X

«

»

Pierwszy epizod do Minecraft: Story Mode za darmo w Google Play i iTunes
AndroidiOS

Pierwszy epizod do Minecraft: Story Mode za darmo w Google Play i iTunes

Minecraft: Story Mode (pierwszy epizod) – za darmo (Android)
Minecraft: Story Mode (pierwszy epizod) – za darmo (iOS)

  • już za darmo rozdają lol

    • Przecież pierwsze odcinki nie raz i nie dwa za darmo dawali na konsole jako demo czy zajawke.

      • Ale to jest Minecraft to co innego

        • Niby czemu?

        • No wlasnie niby czemu? Wlasnie to Minecrafta od poczatku powinni dawac za free a nie jak ciekawsze pozycje po czasie jak to caly czas robili ale ja sie jednak nie skusze nawet na darmowy odcinek – szkoda mi czasu. Swoja droga mam kolka pelnych serii gier od nich na konsolach

  • Może w końcu przemogę swój opór do Minecrafta…

    • Michał Hackleberry

      Nie jestem pewien czy warto. Pograłem chwilę i jakoś mnie nie porwało.

    • A ja pograłem w demo dawno temu, właśnie w identycznej promocji i czekam aż stanieje do jakiegoś sensownego poziomu 🙂

  • japar

    Wiadomo do kiedy będzie darmowe?
    Czy jeśli zainstaluje sobie na jednym urządzeniu a później gdy juz nie będzie darmowe i będe chciał zainstalować na innym to będę musiał kupić czy to przypisuje się do konta google?

    • Gra przypisze sie do konta zarowno na Google jak i iTunes (tu nawet nie trzeba miec urzadzenia, wystarczy konto) Ja tak kiedys usbierałem sporo gier i dopiero kupiłem iPada 🙂

      ps. Gra wydaje mi sie ze nie zniknie i bedzie caly czas darmowa ale warto o tym pamietac tez przy okazji czasowych promocji

      • japar

        dzięki 😉

  • Cała gra polega na oglądaniu wydarzeń i co jakiś cas klikaniu w te określone kwadraciki? Serio?

  • Artur Łukasz

    czyli kupiłem, a teraz rozdają za darmo 😀
    spoko.

    • Zawsze pierwszy epizod gier od teltale predzej czy pozniej jest dawany za darmo. Jesli kupiles pakiet to nie powinienes byc poszkodowany 😉 Jesli sam 1 epizod to pamietaj na przyszlosc ze jakis czas po premierze bedzie znowu za darmo przy kolejnej ich grze