«

»

Darmowy weekend z grą Diablo III: Reaper of Souls Ultimate Evil Edition na konsoli Xbox One

Już dziś o godzinie 18:00 polskiego czasu rozpocznie się darmowy weekend z grą Diablo III: Reaper of Souls Ultimate Evil Edition na konsoli Xbox One. W ramach darmowego dostępu gracze otrzymają możliwość przetestowania podstawowej wersji gry wraz z rozszerzeniem Reaper of Souls, a w razie zakupu tytułu wszystkie poczynione postępy zostaną przeniesione do pełnej wersji. Dodatkowo, cena Diablo III: Eternal Collection została obniżona o 35% i przez najbliższe 6 dni tytuł kupicie za 162,49 zł. Darmowy weekend potrwa do wtorku 1 sierpnia, do godziny 8:59 polskiego czasu.

Do gry wymagane będzie posiadanie aktywnej subskrypcji Xbox Live Gold.

  • Paweł Szymański

    eee akurat mam wyjazd. tyle przegrać

  • Yesry Syrsysy Srysysy

    Gra jest mega słąba chyba, że chcesz pocisnąć kampanię to jeszcze.

    • Była słaba na premiere, a teraz po wszystkich poprawkach i z rozszerzeniami jest bardzo dobra.

    • Słaba to było bez Reaper of Souls. Teraz, szczególnie dzięki sezonom jest bardzo dobra.

  • Ciekawe kiedy na jakiś normalny sprzęt do grania (PC MasterRace)

    • rops

      Jest demo na PC.

      • Demo to swoją drogą. Mam już podstawkę, ale jakoś nie przekonuje mnie wciąż wyższa cena dodatku niż zwykłego Diablo III

        • Bez dodatku wiele tracisz. Kup dodatek, a zobaczysz, że spoko się pyka.

  • rops

    Super!

  • johnny

    Gram na PC wiec nie wiem jak konsolowa wersja (słyszałem ze gra sie nawet lepiej) ale w chwili obecnej niestety D3 to tylko grind, grind, grind. Do lvl 70 szybki grind po bounties’ach, pozniej ciężki grind rifty i greater rifty – az do uzbierania zestawu, a na koniec grind tych samych riftow do jak najwyżej pozycji w rankingu.

    Niestety ale Blizz dorżnał Diablo 3, tryb fabularny mozna z litości pominac milczeniem (i tak nikt go nie gra), handel został całkiem wywalony przez usunięcie AH, pvp jak nie było tak nie ma. Jedyne co potrafia teraz to raz na parę miesięcy rzucic po nowym zestawie dla kazdej klasy i ew nowy rodzaj riftow. Teraz wraca się tylko raz na poczatku nowego sezonu na dwa dni zrobic achivmenty i odstawia gre.

    Takze smieszny ruch z tym darmowym weekendem bo notabene podczas tych trzech dni mozna zrobić w tej grze wszystko co sie da i niewielki sens to później kupować.

    • To nie jest śmieszny ruch tylko ruch zamierzony bo… od dziś dostępna jest beta Path Of Exile na Xbox One. Widać nie chcieli być gorsi…

    • Krystian

      A czym niby są hack’n’slashe jak nie jednym wielkim grindem?

      • johnny

        Tak jak napisałem wyżej, blizzard okroił swój produkt do tego stopnia ze tam jest tylko grind w swojej najprostszej postaci. Wystarczyło nie wywalac AH (ostatecznie przebudowac) bo taka gra az prosi sie o handel, dodać sensowne pvp co byłoby mocną motywacją do budowania postaci i lepszym sposobem na sprawdzenie sie niz tabelka rankingowa.

        Dodatkowo mogę wspomnieć jeszcze o systemie rozwoju postaci, który w D3 moglby nie istniec i nikt by nie zauważył. Niby kwestia gustu, ale obecnie nie ma czegos takiego jak planowanie rozwoju postaci. Postać rozwija sie sama, nie ma opcji kombinowania bo mamy dostęp do wszystkich umiejętności w dowolnym momencie a reset statow w paragonach to jedno kliknięcie. Pojęcie buildu ogranicza sie do sprawdzenia top graczy w rankingu (wszyscy maja ten sam build) a potem paru kliknięć zeby przypisac skille pod hotkeye.

        Nie chcę wyjść na hejtera, czy kogoś zniechecac. Sam mam w D3 juz sporo godzin przegrane w ciagu tych kilku lat od premiery. Kto chce kupi, 3-4 dni grania będzie. Potem mozna isc do Path of Exile ;p

        • [h+]

          Nawet nie warto marnowac tych 3-4 dni, lepiej isc od razu na PoE, zwlaszcza, ze w siepniu update 3.0 🙂

        • Trixie B Lulamoon

          poe? a czym mam tam kupowac przedmioty jak nie ma kasy lol

        • [h+]

          Po co masz kupowac, skoro napisales „lol po co mam placic komus za przedmiot jak moge sobie wydropic.”

        • I tu wychodzi twój brak znajomości PoE. Jedną z zalte PoE jest właśnie to, że nie ma w tej grze waluty (pieniędzy) co oczywiście nie oznacza, że nie da się handlować.

        • Krystian

          Jasne, rozumiem teraz Twoje podejście. Ja jestem trochę laikiem w tych tematach i dla mnie Diablo 3 idealnie się nadaje: mogę sobie kształtować postać dowolnie w każdym momencie gry bez poczucia straty, że wpakowałem punkty nie tam, gdzie trzeba. Szybki progres jest też dla mnie zaletą, bo aż tak dużo nie gram. PoE wydaje się być już dla bardziej doświadczonych graczy, sam próbowałem gry parę razy i zawsze się odbijałem.

    • Trixie B Lulamoon

      „D3 to tylko grind, grind, grind” pokaz mi inna gre hack&slash gdzie nie ma grindu lol

      ” tryb fabularny mozna z litości pominac milczeniem (i tak nikt go nie gra)” mozesz nie wypowiadac sie za cala ludzkosc? mnostwo ludzi przeszlo fabule

      „handel został całkiem wywalony” dziwne ja jakos moge handlowac z kupcami.

      • Możesz handlować z innymi użytkownikami za Euro jak to było wcześniej?

        • Trixie B Lulamoon

          lol po co mam placic komus za przedmiot jak moge sobie wydropic.