X

«

»

Urodzinowa promocja w cdp.pl – Might&Magic VI i seria Crusader Kings

cdp2

Promocja ważna przez 12 godzin.

Call of Juarez Gunslinger – 29.89zł – Steam (taniej w promocji w GMG)
Might & Magic Heroes VI Złota Edycja – 39.99zł – Uplay
Might & Magic Heroes VI – 39.89zł – Uplay
Might & Magic: Heroes VI Complete – 59.99zł – Uplay
Might & Magic Heroes VI Cienie Mroku – 24.99zł – Uplay
Crusader Kings Complete – 7.79zł – Steam
Crusader Kings II – 32.49zł – Steam
Crusader Kings II: African Portraits – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: African Unit Pack – 1.79zł – Steam

Pozostałe oferty w rozwinięciu newsa


Crusader Kings II: Byzantine Unit Pack – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Celtic Portraits – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Celtic Unit Pack – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Dynasty Shield – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Dynasty Shield II – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Dynasty Shield III – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Hymns to the Old Gods – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Legacy of Rome – 3.99zł – Steam
Crusader Kings II: Mediterranean Portraits – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Mongol Faces – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Norse Portraits – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Norse Unit Pack – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Ruler Designer – 3.99zł – Steam
Crusader Kings II: Russian Portraits – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Russian Unit Pack – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Songs of Albion – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Songs of Byzantium – 0.99zł – Steam
Crusader Kings II: Songs of Caliph – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Songs of Faith – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Songs of Prosperity – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Songs of the Holy Land – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Songs of the Rus – 1.79zł – Steam
Crusader Kings II: Sunset Invasion – 3.99zł – Steam
Crusader Kings II: Sword of Islam – 7.79zł – Steam
Crusader Kings II: The Old Gods – 12.49zł – Steam
Crusader Kings II: The Republic – 12.49zł – Steam

  • Crusader w Inide Gali ale to już pewnie wiecie 😀

    • MDA

      Ludzie z cdp.pl jak widać nie wiedzą.

    • Wickas

      21 DLC po 1,79zł w sumie wychodzi 37,59 zł, dwa DLC po 12,49zł to 24,98zł, 3 po 3,99zł to 11,97zł i po jednym DLC po 0,99zł oraz 7,79zł.
      Nieźle sobie płacą za wszystkie dodatki do Crusader King II – 83,32zł za całość.

    • @Wickas
      I tak lepsza oferta niż urodzinowe promo na Gram.pl. Tam “Crusader Kings II Complete” (razem z podstawką) był za ponad 240 zł. 😀

  • domcio

    Ach ta świadomość konsumenta 😀 Coraz trudniej zrobić wała z klienta – na nasze szczęście, łowcy -)

  • Kraczykruk

    Na Cienie Mroku wydaje się dobra cena.

    • Na podstawkę, nie. Na DLC, tak. A w urodzinowej promo Gram.pl “Crusader Kings II Complete” było za ponad 240 zł. 😀

    • liczykrupa

      Kurczak, kupiłbym sobie Cienie Mroku, ale chcę to w pudełku, a i tak do tego czasu nie ogram (podstawki jeszcze nie ruszyłem) i pudełko będzie równie tanie. Niemniej wyposzczone osoby winny rzucić na to okiem.

  • warhameron

    Pare miechów temu na GMg Hirki 6 complete kupiłem za 9,99$ (33zł) Ceny w cdp.pl są …. niefajne.

  • Alloon

    nie ma nowych bonusow?

  • blacksheep23

    Polska gra w polskim sklepie kosztuje więcej, niż w zagranicznym. Gunslinger. CDP zawsze wiedziało, jak zrobić klientowi dobrze. I nigdy tego nie zrobiło 😛

    • Sklep poniósł w pierwszej połowie roku stratę w wys. pow. 1 mln zł (łatwo znaleźć źródła, więc nie będę linkował), więc kierownictwo nie szaleje z promocjami. Tylko, że tak można działać na krótką metę. Co więcej, słabymi promocjami + akcjami jak z “Far Cry’em 3” z wczoraj (przez pół godziny, godzinę gra była po 29,90 zł i nawet tykał odpowiedni zegar do końca promocji, póżniej cena raptownie skoczyła do 39,90 zł bez zatrzymania zagara), tracą esztki wiarygodności i powodują odpływ nawe najbardziej wiernych klientów…

    • blacksheep23

      Ok, ja nie twierdzę, że powinni mieć na wszystko niskie ceny, tym bardziej, że mają stratę (skąd się wzięła?). Zastanawia mnie tylko, czy nie mogliby zrobić czegoś w rodzaju bundla (np. na początku same indyki), ale dostępnego dla graczy z całego świata, a nie tylko z Polski. Odpowiednie ustawienie cen (PWW i BTA), odpowiednia reklama (reddit, forum SG i inne), i coś by się ruszyło 🙂

    • @blacksheep23
      Jak widać na załączonym obrazku, cdp.pl nie celuje raczej w hardkorowców z dużym stażem, tylko w nieświadomych rynku i cen nowicjuszy i każuali. Stąd rozszerzenie oferty o filmy i audiobooki.

  • warhameron

    Coś wiadomo o innej puli prezentów do wyboru ? Bo te co są to żenua.pl

  • McSnake

    Grid 2 za 19,99.

    • McSnake

      A może to ja już zmęczony jestem… to była chyba jedynka, dwójka jest za 47,99 zł

    • To sam miałem napisać. 😀

  • Wojtekm33

    po wczorajszych akcjach z podnoszeniem cen ode mnie juz nie dostana ani jednej zlotowki na tej “pseudopromocji”.

    chlopkai z cdpu powinni zapisac sie do pracy chocby w muve zeby sie poduczuc jak dbac o klienta i czym go zachecic, jak by poszorowali tam podloge to moze przy okazji jakas wiedze by wyniesli, bo poki co to czarno to widze.

    odnosnie z jednego z powyzszych postow odnosnie “strat” cdp- kazda jedna firma nie tylko z tej branzy na starcie musi cos zainwestowac i na papierze w skarbowce widnieje to jako “strata”- wystarczy chocby zakup bdynku/pomieszczen firmy, calego wyposazenia, samochodow sluzbowych itd, jakies tam koszty typu comiesieczne oplaty itp… to wszystko generuje strate na papierze- czy zmniejsza sie od tego wartosc firmy? raczej wrecz przeciwnie, ale to juz zupelnie inna kwestia. jak by to byla strata rzeczywista ta firma juz by padla dobre kilka miesiecy temu.

    • Jasne, każda fima inwestuje na początku swojej działaności. Ale również na starcie stosuje agresywną presję cenową w stosunku do konkurencji. To są przecież podstawy zarządzania i marketingu. Sam Pan M. Gembicki w wywiadzie udzielonym znanemu blogerowi sektora IT, Jackowi Gadziowskiemu, powidział, że na polskim rynku dytrybucji cyfrowej liczy się przede wszystkim najniższa cena. Skoro tak powiedział, czemu tego nie stosuje tego w praktyce? Chciałbym znać odpowiedź na to pytanie. 🙂

  • warhameron

    @Janek

    Ta niskie ceny dla wielu rodzimych graczy są wystarczające. Poczytaj komenty na ich FB. Masa łosi cieszy się z super tanich gier…

    • Ale przecież na cdp.pl wcale nie ma tak dużo tanich gier (pomijam ofertę na gry EA, te rzeczywiście są w dość atrakcyjnych cenach). Więc nie za bardzo rozumiem Twój komentarz.

      Moja tez jest następująca: Skoro sklepy dystrybucji cyfrowej oferują w przeważającej większości identyczny towar (klucze Steam/Origin/UPlay), a obsługa klienta i bezpieczeństwo transakcji są na podobnym poziomie, to jednynym korzystnym wyróżnikiem na rynku dla danego sklepu interentowego (USP), jest najniższa możliwa cena. Ani cdp.pl, ani Gam.pl (czasem także Muve Digital), nie chcą, z uporem godnym lepszej sprawy, przyjąć tej oczywistej prawdy do wiadomości. Tylko tyle i aż tyle. 🙂

  • warhameron

    Co do cdp.pl to bazują na niedoinformowanych i stałej klienteli przywiązanej do marki (podobno są tacy). Nie rozumiem tylko tej ogromnej ilości wpadek i wręcz celowego zniechęcania klienta (chociażby wczorajsza z skokiem cenowym FC3 i brakiem ACM or dodawaniem go wybranym klientom) . PL sklepy tłumaczą się narzuconymi cenami, ale prawda jest taka,że nasi handlowcy wolą sprzedać mniej z maksymalną marżą niż więcej z mniejszą.

    Dla mnie LOL to było GTA przed premierą do kupienia w niemieckich media markt w niższej cenie niż u nas (ile przeciętny Niemiec ma w kieszeni, a ile przeciętny rodak).

    • warhameron

      Brak u nas organizacji/stowarzyszenia, które walczyłaby o nasze prawa konsumenckie w zakresie rozrywki cyfrowej (film,muzyka,gry, książki). Cen tych ostatnich to już totalnie nie rozumiem. Skoro druk to podobno 70-80% kosztu to dlaczego wersja cyfrowa jest w takiej samej cenie, a nie o 75% taniej ( na przykładzie podręczników). Ciekawe czy się doczekamy cen dostosowanych do naszych zarobków ( ruscy mogli wywalczyć, a u nas brak zainteresowania)?

    • @warhameron
      “PL sklepy tłumaczą się narzuconymi cenami, ale prawda jest taka,że nasi handlowcy wolą sprzedać mniej z maksymalną marżą niż więcej z mniejszą.”

      Ten fragment powinieneś wyboldować i napisać czerwoną czcionką – to clou problemu. To niestety mentalność, która się ostała z początku lat 90-tych i “łóżkowego” handlu na polskich bazarach. Pewnie handlowcom z cdp.pl trudno zmienić stare, sprawdzone nawyki… 😉

      Co do braku organizacji, która walczyłaby o dobro konsumentów cyfrowych dóbr na terenie Polski, to się w pełni zgadzam. O ile wiem, to Brytyjczycy i Amerykanie takowe posiadają, ale mogę się mylić, więc nie potwierdzę tego na 100%.

      Co do Rosji, tam można było radykalnie zmniejszyć ceny z trzech ważnych powodów:

      – tamten rynek to ponad 120 mln potencjalnych konsumentów (nasze ponad 6 mln płacących graczy według Newzoo Group to śmiesznie mało w porównaniu z nimi)

      – skutecznie zablokowano re-eksport gier wydawanych w Rosji na Zachód – komu na Zachodzie będą potrzebne takie gry, skoro cały w nich tekst, to cyrylica? Aż tak wiele filologów rosyjskich, to na Zachodzie nie ma…

      – Rosja nie należy do UE i Rosji nie obowiązują zasady Wspólnego Rynku i prawa europejskiego. Polska musi mieć ustawodastwo dotyczące sprzedaży oprogramowania i własności intelektualnej, zgodne z prawem UE. Smutne, ale prawdziwe.