X

«

»

Gry akcji taniej o 50% na Origin

W promocji znajdziecie m.in.:

Battlefield 3™ Premium – 49.50zł
Battlefield 3™ Edycja Premium
 – 59.50zł

Mass Effect™ Trilogy – 49.50zł
Crysis® 3 – Cyfrowa Edycja Specjalna – 29.95zł  (zawiera Crysis 2 Maximum)
Dragon Age™: Origins Digital Deluxe Edition – 17.45zł
Mirror’s Edge™ Pure Time Trials Map Pack – 4.99zł
Command & Conquer™ 4 Tyberyjski Zmierzch – 19.95zł
Command & Conquer™ The Ultimate Collection. – 49.50zł
Sleeping Dogs Edycja Limitowana – 19.95zł – Steam

Pełna lista w rozwinięciu!

Tomb Raider – 59.95zł – Steam
Tomb Raider Edycja Rozbitka – 64.95zł – Steam
Mass Effect™ 3 Digital Deluxe Edition Upgrade – 2.50zł – Origin
Mass Effect™ Trilogy – 49.50zł – Origin
Battlefield 3™ Edycja Premium – 59.50zł – Origin
Battlefield 3™ Premium – 49.50zł – Origin
Mass Effect™ 3 – 27.45zł – Origin
Mass Effect™ 3 N7 Cyfrowa Edycja Deluxe – 29.95zł – Origin
Battlefield 3™ – 27.45zł – Origin
Battlefield 3™: Decydujące starcie – 14.50zł – Origin
Crysis® 3 – 27.45zł – Origin
Crysis® 3 – Cyfrowa Edycja Specjalna – 29.95zł – Origin
Dead Space™ 3 – 27.45zł – Origin
Battlefield 3™: Dogrywka – 14.50zł – Origin
Battlefield 3™: Siły pancerne – 22.45zł – Origin
Battlefield 3™: Walka w zwarciu – 22.45zł – Origin
Battlefield 3™ Powrót do Karkand – 14.50zł – Origin
Need for Speed™ Most Wanted – 27.45zł – Origin
Command & Conquer™ The Ultimate Collection. – 49.50zł – Origin
Awakened – 14.50zł – Origin
Pakiet Witness the Truth – 2.49zł – Origin
Pakiet przetrwania na Tau Volantis – 27.00zł – Origin
Dragon Age™: Origins Digital Deluxe Edition – 17.45zł – Origin
Medal of Honor™ Warfighter – Cyfrowa Edycja Specjalna – 29.95zł – Origin
Medal of Honor™ Warfighter – 27.45zł – Origin
Crysis® 2 Maximum Edition – 29.50zł – Origin
Pełen pakiet szturmowca – 7.45zł – Origin
Ulepszenia pojazdów lądowych – 12.45zł – Origin
Kompletny pakiet ulepszeń – 14.95zł – Origin
Pakiet ulepszeń pojazdów – 7.49zł – Origin
Battlefield 3 – Pakiet SPECACT oraz Zestaw nieśmiertelników – 2.49zł – Origin
Pełen pakiet klasowy – 34.95zł – Origin
Need for Speed™ The Run – 14.50zł – Origin
Ulepszenia żołnierza wsparcia – 2.49zł – Origin
Pełen pakiet zwiadowcy – 9.95zł – Origin
Ulepszenia powietrzne – 12.45zł – Origin
Ulepszenia broni w co-opie – 4.99zł – Origin
Pełen pakiet technika – 9.95zł – Origin
SHIFT 2 UNLEASHED™ – 24.50zł – Origin
Dead Space™ 2 – 27.45zł – Origin
Battlefield Bad Company 2™ Vietnam – 9.50zł – Origin
Need for Speed™ Hot Pursuit – 24.50zł – Origin
Dragon Age™: Origins – 14.50zł – Origin
Dragon Age™ Początek: Przebudzenie Rozszerzenie – 9.50zł – Origin
Command & Conquer™ 4 Tyberyjski Zmierzch – 19.95zł – Origin
Battlefield Bad Company 2 Cyfrowa Edycja Specjalna – 29.50zł – Origin
Battlefield: Bad Company™ 2 – 27.45zł – Origin
Mass Effect™ 2 Digital Deluxe Edition – 29.50zł – Origin
Mass Effect™ 2 – 27.45zł – Origin
The Saboteur™ – 19.50zł – Origin
Need for Speed™ SHIFT – 24.50zł – Origin
Mirror’s Edge™ – 19.95zł – Origin
Need for Speed™ Undercover – 14.50zł – Origin
Command & Conquer™ Red Alert™ 3 – 14.50zł – Origin
Dead Space™ – 14.50zł – Origin
Crysis Warhead® – 14.50zł – Origin
Mercenaries 2: World in Flames™ – 14.50zł – Origin
Mass Effect™ – 14.50zł – Origin
Command & Conquer™ 3: Gniew Kane’a – 9.50zł – Origin
Need for Speed™ ProStreet – 19.50zł – Origin
Crysis® – 19.50zł – Origin
Command & Conquer™ 3 Wojny o tyberium – 14.50zł – Origin
Sleeping Dogs Edycja Limitowana – 19.95zł – Steam
Pakiet legend kina do gry Need for Speed™ Most Wanted – 2.49zł – Origin
Pakiet bohaterów NFS do gry Need for Speed™ Most Wanted – 2.49zł – Origin
Pakiet prędkości granicznej do gry Need for Speed™ Most Wanted – 4.99zł – Origin
Odblokowanie modyfikacji premium do gry Need for Speed™ Most Wanted – 7.49zł – Origin
Pakiet osobowościowy robota – 2.49zł – Origin
Enervator – 2.49zł – Origin
Akcelerator robota – 2.49zł – Origin
Ulepszenie zdolności robota – 4.50zł – Origin
MEDAL OF HONOR™ WARFIGHTER – PAKIET ZWIADOWCY – 2.49zł – Origin
MEDAL OF HONOR™ WARFIGHTER – PAKIET SNAJPERA – 2.49zł – Origin
MEDAL OF HONOR™ WARFIGHTER – PAKIET KOMANDOSA – 2.49zł – Origin
MEDAL OF HONOR™ WARFIGHTER – PAKIET SZTURMOWCA – 2.49zł – Origin
MEDAL OF HONOR™ WARFIGHTER – PAKIET SAPERA – 2.49zł – Origin
MEDAL OF HONOR™ WARFIGHTER – PAKIET KAEMISTY – 2.49zł – Origin
MEDAL OF HONOR™ WARFIGHTER – PEŁEN PAKIET KLASOWY – 9.50zł – Origin
Pakiet map Medal of Honor™ Warfighter – Polowanie – 9.50zł – Origin
Pakiet największej prędkości do gry Need for Speed™ Most Wanted – 2.49zł – Origin
HITMAN: ROZGRZESZENIE – 49.95zł – Steam
Pakiet szybkiego dostępu w Need for Speed™ Most Wanted – 2.49zł – Origin
Need for Speed™ Most Wanted Complete DLC Bundle – 9.99zł – Origin
Syndicate™ – 27.45zł – Origin
Bulletstorm™ – 27.45zł – Origin
Medal of Honor™ – Pakiet z trybem Gorąca Strefa – 2.49zł – Origin
Medal of Honor™ – 14.50zł – Origin
Burnout™ Paradise: The Ultimate Box – 14.50zł – Origin
Battlefield 2™: Complete Collection – 19.95zł – Origin
Pakiet Need for Speed™ World (Edycja Sportowa) – 9.95zł – Origin
EG-900 SMG – 2.49zł – Origin
Pakiet Tundra Recon – 2.49zł – Origin
Crysis® 3: Zaginiona Wyspa – 14.50zł – Origin
Pakiet First Contact – 2.49zł – Origin
Pakiet Marauder – 2.49zł – Origin
Pakiet Sharpshooter – 2.49zł – Origin
Dragon Age™: Origins – Ultimate Edition – 24.50zł – Origin
Battlefield Bad Company 2 Pakiet Specact – 9.00zł – Origin
Mirror’s Edge™ Pure Time Trials Map Pack – 4.99zł – Origin
Battlefield 2142™ Deluxe – 14.50zł – Origin
Medal of Honor Airborne™ – 14.95zł – Origin
Need for Speed™ Undercover – 14.50zł
SimCity™: Miasta przyszłości Edycja Limitowana – 99.00zł

  • cFalcon

    Niesamowite Dragon Age: Origins – Ultimate Edition już nie kosztuje 120 zł na Originie.
    Chyba ktoś zauważył, że starsze gry wydawane prze EA cieszą się wzięciem, ale tylko na Steamie.

    • sergeron

      Ja tam wolę je kupować na gamersgate i amazon, bo tam wychodzą najtaniej, ale co kto woli.

    • cFalcon

      Chodziło mi o pracowników EA.

  • Skapiradlo

    Bez rewelacji. -50% to jak nie wyprzedaż w obecnych czasach. Na przełomie sierpnia i września było na tym samym PL Originie o połowę taniej.
    Nie popisali się tym razem – miałem kupić Syndicate na cdp.pl za 14,99 zł, ale pomyślałem że kupię bezpośrednio na Origin – teraz robią dobre wyprzedaże, często wersja deluxe w cenie zwykłej, albo i taniej, a tu takie coś, złaszcza po świeżym skandalu z PL prezentacją Battlefielda 4 i FIFY 2k14 dla prasy i ubermenschy AKA VLOGERów z YouTube – teraz to już mamy spoleczeństwo obrazkowe^2 – czasy gdy tekst na 5k znaków mocno przeplatany obrazkami nisko się ceni, bo mało kto z kompulsywnie kupujących go przeczyta i teraz dla PR w cenie są ruchome obrazki w rodzaju let’s play z pluciem w mikrofon i eeee, co ja chciałem ….
    Do odbioru tego można być i analfabetą.

    • Czechowicz

      Mozesz przyblizyc o co chodzilo Tobie z mediami i YouTuberami?

    • Keth

      Decyzja stricte biznesowa, widocznie video blogi docierają do większej ilości osób. Osobiście nie widzę w tym żadnego “skandalu” czy “failu”, jak to określają różne media u nas..

    • Skapiradlo

      http://www.niezgrani.pl/2013/09/17/electronic-arts-wystarczylo-tylko-powiedziec-przepraszam/

      I na wielu innych site poświęconych grom – EA Polska potraktowało tak wszystkich z tradycyjnych portali o grach i hurtowo usuwało z FB jak pojawiła się krytyczna wzmianka.

      Co do “decyzji biznesowej” – jak już ma się taki pomysł, to robi się OSOBNE POKAZY, z nie coś takiego. Amatorszczyzna^2.

    • cFalcon

      -50% to może i niezbyt wiele, ale obniżono też ceny bazowe.

    • Keth,

      Nikt jeszcze nie udowodnił “potencjału sprzedażowego” vlogerów? Moim skromnym zdaniem, to taki potencjał jest o wiele większy w przypadku tradycyjnych mediów i profesjonalnych dziennikarzy. Wystarczy poczytać fora takie jak http://forum.gram.pl/. Wielu stałych czytelników podejmuje dyecyzje o zakupie po lekturze recenzji autorstwa profesjonalnego dziennikarza Gramu tudzież po sesji Q&A na ichniejszym forum. A co do zaoferowania mają vlogerzy poza przysłowiowym “darciem ryja”? Jakoś chyba nic specjalnego. A szkoda…

    • Byłem, po 2h dopchałem się do PC z BF4 na 15 minut… Byli ludzie, którzy w ogóle nie grali, choć stanowiska YouTuberów były wolne. Gdy spytałem czy w porządku jest, że jechałem z Poznania kilka godzin tylko po to, żeby pooglądać z oddali monitory usłyszałem, że nie wiedzą o co mi chodzi, że tak było umówione. No, najwyraźniej tylko z YouTuberami, bo dziennikarze nie wiedzieli. Gdyby wiedzieli, nikt by nie przyszedł, bo po co. Od kiedy Tinc przeszedł do CDP, PR EA leży i kwiczy. Żal tylko Partnersów, którzy to organizowali razem z nimi i reprezentowali AMD, bo oni soczyście dostali także po dupie, a starali się dość mocno. Pomijając oczywiście panie praktykantki, które z PR poza uczelnią nigdy się nie spotkały.

    • Blindobserver,

      Ne pewno event organizowała PoP? Plushowy_Misio w dyskusji ze mną na FB powiedział, że za event odpowiadał Edelman. W każdym razie, obie firmy to duże agencje PR full-service. Trudno mi uwierzyć, że same były inicjatorkami tej akcji. Zakładam (choć nie mam na to dowodów), że to wierchuszka EA dała taki “prikaz”, by “dopieścić” YouTuberów kosztem profesjonalnych dziennikarzy. Wiadomo, tam można policzyć kliki itd.

      Tylko niech mi ktoś w mi w miarę rzetelnie udowodni, że Ci vlogerzy rzeczywiście mają taki “ogromny potencjał sprzedażowy”, bo jakoś nie chce mi się w to wierzyć. IMHO, poza przysłowiowym “darciem ryja”, naprawdę niewiele mają oni do zaoferowania wydawcom.

    • Zaproszenia rozsyłali Partnersi, Edelman zwykle organizuje (SimCity np.), ale tym razem od nich żadnego info nie było, a Grześka Kuźnika nie spotkałem (może był, ale nawet nie szukałem). Ewentualnie Edelman wziął portale growe, Partnersi technologiczne. Inna sprawa, że w ogóle w przypadku tego eventu pierwszy raz słyszę o nich, więc nie mam pojęcia czy byli tylko Partnersi, czy Edelman też.
      Rock ma prawie 600k subów, ludzie u ludzi zanika zdolność czytania. Nie dziwi mnie, że EA stawia na Vlogerów, bo filmy są lepiej “przyswajalne”. Problem w tym, że jak już chcieli tak stawiać, to mogli po prostu nie zawracać ludziom dupy i zaprosić ich samych.
      A potencjał najwidoczniej mają ogromny – dziennikarzy raczej nikt nie zaprasza na wycieczki po Europie. Rock, Kominek, Segritta i Gonciarz ostatnio sobie z Orange pojeździli. Już nie wspominając o reklamach Somersby. Często jest tak, że promkę z grą szybciej dostanie bloger z 10k odwiedzin, niż portal nawet 5-6x większy. Prawa rynku. Mnie to nie boli jakoś szczególnie, bo ten trend minie. Teraz jest taki czas i tyle.

    • Dzięki za info, Blindobserver,

      Co do vlogerów/blogerów, to masz rację. Jednynie mam drobne zastrzeżenie co do Kominka. Jak czytywałem jego recenzje (w przypadku kilku ostatnich produkcji AAA), była to naprawdę ostra jazda po grach, prawie “jak po łysej kobyle.” Kominek dopisywał na marginesie, że gry kupował sobie sam i nie dostawał prevek. Może dlatego był tak ostry. Może sam Kominek o tym kiedyś napisze…

      Co do wymowy Twojego ostatniego postu, to zgadzam się w całej rozciągłości. Czytelnictwo w Polsce siada, a wulgarna kultura obrazkowa zaczyna dominwać. “Gimbaza” ogladająca te vlogi się cieszy, bo nie musi czytać skomplikowanych tekstów. Sad but true… 🙁

      A tutaj jeszcze jeden artykuł o wspomnianym evencie:

      http://jawnesny.pl/2013/09/w-ramach-solidarnosci/

    • Kominek nie jest growym, zresztą te recenzje miały tylko przyciągnąć ludzi. Wystarczy przeczytać jego książkę, by się dowiedzieć, dlaczego pisze tak jak pisze i dlaczego wcześniej pisał inaczej. Żeby dostać promkę wystarczy 10k subów na YT. Na pokazie vlogerzy mogli nagrywać niby od 5k, ale byli ludzie, którzy mieli jeszcze mniej i też mogli. Dziennikarze, obojętnie z czego by nie byli, nie mogli. EA dodatkowo obraziło się na Polygamię, ale nie dociekałem dlaczego, czy przez Kosmana, czy przez coś jeszcze innego.
      Sprawa trochę rozdmuchana, bo wszyscy wiedzą jak wygląda sprawa z vlogerami i dziennikarzami, ale mogli przynajmniej dać info ile będzie PC i że nie będzie można nagrywać. Już nawet zakwaterowania nie wymagam (choć praktycznie na każdej konferencji, na której byłem proponowali hotel), ale gdyby mi powiedzieli jak to ma wyglądać, to bym tam nie jechał i nie tracił czasu. Tak jest embargo więc nic to nie zmienia, że tam byłem.
      Vlog vlogowi nierówny i nie pisałbym w tym przypadku o gimbazie. Raczej o ludziach wygodnych.

    • Witaj ponownie,

      Owszem, Kominek nie jest blogerem stricte growym, ale niemało o nich pisze. Oczywiście znam specyfikę jego przekazu i wiem, że “jechanie na kontrowersji” to jego licentia poetica, która ma budować zasięg w określonej grupie docelowej i przciągać reklamodwaców, którzy wyłożą ponad 10k na reklamę na jego blogu. Jednak to, iż podkreśla on, ze gry kupuje sobie sam, może mieć jakiś wpływ na jego recenzje i subiektywne poczucie niezależności. Na pewno nie ma żadnego “długu wdzięczności” jak inni blogerzy/vlogerzy czy nawet profesjonalni dziennikarze.

      Wracając zaś do grupy docelowej dzisiejszych vlogerów growych, “gimbaza” jest ważnym słowem-wytrychem. Mi chodzi głównie o to, że często jest to nieopierzona gównarzeria bez zdolności zakupowo-kredytowej. A nawet jak taką ta grupa posiada, to w istocie są maksymalnie jeden lub dwa PC-towe tytuły na rok, nierzadko sporo po premierze gry. Jeśli chodzi o konsole, to ludzie Ci bazują w głównej mierze na wymianie i pożyczaniu. Dlatego też “potencjał zakupowy” wspomnianej grupy jest bardzo niewielki dla wydawców. W tym miejscu odsłyłam do omówienia ostatniego raportu Game Industry Trends 2012 na Polygamii sprzed kilku dni.

      Wspomniana “gimbaza” jest za to idealną grupą docelową gier f2p. Co prawda dziś nie wyda (albo wyda bardzo) mało w item-shopach tego typu produkcji, ale w przyszłośći jest szansa, ze zakupi jakieś konto premium czy golda za realne pieniądze. Czas, który upłynie takim osobom na darmowej grze do stałych, świadomych zakupów, zostanie przeznaczony na zbudowanie trwałej więzi między nimi a marką produkcji f2p. Myślę, że Konrad Rawiński, Radek Zaleski czy Tadek Zieliński przyznają mi sporo racji w tym względzie.

      Co ciekawe, wydawcy strzelają sobie w stopę w jeszcze jeden sposób. A mianowicie praktycznie całkowicie olewają doświadczonych, starszych graczy, pokolenie wyżu demograficznego lat 70-tych oraz 80tych. To właśnie Ci gracze dokonują świadomych decyzji zakupowych i nierzadko wydają spore sumy na gry (także poza granicami Polski). To są czytelnicy for i portali: Antyweba, Polygamii, Gramu, Gikza, Niezgranych, Zagraconych, Jawnych Snów czy OpenBeta. Jakoś, poza dwoma znanymi mi przypadkami (krótkotrwała obecność przedstawiciela Cenegi na wspomnianych forach oraz działalność agencji SM na zlecenie producenta “Snipera 2”), wydawcy nie są aktywni w wyżej wspomnianych mediach. Przynajmniej w sposób jawny. A taki dialog wydawców z doświadczonymi graczami, którzy aktywnie kupują gry, naprawdę by się przydał. Nie sądzisz podobnie, BlindObserver? To chyba tyle na razie. Pozdrawiam. 🙂

    • Kominek o grach pisze bardzo mało i w sumie to nie pamiętam kiedy ostatnio coś napisał. Nie wysyłają mu promek, bo nie jest znany jako bloger growy, a z drugiej strony potrafi jechać gry – coś, co dla producenta byłoby bez sensu. To że on sobie kupuje nie ma tu żadnego znaczenia, ma być hejt, żeby gimby sobie z radością to przeczytały/obejrzały (bo kilka video recenzji też ma). Dopiero od niedawna da się tam przeczytać coś więcej niż pamiętny tekst o kisielu czy tam budyniu dr Oetkera (który jak pisze w książce był całkowicie wymyślony).

      Wychodzisz z błędnego założenia z tą grupą docelową. Vloger ma to opisać dobrze, dziennikarz powinien opisać, jak jest w rzeczywistości. Grupa docelowa vlogera jest bardziej podatna na wpływ, grupa docelowa dziennikarza zwykle zdecydowanie mniej. Klient świadomie kupujący gry nie jest w żadnym momencie dobrym targetem, bo właśnie świadomie kupuje gry. Co niby takiemu EA po tym, że np. napisze, że BF4 to DLC do BF3 i w sumie się niewiele różni? Vloger (oprócz VonZaya, ale on ostatnio tak średnio vloguje) nie powie o tej grze źle co widać zresztą po video Rocka. Potencjał zakupowy nie ma znaczenia, liczy się tylko rozgłos. Vloger dociera do sporej rzeszy ludzi, często samo YT proponuje nowe filmy i nawet random na nie trafi. Na portale growe trafią osoby, które chcą tam trafić. A jak jeszcze myślą, co chcą kupić, to nie mają żadnego “potencjału zakupowego”. I też nie przeceniajmy tych użytkowników for tak swoją drogą – ile tam jest płaczu w stylu “nie ma na PC, więc gówno”, “konsole są dla plebsu”, czy jakieś inne bzdury o “blachogłowych upgadujących swoje PC co 2 miesiące”. Powiedziałbym obserwując ten rynek, że gimbów jest raczej po równo, zależy gdzie się wejdzie.

      Nie są bo tak powinno być. PR nie powinien włączać się w dyskusję, bo to prowadzi do flejmu. Ludzie lubią porównywać różne rzeczy – pijarowiec nie może tego robić. Jak ma taki PR odpowiedzieć na zarzut – “wasza gra to gówno”? Doświadczeni gracze w skali Polski są pierdnięciem motyla i od nich nic nie zależy. Policzysz najaktywniejsze osoby na forach growych i liczba ta ledwo sięgnie 50. To żaden target. Te 60k zamówień przedpremierowych GTA V to nie gracze doświadczeni, w dużej mierze to po prostu osoby kupujące grę “bo to GTA”. Zdążyłem się naoglądać przez czas mojej pracy różnych rzeczy i często raporty jedno, a życie drugie. Jest hajp na blogerów to blogerzy robią reklamę grom. A że w Polsce do świeże medium to będą je eksploatować.

  • simon_c

    Zaraz zaraz, a cena Crysis® 3 – Cyfrowa Edycja Specjalna to nie jest całkiem dobra?

    • elano1000

      Dobra 🙂

    • Skapiradlo

      Niezła, choć ze 3 tygodnie temu większość z nas kupiła Crysis 3 – Cyfrowa Edycja Specjalna na PL Originie za 22 zł, więc to lekko rozczarowuje. Jak ktoś przegapił to warto – w multi i na max detalach trudno o ładniejszą grę na mocne PC.

  • kmpt

    No to teraz jeszcze -50% od tych 50 zł za C&C Collection i biorę.

    • Skapiradlo

      Ja też. Nie wiem co EA tak boli dać 75% na C&C Ultimate – w grudniu ubiegłego roku już było u nas za 30 zł, na amerykańskim Amaznonie co trochę jest po 6-10$

  • mkdante381

    Crysis® 3 – Cyfrowa Edycja Specjalna tylko jak ktoś ma grafike z DX11. Dragon Age: Origins – Ultimate Edition już na Steam był też w promocji, i klucz aktywuje sie też na origin.

    • Skapiradlo

      Pytanie – kto teraz NIE MA DX11. Problem to byłby gdyby było wymagane DX11.1 (nvidia ma problem) albo DX11.2 – będzie dopiero w październiku na Win8.1 + HD7000 -> wszyscy bez Win8 mają problem.

    • KingPL

      @mkdante381
      jesteś pewien że to było ultimate a nie digital deluxe edition?
      w historii cen Łowców też nie pokazuje by kiedykolwiek kosztowało mniej niż 25 zł

      Nie zmienia to faktu, że gra już swoje lata ma, a ceny były z kosmosu.

    • Shutdown

      Ja nie mam:P Na gts250 niestety nie ma dx11 więc musiałem na lapku odpalać, ale dało radę.

    • @Skapiradlo
      Nikt nie będzie robił gier pod podwersje DirectX. DirectX 10 dostało aktualizację 10.1 i był to tylko dodatek, zresztą prawie gier na to nie było. Microsoft wymusza obsługę “pełnego” standardu, czyli gra pisana pod DX11.2 (jak BF4) musi działać na DX11 bez względu na wszystko. Problemu więc żadnego w tym przypadku nie widzę.

  • elano1000

    50 to za mało, 50 to za mało, większą promocję by się chciało 😀 Przecież to już chyba było na letniej wyprzedaży… W dodatku co niektóre to i tak drożyzna.

  • Dobuch66

    Problem z kupnem chyba jest dziś.

  • elano1000

    Do kiedy ta promocja? A już mam

    “DO 25 WRZEŚNIA 2013 R. DO GODZ. 14.00”

  • KingGrimm

    Gdzie jest napisane, że Sleeping Dogs aktywuje się na Steamie? Nie mogę znaleźć takiej informacji na stronie Origina.
    Jeśli to błąd, jak myślicie, będzie kiedyś pod Steama za podobną cenę?

    • elano1000

      EA NIE GWARANTUJE, ŻE FUNKCJE ORIGIN BĘDĄ DOSTĘPNE DLA WSZYSTKICH GIER DYSTRYBUOWANYCH PRZEZ SKLEP ORIGIN. WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW ZNAJDZIESZ W DODATKOWYCH MATERIAŁACH DOTYCZĄCYCH GRY.

    • mikul1991

      Gra jest tylko steamworks. Nie ma opcji żeby nie działała na Steam;)

    • KingGrimm

      Pomimo możliwości pobierania przez Origina, ichniejszy klucz aktywuje się również na Steamie, dzięki!

  • SirFaransis

    Nie wiem czy tylko ja mam taki problem, ale nie można nic kupić. Finalizowanie zakupu się ładuje, ale nie przechodzi dalej. Promocje może nie powalają, ale aż tak złe nie są.

  • PePe

    Daliby kiedys promo na pkty Bioware albo po prostu promo na DLC do Dragon Age i Mass Effect.

    • Vanes

      Oj przydałoby się, przydało…

  • szpynda

    Nawet nie mogę dostać się na stronę ORIGIN. To chyba w promocji.

  • tatw

    kiedy się doczekam jakiejś ciekawej promocji simcity?

    • raistand

      Niedawno było 50% j

  • fantazyjny

    Sleeping dogs się opłaca tutaj kupić czy gdzie indziej jest może taniej 🙂 ?

    • elano1000

      Tutaj

  • valdman

    zakupiony SLEEPING DOGS przypisuje się do klienta origin, a klucz z karty można dodać do steam

  • killerpb

    Do wymiany klucz do King Arthur Saga w wersji angielskiej. Pakiet zawiera: King Arthur + DLC, King Arthur II + Dead Legions DLC, King Arthur Fallen Champions.