂

  • Mam na ps3 :C

  • Ale fart ,że kupując kilka miesięcy temu wybrałem akurat tą część 😀

  • No to świetnie, akurat miałem tą grę na liście klasyków których dawniej nie ograłem. Wielki + dla twórców.

  • Witam. Informuję że po napisaniu do THQ dalej przesyłają kody. Dziś otrzymałem. Wysłałem tylko klucz z pudełkowego wydania.