X

«

»

Zgarnij 20 USD do portfela Humble Bundle za zapisanie się do 12-miesięcznej subskrypcji Monthly

Kup 12-miesięczny plan Humble Monthly, zapłać tylko za 11 miesięcy i dodatkowo zgarnij 20 USD do portfela Humble Bundle

Promocja potrwa przez ograniczony czas.

  • I to jak już na miesiąc kupiłem. Trzeba się zastanowić nad zmianą planu. 🙂

  • no dobra przekonali mnie, biere

  • Po takiej promocji spodziewałbym się spadku jakości gier jakie będą wrzucać. Oby mnie przeczucie myliło.

    • No teraz dają mniej, bo miesiąc temu było 25.
      No ale unlocki za to spoko – Filarów byłem ciekawy, a i CSD2 nie wygląda źle. Jak dla mnie te 2 gry uratowały bandla.
      Może tak źle nie będzie – dwóch martwych gier MP pod rząd chyba nie zdarzyło im się dać

    • Shirq

      Praktycznie każde monthly zwróci się z nawiązką na bazarze lub allegro, więc tak dużo się nie ryzykuje.

      • HDN900

        A co jak ktoś nie chce się pierniczyć ze sprzedawaniem gier ? Serio nie każdy kupuje żeby je potem odsprzedawać/zarobić parę centów.

        • To niech kupuje tylko to co mu pasuje na bazarku albo w sklepie i nie biadoli jak stara baba, że w loterii fantowej nie dostał tego co sobie wymarzył 🙂

  • Humble oddało w ogóle pieniądze z tych darowizn przekazanych na Łowców po kupieniu jakiegoś Bundla?

    • remike nie słyszy cie ze swojego merola

    • Wojciech Mateja

      jesli zanaczales ze przekazujesz dla lowcow to lowcy kase zapewne juz dostali, tak to dziala ze kase dostaje ten kogo ty wskazesz

      • Ale HB usunęło i zablokowało Łowcą konto ponieważ reklamowali bazar. Co według nich jest sprzeczne z regulaminem.

        • harygiewont

          łowcom

        • Sorry autokorekta.

  • Gdyby to była zniżka 20$, a nie 20$ do portfela, to może bym się skusił. A tak… wcale nie mam gwarancji że te 20$ na cokolwiek wydam, w końcu bundle ostatnio jakieś nieciekawe.

    • mam podobnie kisze już ponad pół roku 7 euro na humble walet

    • Tylko, że na bundle tych pieniędzy wydawać nie można. Jedynie w ich sklepie na gry.

      • Serio? To tym bardziej, oferta beznadziejna. Dzięki za info, teraz już wiem żeby unikać ich ofert tego typu.

    • Ja w ich portfelu mam już ponad 30 euro. Coś mi się wydaje, że się skuszę na Destiny 2 expansion pass.

  • jak by nie trzeba było od razy tych 130$ dawać to bym się skusił xD Do wypłaty za daleko 😀

  • Czy może mi ktoś powiedzieć, czy jak mam już plan np 6 miesięczny i zostały mi 3 miesiące i teraz kupię plan roczny to czy przedłuży mi te 3 miesiące do 15 miesięcy czy dobije tylko do 12?

    • Spokojnie, te trzy miechy nie zostaną nadpisane. Będziesz miał 15.

  • qlimaxe

    jak to wyglada, trzeba od razu zabulic za wszystko, czy po prostu robi sie z nimi umowe i pobieraja automatycznie kase co miesiac?

    • ale_ale_ale

      Pobierają od razu całość.