X

«

»

Promocja na Flashback, Serious Sam HD i Hotline Miami

cdp

W ramach promocji w cdp.pl po obniżonej cenie możecie nabyć:

Flashback – 4,99 zł – Uplay
Serious Sam HD The First Encounter – 4,99 zł – Steam
Hotline Miami – 9,99 zł – Steam

  • Nie wiem czy to jakaś ukryta promocja, ale klucz od Serious Sam HD First Encounter aktywował mi na Steramie także SS HD Second Encounter.

    • ggoral1

      Potwierdzam. Po aktywacji produktu na liście gier pojawiają się obie pozycje. Bardzo fajna promocja 🙂

    • Rumburak

      To nie żadna ukryta promocja, tylko efekt scalenia Serious Samów HD w jedną grę. Nie macie dwójki, tylko z poziomu launchera “dwójki” dostęp do kampanii pierwszego Serious Sama HD – na liście DLC widać to jako “Fusion DLC”. Pełna dwójka nazywa się “Second Edition Full Game” na tejże liście.

      • Niestety piszesz prawdę, sorki zatem za wprowadzenie w błąd.

      • Po aktywacji klucza na steam są obie części do pobrania z tym że 1ka jest pełna a 2ka to tylko demo i sie prosi o odblokowanie. Nie moge nic tam wybrać w kampanii poza demkami. Coś źle zrobiłem ? xD

        • Rumburak

          Może z jakiegoś powodu nie masz pobranego Fusion DLC – sprawdź czy jest włączony na liście DLC i “sprawdź spójność plików gry”. Powinieneś mieć w SSHDTSE aktywne misje z TFE (Egipt).

        • Nadal nic. TSE jest w wersji demo i tyle.

  • serge

    A wie ktoś może czy Flashback działa tez pod steam bo niektóre tytuły pomimo że uplay aktywują się tez na steamie a potem steam odpala uplay i tak jakby systemy nachodza na siebie. Mam wersję na gog (czy na boxoffstore nie pamiętam) Ale zależny mi na steamowej.

    Jak ktoś kupił byłbym wdzięczny za potwierdzenie czy na steam da się aktywować.

    • fuledo

      Kupiłem, sprawdziłem. Nie aktywuje się na Steam.

  • serge

    dzięki za info 🙂