X

«

»

Castlevania: Lords of Shadow Ultimate Edition za 22 zł

nuvemlogoCastlevania: Lords of Shadow – Ultimate Edition – 16.99R$ – Steam
Mars War Logs – 11.80R$ – Steam
Crusader Kings II – 15.99R$ – Steam

  • lordkiller

    Mowilem ze jak ktos mi da promo na Castlevanie to sie nie powstrzymam 😀 … jeszcze tylko Enslaved w podobnej cenie i bankrutuje 😉

    • monkowski

      I jak, kupiłeś już Castlevanię? Pytam, bo na dole ktoś wspomina o blokadzie regionalnej na gry w tym sklepie, no i nie chcę się naciąć.

    • ernestem

      Castelvania zakupiona i aktywowana bez zająknięcia :).

  • Imo bardzo dobra cena za Castlevanie. Są jeszcze Remember Me i PES 2014 w najniższych jak dotąd cenach (nie licząc 15 sekundowych wyprzedaży i błędów sklepów)

    • rock91

      nie wiem czy cie zainteresuję ale na amazonie PES 2014 będzie za 20$. dokładnie od 25 do 26 grudnia.

    • aadrian1337

      Czyli drożej niż na Nuuvem 😛

    • DirtyMac

      rzeczywiście ten pes niezła cena, wychodzi 44zł za wersję STEAM

    • rock91

      nie zauważyłem tej promocji na nuuvem. teraz amazon wygląda blado 😛

    • Keth

      No Remember Me było za 40zł na muve, więc praktycznie to samo 😛 czekam aż spadnie do 20zł, to kupię. Ale coś dziwnie powoli to tanieje :/

  • Kraczykruk

    Jeszcze nie miałem okazji kupować z tego sklepu czy są jakieś problemy? Trzeba kombinować z proxy?

    • lordkiller

      Nope … normalnie placisz paypalem :), ale Origin maja region blocki

    • kal3jdoskop

      Niestety, nie tylko Origin, ja się swego czasu sparzyłem na Fallout: New Vegas Ultimate Edition, które również miało region locka.

    • Kraczykruk

      Jest jeszcze szansa, że na steamowej wyprzedaży będzie -75% więc wtedy cena wyjdzie podobna.

    • lordkiller

      Jak mialbym szacowac wysokosc promo to predzej bedzie -66%

    • na letniej było -75%

    • Kraczykruk

      Nie pomagacie mi w podjęciu decyzji 🙂

    • Monek

      Lordkiller – jak płacić paypalem na tym? Z tego co się orientuje to nie można na tą walutę wymienić na paypalu D:

  • razel89

    A jak wersja językowa Castlevania: Lords of Shadow – Ultimate Edition?

  • Slepy

    Dobrze że poczekałem i nie kupowałem Castlevanii wcześniej na Steam. Tutaj taniej, no i super, bo chciałem zagrać w tą grę. Dzięki łowcy za info 🙂

  • wilku193

    Byłby ktoś tak dobry i zamówił mi Castlevanie ? Przeleje pieniądze paypalem, lecz nie mogę zamówić w tym sklepie bo nie mam podpiętej karty

    • mmach1988

      Czyli jak mam PayPal, ale bez podpiętej karty, to nie kupię?

    • Slepy

      Po co Ci karta? Ja żadnej nie podpinałem i przez paypal zapłaciłem.

    • blacksheep23

      To podepnij kartę, co za problem?

    • viscaelbarca

      ja spróbuje zaraz przez zwyklego pp zaplacic bez podbijania karty 🙂 a tak na marginesie ,nie moge podpiac karty bo zlikwidowalem i mam same konto.

  • viscaelbarca

    trzeba podpieta miec karte do paypala ?;/

    • wilku193

      trzeba 🙁

    • viscaelbarca

      ehh, to musze sie wstrzymac z zakupem ;/

    • Nie trzeba.

  • razel89

    Kupuje 😀

    • R$ – reale brazylijskie.

    • vakari

      R$ to real brazylijski.

    • Alloon

      ogarnaisz wlaute R$ a nie same $ to nie to samo… lub przetlumaczyles strone uzywajac chroma wtedy cena sie zmienia na zagramaniczna mi np na funty

  • Frytq

    Nigdy nie kupowałem w tym sklepie.Czy ktoś może powiedzieć mi, czy po zakupie otrzymuje się klucz, czy trzeba podpinać grę jak z Humble Store, czy jest ona w bibliotece? Jeżeli ktoś tam kupował i wie, bardzo proszę o odpowiedź.

    • Frytq

      Chciałem też dopytać, czy na Castlevanie klucz na STEAM ma jakiegoś regionalblocka?

      • Jagusone

        Castlevania nie ma regionalblocka, podpina się pod steam bez problemu.

      • oLiardi

        Nie ma, aktywowałem bez problemu. Polecam też czytać co piszą w ramce obok gry. Bardzo ale to bardzo często sklep informuje o ewentualnej blokadzie.

    • Frytq

      Dzięki za odpowiedź.

  • aadrian1337

    Nie wytrzymałem i skusiłem się na PESa 2014 🙂

  • viscaelbarca

    pes 2014 na steam jest tak? jak tak ,to chyba go wezme bo taniej raczej nie bedzie a fife 14 sprzedam 😀

  • mack

    kurde a miałem już nic nie kupować w tym roku… 🙂

  • Florus

    Ktoś się orientuje czy PES 14 ma regionalną blokadę ?

  • Kupiłem Castlevanie i jest problem. Na stronie gry w mojej bibliotece zamiast klucza widzę taki komunikat (za google translate): Klucz nie generowane, nie może być opóźnienie w produkcji.

    Ktoś się kiedyś spotkał? Brakło im kluczy czy co?

    • zapewne zabrakło kluczy(sam kupiłem), trzeba być cierpliwym 🙂

    • Mati

      Własnie podłączam się do zapytania kolegi ?? Ja tak samo kasa na pewno była na koncie bo jeszcze przed finalizacja zamówienia sprawdzałem.

  • Po tłumaczeniu: “Nie można sfinalizować transakcję w systemie PayPal”

    Na koncie jest odpowiednio duża ilość kasy. Wie ktoś, o co chodzi?

  • Od razu dostaliście klucz do Castlevanii?
    Ja mam ciągle to:
    “Chave ainda não gerada,
    pode estar havendo um atraso da produtora.”

    I jak ja teraz napisze do supportu? Po portugalsku?;)

    • Przecież pisze wyżej !!!

      • ok, nie widziałem tych komentarzy wcześniej bo walczyłem z zalogowaniem się do disqus’a

    • Pewnie brakło klucz, kiedyś na steam kumpel miał podobnie z Fallout 3 GOTY. Doślą klucze nie martwcie się

      • spoko, mam w co grac 🙂

  • chcę kupić Empire: Total War, myślicie, że będzie na tym jakaś blokada czy raczej nie?

  • pro evo normalnie sie aktywuje na steam? jakis online pasow nie trzeba potem jeszcze ?