X

«

»

10 złotych na zakupy w emag.pl (bez ceny minimalnej)!

Osoby które między 28-29 listopada zapiszą się do newslettera Emag.pl otrzymają kod rabatowy na 10 złotych, bez minimalnej kwoty zakupów!

Kod rabatowy zostanie wysłanie wysłany na maila w ciągu 72 godzin. Darmowa wysyłka obowiązuje na cały asortyment sklepu!

  • sergeron

    *na zakupy

  • Haczyk?

    • pewnie spam na poczcie

      • Pewnie wystarczy odsubskrybować po wszystkim

    • raczej nie ma tyle co juz przycebuliłem w tym sklepie to masakra dawali nie tak dawno dla zapisanych do newsletera klientów kupon 50zł rowniez bez kwoty minimalnej 😀 byly tez inne akcje ogolnie mega fajny sklep dodatkowo darmowa dostawa przez dlugi czas dziwne ze im to sie opłaca mozna zamowic produkt za 50 groszy a i tak przywiezie kurier DHL za pobraniem 😀

  • Oby tylko nie zrobili jak Paypal pare miesięcy temu.

  • można coś za to kupić?

    • 10 żarówek

      • żarówka za złotówkę? 😮

        • Michał Hackleberry

          żarnikowe mniej więcej tyle kosztują teraz

        • Gdzie? Chętnie zakupię paletę.

      • Chyba zużytych…

  • maly kot

    Darmowy żel pod prysznic zawsze spoko 😀

    • Jakub Nastała

      lub myszke tracera zawsze można opylić ją na rynku za 2 dychy

  • W sam raz, akurat mi sie popsuł kabel od ładowarki xdd

  • VanRoyal

    To możę teraz artykuł co można ciekawego za tą dyszke kupić 😀

  • aRo

    Spoko 🙂 I sobie przy okazji przypomniałem, że mam tam konto, a nawet coś kupowałem. Jak się ten sklep nazywał wcześniej? Agito?

    • Tomasz Kolek

      Agito

  • A wiesz co to jest newsletter?

  • dostał już ktoś? ;P

    • nie, jedynie spam 🙂

      • Akcja ruszyła wczoraj, gdzie pisało że kupony dochodzą w 48h, pewnie przyjdą parę minut po zakończeniu dzisiejszego dnia darmowej dostawy.

        • Pershing941

          Kod rabatowy zostanie wysłanie wysłany na maila w ciągu 72 godzin. Darmowa wysyłka obowiązuje na cały asortyment sklepu!

          info w newsie

        • no pomyliłem, nawet 72h, założe się że od wczoraj jeszcze nikt nie dostał.

        • Przecież darmowa dostawa w tym sklepie obowiązuje do końca roku, nie tylko dzisiaj.

        • Serio? Nigdzie nie widziałem takiego info, a nagłówek “dzień darmowej dostawy” trochę może zmylić.

    • Piastunka

      Czekam wciąż również 😛

      • Kamil Żukowski

        ściema, zarejestrowałem się i do dzisiaj nie dostałem żadnego rabatu…

        • jeszcze nie minęły 72h, poczekajmy. Oczywiście spam już spływa, dzisiaj druga tura:)

        • Kamil Żukowski

          ja w sieci afiliacyjnej Tradedoubler nie widziałem tej oferty… no chyba że ŁowcyGier mają jakieś specjalne promocje :]

        • Piastunka

          Właśnie dostałem kod. Wszedłem na maila, usunąłem spamy od nich, wylogowałem się… przyszedłem tutaj sprawdzić czy ktoś dostał… po czym sprawdziłem maila jeszcze raz i kod doszedł. Także sprawdźcie skrzynki 🙂

  • Co można wziąć za 10zł

    – Mysz Tracer Scorpion TRM-153 – 10zł
    – Podkładka pod mysz A4Tech XGame X7-200MP – 9zł
    – Podkładka dla graczy F1 250x210x1.5 mm czarna Nostromo – 10zł
    – Mikrofon Natec Giraffe czarny – 10zł
    – Dla zmotoryzowanych żaróweczki samochodowe, różne typy
    – Różne czytniki kart, huby USB, lampki led usb
    – Kabelki do telefonów
    – Karta pamięci micro sd 4GB
    – Budżetowe słuchawki douszne BLOW, E5, Hama
    – Etui na aparat kompaktowy

    • Wook

      – Duża podkładka dla graczy E1 920x460x3 mm czarna Nostromo z kodem 20 PLN

  • Dzięki za info, przygarnę sobie świąteczne foremki do ciastek 🙂

  • Mateusz Gałycz

    Kod zniżkowy otrzymałem trzeba czekać 72h.

    • Pershing941

      Mi przyszła już druga wiadomość od nich ale tylko promocje ;/

      • Mi tak samo

      • Mateusz Gałycz

        Kod jest ważny do końca roku także na spokojnie dostaniesz też miałem 2 wiadomości od nich a potem kod. 😉

  • tmk

    72h minęło i nic nie dostałem

    • Jakim cudem skoro promocja jest od 28?

      • Nie wiem, ale ja też nie dostałem. Newsletter dostaję, kodu nie.

        • u mnie też tylko spam, kodu brak.

      • Pershing941

        Też nie dostałem… 3 wiadomości w żadnej kodu… brawo agito

        • Kamil Żukowski

          Warte zauważenia, że na eMag (dawniej Agito) przy rejestracji nie było żadnej mowy o bonie na 10 zł, także to nie wina wspomnianej firmy tylko osoby, która wstawiła post o tej promocji. Pytanie czy promocja faktycznie istniała… Śmię wątpić, a te 72 godz. było po to, żeby ktoś wziął kasę od sieci afiliacyjnej Tradedoubler, za tych którzy się zapisali i nie wypisali w ciągu 3 dni. W przypadku gdyby ktoś wypisał się wcześniej kasa dla tego, który pozyskuje osoby do newslettera przepada. Brawo dla tego, który wszystkich zrobił w bambuko…

        • Pershing941

          W sumie racja, chociaż napisałem do nich na fb i chcieli żebym podał im maila na który dostaje newsletter więc może podeślą.

        • newsletter był na stronie emag, a nie u jakiegoś pośrednika pod adresem emag(.)pl/newsletter. Klikałem bezpośrednio z tego linku i może tu jest problem.

  • Pershing941

    lipa straszna, w komentarzach widzę że tylko 1 osoba z czego nawet nie wiadomo czy mówi prawdę…

    • Ściema można było się domyślić.

  • Jeśli ktoś dostał: Jak wygląda ten mail? ;-;

    • Ściema można było się domyślić i tak ten news przeszedł jakoś tak bez echa.

  • ja dostałem :d

  • A jednak nie ściema, super 😉

  • Też właśnie dostałem 🙂

  • Jaki jest tytuł tego maila?

    • “Witamy w eMAG! Odbierz swoje 10 zł na zakupy!”

  • StealthyThief

    Otrzymał ktoś kod, jeśli przed promocją był zapisany do newslettera, ale anulował subskrypcję w czasie promocji i zapisał się jeszcze raz?

    • StealthyThief

      Dostałem dzisiaj o 18:41.

  • Karol

    Doszedł mi, ale koledze już nie. Dziwne.

  • Dostałam i ja i mąż, ale przy próbie wykorzystania kodu pojawia się informacja “Niepoprawna seria karty podarunkowej.”

    • Karol

      Unieważnili wszystkie kody przed chwilą

  • mnb123456

    Dostałem swój kod przed chwilą, wygląda na to że zamówienie przeszło 😛

  • Karol

    Ok, jednak nie. Wbiłem na drugie konto, i zamówienie przeszło.

  • Ja jeszcze czekam. Mam nadzieję że dostanę.

    • cedrik17

      U mnie minęło 72h na 100%, kodu nie dostałem, tylko spam codziennie.

      • Kamil Żukowski

        Ja i moja żona tak samo…

    • Mam tak samo jak ty

      • Jeśli minęły 72h i nie dostało się kodu to trzeba do nich napisać na facebooku i wtedy przyślą. Ja właśnie dostałem.

  • !!!!_Karta przedawniona
    A maila dostałem 3 minuty temu. O co chodzi ?

    • Mam dosłownie to samo.

      • Piastunka

        Dostałem kod, ale “Karta przedawniona”, serio?

        • emag dał plamę, karty z pierwszego rzutu działały bez zastrzeżeń, te dzisiejsze niestety są jakieś felerne – celowo?

        • Piastunka

          W końcu za 10 razem zadziałało, widocznie aktywują te kody z opóźnieniem 🙂

    • Napisałem do nich wiadomość na fejsbuku:
      http://screenshot.sh/oBKuQFP2yWvXm

      • Kamil Żukowski

        Dostałem, ale minęło sporo ponad 72 godz.

        • DavidM

          Ale jak coś to spiski, pic na wodę i oferty tradedoubler, co nie? xD Niektórzy w ogóle nie mają jednak cierpliwości…

  • Pershing941

    Napisałem do nich i po 2 dniach przysłali kod na maila, wystarczy napisać na fb na stronie emag polska w prywatnej wiadomości co i jak.

  • uwaga sa juz kody
    co mozna za nie kupic?

  • kgzb

    Nie dość, że trzeba było czekać dwa razy dłużej, to jeszcze wyskakuje komunikat “Niepoprawna seria karty podarunkowej.”