«

»

Darmowe gry na Steama (22.02)
PC

Darmowe gry na Steama (22.02)

ZAMBI 2 KIL – za darmo (WGN)
Warhammer: Vermintide 2 Beta – za darmo (wymagany min. 10 poziom na Alienware Arena)
Warhammer: Vermintide 2 Beta – za darmo (Woobox)

  • Śpieszyć się na betę, bo braknie!:

    Only 22982 keys left!
    Get your key before they run out!

    xD ^^

  • Ugh, uwielbiam giveawaya na WGN, gdzie logowanie przez Steam nie działa.

    • Wszystko działa jak należy 😉

    • U mnie również nie działa.

      • Spróbuj może na innej przeglądarce ;p Ja miałem kiedyś podobnie na Chrome, a na FF normalnie 😉

        • Nie działa na Chrome i FF.

        • Hmmm to nie wiem… Może masz ustawiony profil steam na prywatny?

  • Barbie

    A myślałem , że te WGN już nie istnieje a tu proszę 🙂

    • Czasem coś rzucą, ale rzadko jak widać ;p Mają swój discord, na którym jestem, ale mało kto się tam udziela ;p

      • Barbie

        Ostatnio widziałem twój nick na alienwarearena jak like dawałem 😉 heh i to raczej ty byłeś z resztą na alien też mało co gierek dają ( na steam ) rzecz jasna. Ale przynajmniej ten Earthfall wpadł 🙂 Wcześniej to level się nie zgadzał a gier było dużo teraz to level jest duży a gier mało heh

        • Pewnie ja, ja tam rzadko komentuję w sumie ;p Ty te like’i dajesz ręcznie?

        • Barbie

          Nom nie ma wyjścia z resztą przyzwyczajony tam jestem do robienia dużo rzeczy szalonych czy co tam więc no więcej roboty chyba jest na World of Trucks jak masz oceniać zdjęcia aby być w Gablocie tej Editior’s Picks czy jakoś tak a tam to tylko 50 like na dzień i spokój 😉

        • Podziwiam 😀 Ja to skryptem oceniam, szkoda mi czasu żeby się ręcznie w to bawić ;p

        • Barbie

          O ty to ja nie wiedziałem , że coś takiego istnieje ja to tam skryptu używam do czego innego xDD

        • Hehe ;D Jak chcesz to napisz do mnie na Steama, to Ci podeślę linki itp ;p Szkoda się ręcznie mordować 😉

        • Barbie

          Ja to nauczony już taki mordowania się jeśli chodzi o pewne rzeczy bo nie zawsze łatwo idzie tak jak włączenie programu i dropienie kart czasem trzeba niestety ręcznie oby tylko do sukcesu 🙂

  • Na WGN wystarczy tylko połączyć konto Steam?
    Na Alienware mam tylko 2 poziom.

  • realista1978

    co za ch_je z WGn zrobilem zadania a na koncu mi podali „Sorry, you need to be a member of the required Steam groups to enter.”

  • Scar

    Dzięki wielkie, nie trzeba nic wypełniać, kliknąłem – dostałem klucz 😀

    • Miłosz Master

      ja tak samo :DD