X

«

»

Łowcy Gier 3.0 – propozycja nowej wersji serwisu oraz kampanii crowdfundingowej

Od momentu wprowadzenia ostatnich zmian na Łowcach minęło już półtora roku. Przez ten okres nasza baza użytkowników urosła kilkukrotnie. Bardzo cieszy nas fakt, że tak wielu z was odwiedza nasz serwis każdego dnia i czuje się tutaj komfortowo. Dostajemy wiele sygnałów, że Łowcy Gier to strona, na której zaczynacie i kończycie przeglądanie internetu. Wszystkie miłe słowa naprawdę dodają nam otuchy, jednak… Często jest tak, że ten kto nie zmienia niczego i stoi w miejscu, tak naprawdę się cofa. Nawet jeśli lubicie nasz portal takim jak jest, to czy nie uważacie, że może jeszcze lepszy?

 

 

Łowcy Gier 3.0

Tworząc projekt ŁG3.0, naszym podstawowym zadaniem jest uniknięcie sytuacji, w której Łowcy Gier stają się kalką Salenauts. Oba projekty nie powinny ze sobą rywalizować i walczyć o czytelników tymi samymi funkcjonalnościami. Chcemy rozwijać je równolegle i zachęcić Was do korzystania z dobrodziejstw obu serwisów. NIE będziemy więc dodawać do Łowców następujących funkcjonalności: zaawansowana porównywarka cenowa, automatyczne pobieranie cen ze sklepów, logowanie przez Steam, importowanie kolekcji gier, notyfikacje na obniżki cen gier itd. Te funkcje znajdziecie już teraz na Salenauts i jeżeli ich potrzebujecie, to właśnie tam powinniście ich szukać. Salenauts rozwijane będzie równolegle z Łowcami i już wkrótce wzbogaci się o nowe funkcje – m.in. porównywanie cen z polskich sklepów z grami (więcej informacji).

No dobrze. W takim razie, co nowego planujemy wprowadzić na Lowcygier.pl?

Zadaliśmy sobie pytanie – czym już dzisiaj Łowcy Gier różnią się od Okazjonautów. Mamy tutaj oferty z polskich sklepów cyfrowych oraz pudełkowych. Są newsy o promocjach na gry konsolowe. Traktujemy o Giermaszach/Braniach, wyprzedażach w Biedronce, pełnych wersjach w CD-Action. Trafiają się też mniej lub bardziej ciekawe oferty z keyshopów. Do tego należy dodać promocje na sprzęt komputerowy, konsolowy, czy nawet giveawaye akcesoriów dla graczy od naszych partnerów. Największą różnicą jest jednak silna i mocno zaangażowana społeczność. Na Łowcach nie musimy skanować sklepów, aby dowiedzieć się o nowych promocjach. Zasypujecie nas mailami oraz wpisami na forum z każdą najdrobniejszą informacją. Jesteście prawdziwymi Łowcami, którym nie umknie żaden glitch cenowy. Pod względem szybkości odnajdowania informacji jesteście w światowym topie – wiele razy znajdowaliście oferty, o których w internecie nikt jeszcze nie słyszał! Czas publikacji newsa na stronie głównej zależny jest jednak od redaktorów serwisu. Nie zawsze jesteśmy w stanie wyłapać wszystkie interesujące wpisy. Nie zawsze publikujemy newsy na czas.  Nie zawsze jesteśmy w stanie Wam odpowiednio podziękować…

Doszliśmy do wniosku, że najlepszym kierunkiem rozwoju dla tego serwisu jest przełamanie wspomnianej bariery czasowej między momentem dostarczenia informacji przez czytelnika, a momentem publikacji. Chcemy być szybsi. Chcemy być bardziej kompletni. Chcemy, bo to sami Łowcy decydowali co znajdzie się na stronie głównej serwisu. Chcemy byście w sposób bezpośredni współprowadzili nasz portal!

Łowcy Gier DYI. Ewolucja zamiast rewolucji

Proponujemy system, w którym podobnie jak w amerykańskim Reddicie, czy brytyjskim HotUKDeals to czytelnicy tworzą newsy o promocjach. Chcemy wprowadzić system głosowania na newsy, promujący newsy z największą ilością głosów.

Nie oznacza to jednak, że dotychczasowy format Łowców ulegnie zmianie. Wprowadzenie takiej rewolucji byłoby zbyt ryzykowne. Nasz portal ma 2,5 roku. Osoby korzystające z niego na co dzień są przyzwyczajone do formatu newsów, do otrzymywania kompletnej listy obniżek bezpośrednio z poziomu strony głównej. Nie możemy oczekiwać, że czytelnicy, nie posiadający naszych narzędzi, będą tworzyć kompletne listy obniżek z pojedynczymi linkami do promocji. Dodatkowo, wiele osób oczekuje, że np. o godz. 19:05 znajdą na stronie głównej ŁG informacje o Steamie, o 20:05 przeczytają o Humble Bundle itd. Nie możemy za jednym zamachem burzyć tych przyzwyczajeń i zmuszać takie osoby do buszowania po podstronach.

Proponujemy więc model hybrydowy. My nadal będziemy pisać newsy o najważniejszych promocjach, tak jak pisaliśmy je do tej pory. Będą one wyglądać tak jak do tej pory. Pod względem layoutu, cały serwis otrzyma tylko drobny lifing. Cały nowy system dodawania promocji bezpośrednio przez czytelników to będzie tylko (i aż) miły dodatek. Jeżeli będziecie szturmować nas własnymi, starannie przygotowanymi newsami, artykuły redaktorów będą powoli ustępować miejsca.

Być może w przyszłości staniemy się drugim Redditem, bądź HUKD, a cały serwis od A do Z będzie prowadzony przez Was. Wszystko zależy od popularności nowej funkcjonalności, ilości dodawanych promocji, czasu reakcji itd. Jeśli zaś nowa funkcjonalność się nie przyjmie, tak naprawdę niewiele się zmieni – redaktorzy nadal będą wykonywali swoją robotę.

Zamiast modelu Reddita/HUKD, proponujemy model podobny do Steam Greenlight. Na osobnej podstronie, nazwanej roboczo „poczekalnią”, publikowane będą wszystkie newsy czytelników. Będziecie tam mogli wrzucać swoje własne wpisy oraz głosować na wpisy innych czytelników. Treść newsów będzie moderowana, ale tylko pod kątem spamu/ duplikatów. Jeżeli news w „poczekalni” uzyska określoną ilość głosów, wówczas dostanie on „zielone światło” i pojawi się na stronie głównej.

Do publikacji newsów będziemy Was zachęcać przydzielając (forumowe) punkty reputacji za każdą publikację, która otrzyma zielone światło. Być może uda się to rozwiązać w sposób automatyczny. Nazwa użytkownika oraz jego reputacja, wraz z linkiem do profilu, będą wyświetlały się w polu autora tuż pod tytułem newsa. Dodatkowo, planujemy wprowadzić specjalny konkurs na Łowcę Miesiąca. W każdym miesiącu będziemy nagradzać grami trzech Łowców, którzy zdołają wprowadzić największą ilość newsów na stronę główną.

Crowdfunding oraz czas potrzebny na przygotowanie nowej wersji serwisu

Środki potrzebne na przygotowanie nowej wersji portalu będziemy starali się uzyskać poprzez kampanię crowdfundingową. Jest to spowodowane dwoma czynnikami:

1. Przygotowanie Salenauts.com było nie tylko czasochłonne, ale też pochłonęło bardzo wiele środków finansowych. Ciężko byłoby nam opłacić dwa duże projekty w tak krótkim odstępie czasu

2. Łowcy Gier to serwis, który posiada liczną i wierną bazę czytelników. Wprowadzanie zmian na tak dużą skalę wymaga otrzymania od Was zielonego światła. W końcu to Wy macie korzystać z nowej wersji serwisu i cieszyć się nowymi funkcjonalnościami. Jeżeli każda osoba, która wg. statystyk przegląda nasz serwis w ciągu dnia, wsparłaby akcję jedną złotówką, ufundowany zostałby cały projekt oraz 2 progi dodatkowe. Biorąc pod uwagę, ile udało się Wam zaoszczędzić przez te 2 lata wspólnych łowów, taka cegiełka w postaci 1 złotówki to naprawdę niewiele. Dla nas byłby to z kolei silny znak, że jesteście po naszej stronie i wpieracie nasz pomysł.

Liczymy na Wasz feedback oraz wszelkie pomysły i uwagi w komentarzach pod newsem. Jeżeli Wasze reakcje będą w większości pozytywne, już wkrótce zabierzemy się graficzne opracowanie projektu oraz za przygotowanie kampanii crowdfundingowej. Zakładając, że nie wydarzy się nic niespodziewanego, a projekt zostanie ufundowany, prace nad Łowcy Gier 3.0 mogłyby się rozpocząć w drugiej połowie sierpnia. Czas wymagany na przygotowanie projektu to ok. 4 miesiące. Nowa wersja serwisu mogłaby zawitać na waszych ekranach w okolicach świąt Bożego Narodzenia.

Zapraszamy do oddania swojego głosu w ankiecie oraz do wzięcia udziału w dyskusji w komentarzach pod newsem.

Ankieta nie wyświetla się poprawnie. Pełne pytania znajdziecie pod adresem – http://strawpoll.me/4631455

Uwaga! 10 osób, które skomentują ten news oraz news o przyszłości Salenauts w sposób ciekawy i merytoryczny otrzyma od nas 5 cyfrowych wydań czasopisma Pixel (numery 1-5)!

  • Łowcy Gier to serwis, który nie jeden raz sprawiał,że uśmiech pojawiał się na mojej twarzy 🙂 Realizujecie się i dobrze, dodajecie nowe funkcje,które mają usprawnić działanie portalu – oczywiście,ale nie zapomnijcie proszę o jednej ważnej rzeczy , nic na siłę 🙂 Strona wymaga tylko drobnego odświeżenia. Co do pisania ofert…Michał tak zapytam Cie z ciekawości jeżeli dany wpis osiągnie „zielone światło”,a w równoczesnym czasie ktoś z duplikuje post i On też otrzyma dużą ilość głosów, co wtedy? Ten pomysł może niestety nie wypalić, może wystąpić pewne zamieszanie z którym sobie nie poradzicie 😉 Życzę wam jak najlepiej , a co do 1zł, macie u mnie nawet high five! 🙂

  • Proponuję zupełnie inny model zbierania ofert. Niekiedy to użytkownicy podrzucają Wam news o grach. Czemu nie stworzyć Formularza Zgłoszeń Ofert z 4-ma polami – nazwa gry, link do oferty, cena, data zakończenia promocji. To trafia do „poczekalni ofert”. Tam użytkownicy (zalogowani) widzą linki w formie tabeli, potwierdzają autentyczność oferty klikając plus, lub odrzucą minusem. Można również objąć to mechanizmem przekierowania przez waszą stronę, tak jak to macie aktualnie w większości linków i potraktować to w ten sposób, że użytkownik zalogowany, który kliknął w link, a nie wrócił nacisnąć Minus, potwierdza tym samym, że po wejściu na link wszystko było ok. Z doświadczenia wiecie, że Ci którzy chcą złożyć zażalenie to wyrażają to chętniej niż Ci co chcą wykazać entuzjazm. W tym miejscu uczulałby jednak twórców tego formularza, żeby stworzyć tablicę zaufanych domen. Inaczej znajdzie się stado dzikusów, którzy utworzą link do swojej strony, tylko po to, żeby nabić sobie oglądalność.

    Powracając do konstrukcji. Mając datę i nazwę gry możecie to już wyświetlić posortowane i odpowiednio zaszufladkowane na dzień. Tzn, że jeśli oferta jest aktualna, to dziś można zobaczyć ją na liście ofert dopóki ta się nie skończy. Po za tym unikniecie duplikatów ofert, ponieważ identyfikatorem oferty będzie link do oferty. Ktoś kto będzie chciał dodać ofertę która została już wpisana przez kogoś innego, zostanie obdarowany podziękowaniami i informacją, że link już jest dodany.

    Nie mam natomiast pomysłu w jaki sposób składować oferty gier, których zgarnięcie wymaga jakiejś „mapy skarbów” tj instrukcji, że np trzeba wejśćna jedną stronę, kliknąć w link A potem kliknąć rosyjski napis który przeniesie na FB, gdzie trzeba zalajkować zdjęcie wołgi itd. W tym przypadku, mimo, że jedna osoba napisze instrukcję, to zaraz po niej i mimo, że widzą, że takowa już istnieje, to napiszą swoją….. jak śpiewał Kuba Sienkiewicz – „wszyscy to (już) wiedzą ale każdy powie wiele razy”.

    i tak powiem ….. bo wylewny jestem….

  • Do historii cen dołożyłbym jeszcze adnotację czy przypadkiem gra nie była w cdaction, to chyba niewiele roboty bo tytułów aż tak dużo nie ma, no ale skoro likwidujecie ten moduł na łowcach to sprawa nieaktualna

    • Wejdź sobie w „więcej -> historia pełnych wersji w CD-Action” na górnym” na górnym pasku 😉

  • fun

    Zbiórka kasy na modernizację portalu, który dobrze zarabia, ciekawa strategia…

    • Siara

      A skąd wiesz ile zarabia…? Polacy to parszywy naród, narzekają i zazdroszczą.

      • fun

        Ty Polakiem raczej nie jesteś, bo byś nie obrażał własnego narodu.

        Brawo dla adm za wycinanie postów o waszych przychodach i kosztach oraz żenującej zbiórce biorąc pod uwagę powyższe rzeczy. Mam nadzieję, że zbiórka wam się nie uda, bo nie lubię jak się userów w balona robi. Rozumiem, że wolicie ciemnotę ludziom wciskać, żeby tylko zrzucili się wam na dodatkową kasę na wakacje…

        • Siara

          W takim układzie, poco siedzisz na Łowcach? Pasożytujesz?

          Mam nadzieję, że zbiórka wam się nie uda, bo nie lubię jak się userów w balona robi. Rozumiem, że wolicie ciemnotę ludziom wciskać, żeby tylko zrzucili się wam na dodatkową kasę na wakacje…

          Serio? Jesteś aż tak głupi?

        • fun

          Dzięki za pytanie ale ciebie nikt nie przebije, a ja nie zamierzam z tobą (uwaga trudny wyraz) polemizować.

  • Pamiętajcie, że lepsze jest wrogiem dobrego. „polaryzacja” polegająca na obcinaniu zawartości nie jest chyba dobrą strategią. Radko się słyszy, żeby przy rozwijaniu strony odbierać z jej funkcjonalności. Raczej działania powinny iść w drugą stronę by dodać coraz to nowej ale przede wszystkim funkcjonalnej zawartości.

    • To nie chodzi o odbieranie funkcjonalności. Po przetłumaczeniu na j. polski i dodaniu polskich sklepów na Salenauts, Śledź Okazje straci jakikolwiek sens istnienia. Wszystko tam jest bardziej zacofane, gorsze i brzydsze niż na Salenauts. Po co promować gorszy skrypt, skoro można w tamtym miejscu podpiąć lepszy? Tylko dlatego, że przyzwyczailiście się do innej nazwy?

      • Wydaje mi się, że większość osób szuka tylko jednej strony z promocjami gier i chcieliby oni żeby na niej znajdowała się jak największa zawartość. Hardkorowi łowcy zapewne będą i tak wchodzić na ŁG, S i inne strony żeby doszukać się jak najlepszej promocji ale masa osób nie chce spędzać kilkudziesięciu minut dziennie na takiej kwerendzie. Wybiorą tą jedną, najlepszą stronę i na nią będą wchodzić regularnie.

  • Jakub Nastała

    zróbcie wersje mobilną

    • Podpisuję się obiema rękami!

    • Siara

      Jestem za!

  • Co do reputacji – jasne jest dla mnie, że boisz się, że ludzie zaczną cię wyprzedzać w statystykach i stąd ten cały bulwers.
    „Skoro redaktorzy są wynagradzani za swoją ciężką pracę, to może newsowych greenlighterów też w jakiś sposób wynagradzać?”
    Przecież nagradzanie punktami reputacji jest jak najbardziej naturalne. Dokładnie tak samo robimy przecież na forum. Pisałem też o pomyśle konkursu na Łowcę Miesiąca, w którym możnaby wygrać fajne gry. Imoi to powinno być odpowiednią zachętą dla czytelników.

    Co do finansowania – środki nie są potrzebne na utrzymanie serwisu. Pieniądze nie trafią do mnie, do redaktorów, czy innych stałych współpracowników. Cały dochód z kampanii byłby przeznaczony na stworzenie nowego projektu. Wynagrodzenie dla programisty i grafika + ew. dla osoby odpowiedzialnej za opracowanie kampanii crowdfundingowej.

    • Co do samej reputacji, to ona chyba nie obchodzi już nikogo i to już od dawna. Wcale mnie nie zaboli, jak wyprzedzi mnie wielka grupa aktywnych łowców. Wręcz przeciwnie, będę się cieszył z rosnącej aktywności!
      Za to Ciebie musi drażnić mój wpis w top5.
      „Nagradzanie” punktami reputacji, konkursy…
      Wybacz, odbieram to jak szukanie murzynów, którzy będą pracowali za darmo. W imię czego? Wiszącego na głównej stronie wielkiego avataru „łowca miesiąca”?
      Doskonale zdaję sobie sprawę, że nowe projekty kosztują. Jednak pomysł crowfundingu łowców jest wielce nietrafiony. Mamy zapłacić za to co już jest, w lekko stuningowanej formie, przy której jeszcze mamy za darmo pracować…
      Czy tylko mnie się wydaje, że przeciętny łowca nic nie będzie miał z tego crowfundingu?

  • badyl

    Myślę, że zaproponowane zmiany idą w dobrą stronę. Niech ŁG i Salenauts obiorą dwie różne ścieżki aby oba oferowały coś innego. Moja propozycja zmian Salenauts pojawiła się pod postem dot. tego serwisu a przedstawiona przez Was wizja jest właśnie odmienna i nastawiona na co innego. Niech ŁG zostanie blogiem ze zniżkami, a dodatkowa funkcjonalność w postaci postów użytkowników dodatnio wpłynie na szybkość i skuteczność publikowania ofert. Pomysł z „greenlightem” jak najbardziej ok, z tym że panel w którym oceniamy posty widziałbym gdzieś na głównej stronie maksymalnie ułatwiający dawanie okejki ofertom, aby działało to sprawnie i efektywnie. Oferty mogłyby również być grupowane w zależności od ilości ocen, aby w łatwy sposób można było określić czy jest to „must have” na jakiś hitowy tytuł AAA czy też gra indie za półdarmo o której nigdy nie słyszeliśmy. Poza tym nie widzę powodu do większych zmian w łowcach, serwis idzie w dobrą stronę i tak trzymać. Co do Salenauts – przedstawiłem swoje zdanie pod drugim postem.

  • Moim skromnym zdaniem. Co bym zmienił?
    1. Wpierw grubo! Diskus do wyrzucenia i napisać coś swojego. Zawsze, gdy nie jestem zalogowany, muszę zmieniać sortowanie od najnowszych. Ale mnie to wk_rwia. Porcjowanie wyników też wk_rwiające. zawsze muszę całość rozwinąć, a potem czekać, aż ktoś coś nowego dopisze. Jedynie, w czym diskus mi leży, to te powiadomienia o nowym komentarzu. To jest super.
    2. Dodać mobilną wersję. Można by było poczytać Was na kanapie, w pociągu, na stolcu 😉
    3. Informacja/komunikat o nowym poście. Siedząc na Waszej stronie i przeglądając komentarze użytkowników, po godzinie dowiaduję się, że na stronie głównej został dodany bardzo ciekawy, nowy post dotyczący, na przykład: darmowej gierki/zniżki na stronie Alienware. Wbijam na Alienware, a tam zasób kluczy/zniżek został wyczerpany. Jak wykonać? Pływająca ramka przyklejona do lewego/prawego górnego rogu z możliwością jej zamknięcia? W ramce refresh – interwał 5 min? Ramka sprawdza ilość postów w bazie. Jeżeli ilość rekordów w bazie zmieni się, to komunikat wyświetla kolorowego gifa. Może także zostać wykonane we flashu.
    4. Od dwóch lat, odwiedzam główną i czytam komentarze do postów. Może warto zastanowić się nad możliwością dodania „rozwijanych” komentarzy pod postem? Na głównej stronie?
    5. Ten przewijany pasek: „Śledź okazje live”, ktoś to czyta? Ja ze dwa razy rzuciłem na niego okiem. Do wyrzucenia albo zamianka na darmowe gierki? O! to bym częściej się w niego gapił 😉
    6. Kasa? Na pewnie z reklam nie żyjecie, a trzeba coś jeść. Na domenę i serwerek na pewno jest, ale sądzę, że to wszystko. Nie będzie łatwo przekonać biedny polski naród do wpłacania pieniędzy, ale jak nie spróbujecie, to się nie dowiecie.
    Na koniec. Boję się jednego. Jakiś „większy” zaoferuje „dużą kasę”. Sprzedacie domenę i sprzedacie nas, użytkowników :/

    • 2 – kiedyś na pewno. Możemy zrobić taki stretch goal w kampanii crowdfundgowej, ale raczej ciężko będzie tyle uzbierać.
      3 – wrzucamy ogłoszenia Steam na darmówki/bundle/bugi cenowe. Dołącz do grupy i wyskoczy ci takie powiadomienie
      4 – nie ma szans
      5 – raczej zniknie w 3.0
      Sprzedanie domeny – no way 🙂

      • Ad. 3. Tak, to działa, ale nie zawsze mam włączonego stima lub siedzi się w robocie, gdzie nie ma opcji na aplikacje złodziei danych z usa/nsa.

  • „Biorąc pod uwagę, ile udało się Wam zaoszczędzić przez te 2 lata wspólnych łowów, taka cegiełka w postaci 1 złotówki to naprawdę niewiele.”

    Macie tupet, nie powiem. Skąd Wy wiecie ile np. mi się udało zaoszczędzić? To, że przeglądam ŁG nie znaczy, że cokolwiek kupuję a jeśli kupuję to niekoniecznie dzięki Wam (przeglądam też inne strony tego typu, zagraniczne również).

  • radix

    Co sądzisz o projekcie Lowcygier 3.0? Osobiście jestem na tak. Ludzie się rozleniwili i przyzwyczaili do wygodnych informacji o promocjach i darmowych grach. Nie podoba się im informacja, że mogliby robić to sami. Jeżeli propozycja Łowców Gier 3.0 przyjęła się – newsy pojawiałyby się szybciej i byłoby ich więcej i właśnie dlatego ten pomysł mi się podoba. Idziecie w dobrym kierunku! Oby tak dalej!

  • cieszę się, że nie osiadacie na laurach natomiast ciężko będzie wam poprawić coś co działa świetnie. na pewno zawaliliście w moich oczach z salenatus, które powinno być angielskojęzyczną ewolucją lowcow, a wyszło troche inaczej.

  • Wy i tak jesteście najszybsi. Przykładowo należę na steamie do grup typu humble bundle i oczywiście Łowców. Zawsze gdy jest notyfikacja na steamie to w takiej kolejności:
    1: Łowcy gier: jest coś fajnego na Humble Bundle!
    (po pewnej chwili)
    2: Humble Bundle: mamy coś fajnego!

    • Wierz mi, że są grupy, gdzie takie informacje pojawiają się szybciej niż na grupie łowcowej.

  • Dlaczego w ankiecie nie ma opcji – „nie podobają mi się zmiany ale wspierałbym obecnych Łowców”??

    UWAGA – ponieważ mój komentarz nosi znamiona dysonansu poznawczego i moze wydawac się, że będe sam sobie zaprzeczał – deklaruję że WSPIERAŁBYM crowfunding.
    ŁG dla mnie osobiście, powinny być portalem płatnym ( liczyliście ile byłoby funduszy/budzety itd przy poziomie wpłaty za na poziomie 1,99 zł miesięcznie lub/+ z abonamentem np 7,99 zł za pół roku od tych którzy faktycznie wchodzą na ŁG przynajmniej raz dziennie? )
    Oczywiście pełna rejestracja konta na łowcach i po rejestracji jeden dzień „oglądania serwisu” za darmo, bez możliwości komentarzy itd , szczegóły trzeba by dopracować.
    Cały pomysł wrzuciłbym w formie ankiety na główną na czas np miesiąca, ale głosowanie tylko dla zarejestrowanych i posiadających konto od przynajmniej 30 dni.

    ***
    Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.
    Trochę jak z ‚frankowiczami” – ktoś kiedyś wymyślił że kredyty walutowe (Salenauts) będą jeszcze lepsze niż zwykłe (Łowcy). Zainwestował w nie (Start S) okazało się że ryzyko kursowe jest zbyt duże (Polakom nie podchodzą S) i ludzie wtopili. Teraz są samobójstwa i płacze o przewalutowanie (Crowfunding ŁG 3.0) za co zapłaciliby normalni posiadacze kredytów (userzy ŁG) – jednym słowem za wprowadzenie , niezjadliwych dla łowcowej społeczności Salenauts , mamy zapłacić właśnie My – userzy ŁG do tego płacąc za nadchodzące udogodnienia , których być może wcale nie potrzebujemy.

    „Kto nie robi kroku naprzód robi krok w tył” – aha, a co jeśli stoisz nad urwiskiem?

    „Zmiany są dobre” jak sie ma do tego że „Nikt nie lubi zmian”? 🙂

    Podsumowując ZAPŁACIŁBYM za to :
    – by Łowcy się nie zmieniali.
    – by niektóre znane społecznosci osoby z baardzo pozytywną reputacją a i tak wrzucajace newsy w danych tematach miały właśnie taką „quasi redaktorską zakładkę” np miedzy „forum” a „newsy”
    – by nikt na siłę nie przenosił mnie na coś czego nie chcę używać
    – by nikt nie prosił mnie o płacenie za, być może , swoje błędne biznesowe decyzje
    – by nie robić z Łowców Gier czegoś na kształt Łowców Okazji… skoro i filmy i muzyka i sprzęt (w osobnych podtematach niech sobie istnieją – kto bedzie chciał to znajdzie) to może jeszcze cotygodniowa gazetka z biedronki na głównej?

    Ps, dodawałem że obecny poziom reklam nie przeszkadzałby nawet przy tych minimalnych opłatach za korzystanie z portalu?

    To na razie tyle, ale myslę o naszych Łowcach usilnie i trochę z niepokojem obserwuję sytuację opisaną w obu tematach z 15 czerwca..

    Pozdrawiam

    Rysiek 😉

    • Myślę że nie ma sensu wprowadzać opłat za korzystanie z serwisu, to zbyt dalece posunięta sugestia. Serwis utrzymuje się z reklam i ref’ów. Zresztą sam wszechmocny napisał „środki nie są potrzebne na utrzymanie serwisu”.
      No chyba, że pozwoliłoby to na uniknięcie reklam w wersji mobilnej 😀

      • może nie chciał tego napisac wprost a proza rzeczywistości jest taka, że jednak kasy na Salenautów poszło tyle, że źródełko z reklam i refów wyschło, moze trzeba było brac jakieś kredyty (oby nie we frankach 😛 ) , wszystkiego pewnie się nie dowiemy ale coś na rzeczy jest… bo jednak proponowane zmiany chyba nijak się maja do kampani crowfundingowej..

        jak dziewczyna jest ładna naturalnie (Łowcy) to nie musi na makijaz wydawac majątku i robić zbiórki w rodzinie 😛
        A spasionemu pasztetowi (S) nie pomoże i tona makijażu tylko od razu sie idzie pod skalpel i za jakis czas mozna byc jak kim kardashian 😛 a to kosztuje, a wiadomo ze o kase nie poprosisz spolecznosci Salenautów bo takowej ekhm… chyba nie ma…

  • Dobry pomysł lecz boje się żeby nie zrobił się jeden wielki śmietnik mam nadzieje że tego nie zepsujecie bo jak nie patrzyć to łowcy są dla mnie bardziej uczęszczaną stronką niż np. Facebook 😉