«

»

[Aktualizacja] Darmowe gry na Steama (12.05)
PC

[Aktualizacja] Darmowe gry na Steama (12.05)

Dead Bits – za darmo (Indie Gala)
Quake Champions Early Access – za darmo (wymagany min. 2 poziom na Alienware Arena)
Devils Lands – za darmo (Spoune)
Paczka 10 gier – za darmo (Grabfreegame)

  • _MAT3USZ_

    Kurde tylko Quake ciekawy ale nie mam lvl’u :/

    • Makuva

      Masz ;P T27EL-P5J5J-XK9ZN

      • _MAT3USZ_

        Dzięki za kod szkoda, że za wolno byłem 😛

  • Quake AYV0Q-L6QI9-5EYX8

  • Szkoda ze 2 poziom trzeba z chęcią bym obadał Quake Champions

    • U.S.G Ishimura

      Podaj email to wyślę ci klucz.

      • Ej dałbyś teraz klucz to szybko wezmę bo mam steama odpalonego.??

        • U.S.G Ishimura

          Jak ralf napisze że nie chce to tak ale teras to zarezerwowany dla ralfa.

        • On się loguje średnio co kilka dni sam zobacz, więc raczej na 99% nie zobaczy tego klucza.

        • To dasz?

        • Ależ desperacja ( ͡° ͜ʖ ͡°)

        • xD

        • ogarnij

        • spadaj trollu

        • Kolejny sęp na horyzoncie widzę, do tego bez kultury ;] Weź się chłopie ogarnij i poświęc kilka minut na wbicie poziomu, bo jak widzę tak leniwych ludzi, to krew człowieka zalewa…

        • skywalkerplayer

          Gościu do mnie pisze, żebym się ogarnął bez powodu, dlatego mu napisałem, żeby spadał. Ok, może jest to trochę obraźliwe, ale to nie brak kultury. Nie wyzywałem go. Po drugie, co masz do tego, że proszę o kluczyk? To moja sprawa, czy samemu go zdobędę, czy go poproszę. Teraz to ty właśnie jesteś bez kultury, nazywając mnie sępem i leniwym człowiekiem. RZADKO proszę o klucze, w większości samemu zdobywam. Nie chciało mi się akurat zakładać konta i dla jednej gry wbijać lvl. Jeżeli cię krew zalewa, jak widzisz takich ludzi jak ja, to po co specjalnie odpowiadasz? W ten sposób wywołujesz bezsensowną kłótnię. Zastanów się również nad swoim zachowaniem i bezsensownym wywoływaniem dyskusji, a nie tylko zwracaj uwagę innym.

        • chce

        • Email wysłany.

        • Hejka, pisze ze duplikat kodu

        • Spróbuj jeszcze raz ten kod wpisać.

        • cały czas duplikat klucza, już jest przypisany do jakiegoś konta

        • Taki mi wysłali 🙁

        • użyty? może ktoś podejrzał ten klucz u Ciebie? ewentualnie możesz napisać do supportu ze użyty klucz dostałeś, ale to już pozostawiam w Twojej kwestii

  • Predator placek

    jak zrobić niby poziom 2 jak to dostać

    • _MAT3USZ_

      Zobacz jakie masz zadanie i je wykonaj 🙂

    • 1. Wchodzisz na 20 losowych tematów na ich forum i oddajesz głos na temat.
      2. Logujesz się codziennie, do 10 dni się kumuluje czyli po np: 5 dniu logowania dostajesz 5 punktów, a po 10 dniach od nowa.
      3. Zakładasz nowy temat na forum, im więcej pozytywnych głosów, tym więcej punktów, najłatwiej chyba założyć w dziale od przywitań, bo tam dużo głosów się dostaje.
      4. Klikasz w prawym dolnym rogu zakładkę o punktach i tam masz minigrę codzienną, na ogół są one losowe, sam dostaję z nich albo 5 albo 10 punktów.

      • Mi za założenie tematu w dziale przywitań takiego samego jak i inni zakładają zresetowali wszystkie punkty. xD

        • Serio? To ciekawi mnie co im odwaliło xd.

  • Już sie cieszyłem że 10 gier za kilka kliknięć…ale jak zobaczyłem „Bananki” to podziękuje., strona to ścierwo.

  • Kamilson Kamilson

    Jest za darmo na steam Stories: The Path of Destinies! w tej chwili

  • Kamilson Kamilson

    I jeszcze The Flame in the Flood! za daro na humblu

    • Nie żeby coś, ale informacje o podanych przez ciebie grach wiszą już przynajmniej od kilkunastu godzin.

  • aiwrthe9qr8gy903vt

    Proszę 🙂

    3P07D-N75ML-BLXY4

  • Quake Champions Early Access

    EK4EM-F44QV-W?KW3

    ? = 8 – 6

  • Kamil Gutter

    Da ktoś klucz do Quake? proszę

    • Nie.

      • Kamil Gutter

        to nie pisz jak nie.

        • To nie sęp ;] Szczyt lenistwa, żeby nie wbić 2 poziomu, co jest banalnie proste…

        • U.S.G Ishimura

          Ja to zawsze jak mam dodatkowy klucz daję komuś za darmo.

        • Ja też podsyłam klucze czasami, ale znajomym 😉 Mam dość leniwych sępów i botów które aktywują a nawet nie chce im się podziękować 😉

        • Vegan

          I bardzo dobrze.

  • Mata Quake Champions podziekówa QL47T-2595N-8YDPN 🙂

  • ma ktoś zbędny kod na queaka?

  • wysle ktos kod na pw?

  • kenavru

    Jakby komuś zalegał jeszcze kod na Quake C to prosiłbym o podesłanie na PM ;p
    Nie łatwo coś tam 2lv wbić a forum już im ledwo zipa.

  • Blade & Soul: Eternal Night Premium Bundle
    Key: SX9TUUF17GA1YMQYVOEU
    Closers (steam) bonus pack
    Key: WYKL9EN9TYEJPY4JWGWF

    • xxxx

      Wielkie dzięki! za:
      Blade & Soul: Eternal Night Premium Bundle
      Key: SX9TUUF17GA1YMQYVOEU

  • miałby ktoś może kod do queka ? podeśle następnym razem kilka kluczy w komentarzu .
    proszę o wysłanie na pw

  • ROMAN091396

    jak zrobić zadanie „Join our Steam Community”? Dołączyłem i mi nie weryfikuje

  • Sebastian Biskupski

    Szkoda że 2 lvl potrzebny do Quake :<

  • Szczepan Grzebinoga

    Ma ktoś może zbędne dwa klucze? Moi znajomi zamulili i teraz muszę za nich żebrać 🙂