X

«

»

Oferta dnia na Steamie – Aliens: Colonial Marines

steam

Aliens: Colonial Marines – 4.99€
Aliens: Colonial Marines Season Pass – 7.49€

Trwa również śródtygodniowa promocja na Strike Vector i Tiny and Big: Grandpa’s Leftovers.

  • Za tą cene odradzam……. przeszedlem całośc. Gra nie ma nic ciekawego do zaoferowania.

    • No mailem brac ale może kiedyś bo zaraz summer sale a kasy troche wydam 😀

    • Mi się nawet podobała 😀 na tych wszystkich modach wygląda bardzo ładnie i grało się nawet przyjemnie 🙂 dałem 16 zł i nie żałuję 😀

      • Ja na giermaszu dorwalem za 10zl w wersji limitowanej z kilkoma dlc. Gra jest spoko na coopa z kolega poniewaz wtedy staje sie o wiele ciekawsza. Poza tym nie jest tak zla jak o niej pisza.

        • Ja dałem 6zl i gralemz modem na grafikę. na coopa na bank zyskuje.

      • Kolo

        Mi też. Wciąż za mało jest gier pozwalających na przejście kampanii w coopie, a ta gra to oferuje (do 4 osób). Do tego fajne multi (choć dzisiaj pewnie już trochę martwe). Grafika taka sobie, no i klimatu to to nie ma zbytnio, ale za 5 euro które zapłaciłem to nie narzekam.

  • Forby

    Swego czasu było za 1.99$ na amazonie.

  • A mnie kusi ten Aliens… naprawdę to jest takie dno, że nie warto? Gorszy gameplay od Duke Nukem Forever 😉 ?

  • bylo niedawno za ok 3 funciaki na gamersgate