«

»

Evoland Legendary Edition za darmo dla posiadaczy Evoland 2

Wszyscy posiadacze Evoland 2 otrzymali dzisiaj do swojej biblioteki Steam Evoland Legendary Edition za darmo.

Evoland Legendary Edition za darmo to kompilacja pierwszej i drugiej części w odświeżonej formie.

Źródło

  • O, fajnie – mam!

  • PawelF

    nie mialem wczesniej Evoland na steam, czy Evoland-LE to +1 do bibioteki?
    I czy ktos moze mi powiedziec co odswiezono?

    • I czy ktos moze mi powiedziec co odswiezono?

      Nigdzie nie widzę wzmianki od twórców że coś zostało zmienione, to chyba po prostu edycja pozwalająca odpalić obie gry z jednego .exe stworzona głównie dla Switcha, więc nie wiem skąd wzięła się „odświeżona forma”.

      • PawelF

        podziekowal

    • Jeśli dobrze kojarzę to gdzieś mignęło mi info, że LE ma dodać/poprawić obsługę jakiegoś/jakichś kontrolerów.

  • eee miałem już Evoland Legendary Edition i to od 2017 r

    • Kuk

      To tylko tak w bibliotece pokazuje, że data zakupu była w dniu zakupu Evo2.

      • dzięki

        • Kuk

          Chciałeś, to masz 😛

    • Gra dzisiaj miała premierę, więc to niemożliwe, to zapewne data zakupu dwójki.

  • Aktywowałem właśnie 2 i od razu z LE w pakiecie wskoczyło.

  • Ten ból kiedy zauważasz, że w bibliotece przeskoczył numerek o jeden ale i tak nie dowiesz się jaka to gra bo masz ich tyle, że niemożliwym byłoby sprawdzenie tego. Dzięki ŁG wiem co zasiliło moją kupkę tytułów, które nigdy nie odpalę a jedynie wyciągnę karty Idle Masterem.

    • PawelF

      pech peszek ta gra nie ma kart 🙂
      tylko +1

      no i nie przesadzaj ze sie nie dowiesz biblioteka gier ma wyszukiwarke 😉 🙂

      • A skąd ma wiedzieć co wyszukać?

        • PawelF

          a no fakt
          Jesli nagle znikad pojawia sie +1 to ciezko faktycznie wykminic czego tu szuakac.
          Masz racje.

      • Odpaliłem Steama i zauważyłem, że zwiększył się numerek bo dzisń wcześniej sprawdzałem. Gdyby nie Łowcy to nie wiedziałbym, która gra doszła. Czasem łapię się na kupowaniu gier, które już mam w bibliotece i potem te klucze leżą gdzieś w pliku tekstowym i tracą ważność po pół roku 🙂

    • W widoku listy można sobie posortować gry według daty ostatniego grania, jak jeszcze nie grałeś to jest data dodania do biblioteki.

      • LE dodaje się z taką samą datą jak Evoland 2.

  • Woho!!!

    Kurna teraz jak sobie myślę z jednej strony gra za friko, z drugiej jeżeli się już przeszło na 100% jedna część, to będzie się chciało zygać znów ją przechodzić dla aczków >.>

  • Gra od jakiegośczasu leżała niedokończona w backlogu, wygląda na to, że dobrze, że z nią czekałem 😀

  • Dwójkę przeszedłem. Kosmiczna gra, spodziewałem się gry w stylu RPG Maker w lepszej wersji, dostałem coś co co połączyło najlepsze mini gierki z czasów NES/SNES/N64 i to wielu, wielu gatunków wryte logicznie w fabułę gry, no i oczywiście z podróżami w czasie od czasów gameboya aż po odkrycie że Ziemia jest okrągła i jej krzywiznę. Strategia turowa, Mortal Kombat, Mario, Galaga, czego tam nie ma… jest tego kilkadziesiąt.

    Aż się boje zaczynać grać w jedynkę, nie sądzę że dorówna dwójce.

    • Nie dorównuje. Jedynka to króciutka popierdółka na kilka godzin, przyjemna, ale do genialnej dwójki się nie umywa 🙂

  • Już mam, dzięki za info 🙂

  • Jeśli teraz kupię, to już nie dostanę?

  • Ha ale czadowo! Dwojke akurat mam na Steam, a jedynke mialem na Andka, teraz mam komplecik na Steamie 😀

  • No i idealnie, miałem Evoland 2 z jakiegoś bundla a jedynki nie 🙂

  • Grimmer

    Dwójka jest świetna, natomiast jedynka jest przyjemnym średniakiem bazującym na nostalgii. Nie żałuję ani chwili spędzonej przy tych tytułach, także szczerze polecam!
    Uwaga, kopie mocniej niż zdjęcia z komunii 😉