X

«

»

Przeprosiny Play-Asia i kupon rabatowy

Wczoraj informowaliśmy o kosmicznej cenie Metal Gear Solid: The Legacy Collection na Play-Asia.com. Jak się okazało, 9 dolarów za ten tytuł było wynikiem ludzkiego błędu, a domyślna cena kolekcji to 59,90$. Sklep postanowił anulować wszystkie zamówienia i zrefundować wszystkie dokonane wpłaty.

Play-Asia wystosowała oficjalne przeprosiny oraz zaoferowała kupon zniżkowy w wysokości 10% dla wszystkich, którzy złożyli anulowane zamówienie. Kupon ważny będzie przez 6 miesięcy i dotyczy zamówienia o wartości mniejszej niż 100$. Oprócz tego, pojawi się również konkurs, w którym do wygrania będzie… 9 kopii gry.

Filmik z przeprosinami znajdziecie w rozwinięciu wpisu. Trzeba przyznać, że sklep przyznał się do błędu ze sporą klasą.

  • Ezjod

    Nie byłem zainteresowany kupnem dlatego mogę to szczerze ocenić:
    Zafundowali sobie darmową reklamę, duzo wiecej wydali by na dotarcie do takiego grona niż straty związane z kuponem 10 off…

  • cFalcon

    Wiadomym jest, że zdarzają się błędy, ale z tym kuponem -10% to sobie robią jaja z klientów bo ile niby jest warta gra? Skoro w takich Chinach kosztuje 5 dolarów to dlaczego magicznie np. w US jest warta 50 dolarów? Bo tyle można wyrwać z klienta?
    Gamestop z FC3 za 25 czy 35 zł do takiego kroku się nie posunął.

    • sergeron

      Jeszcze, żeby to było samo FC 3,ale to była Deluxe Edition (wtedy warta ok. 120-150 zł) i FC 1 i 2. Wtedy jednak trwało to chwilę, a nie parę godzin.

    • Javbo

      Ale sytuacja z Far Cry 3 była jednak trochę inna – tam była wersja cyfrowa. Ponadto od razu po transakcji otrzymywało się klucze – aby zablokować klucz, musieli by się zwrócić do UbiSoft, i niby dlaczego ta firma miała by zbierać negatywne uwagi za usuwanie gier z konta.

  • Tormiasz

    Zgłaszanie przez e-mail chyba nie działa (już 2x mnie olano), więc napiszę tu

    https://stacksocial.com/sales/borderlands-2-for-mac?aid=a-gln268so Borderlands 2 za 12$

  • Ja tam w mejlu nic nie mam, że na zakup do 100$ tylko, że więcej odliczyć jak 10$ się od zamówienia nie da.

    • To zerknij na filmik. 😉

    • Faktycznie moja wina. Pewnie i tak nie skorzystam do kolejnej większej obniżki.

  • Skapiradlo

    I to jest różnica w podejściu do klienta na Zachodzie a tu nawet Dalekim Wschodzie. W Polsce ma się takie rzeczy w nosie. Niedawno kupiłem na Allegro SSD od firmy w dobrej cenie (w opisie jak byk było wyprzedaż) i po kupnie stwierdzili chyba że cena im jednak nie pasuje – nie mają zamiaru wysłać ani nie firma nie poczuwa się do jakiejkolwiek odpowiedzialności, żadnej rekompensaty ani nawet przeprosin. Do Allegro nie pisałem ani nie wystawiałem jeszcze negatywnego komentarza, ale chyba nie tylko mnie taki numer wycięli, bo następnego dnia widzę że kilkuletnie konto tej firmy jest zawieszone. Teraz ja jestem w kropce i nie wiem czy kupować kolejny SSD, bo jak im się odmieni będę podwójny, a to kosztuje jednak “trochę” więcej niż gra z bundla. Ze strony sprzedawcy profesjonalnego zero odzewu – po prostu gadał dziad do obrazu 🙁
    To samo było w sklepie online Komputronika przy zakupie w 2008 r Radeona 4850 gdy dolar drożał z dnia na dzień – po tygodniu gdy za tą samą kartę po aktualnym kursie dolara można było wziąć ~100 zł więcej po prostu anulowali zamówienie bez słowa. Od tej pory nic nie kupuję w Komputroniku dla zasady.

  • siekieer

    Ja nie otrzymałem od Play-Asia na chwilę obecną kuponu zniżkowego, maila, a co gorsza kasa nie wróciła…

    Pisaliście do nich w sprawie zwrotu gotówki?

    • matiz

      Dostałeś maila? Kasa wróci do 5 dni, a kod wyślą też w przeciągu kilku dni.

    • Faltharis

      Może Tobie wyślą :E

    • siekieer

      Nie, maila również nie otrzymałem.

      Kasę wysyłam z mBanku, karta elektroniczna do przelewów online.

    • gienekk

      też płaciłem kartą z mBanku do płatności internetowych i pisałem do nich maila kiedy oddadzą kasę. oto odpowiedź:

      Thank you for contacting Play-Asia.com.

      As a matter of fact, Play-Asia.com does only charge credit cards on
      shipping date.

      However, in order to ensure smooth operation, an operation called
      ‘authorize’ is done on your credit card.

      Usually, most customers do not see those authorisations, only very few
      banks provide this info. It may show as a deduction on the credit card
      balance, but please understand we have not made any charge to your card.

      If funds are held because of this, please rest assured that these funds
      will return to your balance within a few days if the order is not being
      shipped by us. If you are in doubt about this, I would kindly ask you to
      call you bank for more information.

      If you have any further question, please do not hesitate to ask.

      Best regards,

      Sheena
      Play-Asia.com

      czyli wynika z tego, że trzeba czekać aż mBank zwróci kasę na konto (teraz jest w zablokowanych transakcjach)

  • somi88

    pytanie czy ten kupon będzie łączyć z kuponem na 5$ zniżki który PA dodaje do zamówień ?.

  • emace

    jak użyć kupon ?
    Przy okazji, ktoś mi powie co to za strona z kuponami ?
    http://deallocker.com/coupon/play-asia.com/

  • grrozzny

    nadal mam zablokowane środki na koncie w alior sync za tą transakcję, czy ktoś z was dostał już zwrot na konto bo trochę długo to trwa ?