X

«

»

[Aktualizacja #3] Oświadczenie sklepu Komputronik w sprawie promocji na grę Mirror’s Edge Catalyst
Nie dotyczy

[Aktualizacja #3] Oświadczenie sklepu Komputronik w sprawie promocji na grę Mirror’s Edge Catalyst

Aktualizacja #3 Prezentujemy kolejne oświadczenie przesłane nam przez firmę Komputronik:

Tak jak informowaliśmy we wcześniejszym oświadczeniu dokładamy wszelkich starań, aby zrealizować jak największą liczbę zamówień. W związku z zainteresowaniem kilkadziesiąt razy wyższym od wstępnych założeń promocji, musieliśmy podjąć decyzję o anulowaniu części zamówień, które nie zostały opłacone. Jak potwierdziliśmy w naszym stanowisku z dnia 29.11.2016, zamówienia nieanulowane zostaną zrealizowane po pojawieniu się dostawy uzupełniającej w naszym magazynie – będą pojawiały się partiami. Poinformowaliśmy o tym zainteresowanych Klientów


Aktualizacja #2: Niektóre z zamówień, które uprzednio były oznaczone przez Komputronika jako anulowane, zostały później niespodziewanie zrealizowane przez sklep. Dotyczy to głównie zamówień opłaconych z góry.


Aktualizacja: wbrew zapowiedziom z oświadczenia Komputronik SA, dostaliśmy kilkanaście zgłoszeń od czytelników o anulowanych zamówieniach. Również osoby z redakcji, które zakupiły grę za 9 złotych otrzymały wiadomości mailowe mówiące o anulowaniu.


Poniżej prezentujemy przesłane nam oświadczenie firmy Komputronik w sprawie oferty promocyjnej na grę Mirror’s Edge Catalyst:

Ze względu na ogromne zainteresowanie grą Mirror’s Edge Catalyst w cenie oferowanej w dniu 28.11.2016, Komputronik S.A. informuje, że liczba osób zainteresowanych zakupem gry była większa niż pula produktów przeznaczonych do sprzedaży promocyjnej po preferencyjnej cenie. 

W związku z wyjątkową popularnością, podjęliśmy decyzję, że zrealizujemy więcej zamówień, wielokrotnie przekraczając wstępnie przyjęte założenia handlowe. 

W chwili obecnej produkt został domówiony – czekamy na potwierdzenie dostępności i terminu dostawy uzupełniającej. 

Jesteśmy w stałym kontakcie z firmą Electronic Arts w celu zapewnienia możliwości zrealizowania zamówienia jak największej liczbie naszych Klientów.

  • wydajemy
    anulujemy
    wydajemy część
    co następne będzie xD? z tej oferty robi się mała Gra o Tron

    • scooby01

      może powtórka oferty na świątęczną wyprzedaż? 😀 „Tak jak informowaliśmy we wcześniejszych oświadczeniach jesteśmy w stałym kontakcie z firmą Electronics Arts. Dzięki czemu wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów postanowiliśmy ponowić naszą najbardziej popularną ofertę. Jesteśmy konsekwentni i poważni, więc możecie nam zaufać” :>

  • naye666

    W skrócie „C I w DUDE” 🙂

  • Moja kopia jest już w drodze do kiosku Ruchu 🙂

  • Niech się cholera zdecydują.

  • escapers

    Powiem… szacun:)
    Wielokrotnie nawet jak zapłaciłem odrazu przy zamówieniu to np empik bez żadnych większych wyjaśnień anulował zamówienia… a tu taka klasa:)

    • Mam nadzieję, że to ironia. No chyba, że dla Ciebie wysyłanie sprzecznych informacji, i późniejsze realizowanie zamówień w sposób czysto losowy to klasa, to wtedy ok.

  • świnie i tyle

  • Lol, niech spadają na /dev/bambus 😉

  • A ja informuje że polityka sklepu co do wysyłki zagranicznej jest do bani i poniżej krytyki ponieważ 50 / 60 euro za wysyłkę 2 gier we formacie dvd to czyste zdzierstwo i chamstwo gdzie w innym sklepie za 10 gier dvd lub filmów zapłaciłem 35 zł a za 20 dvd 60 zł. Jak nie chcą sprzedawać za granice to niech napiszą o tym w regulaminie .
    Na plus tylko to że pieniądze szybko oddali.

  • Niektórzy plują się tak, jakby ich okradziono a złożenie zamówienia wiązało się ze 100% zatwierdzeniem dostawy towaru. Nigdy nie robiliście zakupów w innym sklepie? Zdarza się coś zamówić i dostajesz telefon/email, że zabrakło towaru i zamówienie nie może zostać zrealizowane. I jest ok. Czy po złożeniu zamówienia dostaliście info „Towar mamy, już wysyłamy”? No właśnie nie. O ile ktoś nie zapłacił przelewem to nie ma prawa mieć o nic pretensji, że jego zamówienie anulowano. To sklep decyduje, które zamówienia realizuje, a które nie. Najwyraźniej postanowili realizować te, które był z góry opłacone a z resztą opłaconych-niezrealizowanych powinni się dogadać i szybko zwrócić kasę. I jedynie w powolnych zwrotach można upatrywać powodów do marudzenia.

    • Większy niesmak jest chyba przez te głupie oświadczenia i emocjonalny rollercoaster. „Zrealizujemy wszystkie jakie możemy!” a następnego dnia masowe anulowanie zamówień.

      No i losowość realizacji też wkurza. Zamówiłem za te 9PLN z odbiorem osobistym i zapłacie przy odbiorze, rozumiem że mogę mieć najniższy priorytet. Ale w takim razie dlaczego są osoby które zamówiły tak samo (9PLN, zapłata przy odbiorze w punkcie), ponad godzinę później niż ja, które gry już mają na półce?

    • firian

      To nie jest tak uznaniowe jak to opisujesz. Kwestię tego „czy jest ok” po anulowaniu zamówienia przez sklep reguluje regulamin – jeśli nie mówi on nic o „rezerwacji” towaru lub momencie zawarcia umowy kupna sprzedaży, to do zawarcia umowy dochodzi po Twoim wyklikaniu procesu zakupowego (nawet jeśli nie płacisz z góry) – w tej sytuacji sklep nie ma prawa anulować zamówień nawet jak nie ma już towaru.

    • firian

      Warto jeszcze dodać, że moment opłacenia zamówienia nie ma absolutnie żadnego znaczenia i praw do jakichkolwiek roszczeń nikomu nie daje.

      • Roszczeń nie daje ale dla sklepu na pewno prościej zrealizować opłacone zamówienia niż bawić się w zwroty pieniędzy. Oczywiście nie wiemy czym się kierował Komputronik i pewnie nigdy się nie dowiemy 🙂

        • Prościej? Ja mam wrażenie, że to tyle samo roboty, jeżeli towar jest na stanie. Jeżeli towaru nie ma, to roboty jest więcej.

  • Właśnie wróciłem do domu z taką ładną paczuszką ^^ Opłacone z góry i dostawa do kiosku, także ja sam złego słowa o Komputroniku powiedzieć nie mogę 🙂