Wiedźmin 3: Dziki Gon GOTY trafi na Nintendo Switch w tym roku

Na konferencji Nintendo w ramach E3 2019 ujawniono, że Wiedźmin 3: Dziki Gon pojawi się na konsoli Nintendo Switch. Będzie to wersja kompletna, zawierająca dwa fabularne rozszerzenia. Premiera planowana jest na rok 2019, ale dokładnej daty nie ujawniono.

Zwiastun gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na Nintendo Switch znajdziecie w rozwinięciu wpisu. 

Kupicie tę grę w wersji na kolejną platformę?

Niektóre odnośniki w naszych artykułach to linki afiliacyjne. Klikając na nie, nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę Redakcji.

Komentarze do "Wiedźmin 3: Dziki Gon GOTY trafi na Nintendo Switch w tym roku"

  1. W tytule newsa jest błąd. Nie jest to wersja kompletna. Brakuje w niej 70% polygonów, tekstur i rozdzielczości ;p

    1. A co gra i studio ma wspólnego z patriotyzmem ? Przecież GOG to nawet jako platforma sprzedaży funkcjonowała na Cyprze 😉

    1. Od tego jest lowspecgamer chociaż w jego przypadku można się cofnąć znacznie bardziej niż tylko jedną generację :P.

      1. Z Wiedźminem 3 to on się cofnął jeszcze przed czasy Gothica 😀 Pamiętam ten filmik do dzisiaj. Niesamowite ile da się tam wyłączyć w plikach konfiguracyjnych.

        1. Sam grałem w Wieśka 3 że zmodyfikowanym plikiem konfiguracyjnym 😀 Laptopowa GTX 660M i dwurdzeniowy i5 ledwo tę grę ciągnęły.

        2. Złożyłem sobie peceta specjalnie przed premierą trzeciego Wieśka, ale z ciekawości odpaliłem też na laptopie, na którym grałem do tamtego momentu. i5-2410m i GTX 555M (2GB VRAM, ale na szynie 128-bit, więc wolna jak cholera), 8GB RAM. Po maskymalnym obniżeniu samych cieni w pliku konfiguracyjnym było jakieś 30-40 FPS. Miałem jakiś czarny prostokąt pod sobą cały czas gdy chodziłem po Novigradzie czy w pobliżu wyższych budynków. Później się zorientowałem, że to cienie z budynków, ale rysowało je tylko tam gdzie byłem. Nie grałem tak długo, tylko chwilę przetestowałem, ale na upartego większość gier na starszym sprzęcie da się odpalić.

          Takie Stardew Valley da się odpalić bez grafiki obsługującej DirectX 10, ale korzystając ze skryptu który przenosi renderowanie w całości na procesor. Na Starym Quad Q6600 chodzi jakoś w 30 FPS, ale podczas deszczu tnie niemiłosiernie. Pomagałem komuś odpalić na starociu żeby mógł pograć w coopie na dwa komputery ^^

  2. Jak? Wiedźmin 3 w 2d, 5fps, grafika jak w minecrafcie czy zdalna gra w wersję pc albo cloud gaming?

    1. Nie doceniasz switcha. Wiadomo, trzeba się liczyć z ustepstwami, ale zdolni ludzie potrafią dobrze zamaskować ograniczenia sprzętu 🙂

      1. No wiem, widziałem co switch potrafi ale i tak zastanawia mnie co zrobią by to zadziałało.

      2. Switch jest dobrą konsolą, ale bądźmy szczerzy, będą musieli wyciąć połowę, ba, 3/4 populacji novigradu żeby to działało, w3 jest potwornie wypchany npc’ami w miastach i nawet na mocnym sprzęcie gra potrafi w takich miejscówkach chrupnąć. Nie jest to pierwszy kwietnia, więc, wow, oby im się udało.

  3. jak paczę tak na switcha ,to widzę idealny przykład że da się nową grę wypuścić na sprzęt starej generacji i to grywalną wersję

    1. To nie jest konsola starej generacji tylko stojąca w rozkroku między poprzednią, a obecną.