X

«

»

Humble GameMaker Bundle

za minimum $0.01 (wersje na Steama od $1)
– GameMaker: Studio Pro
– Uncanny Valley
(Steam + DRM-Free)
– Cook, Serve, Delicious!
(Steam + DRM-Free + Android)
– INK
(Steam)
– Extreme Burger Defense Source Code
– Freeway Mutant Source Code
– Shep Hard + Source Code
(DRM-Free)
– Angry Chicken: Egg Madness! + Source Code
(Android)

powyżej średniej ceny (aktualnie $6.87)
– HTML5 Module
– Home
(Steam + DRM-Free)
– Solstice
(Steam + DRM-Free)
– Galactic Missile Defense + Source Code
(Android)
– Uncanny Valley Source Code
– Ink Source Code
– 10 Second Ninja X GameMaker Edition Source Code
– Cook, Serve, Delicious! Source Code

za minimum $15
– Android Module
– iOS Module
– Windows UWP Module
– Flop Rocket + Source Code + UWP Package
(Android)
– Solstice Source Code
– Home Source Code

Oferta potrwa 14 dni.

  • Portfel lubi to 🙂

  • ElChapo

    Bundel dla lubiących takie rzeczy 😉

  • Już myślałem, że Stardew Valley w progu za dolca.

    • Nawet jakby byl w ostatnim progu to bym sie zdziwil

    • Prędko się nie doczekasz.

  • Humble Nope Bundle 😛

  • Portfel nie lubi tego 🙁

    • Zed

      Mój już płacze xD ale z drugiej strony wydać osobno kilkaset zielonych na same eksporty vs paczka za $15 z 3 których człek nie miał a chciał ^^

  • Jeśli ktoś chociaż przez chwilę myślał o stworzeniu gry, niech bierze w ciemno! Najlepszy bundle dla mnie od lat!

  • pamietajcie przycebulić 3 darmowe gry DRMfree podając maila

    • tylko dema. 😉

      • gry są pełne, demo jest samego gamemakera

        • Zed

          GMS nie ma dema. Ma wersję darmową będącą tym czym kiedyś Standard. To są dema gier właśnie (zwłaszcza 10 second Ninja X do którego jest kupon 40% w pakiecie więc raczej za free nie dostaniesz :P)

  • Trochę takie kopiuj-wklej z poprzedniego Game Maker bundle. Gdyby nie to, że kupiłem poprzedni, to ten bym kupił, bo jak dla mnie całkiem dobry bundel jednak jest

    • Ile gier zrobiłeś?

      • 0 :). Nie miałem okazji sprawdzić…

    • Zed

      Tylko w tym masz inne gry, inne źródła i dodatkowe exporty (iOS, UWP, HTML5 – samo UWP jest dostępne tylko w pakiecie za $800 i nie kupisz poza tą paczką osobno)

  • Jak ktoś nie ma Cook Serve Delicious, to polecam. Wymaksowałem z przyjemnością. 75 godzin na liczniku.

  • gamemaker to wgl jest wart uwagi? czy to poprostu jakis rpg maker, czy cos w tym stylu, bez mniejszego sensu?

    • nuclear throne np byl zrobiony w gamemakerze

      • pytam bardziej, na co pozwala, jak bardzo jest zaawansowany, czy oplaca sie inwestowac w niego czas, jesli w jakims stopniu, potrafi sie zrobic swoj wlasny silnik

        • Darek Ziętara

          W 2d pozwala na dużo. To nie unity, ale ma też niższy próg wejścia. Jeśli kodujesz, to nie ma to dla Ciebie pewnie tak dużego znaczenia, ale prototyp można w tym postawić mega szybko.

        • Zed

          Pozwala też na proste 3D jak ktoś ma chęci 😛
          Próg wejścia ma niższy. Jest proceduralny, nie wymaga za dużo znajomości programowania (w Unity C# to podstawa)

        • to mimo wszystko bardzo spory minus, unity ma ogromne mozliwosci, tylko jest bardzo slabo zooptymalizowany niestety, ciekawe jak wyglada sprawa tutaj

        • Zed

          GMS z YYC wypada nie najgorzej. Da się sporo zrobić.
          Można sporo w kodzie stworzyć. Są możliwości. Jest trochę dodatkowych bibliotek w sieci.
          Unity pod 2D niby daje radę ale nadal ma sporo wad niestety plus jest to nadal gra 3D tylko ze sztywną kamera.

      • Zed

        Hotline Miami tez. I wiele innych całkiem dobrych gier

    • Darek Ziętara

      To tylko tool. Od twórcy zależy, co w nim zrobi. Można klikać i skrypty robić na podstawowych funkcjach, można pisać kod i mieć większą kontrolę nad efektem końcowym. It’s up to You.

    • Zed

      RPG Maker to proste narzędzie typu poukładaj klocki, dodaj skrypty itp.
      Tu możesz stworzyć grę wedle własnego uznania, dowolny gatunek, dowolna perspektywa itp.
      Przejrzyj Show Case na ich stronie. Oprócz tego wyszło naprawdę sporo fajnych gier z GMS w tym na androida czy iOS a nie tylko steam.
      Owszem, ma swoje ograniczenia ale możesz albo robić coś totalnie prosto z minimum kodowania (lecz tu mniej można bo warto własne rzeczy pisać jako skrypty właśnie) albo głównie kodu używać.

      Możliwości jest wiele.

  • Czy stworzone potem gry w tym programie można sprzedawać np. na Steamie? To takie hipotetyczne pytanie czy kupując mam taką licencję, bo kiedyś miałem program ale był on tylko dla nie komercyjnych celów.

    • Zed

      Tak. Nawet darmowa wersja pozwala na cele komercyjne. Tu masz
      PRO (spora różnica jak ktoś ogarnia co i jak) i od groma exportów.

      • Bardzo dziękuję Ci za szybką odpowiedź 🙂

        • Zed

          Nie ma za co. cieszę się, że mogłem pomóc.

  • Darek Ziętara

    Stosunek ceny do wartości w najwyższym progu nigdy chyba nie był jeszcze tak korzystny. Oczywiście tylko dla tych, którzy chcą robić coś więcej poza graniem.

    • Zed

      W tym UWP jest tylko w pakiecie GMS za $800

  • Piotr

    Kupiłem rok temu jakiś zestaw, bodajże Sketch tam był. Obiecywałem sobie, że się pobawię. Pliki dalej czekają na rozpakowanie a licencja już chyba wygasła :/

    • Zed

      Chyba nie był xD Raczej coś o podobnej nazwie bo to tool do grafiki prędzej 😛
      Stencyl z narzędzi na S jak już 😛

      • g-t

        Albo Spriter.

        • Zed

          Spriter Pro. Ale on służy do składania animacji opartych o kości właśnie a nie robienia gier 😛

        • g-t

          Sorry, nie doczytałem, co autor wyżej miał na myśli 😛

      • Oj, kolega jednak ma rację bo jest Scratch, który służy do nauki programowania. Jest dostępny za darmo. Myli się jednak co do poprzedniego zestawu bo tam też był GameMaker Studio Pro

        • Zed

          Scratch tak, Sketch nie xD
          Scratch nie był w paczce ani nic do niego (i nie mam na myśli tylko tej do GMS ale ogólnie wszystkie pod robienie gier – a kilka się już nazbierało xD)

      • Piotr

        Tak, stencyl! No widzisz, nawet nie wiem co kupiłem :/

  • Uncanny Valley jest całkiem fajny.

  • Właśnie, kiedy wygasa licencja na GM?

    • Zed

      Licencja nie wygasa, Jedyne ograniczenie to aktualizacje w zakresie wersji 1.XX ale to samo ma wersja nawet MC na stronie za $800

  • g-t

    Pass. Game maker mnie zupełnie nie interesuje. Jakby to były źródła pod unity to nawet bym się nie zastanawiał. Warto by kiedyś porównać swoje wypociny z czymś co ma ręce i nogi 😛 Swoją drogą kodzi tu ktoś w unity ? Ja w tym momencie robię prototyp czwartej gry, ale żadnej poprzedniej nie dokończyłem (brakuje skila w grafice).

    // edit
    Jak ktoś nie ma Cook serve delicious to polecam.

    • To wrzucaj placeholdery jak nie masz skilka w grafice

  • Witam, czy ma sens zakup za 1$ jeśli jeszcze nie miałem styczności z programowaniem? Czy z Gamemakera da radę skorzystać osoba w ogóle sie na tym nie znająca? Chciałbym spróbować, lecz obawiam się, że nie załapię nawet podstaw tworzenia gier.
    PS. Na jaki czas jest licencja programu?

    • Wydaje mi się że 1 dolar jest warty zaryzykowania, a jeśli zainteresujesz się programowaniem to tylko + dla ciebie

    • Jak bez podstaw i chcesz robić gry 2d to lepiej GameSalad albo Construct 2

  • Hmm, Uncanny Valley wygląda naprawdę interesująco… lubię takie „lekko chore” klimaty, próg za dolca wzięty 😉

  • kofii12345

    Orientuje się ktoś czy licencja ma jakieś czasowe ograniczenie?

    • Zed

      Nie. Masz dodatkowo zagwarantowane update do wszystkich wersji 1.XX
      Update do 2.X będzie płatny (choć może coś się do tej pory zmieni)

  • Mirqq

    Mając troche expa w unity (jeden projekt fpsa na zaliczenie), widzę że jest całkiem przyjazny jeśli chodzi tworzenie czegoś 2D; łatwo można dodać. Jest znacznie lżejsze niż unity. Ma wbudowany edytor kodu (jak nie lubie niczego innego niź VS/IDEA tak tutaj jest spoko). Pozostaje wymyślenie czegoś ciekawego i robienie milionów 😀

  • Zed

    Unity bez programowania?
    Unity gdzie podstawą w sumie jest C#?

    • Niektórzy robią w javascript. Ale w C# się przyjemniej programuje. Do tego polecam zamienić gówniany edytor MonoDevelop na VS Code

      • Zed

        Jest jeszcze MS VS Community. Ja w nim rożne rzeczy akurat koduje

        • Wiem, ale dla samego Unity to za duża kobyła nie wspominając już, że używając VS Community z Unity tworzone są pliki json jeżeli dobrze pamiętam. Jak sobie potem taki plik usuniesz to niezłe kwiatki się dzieją w projekcie. Dlatego wole lekki Code. Ale to kwestia gustu.

  • K… a ja na wrzesień mam już zamrożony budżet 🙁

    • Poproś o trochę więcej kieszonkowego w tym miesiącu. Powiedz że będziesz grzeczny i bez prośby będziesz wyrzucał śmieci i wyciągał ze zmywarki. U mnie kilka lat temu zadziałało. Bo nie wyobrażam sobie żebyś miał „zamrożony budżet” inny niż kieszonkowy w tej kwocie na miesiąc. xD

      • Szkaradnik, a jak ja zbieram złom i wiem, że nie uzbieram wystarczająco dużo złomu o równowartości tej kwoty do końca bundla to co radzisz zrobić?

        • pomalować zwykłe żelazo na kolor miedziany

        • Jak on nie może na bundla uzbierać to jak uzbiera na miedzianą farbę?

        • To znaczy, że zbierasz nie ten złom co trzeba.

        • Zbieram amelinium, a amelinium przecież nie pomalujesz. Więc nie za dobry pomysł.

  • Jak ktoś chce robić gry to warto dać te 15$ dla samych pluginów. Ja się nie zastanawiałem i kupiłem. Wydać ~70 zamiast ~3100 cebulionów chyba o czymś świadczy. Teraz grzebie w unity ale tworzenie gier 2d w tym silniku to na chwilę obecną katorga więc GameMaker może być lepszy do tego typu produkcji.

    • Darek Ziętara

      60 pln jeśli już być szczegółowym 😉 . Plus – oprócz źródeł dorzucają kody steam do kilku gier z pakietu, więc jakby na to patrzeć od tej strony, to dostajesz do tych gier Game Makera Pro z pluginami za darmo 😀

      • ~ to w przybliżeniu. Ja na to patrzę z drugiej strony. Do Game Makera Pro dostaje darmowe gry 😉

  • Tomasz Świerkot

    Przypominam, że za gry stworzone w Unity i UE4 trzeba odpalić twórcom silnika działkę, jeżeli chcecie je wydać – przy GMS tego nie ma. Jeżeli ktoś się bawił Godotem, to GMS jest całkiem podobny.

  • Diksur

    Odkupie modul Android, jednak nie mam wiele do zaoferowania.