X

«

»

Humble Bundle – Amnesia Fortnight 2017

zapłać ile chcesz
– otrzymasz 4 zwycięskie prototypy

za minimum $1.00
– możliwość zagłosowania na prototyp, który zostanie wykonany przez studio Double Fine

za minimum $5.00
– zwycięskie prototypy z Amnesia Fortnight 2012 oraz 2014

za minimum $15.00
– Costume Quest (Steam + DRM-free)
– Stacking 
(Steam + DRM-free)
– Hack ‚n’ Slash
(Steam)
– Iron Brigade
(Steam)
– Spacebase DF-9
(Steam)
– prototyp Little Pink Best Buds

  • lol, pierwszy próg najlepszy

  • wtf is this?

  • Jakub Gorzkiewicz

    Poebao kakao?

  • możliwość zagłosowania, najs. Jeszcze trochę i będziemy płacić za płatność. Oh, wait 😀

  • Aha

  • Takie coś tylko Tim Schafer mógł wymyślić XD

  • 1$ za możliwość oddania głosu? Serio? To oni chyba raczej powinni płacić mi.

    • Zed

      Prototypy, nie gry 😛

  • Avito

    Na pewno 4 zwycięskie gry są za 4$? Na stronie są w kategorii „Pay what you want”.

  • hah niezła kupa 😛

  • To to studio co zapomniało dokończyć Spacebase DF-9 i fani sami sobie muszą robić patche ?

    • Tak 🙂
      I ci sami od afery z Broken Age

    • Zed

      Dokładnie. To samo, które ową grę sprzedaje jako ukończoną bez wsparcia i nawet tu ją wpycha. Owa gra wyrosła jako wybrany prototyp w poprzednich latach…

  • LOL, nie!

  • To jak to było z Broken Age – wziął kasę za inny projekt i przeznaczył na grę zrobioną dla swojej córki by zastopować krytykujących by ci wyszli na chamów przy ewentualnym proteście?

  • LOL, co to za gunwo?

    • Belzebub

      To tylko twoja wypowiedz, spokojnie.

  • Humble shitty bundle 🙁

    • Mikcerion

      Humble CHARYTATYWNY KU*WA MAĆ Bundle.

  • Tim Schafer musi odejść!

    • Krzysztof Deoniziak

      niech ginie

    • Darek Ziętara

      A ja go kocham za me lata szczenięce spędzone z jego grami. Mimo, że teraz się ostro pogubił…

    • Silent Berserker

      niech wezmie Balcerowicza ze soba.

  • Oby monthly nie wyglądało tak samo.

    • Andrzejef

      Wypluj te słowa…

  • 486DX2/66mhz

    Bundle 2018. 1$ za możliwość wyświetlenia progu 5$
    5$ za możliwość zagłosowania jaka gra będzie do kupienia za 15$
    10$ za możliwość kupna gier z progu 15$
    😉

    • Mikcerion

      Zrozumiałbym zarzuty do bundli, które są nastawione na stricte bycie bundlami żeby za małą cenę coś kupić ale to jest bundle charytatywny, trochę przyzwoitości…

  • Humble Bundle what have you became…

    • BleakMatter

      *what have you become

      • Andrzejef

        Co jednak nie zmienia faktu…

        • BleakMatter

          Co racja, to racja. 🙂

  • Adrian

    Najwyraźniej Humble Bundle daje za dużo dobrych gierek za marnego dolara bądź 5 dolców, to się łowcy okazji rozpuścili i za każdym razem spodziewają się tytułu AAA za parę złotych. Prawie nikt tutaj nie myśli kupując te gry o pomocy akcjom charytatywnym, a o zaoszczędzeniu kasy na super promocji ;-;