X

«

»

Daily Deal na Steamie – Organ Trail

steamlogo

Organ Trail – 1.99€

Midweek Madness (oferta ważna do czwartku do godz. 19:00) 

Half-Life – 1.99€ 
Half-Life 2 – 1.74€ 
Half-Life 2: Deathmatch – 0.99€
Half-Life 2: Episode One oraz Episode Two – 1.49€ 
Half-Life 2: Lost Coast – 6.99€
Half-Life Complete – 6.99€
Half-Life Deathmatch: Source – 1.99€ 
Half-Life: Blue Shift – 0.99€ 
Half-Life: Source – 1.99€ 
Need for Speed Undercover – 5.99€ 
Need For Speed: Hot Pursuit – 5.99€ 
Need for Speed: Shift – 5.99€
Burnout Paradise: The Ultimate Box – 4.49€
Shift 2 Unleashed – 14.99€

  • Greg

    No teraz to juz na bank Summer Sale rusza w czwartek 😉

    • Raffael

      No jasne że tak 🙂

    • petras_36

      Już to było wiadome od obniżki na Killing Floor. 😛

    • MAKADELIC

      HL3 confirmed ?

  • Na steam oprócz tego są jeszcze myślę z wartościowych rzeczy to Half-life 2 tanio za 1,74 euro i epizody, seria Nfs oraz Burnout: Ultimate box za 4,49 euro

  • Amane2142

    Cóż jeżeli chodzi to ja bym poczekać na hl2 na promocję Orange boxa

    • A jaka różnica z tym boxem pomarańczy? 🙂

    • amigarulez

      Orange Box bylo tylko w wersji pudełkowej osiołku ;P

    • Już widzę jak Steam mi go podeśle 😉
      http://store.steampowered.com/sub/469/

    • PatryKiller

      też czekam na promocję orange box’a.

  • Andrusza

    Half-Life Complete, imho warto:)

  • Desolator

    W promocji jest również pakiet Half-Life 1 Anthology za 2,99€: http://store.steampowered.com/sub/40/

  • Azik

    HL2 + EP 1 i 2 kupione. Czekałem z kasą za karty na coś takiego ^^

  • domati2

    HL1 Anthlogy kusi lecz do SSS poczekac musze.

  • czekać na Wyprz czy teraz zakupić Half-Life Complete ?

    • domati2

      Raczej cena się nie zmieni no chyba że jakiś zły Jedi nie dopuści do Steam Summer Sale…

    • wiecej jak -75% raczej nie będzie ;]

    • mightydong

      Na pewno będzie na SSS więc możesz poczekać tydzień.

  • matembo

    Można kupić tylko HL2 i dobrze się bawić czy całość prezentuje się znacznie lepiej?

    • domati2

      HL2 ma dużą scenę modyfikacji np. Synergy Mod (Dodający Co-Op’a do HL2, HL2Ep1,HL2Ep2) oraz inne fabularne , multiplayerowe , funny mody niektóre wymagają Ep. inne nie. Lecz jeśli chcesz poznać całą historie HL2 to myśle że episody wypadało by kupić. No i jeszcze fakt że masz Trade Cardy w HL2.

    • matembo

      Kupie teraz HL2, przejdę do czwartku, jak mi się spodoba kupię resztę jak nie to nara 😀
      Dzięki za pomoc ;*

    • petras_36

      HL2 nie ma prawa Ci się nie spodobać, bo to gra wybitna w swoim gatunku. 😀

  • matembo

    Kupując tylko HL2 dostałem też Half-Life 2: Lost Coast warte 3 razy więcej 😮 nie wiem czy jakiś jednostkowy przypadek czy tak już jest..

    • stachel

      Ja to dostałem w ogóle za darmo, nawet nie mam HL2 😛

    • Thegrzyb

      Też dostałem Lost Coast, czyli wychodzi na to ze jest w pakiecie 😛

    • domati2

      Ta gra była rozdawana z grą HL2:DM starsi posiadacze steam pewnie pamiętają jak było promo kart graficznych jesli miałeś GeForca kikałeś na odpowiedni link a jak Radeona to też na odpowiedni link i przeniosiło cię do steam po czym miałeś gre w bibliotece steam w sumie nie wiem czy to promo jeszcze istnieje wiem że trwało przez pare lat bez przerwy.

    • rockman

      Lost Coast to jest 20 minut grania. Za te pieniądze nie radzę nikomu kupować osobno :]

  • saborcat_14

    Od dawna zbieram się do zakupu HL mam pytanie czy jeśli kupie HL2 to mocno się pogubie się w fabule i trzeba będzie kupić HL(1) i jak z tymi episodami to coś w stylu dodatków fabularnych do HL2 ?

    • konku

      Nie. Nie pogubisz się. Ale po pierwszą część warto sięgnąć, szczególnie pod postacią moda Black Mesa (brak w nim zakończenia bo ekipa nad nim ciągle pracuje, ale daje pojęcie o pierwowzorze).
      Epizody 1&2 kontynuują historie z HL2.

    • saborcat_14

      ok dzięki za pomoc, w takim układzie kupuje 🙂

    • kmpt

      Znajomość pierwszej części nie jest wymagana, ale postacie czasem wspominają o incydencie w Black Mesa i historii Gordona, więc warto po nią sięgnąć. Jak ukończę HL2 i epizody na pewno sprawdzę jedynkę.

  • Prz3mo

    Warto brać teraz HL2 czy czekać do wyprzedaży? Tzn czy jest jakaś szansa, że będzie taniej?

    • -90% nie zrobią, -80% bardziej realne ale to tylko 5% różnicy czyli z 50gr bo teraz jest -75%

    • Prz3mo

      A jak sprawa z portalem 2 jest szansa na niego i jak tak to jak to wygląda? Wiem być może głupie pytanie ale no pierwszy SSS mój 🙂

    • KQuest

      na obydwie części Portala promocje są prawie pewne. ja swojego Portala 2 kupiłem w wyprzedaży za 3,75€ bodajże i obstawiam, że teraz będzie to samo.

    • gry od valve zawsze są na SSS, na 99% bedzie portal 2 🙂

  • domati2

    Jestem ciekaw jak w tym roku będzie wyglądał SSS czy tak samo czy znowu wymyślą jakąś zabawę społecznościową (Pamiętne Holiday Sale z węglem) mogą też zrobić “zabawę” w obóz harcerski gdzie za odznaki można dostać karty,obniżki , gry albo poprostu same wyprzedaże.

    • -90% niech będzie – reszta się nie liczy XD

  • petras_36

    BTW. Też dostajecie za robienie odznak “Mystery (Trading Card)”? Ja już 3 takie mam. Może będzie to miało związek ze SSS.

  • PostScript

    Organ Trail w ogole warto uruchamiac? Wychowalem sie na C64, wiec grafika mnie nie razi, tylko czy ta gra daje fun?