X

«

»

Trzy nowe gry z uniwersum Star Wars na GOG.com

gogcom-logo-white

STAR WARS Republic Commando – €6,79
STAR WARS Jedi Knight: Dark Forces II – €4,09
STAR WARS Starfighter – €4,09

  • Drogo, jeśli przeliczać na złotówki:) no i drm free ale co dla jednych jest wadą, dla innych zaletą. Ja jakoś trzymam się tylko steam.. no chyba że na origin coś fajnego za darmo.

  • Jeszcze, przy poprzednim rzucie wspomniane – Star Wars Episode I: Racer, Star Wars Episode I: The Phantom Menace, Star Wars: Shadows of the Empire, do tego dodać dodatek do obecnego od dziś na GOG Star Wars Jedi Knight: Dark Froces II, czyli Star Wars Jedi Knight: Mysteries of the Sith oraz słabsze tytuł z uniwersum takie jak: Star Wars: Force Commander, czy Star Wars Episode I: Battle for Naboo i robi się zacna kolekcja. Szkoda, że nierealne są marzenia wskrzeszenia Galaxies;).

    • Karol Niecik

      Star Wars Jedi Knight: Mysteries of the Sith jest obecny razem z dwójką 🙂

      • a coś tak czułem, lecz zbyt leniwy byłem, aby poczytać goga:P. thx

  • Ooo Republic Commando, fajnie. Ciekawe tylko czy zrobili coś z problemem ustawienia bump mappingu na Viście i wzwyż. Może być z tym generalnie problem gdyż dotyczy to silnika Unreal. Ciekawi mnie czy GOG zrobiła odpowiedniego fixa, żeby można było ustawić bump mapping wyżej niż niski.

    • Hmm u mnie w opcjach pokazuje high (steam) acz nie kojarzę bym coś zmieniał gdzie indziej, no prócz zabiegów celem uzyskania 1920×1080 i odpowiedniego kąta. Chyba, że mimo pokazywania wysokich ustawień bump mappingu nadal są one niskie w rzeczywistości.

      • Chodzi o to, że przy ustawieniu bump mapping na medium lub high gra w momencie ładowanie wywala do pulpitu. Ma to miejsce na systemach Vista i powyżej. Tylko na niskich ustawieniach gra działa. Może steam to naprawił, nie wiem bo mam wydanie pudełkowe. Co do FOVu to jest na to sposób (wiem bo sam mam panoramiczny monitor), który działa, wystarczy poszukać.

        • Ja na 7 64bitowej cisnąłem w steamową wersje gry i nie odnotowałem problemów. Co do widescreena i poprawnego AS, to wsgf z pomocą przychodzi zawsze:). Ciekawe zajwisko z tym wywalaniem się. Może faktycznie Steam coś w swojej dystrybucji polepszył. Ciekawe co będą na forum GOGa pisać odnośnie ich edycji.

        • Może to tylko w przypadku pudełkowych wydań tak jest. Czytałem, że to generalnie problem silnika gry (któryś unreal). Może to też kwestia kart ATI? Nie wiem, w sumie to nie jest coś co uniemożliwia grę, więc można się bez tego obyć 😉 Fajnie, że GOG odświeża takie tytuły, zwłaszcza z uniwersum SW. Teraz tylko czekam na Racera.

  • kashubx

    Polecam dopisać się do akcji na gog by Shadows of the Empire było w kolejnej paczce. Zgadzam się, że to jedna z lepszych gier SW, a na pewno najbardziej niedoceniana powszechnie.