X

«

»

[Aktualizacja] Titanfall 2 za 106,12 zł na Originie

Aktualizacja: Ceny z kodem rabatowym TITAN20:

Titanfall 2 – 106,12 zł
Titanfall 2 Edycja Deluxe – 143,46 zł

Promocja potrwa do 29 listopada, do godziny 19:00.

  • Na ruskiej stronie origina również jest -33%, więc teoretycznie można kupić jeszcze taniej, za 1330 Rub ~86zł. Wersja rosyjska zawiera język polski wg informacji na stronie.

    • beziko

      Nie brałem jeszcze z Origina w innych językach. Czy po zmianie jest szansa na bana czy cuś? Albo cofa zakup?
      50zł piechotą nie chodzi 😛

      • Jakie 50zl ? Przede wszystkim Origin Access nie daje na ten tytul znizki. Mysle ze za 4-5 miechow moze trafic do OA/EA

        • Tak szybko nie trafi, ponieważ oni chcą na tym tytule zarabiać przez długi czas. Wszystkie dodatki będą wychodzić przez długi czas i mają być wszystkie za darmo. Więc 4-5 miesięcy, to nawet nie licz.
          “Stale przypominamy, że ciągle budujemy markę Titanfalla i nie liczy się dla nas pierwszy dzień czy pierwszy tydzień sprzedaży gry. Chodzi tu raczej o długofalową sprzedaż. Mamy w planach wiele rzeczy, dzięki którym gracze przywiążą się do tej gry. Na przestrzeni następnych miesięcy udostępnimy w sporo darmowej zawartości tworząc wokół Titanfalla 2 społeczność zaangażowanych graczy i tworząc z niego długofalową markę. Bo każdy kto w niego zagrał po prostu go uwielbia.”

    • Adrian Nowakowski

      a ktoś mi podpowie sposób by to zakupić na ruskim originie?czy jak?

      • Grz3siek

        Kupiłem przez ruski Origin za 72 zł. Przez Hola vpn

        • Również kupiłem za 72 zł 🙂

        • bms

          I jak, wszystko ok? Żeby nie okazało się, że da się grać tylko na ruskich serwerach :d

        • Wszystko OK

        • bms

          Próbowałem, ale po płatności kartą przechodzi na pustą stronę i nic się nie ładuje ;/

        • Grz3siek

          Ja płaciłem PayPalem

        • Jeżeli logowaliście się na PayPalu przed zmianą IP na rosyjski to macie blokade 24h. Musicie odczekać i zalogowac się od razu po zmianie IP.

        • beziko

          Mogę prosić żebyś opisał krok po kroku jak to zrobić?
          Czy próbuję kartą, czy PayPalem, za każdym razem wyskakuje mi błąd na originie przy kończeniu płatności :/ Próbuję przez hola vpn

        • bms

          Ja mam to samo. Nie udało mi się kupić.

        • Seyonne

          Kurde, jak Ty to zrobiłeś? Bo mi dalej się nie udaje 😀

        • beziko

          Włącz Hola VPN na ruskich, wejdź na stronkę z titanfallem (możesz ustawić język na PL na dole dla ułatwienia). Jak wyskakują Ci ceny po rusku to kupuj. Wybierz płatność, wpisz kod promocyjny i przejdź do płacenia. Jak już przejdziesz do strony PP wyłącz całkiem VPN klikając na ten guziczek powera przy nim i dokończ dane płatności. Po zatwierdzeniu powinien wrócić do origina i wyskoczyć info za zakończony zakup.
          Ogólnie to musiałem kilka razy próbować. Jak nie ruszy spróbuj z zapisanymi danymi płatności, jak będziesz przechodzić do płacenia to automatycznie wybiera Ci twoje konto PP, ale tak czy siak musisz wpisywać dane logowania więc nic się nie stanie. Zauważyłem też, że na Chromium zmodyfikowanym przez Hola VPN jak instalujesz osobno, nie jako plugin do przeglądarki, kompletnie mu odbija więc odradzam. Ja to robiłem na Firefoxie.

        • Seyonne

          Właśnie też robię to na FF i to dokładnie jak opisujesz i za każdym razem wyskakuje błąd. No nic. Spróbuje jeszcze później. Dzieki 🙂

        • Masz pewnie blokade na PayPalu bo zalogowałeś się za pierwszym razem na polskim/rosyjskim IP a teraz próbujesz z tego drugiego. Najlepiej odczekać 24h.

        • Seyonne

          A nie powinien mi czasem przyjść w takim wypadku mail jakiś, że się logowano dziwnego IP, lub wyskoczyć jakiś komunikat?

        • Nic nie przychodzi.

        • Seyonne

          Czyli w takim razie, to musi być problemem. dzięki!

        • Andriuu

          Dzięki Tobie wsumie ogarnąłem temat 🙂 Zakupiona wersja DELUXE za 109 zł 🙂 dzięki wielkie ! 🙂

        • Paweł

          A ile wychodzi za bf1 i czy to na pewno bezpieczne ? 😛

        • Seyonne

          za BF1 chłopaki mówią, że koło 80zł. A czy bezpieczne? Nie wiem. 3 dni temu kupiłem TF2 i jeszcze nie usunęli 😀

        • umnie biała strona, kolego a bank jaki masz? moze tu tkwi problem?

        • Jacek G

          A mi konczy zakup bialym ekranem – juz po podaniu nr karty, albo wyskakuje komunikat z paypal, ze nie moge kupic na tej stronie….;. jakies sugestie?

        • Dzięki, też kupione za 72zł. Faktycznie trzeba wyłączyć Hola jak przejdzie do PP.

  • Gierka naprawdę fajna, chyba jeden z najlepszych singli ostatnich czasów. Do tego optymalizacja naprawdę super, przeciwieństwie do ostatnich innych głośnych gier AAA. Z tego co wiem EA najpierw robi gry na PC , później robi optymalizacje na konsole. Naprwdę widać, to jak i w BF1 jak i w Titanfal 2. Do tego wszystkie dodatki do gry, mają wydawać za darmo. Teraz to naprawdę, ewenement w tej branży. Brak Seasson Pass. W multi jeszcze nie grałem, ale z tego co czytam, t z trójki BF1, COD IW to Titanfal2 najlepszy. Polecam.

  • Daliby lepiej jakie promo na PvZ Garden Warfare 2 😛

    • Przeciez to jest w origin/ea access

      • Dzięki za info, ale to nie dla mnie, wolę mieć grę na stałe w bibliotece 😉

        • Tą ją kup, ale problemy…

        • Dziękuję za poradę, pozdrawiam!

        • Nie do końca takie na stałe, bo jakby nie patrzeć czy to gry na Steam czy Origin wciąż nie należą do Ciebie, mimo, że je zakupiłeś.

  • Wczoraj ukończyłem singla. Kilka godzin świetnie spędzonych. Nie ma tu typowej sieczki jak w CoD, że się idzie do przodu i pruje w boty z karabinka. Mamy tu różnorodną rozgrywkę, od elementów skradankowych, po typowo platformówkowe. Fabuła sama w sobie może nie jest jakaś wybitna, ale jest na prawdę fajnie poprowadzona. Rozmowy BT z pilotem Cooperem czasem są typowo komediowe, można się przy nich uśmiechnąć kilka razy. W multi przyjemnie się spędza czas, poziomy dość szybko się wbija, jest sporo rzeczy do odblokowania, no i wspomniana darmowa zawartość, żadnych SP czy innych bzdetów, to jest kolejny, wielki plus tej gry.

  • Kupione, zobaczymy czy warto było kupić zamiast BF1 🙂

    • Warto, mam BF1 jak i Titanfall 2. Titanfall jest lepsza i ciekawsza grą.

    • Llewelyn_MT

      Lepiej mieć rower czy rolki? Zależy co chcesz robić. To są zupełnie różne gry.

      • No nie do końca zupełnie inne gry bo opierają się na tym samym, i nawet jeśli mają dużo różnicy to można ocenić która jest lepszą lepszym fps-em, nawet jeśli to zależy od preferencji to przecież i nich pisałem ponieważ w bf1 grałem w Origin Access 🙂

        • Llewelyn_MT

          No różnic mają na tyle dużo, że trudno szukać podobieństw. 😉 Obie gry są sieciowymi strzelankami FPS, ale mają dramatycznie różny setting, liczbę graczy, tryby gry, mechanikę rozgrywki. Mogę tylko porównywać BF1 do pierwszego Titanfalla, więc mogę powiedzieć, że podobne jest tempo rozgrywki. Poza tym słyszałem same dobre rzeczy o dwójce, więc jeśli grałeś w jedynkę (jest w Origin Access) to powinna Ci się spodobać. Gra jest bardzo podobna, lecz wieksza i lepsza.

  • DZIEKI!!!

  • Przez stronę USA jest drożej, ale za to są wszystkie języki do wyboru, w tym angielski.

    • Rafał D.

      jak kupić przez stronę USA? Czy wymagany jest VPN?

    • Martin2603

      Po co USA, wystarczy meksyk czy korea, na meksykańskim jest najtaniej zawsze.

      • Takie same ceny na mex. Kiedyś rzeczywiście było mniej.

    • Ile ci wyszlo dokladnie? Czy VPN musi byc caly czas wlaczony, nawet podczas podawania danych karty?

      • Nie kupowałem nic. Wcześniejsze doświadczenie, więc podałem. VPN musi być non-stop.

        • Kamil950

          To ja już bym chyba wolał przez stronę typu cdkeys .com (jakby co to warto sprawdzić inne waluty niż PLN, bo może być taniej oraz wziąć kod rabatowy z ich Facebooka), gdzie to być może jest po prostu kod z pudełka (chyba często ze skanem czy zdjęciem tego kodu), ale nie trzeba raczej korzystać z VPN (czy to nie jest jakieś złamanie regulaminu i czy nie grozi za to jakaś blokada gry etc.???).

        • Nie na origin. Ja tak kilka gier wziąłem i jest OK. Nic się korpo nie stanie, jak kilku oszczędnych inaczej drożej grę weźmie z ich własnego sklepu, ale przez USA ip.

    • I co? Dubbing w tej grze akurat nie jest zły a jak babka w pewnym momencie powiedziała, że przegrywamy i mamy wziąć się do roboty to przez chwilę myślałem, że to ktoś na TS powiedział.

  • Przygarnięte. Dziękuję ślicznie 😉

  • Dawid Bętkowski

    Jak wpisać kod?

    • fix’d

      Po wybraniu formy płatności po lewej stronie jest “Wprowadź kod promocyjny”

      • Dawid Bętkowski

        ok dzieki 😉

  • Z kodem TITAN20 na rosyjskim Originie wychodzi lekko ponad 72 zł. Naprawdę warto!

  • Tomasz Sawka

    Generalnie chętnie bym kupił, ale że brak języka angielskiego to odpuszczę.

    • Polski wcale nie jest zły, tym bardziej ze większość czasu będziesz grać w multi gdzie w ogóle spada to na dalszy plan.

      • Seyonne

        Siemka 😉 Jak tam z ilością graczy w multi, dużo ludu gra? Bo ciągle się waham, a nie chcę ładować tyle kasy w martwą grę 🙂

        • Sam kupilem, ale ja zwroce. Gra duzo osob, ale ni cholery nie idzie mi w multi, za wysoki prog wejscia jak dla mnie. Dobrze mi sie gra w Battlefieldy, CoDy, Battefronta czy Warface, ale tutaj pierwszy meczyk i padlem 16 razy nikogo nie zabijajac. Zanim wcisne PPM zeby przyblizyc juz nie zylem. Wszyscy lataja w cloakach maskujacych, skacza nad glowami, slowem: cuda-niewidy. Pogralem jeszcze troche i stwierdzilem, ze taki multi jest nie dla mnie, ale jak lubisz bardzo dynamiczny multi ze strzelaniem we wszystkie mozliwe kierunki, to kupuj.

        • No powiem Ci że no nie ma za dużo ale nie trzeba jakoś super długo czekać aż znajdzie mecz, ja gram w sumie ciągle na trybie bez tytanów i tak z pól minuty do minuty znajduje, według mnie za taką cenę warto, single też bardzo fajny

        • Seyonne

          Udało się kupić, widzimy się na polu bitwy 🙂

        • Jeśli chcesz to można by pograć razem 🙂

        • Seyonne

          ^^ To się ustawimy na weekend może jak będziesz miał czas, bo na razie mam trochę oddań projektów na studiach i ten tydzień to tak wbijam tylko na max 1-2 rundki i z powrotem do liczenia 🙂

      • bms

        Nieprawda. Ja kupiłem polsko-ruską wersję, ale język polski to tragedia, zupełnie zabija klimat w singlu i w multi, aktorzy głosowi z łapanki. Zrobiłem refund i dołożyłem kilkadziesiąt złotych, żeby mieć język angielski.
        Polski dubbing jest żałosny.

  • Llewelyn_MT

    Najbardziej debilny pomysł w historii. Ciekawe jak te wszystkie łamagi na rolkach mają jeździć po ścieżkach rowerowych na pasach ruchu w miastach i przyjeżdżać przez tory tramwajowe. Jeden durny poseł, który nie ma pojęcia o organizacji ruchu drogowego nic w tej sprawie nie zmieni.

    • A co boisz się, że święte krowy (rowerzyści) będą zagrożone? To jakie teraz ma przywileje rowerzysta to jest dopiero kpina z organizacji ruchu drogowego.

      • Llewelyn_MT

        Nie, boję się, że jadąc ścieżką rowerową z dozwoloną prędkością 30 km/h (a mógłbym jechać i 50,gdybym miał kolarkę) wskoczy mi na drogę pięciolatek na wrotkach. Obecnie odpowiedzialność za taki wypadek ponoszą opiekunowie-debile. Jeśli przepisy się zmienią będę się musiał tłumaczyć co robiłem z rowerem na drodze dla rowerów. Co gorsza, w świetle przepisów nie wolno na rowerze jechać po ulicy gdy jest ścieżka rowerowa, nawet jeśli są na niej wyłącznie rolkarze i matki z wózkami.

        Z tego między innymi powodu nigdzie na świecie nie ma ogólnego pozwolenia na wejście na drogi rowerowe jest tylko dla pojazdów rowerowych. Jeśli się mylę, popraw mnie.

  • jak zrobić aby cenę mieć w rub, nie dolarach na Origin Ru przez hola :/