«

»

Darmowy weekend z grą Onward na Steamie

Onward – 3 dni darmowej gry (do niedzieli do godz. 21:00)

Po zakończeniu darmowego weekendu gra zniknie z Waszej biblioteki. Będziecie ją jednak mogli kupić z 40% rabatem do poniedziałku, do godziny 19:00.

  • Zwyczajny użytkownik

    Może być

  • ta gra wygląda gorzej niż CS 1.6 no sorry ale mamy 2019r, takie czasy gdzie CS:go można zagrac za free czy chociazby insurgency za 3zl

    • Niestety, tak wygląda większość gier VR. Gra musi wyświetlić dwa obrazy w rozdziałce 1440×1600(w przypadku HTC Vive) w 90 klatkach na sekundę i niestety wymaga to kompromisu graficznego.

    • koZi0u

      Na VR to jedna z ładniejszych opcji ;D

  • Zloto! Swietna okazja by przetestowac, mimo wciaz sporego vrowego backlogu

  • Ja zastanawiam się skąd to się bierze, że takie gry – symulatory wojskowe (czy jak to nazwać), mają tak wielkie wymagania… arma 3, czy to squad, itp. Taki np. bf4 też ma sporą mapę, dużo się dzieje, a wymagania jakoś by mniejsze… Tutaj ten Onward ma wg. mnie w stosunku do prezentowanej grafiki wymagania z kosmosu. Tak wiem czytałem o tym że VR, ale przecież gra chodzi chyba normalnie na monitorze (czy się mylę?) i też potrzeba takiego do tego sprzętu??

    • nie, tutaj duze wymagania sa przez vr.
      nie, to idzie na ‚ekrany’ w goglach

    • Grimmer

      W duuuuuużym skrócie – w VR, pomijając sztuczki przy generowaniu obrazu, potrzebujesz mieć moc by uciągnąć absolutne minimum jakim jest stałe 90 FPS’ów a sam obraz generujesz (ponownie – ten komentarz to ogromne uproszczenie) dwukrotnie z dwóch różnych kątów – jeden na lewe a drugi na prawe oko.
      Do tego rozdzielczość ekranu (oprócz PSVR) w VR jest znacznie większa niż 1080p, także nawet przy tak „słabej” grafice potrzeba ogromną ilość moc by mieć stabilny, grywalny framerate (WSZYSTKO poniżej 90FPS’ów powoduje odruchy wymiotne, zawroty głowy itd.).