X

«

»

Wiosenna wyprzedaż Uplay – TWD2 za niecałe 15 złotych!

W promocji znajdziecie m.in.

Thunder Wolves – 4,97 zł
Sine Mora – 4,97 zł
How To Survive – 13,72 zł
The Walking Dead: Season 2 – 14,97 zł (klucz Telltale)
Rise of Venice – 27,47 zł
THE DARK EYE – DEMONICON – 29,97 zł
DARK – 27,25 zł
Omerta City of Gangsters – 27,25 zł
The Banner Saga – 40,13 zł
Might & Magic® X – Legacy – 47,94
Might & Magic® X – Legacy Deluxe Edition – 59,94
Assassin’s Creed IV: Black Flag Season Pass – 35,94 + wszystkie DLC taniej o 50%
Assassin’s Creed III Special Edition – 35,94
Wargame Red Dragon – 39,99
Assassin’s Creed® Freedom Cry – Gra samodzielna – 35,94
Goodbye Deponia – 24,99 zł

  • Kondiq

    i teraz pytanie – kupować TWD2 na Uplay czy czekać na promocję na Steamie żeby dodać do kolekcji 😛

    • Ale TWD Season 2 nie jest na Uplay – na Reddicie też ludzie piszą że to zewnętrzny Telltale DRM i Uplay służy tylko do pierwszego pobrania, tak jak dawniej downloader Digital River.
      Na plus – taka wersja rozpoznaje savy z Season One i 400 Days na steamie, ale i tak poczekam by mieć calość w jednym miejscu na Steam.

      P.S.
      W Ubi przecenione jest sporo więcej tytułów – zarówno ich własnych jaki i wydawców wewnętrznych. Warto wpisać poszukiwany tytuł w wyszukiwarce na stronie Ubishopu i sprawdzić cenę, bo niektóre są bardzo dobre.

      • Kupiłem TWD S2 i czuję się oszukany. Nigdzie nie było napisane, że klucza nie będę mógł podpiąć pod Uplay (bądź Steama w co i tak wątpiłem). Wiem, że 15zł to żaden wydatek za taką grę, ale kupując spodziewałem się czegoś innego. Czy jest możliwość wygenerowania klucza steam? Ewentualnie czy Ubisoft zwróci mi pieniądze w zamian za niewykorzystany klucz. Miał ktoś już taki problem?

        • Przecież jest napisane, że otrzymujesz klucz do pobrania gry ze strony producenta. Nie istnieje możliwość wygenerowania klucza Steam i najprawdopodobniej Ubi nie zwróci Ci pieniędzy.

        • Tutaj jest napisane, ale gdzie na stronie sklepu jest tak napisane? Mamu to wywnioskować po “KEY FEATURES”, bo żadnego konkretnego napisu nie widzę. A gra ma takie same oznaczenie jak każda inna “PC Download”.

        • Niestety sklep Ubi w kwestii informacyjnej leży i kwiczy.

        • A masz gdzieś wprost napisane, że można będzie ten klucz użyć na Steamie/Uplay? Nie? No to nie ma podstaw do żadnego zwracania pieniędzy ani niczego, bo nikt nie gwarantował, że będzie można tak tego klucza użyć. Taka cena za taką grę to jest bardzo duża promocja, ale jak widać Polaczkom nic nie pasuje.

        • Dokładnie, w dodatku The Wolf Among Us na Steama jest w zasadzie oferowany tylko przez sklep Valve. Pewnie są jakieś wyjątki, ale wszystkie największe sklepy oferują DRM-free.

        • Owszem, ale w tych sklepach jest to napisane, a na Ustore nie było. Spodziewałem się więc wersji na Uplay, której jak się okazuje nawet nie ma.

        • To nie do końca prawda, bo Ubistore nie podaje dosłownie żadnych informacji o sposobie aktywacji, nawet własnych tytułów, a nie każda ich gra przecież podpina się pod Uplay. Więc reguły nie ma, przy Falloucie 3 GOTY też nic nie napisali, a przecież aktywuje się na Steamie.

        • Widzę, że mamy tu największego wśród polaczków, ale i tak, odpowiem ci. Uplay nie poinformował o rodzaju DRM gry, a chyba logiczne jest, że jeśli nie ma “OTHER-DRM” na stronie gry to podpina się pod platformę serwisu na którym kupujesz. Kupując książkę w księgarni oczekujesz wersji papierowej, jakbyś się czuł gdybyś nie wiedział o tym, że książka miała w środku klucz do pobrania wersji cyfrowej i 300 stron notatek? Ja czułbym się oszukany. Jak pisałem 15zł to bezcen za taką grę, ale wolałbym zapłacić o wiele więcej za wersję, która mnie interesuje.

        • Beznadziejny przykład z książką, bo możesz do książki zajrzeć w księgarni i dobrze widzisz, jaka jest zawartość ;). Chodzi mi tylko o to, że ludzie czepiają się, że “nigdzie nie było napisane, że nie będę mógł podpiąć klucza”. Ale prawda jest taka, że nigdzie nie było napisane, że ten klucz będzie można podpiąć, tym bardziej, że strona nie jest zobowiązana do gwarantowania takiej możliwości podczas sprzedaży gier.

        • Kordas

          Czemu czujesz się oszukany? Kupowałeś cyfrową grę, dostałeś klucz do pobrania cyfrowej gry. Masz grę, za którą zapłaciłeś więc nie widzę problemu. Ja też mam TWD:S2 na stronie Telltale i nie mam żadnych problemów.

        • Gdy kupowałem inne gry w wersji cyfrowej na Ustore również nie było nadpisane, że podepnie się pod Uplay, a wszystkie się podpinały. Znajdź choć jedną grę do kupienia na Steamie, która nie podpina się pod Steama… No właśnie

      • Kondiq

        kupiłem, 15zł za drugi sezon to nie pieniądze a cena klucza na steam spadnie pewnie dopiero po wydaniu wszystkich odcinków. Mój numer 1 na liście życzeń i nie będę musiał dłużej czekać. Brak możliwości podpięcia pod Uplay to raczej zaleta – jeden z bardziej denerwujących systemów DRM. Aktualizacje nawet kilka razy w tygodniu 😛

        • Karol Niecik

          Kładę **** na drm-a, za dobra gra żeby się takimi szczegółami przejmować a 15 zł to nie fortuna 🙂

  • Nie dziękuję za pomoc Kethowi. Należała mi się.

    • Weź, musiałem Diablo przerwać na chwilę.

  • Żeby to się przynajmniej pod Uplay podpinało…

  • Dzioobasek

    na stronie nie pokazuje mi promo na Might & Magic® X – Legacy

    • Mensky

      Na ACIV Season Pass też nie ma promocji

    • Dzioobasek

      cos w kulki walą, teraz jest z ceną przekreśloną ale jak sie wrzuci do koszyka to normalna cena…

      • Mensky

        a jednak normalna cena na zewnątrz, a po dodaniu do koszyka jest właściwa promocyjna

  • Warto brać The Dark Eye-Demonicon? z tego co się orientuje, dotąd nie było taniej. Ktoś grał?

    • Grałem, polecam jeśli jesteś w stanie przetrwać ogólną, gothicopodobną sztywnotę w kwestii dialogów i cut-scenek, kiepską stronę techniczną oraz mało porywający, ale nie tragiczny system walki. Interesująca, wciągająca fabuła, dosyć kontrowersyjna tematyka i mroczny klimat (kazirodztwo, szczypta BDSM, masa zdrad i intryg) oraz spora (choć nieco iluzoryczna) swoboda przy podejmowaniu decyzji i prowadzeniu rozgrywki z powodzeniem rekompensują te słabości. Bawiłem się całkiem dobrze, ukończenie całości z większością zadań pobocznych zajęło mi 20h.

      • Dzięki Panowie za pomoc, klimat mi jak najbardziej pasuje, jednak na razie się wstrzymam i tak mam duży zapas gier do przejścia 🙂

    • Jesli od razu zagrasz by przejsc to mysle ze cena ok (z kuponem 10thanks 10% taniej). Gra ma ciekawa fabule i wciaga, mimo cienkiej grafiki.

  • Wargame Red Dragon jeszcze oficjalnej premiery nie miało a już spora promocja. Kupił ktos może i wiec czy gdzieś sie podpina?

    • Poprawili juz cene niestety.

  • Wie może ktoś czy How to Survive jest to klucz wersji steam ?

    • Zdaje się, że na uPlay w ogóle nie sprzedają kluczy Steam.

      • Sprzedają, tylko nie informują : P

        • No to mam dylemat :/ Kupić czy nie kupić oto jest pytanie na śniadanie :/

      • Sprzedają. Rzadko nawet (o ile to nie gra Ubisoftu) podpinają te gry pod Uplay.

      • Sprzedają. Walking Dead 400 Days i Fallout 3 GOTY kupione w Ubishopie były w postaci kluczy Steam. Ale informacja jaka to jest forma klucza w sklepie Ubi faktycznie właściwie nie istnieje przed zakupem.

  • Po wpisaniu kodu rabatowego: 10thanks mamy dodatkowo 10% taniej od ww. cen.
    Działa jesli ktos wczesniej z niego nie korzystal.

  • Na Steam TWD2 jest za 23 euro. Ciekawe, czy taka kasa, to marża platformy sprzedającej klucze czyli od producenta mega tanio, a gra dopiero drożeje, kiedy dostaje się w szpony np. Steam. Ależ oni muszą zarabiać potężną kasę.

    • A na stronie telltalegames jest za 25$. A może to ma wpływ na ustalenie ceny na steam?

    • Rumburak

      Niepromocyjna cena w polskim ubishopie – 60 zł. Niepromocyjna cena na steamie dla krajów WNP (np. Ukrainy) – 15 dolarów, czyli poniżej 50 zł. Nie doszukuj się sensacji tam gdzie ich nie ma, ceny we wszystkich sklepach ustala WYDAWCA GRY i ustala ją zwykle w zależności od regionu, tj. teoretycznie taniej dla biednych. Jedyny problem w tym, że my nie jesteśmy tak jak na podstawie średnich i minimalnych zarobków powinniśmy być klasyfikowani (czyli jako europejska biedota, której znacznie bliżej do Rosji czy Ukrainy, a nie Holandii).

    • Rumburak

      BTW, podobno marża steama to ok. 30%. Co jest moim zdaniem MEGA MAŁO, bo nie sztuką jest coś wyprodukować, ale sprzedać, najpopularniejsza platforma dystrybucji gier PC (nie mylić z DRM, steam DRMem był tylko na samym początku istnienia, teraz decyzja czy dana gra jest tylko przez steama dystrbuowana, czy przy okazji “chroniona przed kopiowaniem” to podobnie jak cena decyzja wydawcy, wiele tytułów, nawet poważnych gier AAA jak najbardziej działa bez uruchomionego czy nawet zainstalowanego klienta steam – choćby Far Cry 2 czy Alpha Protocol) mogłaby spokojnie żądać i 70% zysków ze sprzedaży dla siebie, choćby teraz – nie kupię TWD S2 za 15 zł z g….nymi instalatorkami poszczególnych sezonów i koniecznością aktywacji każdego z nich przez internet (z limitem aktywacji, a jakże, i bez możliwości ich wycofywania – kupiłem ToMI bezpośrednio od Telltale, drugi raz tego błędu nie zrobię), kupię na steamie jak tylko będzie za równowartość 30 zł.

      • Kordas

        Nie ma żadnego instalatora dla każdego epizodu dla TWD2. Mam na stronie Telltale i pobierasz ze strony jedynie pierwszy epizod, każdy kolejny gra pobiera Ci automatycznie.

      • Karol Niecik

        Gdy gra dobra drmem się nie liczy, tak steam jako program jest drm-em z jednorazową aktywacją i niemożliwością odsprzedania, czyli najgorszego typu. Wracam do grania w TWD2 🙂

  • Czy tylko ja mam normalną kasę za to bez żadnej promocji?

    • Po dodaniu do koszyka cena zmienia się na promocyjną.

  • ACIVBF SP właśnie się przecenił. Inne pewnie też.

  • To ci ciekawostka
    The Walking Dead: 400 Days

    Rabat: empty
    Normalna cena: 14,90PLN razem z podatkiem VAT
    Cena Promocyjna: 3,72PLN razem z podatkiem VAT

  • BlindObserver

    Dobrze, że wczoraj nie brałem TWD2, bo z pewnością bym żałował. Świetna cena.

  • Czy tylko u mnie TWD 2 jest za 59.90?

    • Pewnie to 15zł to był błąd i już poprawili.

  • Co za kretyn ze mnie. Zwlekałem, zwlekałem i cena TWD2 to teraz 59 zł wrrrr 🙁

    • Jak zwlekałeś, to i z graniem byś zwlekał. Jeszcze będą na to okazje, a i tak fajniej się gra, jak wszystkie odcinki już dostępne.

  • Szlak… Kupiłam dodatkowe postacie do multiplayera ACBF, pobrałam a mimo to ich tam nie ma :/ Kiedy wpisuję kod to wywala mi błąd, że kod jest już używany na innym koncie Uplay -.-‘

    • u mnie jest podobnie 🙁

      • Wie ktoś co z tym zrobić? Czekać czy pisać do Ubisoftu już teraz?

        • działa ! właśnie pobieram dodatki z season pass 🙂

        • A ja nadal nic nie mam 🙁 Jak to zrobiłeś? Ja pobrałam pakiet postaci Guild of Rouges czy jakoś tak ;P Niby mam napisane, że to posiadam jak jestem w profilu gry ale przycisk żeby pobrać w sklepie jest szary i nie mogę go kliknąć a obok normalnie jest cena :/

        • Wpisz kod w grze może

        • Wywala ten sam komunikat. “Klucz CD lub kod aktywacyjny jest używany na innym koncie Uplay. Skontaktuj się z pomocą techniczną Ubisoft, aby uzyskać więcej informacji”… Wpisywałam go już wszędzie i kopiując kod z poczty, i bezpośrednio z Uplay PC. Nie ma mowy że kod jest błędnie wpisywany.

        • Nie trzeba wpisywać tego kodu. Ja po prostu odpaliłem grę i dodatki automatycznie pobrały się

        • Mi wyskoczyło że jest do pobrania więc kliknęłam ok i na tym się skończyło. Pokazało, że wszystko poprawnie pobranie a mimo to nie mam żadnych dodatkowych postaci w grze. Odinstalowałabym i zainstalowała ponownie ale w sklepie przycisk pobierania mam niedostępny więc boję się że nie pobiorę tego po odinstalowaniu…

    • Już wszystko działa 😉 Weszłam w singla i dopiero wtedy po wejściu w multi postacie się pokazały.

  • Paweł Mieleń

    Ja tu czegoś nie rozumiem, jest news o promocji na Uplay, link przenosi do głównej strony 0 list promocyjnych ani niczego innego, jak sie znajdzie TWD2 to za ~60 zł ocb ?

    • Wygląda na to, że promocja jest już zdjęta. Szkoda, bo dopiero wróciłem do domu, a z pewnością bym się skusił.