X

«

»

Assassin’s Creed IV Black Flag – Special Edition i Watch Dogs po 44,99 zł!

Assassin’s Creed IV Black Flag – Special Edition – 49,99 zł. Oferta ważna tylko dla osób, które użyją poniższego linka:

http://shop.ubi.com/NVIDIAAC4BF

Aktualizacja: Kolejne 5 zł rabatu z kodem 10thanks

Aktualizacja 2: Ta sama sytuacja występuje w przypadku gry Watch Dogs! Dokonując zakupu przez ten link – http://shop.ubi.com/NVIDIAWD, cena produktu wyniesie 49,99 zł (lub 44,99 zł z rabatem).

Aktualizacja 3: Obie oferty już nieaktualne!

  • Leigam

    no cóż trzeba jako sprzedać te wątpliwej jakości gierki :), ja bym mógł tylko w rublach za to zapłacić. a uplay niezdzierże.

  • Darqing

    no i po promożce 😉 Coż to za noc była! 😀

    • baranica

      No już poprawili, pojawia się 149

    • Kraczykruk

      Jaka tam noc? Ja zamówiłem jeszcze dziś o 9:00. Teraz trzeba tylko czekać na decyzję Ubi. Czy dadzą gry, czy oddadzą pieniądze.

    • nicramk

      Módlmy sie i prośmy Boga żeby dali gry 🙂

    • m0ck

      Imo tym co kupili nie będą robić problemów. Teraz tylko czekać do premiery gier i jazda…

    • @m0ck Skąd takie info?

    • sp0q

      nie info, ale imo ; )

    • Ja wziąłem tylko WD. Przekonamy się czy zrealizują już za 2 tygodnie z hakiem, kiedy to premierę będzie miał AC4.

    • elraphael

      [Aktualizacja] Według polskiego przedstawiciela Ubisoftu powyższe ceny to błąd systemu. Ubisoft ma jednak zamiar honorować zamówienia złożone po zaniżonych cenach.

  • Szkaradnik

    Jakby ktoś miał przecieki czy będą realizować zamówienia to dajcie znać.

  • desecoo

    Siemka, Nie ma ktoś klucza do odsprzedania ?? AC lub WD, lub obu ?

    pozdro

    • Darqing

      Niestety nie można było kupić kluczy. Gry automatycznie dodawane są do danego konta Uplay.

  • revan81

    [Aktualizacja] Według polskiego przedstawiciela Ubisoftu powyższe ceny to błąd systemu. Ubisoft ma jednak zamiar honorować zamówienia złożone po zaniżonych cenach.

    wygląda na to, że kto kupił to ma farta 🙂

  • Easy Eddie

    Założyłem drugie konto na uplayu żeby się ich zapytać co z tą pomyłką (nie chciałem tam żadnych banów czy czegoś ryzykować za dużo kasy mam tam w grach). Oto odpowiedź z supportu ubi:

    Niestety, na Pana koncie nie znalazłem żadnego zamówienia, dlatego produkty przez Pana wymienione nie będą mogły zostać dostarczone na Pana konto Uplay. W przypadku prawidłowo złożonych zamówień, zostaną one zrealizowane w dniu premiery gry.

    Tak więc cieszmy się i radujmy bo wygląda na to, że gierki dostaniemy:)

    • djXone

      Koleś mądry, napisał że WD wychodzi 21 listopada, ale nie doczytał, że to 2014 O.o trochę sobie poczekamy. Mam nadzieję, że nie będę żałował zakupu, bo AC 4 to na 100% chcę, ale myślałem, że premiera już była 31 X.

    • michal13225

      Watch_Dogs za grosze 🙂 Na szczęście mail przyszedł 3 minuty po złożeniu zamówienia. 😀

  • micnow

    Jest oficjalne info Ubisoftu, to był błąd systemu, ale zamówienia BĘDĄ RESPEKTOWANE!!!!!

    • Łoś

      I jak tu nie kochać tej firmy? Za takie numery mogę nawet ten ich uPlay przeboleć.

    • corinarh

      @Łoś:

      No właśnie na taki ruch ani Valve ani Origin by się nie zgodzili więc wielki pozytyw za szacunek dla klienta. I zresztą i tak nie miałem kupić tych obu gier więc i tak zyskali na mnie potencjalnie kasę której i tak bym nie wydał (bo bym wolał kupić gta v na pc)

    • aadrian1337

      Gdzie jest oficjalny komunikat Ubisoftu?

    • @corinarh
      Może dlatego, że na Steam i Origin nie zdarzają się (aż) takie wpadki? To nie żaden szacunek, a obawa przed stratami wizerunkowymi. Oni i tak są hejtowani za najgorszy system dystrybucji gier (ten ich śmieszny uPlay), to po takiej akcji i odwołaniu tych zamówień byłby dopiero płacz. Gdyby oni tak szanowali graczy, to by nie wołali za swoje gry po 150 zł. Oni na tym nie stracili. Szacunek to miał Razer, gdy wyciekły do sieci kody rabatowe na -90% na sprzęt. Pomimo ogromnych strat, każdy kto kupił jedno urządzenie i zapłacił za nie te grosze, otrzymał je. Likwidowali tylko zamówienia cebulaków, którzy brali po 50 sztuk – tym wysyłali też tylko jedno.

    • Pamiętam, że kiedyś na Steamie przez kilka minut była bardzo niska cena na Sleeping Dogs, jednak szybko to naprawili. To samo z Just Cause.

    • Lysy_Myolnir

      I nawet załapałem się na tę promocję Sleeping Dogs, przecena była chyba rzędu >90%, chciałem dokupić od razu DLC, ale nie zdążyłem bo naprawili w międzyczasie.

      Lubię takie wpadki 🙂

  • Tyci

    WD – zamówione , niestety ACIV nie zdążyłem , bo kasa na PP dochodziła 7h 🙁

    Dzięki za świetnego newsa 🙂

    • corinarh

      mi kasa doszła w 5 min wystarczyło wybrać topup przelew

    • Szkaradnik

      Zauważyłem że w niektórych bankach przelew błyskawiczny nie jest taki błyskawiczny.
      Ja miałem strasznego farta, koło północy wpłaciłem na Paypal ale się nie pojawiało, poszedłem spać. Około 4 rano obudziła mnie przypadkiem Luba więc pomyślałem że sprawdzę czy doszła kasa i czy “promocja” dalej aktywna – udało się kupić. :> Ciekawe jak duża skala tych zamówień.

    • Tyci

      Ja mam tak często , pieniądze z konta pobiera , ale nim dojdą na PP to gdzieś wiszą.
      Dzwoniłem ostatnio do PP dowiedzieć się , to usłyszałem , że Blue Media ma jakieś problemy

      Ale jestem zadowolony z samego WD 🙂

    • m0ck

      Ja kupiłem o 6 rano, płatność kartą. Zero problemów. Cieszę sie że zdążyłem kupić obie gry. 🙂

    • KapitanPolska

      Jak masz beznadziejny bank to idzie 7 godzin 😀

    • Szkaradnik

      ING beznadziejnie nie jest, mBank to dopiero shit. Aczkolwiek trzeba przyznać – przelewy na paypal przychodzą szybciej w tym drugim. Mam jeszcze w bzwbk i też jest info że czas może się wydłużyć ale i tak obydwa te banki są dużo lepsze od mbanku – nie zapominajmy że przelew do paypala to tylko wierzchołek góry lodowej dla wymagającego klienta bankowości. 🙂 Poza tym już zweryfikowałem sobie kartę i nie będę więcej przelewać na paypal nic.

  • norbikz

    Jeżeli chodzi o mBank to przelew do PayPal za pomocą opcji błyskawiczny przelew w menu PP idzie jakieś 2 minuty.
    Tak wszyscy mędzą na ten bank, a ja jestem zadowolony. A nowy serwis transakcyjny to po prostu bajka.

    A promocja prze, że to koniec. 7 rano i 2 gierki ogarnięte.
    Właściwie nie wiem po co rano na tych łowców wchodziłem, ale dobrze zrobiłem 😀

  • Sumarlidi

    Jedyne co pozostaje to siąść i płakać, że taka wpadka nie miała miejsca po dziesiątym.

  • Kezerek

    A ciekawe co z tymi co kupili gre przez VPN za ruble. To dopiero farciarze

    • corinarh

      assassins creed 4 ma podobno blokade wiec pewnie sobie nie pograja bez vpn/proxy

  • MOX

    Jaki macie status zamówienia ?

    • Kezerek

      Zamówienie zostało wysłane

    • sthEn

      Zamówienie anulowane.

    • revan81

      Stan zamówienia: Zamówienie zostało wysłane ^^ (ciekawe jak długo)

    • Wysłane.

    • corinarh

      Stan zamówienia: Zamówienie zostało wysłane

    • m0ck

      Stan zamówienia: Zamówienie zostało wysłane

    • norbikz

      Wysłane

    • krilek

      Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?

    • Kamii

      shop.ubi.com/store/ubiemea/help.
      Wpisujesz numer zamówienia i swoje hasło

  • rafal31

    Stan zamówienia: Zamówienie zostało wysłane

  • AndrewBoss

    Kupiłem watch dogsa z rana przed 8 wszystko git z kodem zniżkowym. Nad asasynem się zastanawiałem ale odstąpiłem.

    • siekieer

      U mnie podobna sytuacja, choć trochę żałuje że nie zabrałem AC4, bo do premiery WD daleko:)

      Wczoraj Defiance za darmo, dziś WD za 45PLN – dzięki!!

  • PanVarg

    u ruskich obecna cena to 719,99 руб z kodem zniżkowym za każdy z tytułów wiec jakieś 70zł 🙂 ciekawe jak z blokadami regionalnymi

  • AndrewBoss

    Nazwa produktu: Watch_Dogs – Special Edition
    Platforma: PC (Pre-Ordered)
    Ilość zamówiona: 1
    Kwota: 44,12PLN

    Teraz patrze i takie coś widzę 😉 co kryje się pod nazwą Special Edition?

    • norbikz

      Sklep Ubisoft najlepszym zródłem informacji.

    • AndrewBoss

      Już widzę lipa http://shop.ubi.com/store/ubiemea/pl_PL/pd/productID.275341800/ThemeID.8605700
      Nazywają te edycje jak chcą ,a tak naprawdę to nic w nich nie ma… Deluxe edition ma jedynie jakieś godne uwagi dodatkowe misje.

    • norbikz

      Ale też trwające po kilkanaście minut.
      Nie warte róznicy między edycjami.

    • AndrewBoss

      W sumie tak w sumie za 3 dodatkowe misje (55minut dodatkowej rozgrywki po zsumowaniu wszystkich dodatków) życzą sobie 80 zł Sic!

  • Anulowali już komuś zamówienie?
    Znajomy kupił tak jak my wszyscy i dziś w nocy dostał e-mail’a od ubi:

    “Szanowny XXX XXX,

    Dziękujemy za złożenie zamówienia na stronie Ubisoft. Na prośbę Twoją, realizującego zamówienie i/lub producenta, następujące pozycje Twojego zamówienia zostały anulowane.

    Productnaam Besteld aantal Reden van annulering
    Watch_Dogs 1 Anders
    Assassin’s 1 Anders

    Dane Twojego zamówienia:”
    a potem e-mail z PayPal:
    “Dear XXX XXX,

    Digital River PLN SARL just sent you a full refund of 99,98 PLN for your purchase.
    If you have any questions about this refund, please contact Digital River PLN SARL.
    The refund will go to your PayPal account.”

    • norbikz

      Żaden mail nie przyszedł.
      Status się nie zmienił – Zamówienie zostało wysłane.

    • bdr90

      Widzę, że kolega ma konto na niemieckim serwerze, albo zakładał w niemczech, a zakupił za polskie złote. I wydaje mi się, że dlatego mu anulowali. że konto było domyślnie w innej walucie a w innejwalucie bło płacone. Takie są moje podejrzenia. Na jednym z serwisów czytałem, że kolesiowi anulowali, ale jak się okazało cwaniakował, żeby zakupić na ruskiej stronie ubisoftu.

    • PhobosX

      Otrzymalem tego samego maila, platnosc PayPal w momencie zlozenia zamówienia… Napisałem maila do supportu…

    • omadaha

      U mnie podobnie. Płaciłam PayPalem. Zaksięgowano 7.11. Dzisiaj przeszedł mail, że anulowano bo nie otrzymali wpłaty. Zwrotu środków brak. Napisałam do supportu. Czekam co dalej. Jeśli faktycznie anulują to wizerunkowo jak dla mnie: żenada.

    • Łoś

      Wybaczcie, jeżeli pytanie wydaje się głupie, ale o której dokonaliście zamówienia? Zastanawiam się, czy anulują je chronologicznie, czy może to sprawa całkowicie losowa.

    • Jedrz

      Sprawdźcie numery anulowanych zamówień. Ja tez dostałem maila dot. anulacji zamówienia, ale było to zamówienie którego nie składałem. Po wymianie korespondencji z supportem Ubi, wyjaśniło się, że anulowali zamówienie o innym numerze niż to które opłaciłem. Według informacji z supportu: “Jeżeli zostawi się okno płatności bez przechodzenia do serwisu PayPal, system odnotuje to jako nieopłacone zamówienie”. Moje opłacone zamówienie jest nadal aktualne i jest cyt. “opłacone i oczekujące na premierę gry”. Wynika z tego, że zostanie ono zrealizowane przez Ubishop.

    • Haksen

      Płaciłem kartą “kredytową” (prepaid) za Watch Dogs jakoś około 1:00. AC4 nie ruszałem.
      Nie mam żadnej informacji o anulowaniu zamówienia. Wciąż widnieje status “zamówienie wysłane”.

      Obyś miał rację Jedrz co do realizacji zamówień 🙂
      Na onecie podawali info, że zostaną zrealizowane, ale brak jakiegokolwiek rzetelnego źródła tej informacji w artykule wywołuje niepokój.

      Swoją drogą polecam:
      http://www.isic.pl/pl/karta-isic-mastercard-paypass.html

  • PhobosX

    Otrzymalem tego samego maila, platnosc PayPal w momwncie zlozenia zamówienia… Napisałem maila do supportu…

  • omadaha

    U mnie jednak wszystko gra. Sytuacja taka jak u Jedrz. Wycofałam się z ekranu płatności za pierwszym razem, żeby dodać kod zniżkowy. Zaliczyło to jako zamówienie a potem je anulowano. Pozostałe zamówienia – te sfinalizowane mam jako wysłane. Support napisał, że będą normalnie realizowane.

    • Łoś

      Potwierdzam, też dostałem wiadomość, że z zamówieniem wszystko ok, gra zostanie dodana do konta po premierze. Wniosek tylko taki, że jeżeli ktoś coś nakombinował przy kupowaniu (bo na przykład chciał się znaleźć w innej grupie cenowej) to sam jest sobie winien anulowania.

  • Renusek

    Coś jest nie tak, chyba będą anulować te zamówienia… Co prawda nadal na stronie ubi jest napisane, że “zamówienie zostało wysłane”, ale jak teraz patrzę w historię transakcji na karcie którą płaciłem to nie mogę tam znaleźć tej płatności, możliwe, że ją wycofali bez żadnego kontaktu?

    • IwaN_83

      Ja swoją płatność mam zaksięgowaną w PayPal.

    • Gordek

      U mnie jest podobnie jak u Renuseka, płaciłem kartą za 49,99 zł. Dostałem od razu maila z potwierdzeniem zamówienia. Do dziś żadnego maila o anulowaniu nie dostałem, ale widzę, że zniknęła mi płatność za AC4 z konta i zwrot kasy na kartę przyszedł. W statusie na UBI Shop ciągle mam status: wysłane. Trochę lipa. 🙁 Chyba, rzeczywiście po cichu anulują po kolei zamówienia, w końcu premiera już tuż tuż.

    • hubcio

      Zamiast glupio sie domyslac, wystarczylo napisac do supportu.

      Twoja wiadomość:
      Gra zostanie przypisana do Pana konta Uplay w dniu jej premiery, czyli 21/11/2013.

      W momencie premiery otrzyma Pan powiadomienie email o dostępności produktu do pobrania a Pana karta zostanie obciążona kwotą zakupu.

  • DragonNT

    Dzisiaj miała być jakaś premiera czy coś bo nic nie przyszło ani gry nie ma dodanej do konta. Jak u Was. Bo przy sprawdzaniu zamówienia pisze że dzisiaj mieli realizować chyba zamówienia.

    • IwaN_83

      Ale na PC premiera ma być za tydzień, więc…

  • Homer88

    Ja się w ogóle dziwię, że są jakieś zwroty, bo zaraz po tej całej akcji była oficjalna informacja od polskiego Ubi, że to błąd po ich stronie i będą honorować te transakcje.

    • Gordek

      Taka to była oficjalna odpowiedź Ubisoftu, że tylko na onecie się pojawiła. Na żadnej oficjalnej stronie, facebooku, twitterze itp. Ubisoftu nie ma żadnej wzmianki o tym incydencie.

    • Homer88

      No ja nie widzę powodu, żeby Ubi jakoś strasznie nagłaśniało, że dało ciała 🙂
      A jak tak czytam o tym to dochodzę do wniosku, że kasują te zamówienia, które zostały złożone na inny kraj, np. z Polski w rublach.

  • lukecz

    Jeśli nie ściągnęło mi kasy za Watch Dogs z karty kredytowej (ale na maila zamówienie przyszło ok) to będzie raczej problem?
    W Ubisoft stan zamówienia to “Zamówienie zostało wysłane”
    Ktoś potwierdził info o tym że zamówienia będą realizowane z supportem Ubisoft lub przedstawicielem Ubisoft na Polskę?

    EDIT:
    Komentarz hubcio chyba odpowidda na moje pytania:
    http://lowcygier.pl/promocje/assassins-creed-iv-black-flag-special-edition-za-4999-zl/comment-page-3/#comment-30943

    • bdr90

      Będzie w dniu premiery. Pisałem do Ubi w tej sprawie i taką otrzymałem odpowiedź:

      “Zarezerwowana przez Pana kopia gry w zamówieniu numer ********** nie uprawnia do korzystania z serwisu The Watch.

      Dostęp do systemu The Watch, oraz inne elementy dodatkowe są dostępne dla innych edycji gry, nie pochodzących z promocji firmy Nvidia.

      Gra pojawi się na Pana koncie w aplikacji Uplay w dniu jej premiery, czyli 21/11/2013.

      Najmocniej przepraszamy za nieprawidłową informację w potwierdzeniu email.”

  • SirPL

    Właśnie dostałem swojego Assassin’s Creeda 🙂
    Dziękuję, Łowcy Gier, za informację o tej promocji!

    • Darqing

      Potwierdzam. Właśnie otrzymałem maila i gra ładnie ściąga się. 🙂 A wszystkim którym poszło “coś nie tak” z zamówieniem, polecam lepsze ogarnięcie PayPala i nie wydziwianie z radzieckim VPNem i proxy 😉

    • DarkSoul

      Ja póki co gry nie otrzymałem. Dziwne jest to że na programie uPlay mam gier 6, a na stronie jak sie zaloguje to mam 4… I dodatkowo nie ma wsrod nich AC4:/ Zamowilem go razem z WatchDogs, no nic poczekam jeszcze:(

    • DarkSoul

      Juz nie moge edytowac, ale wlasnie klucz otrzymalem:]

    • bdr90

      Ja również otrzymałem grę. Jednak co mnie zastanawia to nadal nie ściągnęli ode mnie żadnej kasy. Też tak macie?

    • tujek

      I ja mam kluczyk, zaoszczędziłem na dcl w przyszłości 🙂

    • Gordek

      U mnie również klucz się pojawił na mailu i żadnej kasy nie ściągnęli, tzn. miałem zablokowaną transakcję, ale potem wycofali ją. Mam nadzieję, że niedługo pobiorą kasę, bo chcę być fair w stosunku do Ubi.

    • IwaN_83

      Jest kluczyk. Dodatkowo (jeśli wierzyć napisom na Uplay) jest to wersja Deluxe, a nie Special Edition.

  • gniewek26

    Ja również otrzymałem Assassin’s Creeda, właśnie się instaluje dzięki za info o promocji. I życzę udanej zabawy osobom które zakupiły grę.

  • nicramk

    Ja też już mam dodanego Asasyna do biblioteki ale daję pobierz, wybieram folder instalacyjny i nie pobiera mi się wogóle?

  • nowy99

    Jak dostałem klucz do Assasina to mogę go wykorzystać na innym koncie (czy ten kod zadziała jedynie na tym koncie z którego kupiłem)?

    • gniewek26

      Jak ja aktywowałem swój klucz pisało że mam się upewnić że do tego konta chcę przypisać klucz więc według mnie można go aktywować na jakim kolwiek się chce koncie.

    • nowy99

      Super! Poprzednie konto zakładałem na szybko i miałem na nim słaby nick, na nowym mam lepszy więc tak go sobie aktywuje 🙂 Swoją drogą można już ściągać grę i grac? (mimo że premiera niby 21 listopada, nie zbanuja za za szybkie granie???)

  • littlehiob

    Kod otrzymałem – edycja delux chodzi po około 180 zeta

    • steceb

      Chyba coś ci się pomyliło. Ta wersja cyfrowa “chodzi” po ok. 90 zł 🙂
      Ta po 180 to Edycja Bukaniera na nośniku DVD z dodatkami DLC
      Nie? 🙂

  • nicramk

    Wszystko działa jak należy, pozdr.

  • rafal31

    dostałem wczoraj wszystko ok nawet pograłem chwilę

  • Ramirez

    Dostałem keya 🙂

  • komio

    Dzisiaj dostałem maila od UPlay:

    “Dziękujemy za zakup preordera na Uplay shop. Zauważyliśmy, że gra nie została automatycznie aktywowana na Uplay PC.

    Przepraszamy za kłopot I abyś mógł jeszcze mocniej cieszyć się grą Assassin’s Creed IV® Black Flag otrzymasz w zamian wersję Digital Uplay Deluxe Edition. ”

    😀 fuck yeah

    • IwaN_83

      Tak, to jest piękne 🙂 …
      Teraz za (lub mniej niż) 50 zł mamy wersję wartą 230 zł ->> http://shop.ubi.com/store/ubiemea/pl_PL/pd/ThemeID.8605700/productID.288585400
      Dodatkowo:
      “Pre-order “Assassin’s Creed® IV Black Flag™ Uplay Digital Deluxe Edition” on Uplay Shop and save 25% on the season pass !”
      Czyli season pass możemy nabyć za 45 zł :).
      http://shop.ubi.com/store/ubiemea/pl_PL/pd/ThemeID.8605700/productID.288585400

      Razem wychodzi 95 (lub 90) zł za “pełnego” (cyfrowego) AC IV w dniu premiery.
      Teoretycznie 195 (lub 200) zł w kieszeni.
      Ładnie.

    • Cyb.org

      Tyle, że nie mieliśmy preordera Deluxe. I Chyba trzeba by było je kupić jednocześnie, żeby zniżka była uznana.

    • zniżki na passa nie dostaliśmy ale w sklepie Ubi i tak jest po 59 pln 🙂

    • mało tego, przy zakupie działa kod 10thanks i pass wchodzi po 53,91 ma ktoś lepszy pomysł?

    • Cyb.org

      Z kodem (-20%) z ostatniej promocji na GMG wychodzi 50zł 🙂

  • steceb

    HM, miał to ktoś jeszcze? 🙂

    “Drogi Kliencie,

    Dziękujemy za zakup preordera na Uplay shop. Zauważyliśmy, że gra nie została automatycznie aktywowana na Uplay PC.

    Przepraszamy za kłopot I abyś mógł jeszcze mocniej cieszyć się grą Assassin’s Creed IV® Black Flag otrzymasz w zamian wersję Digital Uplay Deluxe Edition.”

    • steceb

      LOL, widzę kolega minutę wcześniej napisał powyżej 😀

    • nowy99

      na maila takie mile info przychodzi? ja nic nie dostałem.. 🙁

    • djsaint

      Ja również potwierdzam otrzymanie key’a i info o wersji deluxe 🙂

  • potwierdzam dali DELUX!

    • nowy99

      gdzie to info dali, na maila???

    • remeek

      nowy99 – tak, dali to w mailu kolejnym po wiadomosci z key-em. W moim przypadku – we wtorek wieczorem przyszedl key a w srode wieczorem wiadomosc o tym ze dostaje wersje delux. Zaskoczenia nie bylo bo juz dawno bylo po instalacji i grze 🙂

      Zastanawia mnie jak Ubisoft poradzi sobie z platnosciami bo np w moim przypadku ,gdy placilem karta, pieniadze zostaly zablokowane w dniu zakupu czyli 5 XI. Pieniadze “wisza” max 14dni a premiera sie przesunela z 14go na 21XI, wiec 19go rano kase bank odblokowal i cofnal na moje konto. Juz myslalem ze po grze a tu wieczorkiem mail z key-em. NA chwile obecna wychodzi ze Ubisoft zrobil mi prezent dajac gre warta duzo ponad 100zl nie za 45zl a w prezencie… Z tego co zdazylem przeczytac nie tylko u mnie to sie zdazylo…
      Hmm kolejny blad Ubisoftu?

    • nowy99

      remeek ja nie dostałem żadnego klucza na maila 🙁 mam tylko na swoim koncie w zamowieniach Assassina i klucz do niego, ale pisze ze jest to special edition

    • remeek

      Nowy99 ,u mnie wygladalo to dokladnie tak:
      mail 1:
      Szanowny ……………………………………..,
      Dziękujemy za złożenie zamówienia na stronie Ubisoft. Zamówiony przez Ciebie produkt jest już dostępny.

      ID zamówienia: …………………………
      ID produktu: ………………………..
      Nazwa produktu: Assassin’s Creed® IV Black Flag™ – Special Edition
      Data udostępnienia: 19 listopad 2013

      Cyfrowe prawa: xxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx

      Miejsca wykropkowane i z xxx zmienione z wiadomych wzgledow.
      Jak widac, informowali o Special Edition ale key byl do Delux.

      mail2:
      Drogi Kliencie,
      Dziękujemy za zakup preordera na Uplay shop. Zauważyliśmy, że gra nie została automatycznie aktywowana na Uplay PC.
      Przepraszamy za kłopot I abyś mógł jeszcze mocniej cieszyć się grą Assassin’s Creed IV® Black Flag otrzymasz w zamian wersję Digital Uplay Deluxe Edition.

      Jak sie domyslam kazdy kto dostal key w sposob jak u mnie a nie doszla mu gra automatycznie na Uplay dostal bonus w formie wersji delux. Jesli u kogos forma dostawy gry byla inna to i podstaw do “prezentu” pewnie nie bylo.

    • remeek

      Swoja droga wielki szacunek dla UBISOFTU za az przesadne dbanie o klienta a nie proby wykrecania sie i zrzucania problemow na gracza lub udawania ze problemu brak. Mam nadzieje ze i z platnoscia za gre sprawa sie wyjasni i fundusze splyna do nich. Sorki ale byloby zwyklym buractwem calkowite naciagniecie Ubi. Juz za samo podejscie nalezy im sie troszke szacunku.
      Chyba miekne na starosc bo zaczynam miec moralniaka ze oni tak do klienta a ja od nich gre za 45 zl…ehh 😉

    • bdr90

      @remeek u mnie też tak było, ale dzisiaj sprawdziłem i 45 zł mam zablokowane na koncie, więc pewnie je już ściągają 😉

    • remeek

      @nowy99 – tak teraz zajrzalem do swoich zamowien na koncie i tam tez widze wsadzili key-a do gry i napisali (tak jak u ciebie) ze to special edition.
      Wnioski? Najprawdopodobniej martwisz sie na zapas a po instalacji okaze sie ze to wersja delux:)

  • GimmyBreaker

    Każdy dostał Deluxe. Speciala nawet nie ma w ofercie na Ubi 😀

  • dzejdzej

    Kupiłem 2 kody i 1 mi się aktywował automatycznie. Też tak mieliście?

  • Cyb.org

    Jeśli to komuś potrzebne, to Ubi wypuściło aktualizację Companion App ze wsparciem dla mniejszych rozdzielczości/ekranów. Nareszcie można w rozsądny sposób korzystać z androidowej pomocy w łupieniu. 😉