X

«

»

Darmowy tydzień z grą WWE 2K17

WWE 2K17 – 7 dni darmowej gry

Do pobrania gry wymagane będzie konto GameSessions.

  • Bob

    To zniżka niw dsrmowy tydzień

  • Trixie B Lulamoon

    serio? 421 zlotych za digital deluxe? ta gra nie jest tyle warta. maksymalnie 40 zl

    • fani wrestlingu kupią

      • Trixie B Lulamoon

        fani? raczej fanatycy

        • Że niby Ty najlepiej wiesz kto jest fanem, kto fanatykiem i który z nich co zrobi a na końcu i tak Ty masz rację? 😉 Wszystko ok dziś? 😉 Jest to na serio solidnie wykonana gra. Gdyby nie fakt że mam około 30 gier do przejścia to i tą bym kupił, pomimo iż sam wrestling jest dla mnie głupi.

  • Logan

    Fajnie, za jakiś czas sobie wypróbuję 🙂

  • Dzięki za info, btw ktoś sprawdzał ile do ściągnięcia?

    • PiotrScorpio

      Coś ponad 50GB. Niestety e-mail aktywujący GameSessions jakoś nie potrafi dojść.