X

«

»

Borderlands 2 Psycho and Mechro Pack za 4 funty

gpBorderlands 2 Psycho and Mechro Pack – £3.99 (ok. 20,50 zł) – Steam

Promocja potrwa do niedzieli.

  • xippon

    Najtaniej takie dodatki były chyba za 2$ na http://www.macgamestore.com (PC/Mac)

  • xamilek555

    Warto kupić za tą cenę? Aktualnie przechodzę jedynkę więc mógłbym poczekać na jakieś inne zniżki 😮

    • Za cholerę. Lepiej Season Passa czy coś takiego, nie wiem, jakiś upgrade do GOTY jak wyjdzie. To są tylko 2 kasy, a kosztują prawie tyle, co sama gra.

    • mru

      masz pare innych klas oprocz tych dodatkowych, zreszta zaraz wychodzi GOTY wiec sie pewnie promocje posypia na dlc

    • Skapiradlo

      IMHO za cholerę nie warto, jeśli za podstawową grę dawało się 27 zł, a była już i taniej.
      Też czekam na upgrade BO2 do GOTY, a jeśli nie będzie taniej wyjdzie kupić całe BO2 GOTY jeszcze raz, niż SP + DLC osobno. Obie klasy postaci będą zawarte w BO2 GOTY + 4 DLC fabularne + 3 DLC upgrade. Poza BO2 GOTY pozostanie Ultimate Vault Hunter Upgrade Pack2 i nowe DLC fabularne jeszcze nie wydane (TK Baha Bloody Harvest i następne).

      A z własnego doświadczenia z serią:
      Właśnie wczoraj skończyłem podstawkę Borderlands 1 po 80h na Hunter 36 lvl – zajęło mi to ponad 3 miesiące. Teraz zabieram się za playthrough 2, zrobienie achivmentów z DLC z GOTY i mecze po sieci. Spokojnie zabawy na drugie tyle.
      Borderlands 2 specjalnie nie ruszam od wiosny – sugeruję poczekać na wspomniane GOTY/upgrade, skończyć grę i dopiero wtedy kupić dodatki/upgrade. Drożej nie będzie – dla sprzedawców to ostatnie chwile by sprzedać to co wchodzi w skład GOTY osobno i wziąć za to jeszcze jakieś pieniądze.

    • Skapiradło,

      A dlaczego nie warto? A co w sytuacji, jak na Steam nie będzie opcji upgrade’u do GOTY??? Przecież to tylko 3,99 Funta za dwie postacie, z których wymaksowanie jednej zajmie cirka 100 godzin…

      Stosunek ilości godzin i zawartości do ceny ja najbardziej korzystny. 🙂

    • Skapiradlo

      Nie warto, bo:
      1. cała gra była do kupienia za 27 zł albo i mniej, a tu 2 postacie za ponad 20 zł.
      (choć Gaige bardzo fajna i nawet chciałem kupić z nią T-shirta, ale nie znalazłem żadnego fajnego – BTW: kiedyś robiło się wydruki na specjalnym papierze i można to było robić domowym sposobem – ktoś to ostatnio robił, albo zamawiał w sieci zrobienie T-Shirta wg włanego zamówienia (żółty oczywiście z nadrukiem z własnego pliku przesłanego online?)
      2. Te same 3,99 funta dałem za bundla Wiedźmin 1 EE & Wiedźmin 2 EE na Gamefly. Przyznasz że zestawienie obu Wiedźminów w edycjach rozszerzonych, z dochodzącymi dodatkami z bogatą zawartością extra na GOGu w porównaniu z takim zestawem 2 postaci za te same pieniądze jest lekko nieprzyzwoite.
      3. Patrzysz na to z pozycji zakupoholika (bynajmniej nie chcę Cię obrazić, sam się na tym łapię) mając ugrane 2,5h w BO1 GOTY, BO2 nawet nie uruchomione. Pisałem wyżej że skończyłem dopiero co podstawowy wątek jedną postacią w BO1 GOTY, dopiero zabieram się za DLC i patrrząc z tego punktu widzenia do czasu skończenia podstawowego wątku w BO2 nie ma sensu kupować dodatków – wyższy level przy Playthrough 1 raczej nam nie grozi, warto dobrze wybadać klasy i dopiero zabierać się za inne + DLC, O ILE KOMUŚ SIĘ BO2 SPODOBA, a nie znudzi w połowie jak większość graczy. Wtedy dopiero warto kupować dodatki, tym bardziej że po wydaniu GOTY BO2 DLC na pewno nie bedą droższe, wręcz by je nadal sprzedawać osobno będą musiały ostro zejść z ceny.

    • Skapiradło,

      1. To i tak dobra cena jak na dwa DLC ze sporym contentem i po kilkaset godzin gry.

      2. Premierowa Edycja Rozszerzona “Wiedźmina 2” kosztowała ok. 69 zł wiosną 2012 roku. Dopiero niedawno “W2” mocno staniał, prawie 2,5 roku po premierze.Daczego uważasz cenę 3,99 Funta za nieprzyzwoitą? Trochę jednak przesadzasz, naprawdę.

      3. Oczywiście, jeśli ktoś nie ruszył (lub nie zakupił) podstawki “BL2” może poczekać na GOTY i wtedy zakupić DLC z ugradem poziomu doświadczenia. 🙂

      P.S. W “BL1” grałem trochę dłużej na konsoli.

    • Ty, Janek, z Gearboxu jesteś? o.O
      Są 4 klasy, które można grać na 3 (more or less…) sposoby (talent trees). Jest Nowa Gra+. Tak, DLC starczy na kilkaDZIESIĄT (nie kilkaset, wtf? chyba że każdą postacią robisz wyzwania jednakowe dla każdej klasy… ale po co??) godzin gry, ale to są te same poziomy, które można przejść pozostałymi 4 klasami. Serio, komuś by się chciało przechodzić tę samą grę 6(12 z NG+) razy? Jest świetna i lepsza od jedynki, ale bez fanboyowania…

      DLC nie zawierają żadnego sporego contentu, tylko 2 nowe klasy. Jakby w Wiedźminie dodali postać Geralt 2.0 który ma parę skilli innych to byś powiedział “WOW WARTO ZA MAŁĄ CENĘ KILKADZIE–KILKASET GODZIN CONTENTU! KUPOWAC!!”? 😛

    • NastyHero,

      W “Diablo 3” również jest ten sam content jak się grę przechodzi ponownie na wyższym poziomie trudności, a ludzie mają kilkaset godzin na liczniku. Oferta na te DLC jest dobra, choć dzisiejza na GMG jeszcze lepsza. I co Ty na to? 🙂

      P.S. Zapomniałeś jeszcze o trybie kooperacji i wyższych poziomach trudności…

  • Za tę cenę, nic tylko brać. 😀

    Ważne: Dodatki NIE WCHODZĄ w skład “Season Passa.”

    • Piecu

      Dokładnie, w skład season passa wchodzą bodajże 4 DLCki z lokalizacjami, 1 który podnosi maks lvl i jeszcze jakiś jeden 😉

    • Skapiradlo

      Ale w BO2 GOTY, który za chwilę wyjdzie to już będzie:
      http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=79588

      Osobiście nie widzę sensu kupowania _TERAZ_ DLC pojedynczo jak ktoś czekał rok.

    • Nie wiadomo, czy na Steamie będzie wprowadzona opcja upgrade’u do GOTY. A co wtedy, jak takiej opcji nie będzie???

    • Skapiradlo

      To taniej pewnie wyjdzie kupić jeszcze raz całą BO2 GOTY, niż DLC i SP osobno. PRzerabiałem to już parę razy z grami na Steamie.

    • mru

      to na pewno nie ostatnie promo na DLC do B2, zreszta to tylko kolejne klasy – no chyba ze ktos juz ogral te podstawowe

    • @mru,
      Te dwie klasy to cirka 100 godzin przeznaczonych tylko na jedną… 🙂