X

«

»

SimCity za połowę ceny na Originie

SimCity – 49,50 zł
SimCity Edycja Specjalna – 59 zł

Brak informacji n.t. długości obowiązywania promocji

  • xavris

    Jako że ciągle sie zastanawiam nad zakupem mam dwa pytania:
    – udało się stworzyć ten region łowców, o którym była jakiś czas temu mowa na forum?
    – czy coś się zmieniło w stosunku do okresu popremierowego, kiedy grą się interesowałem najbardziej a była niemiłosiernie jechana praktycznie wszędzie?

    • silvver

      Można teraz robić mosty lub tunele budując drogi, ale co z tego jak niby mieli poprawić SI na drogach, a nadal się śmiesznie korkuje gdzie nie powinno. Miasta ciągle małe, bug dalej są. Przynajmniej serwery nie padają jak muchy jak było podczas premiery.

  • raistand

    Regionu chyba nie ma.

    Zmieniło się wiele ale dwie rzeczy na które najbardziej narzekano tj. wymóg bycia online i małe rozmiary miasta pozostały.

  • Saladyn

    Polowałem na tą grę od samej premiery ale cena i masa błędów skutecznie mnie zniechęciły. Teraz cena 59zł za wersję z DLC wygląda przyzwoicie. Boję się tylko tego, że pogram pół godzinki i gierka pójdzie w odstawkę ;/

    • Brzuch

      Raczej nie skończy się na pół godzinki. Kupiłem to w dniu premiery. Mimo bugów odstawiłem na jakiś czas po 60 godzinach. Potem i tak do tego powracam na kilka godzinek 😉 Zależy kto co lubi. No a cena bardzo dobra.

  • randydisher

    Ta gra wygląda bardzo fajnie, ale jak patrzę na maksymalny rozmiar miast to mam dreszcze. Niech coś z tym zrobią to z chęcią kupię bo lubię takie gry.

    • g47onik

      oficjalnie powiedzieli ze wiekszych map nie bedzie, bo wiekszość ludzi nie uciągneła by ich 😐 bezsens max, kupujesz kompa dobrego zeby pograć, a producent nie pozwala Ci tego wykorzystać. FKN LOGIC

  • Misiekh

    Ta gra to zdecydowanie moje najgorzej wydane pieniądze w tym roku (biorąc nawet pod uwagę że w akcji “przeprosinowej” EA dostałem gratis Dead Space 3). Pomijając już premierowe cyrki, to niestety ale wielkość miejsca na miasta zabija jakąkolwiek przyjemność z gry w dłuższym okresie czasu.

    • Faltharis

      Ja mimo, że grałem od premiery to na liczniku nabiłem 160h. Były problemy, denerwowały, ale najgorzej wydanymi pieniędzmi są dla mnie bundle, które kupuje a nie gram. Gra mimo oczywistych wad wciąga 🙂

  • Matt_Night

    Poczekam do wyprzedaży swiateczno-noworocznej, wtedy pewnie bedzie po 29.99.

    • Wojtekm33

      a moze w bundlu bedzie? 🙂 wedlug mnie gra jest po prostu za swieza i zbyt mocnej marki by w rozsadnym czasie cena jeszcze bardziej spadla- to juz lepiej wypic te 2 piwa mniej dziennie przez 5 dni i miec ja dostepna juz teraz 😉

  • Cena całkiem przyzwoita. Wątpię, by na Święta cena gry spadła poniżej 40 zł…

  • kutalon

    Mapy dalej małe ale nie ma już karków i simowie wydają się inteligentniejsi

  • osmske

    w regulaminie jest napisane “TA SPECJALNA OFERTA PROMOCYJNA NIE WIĄŻE SIĘ Z OFERTĄ JAKIEJKOLWIEK KARTY KREDYTOWEJ, DEBETOWEJ CZY PODARUNKOWEJ. OFERTA WYGASA 28. LISTOPADA 2013 r. O GODZINIE 00:59.” więc czas na zakup jest.

    • ciacho112

      Czy to znaczy, że nie mogę za to zapłacić moją MasterCard Debit? Bo Origin mi odrzucał ją więc musiałem zapłacić PayPalem.