X

«

»

Oferta dnia na Steamie – Guns of Icarus Online

steamlogo

Guns of Icarus Online – 2.99€ (Collector’s Edition3.74€ – taniej w BeMine 11)
Guns of Icarus Classic – 1.12€

Oferty tygodniowe:

Aarklash: Legacy – 8.00€
Alpha Protocol – 3.75€
Avadon 2: The Corruption – 2.25€
Binary Domain – 3.75€
Cargo Commander – 1.99€
Day One : Garry’s Incident – 3.80€
Deponia – 2.49€
FlatOut – 1.74€ – Steam
FlatOut 2 – 2.49€
Flatout 3: Chaos & Destruction – 7.49€
FlatOut: Ultimate Carnage – 4.74€
Flatout Complete Pack – 9.99€
Frozen Hearth – 6.99€
Future Wars – 0.45€
Guns of Icarus Classic – 1.12€
Lucius – 4.75€
Post Mortem – 2.50€
Silent Storm Gold Edition – 2.50€
SteamWorld Dig – 4.49€
Still Life – 2.24€
Still Life 2 – 2.24€
STORM: Frontline Nation – 1.75€ 
Type:Rider – 3.49€
Urban Trial Freestyle – 3.49€

  • SS Collection instabuy 😀

  • Alpha Protocol? Bierę 😀

    • Czekaj…Amazon ma w ofercie, będzie Pricematch

      • Jest polska wersja na steamie?

        • Z tego co wiem nie ma, ale jest spolszeczenie

        • Spolszczenie nie będzie potrzebne, jest polska wersja, przynajmniej w wersji kupionej na steamie.

        • A to dobrze wiedzieć. Dzięki

        • Gdzie ten język polski?

        • Kupiony ze steama, jak sprawdzałem w właściwościach, to domyślnie ustawiło na polski.

        • Domyślnie się ustawia się taki język w jakim masz Steama.

        • Tu:

        • Jest.

        • A zwykła edycja INI nic nie daje? W Unreal Engine 3 można tym mykiem można łatwo odblokować dowolny język, jeśli oczywiście dany język jest w plikach gry.

    • O, korzystając z okazji – ktoś mi powie, jak w tej grze ogarnąć hackowanie (to z tymi zmieniającymi się literkami)? Bo trzy razy do tej gry podchodziłem, i odbijam się od tutoriala – nie daję rady shakować pierwszego komputera/kamery (nie pamiętam teraz). Niby rozumiem, że za pomocą klawiatury i myszy, ale po prostu nie ogarniam tego, zawsze kończy mi się czas i włącza się alarm.

      • Trzeba zrobić to po prostu bardzo szybko, najgorsze jest znalezienie w czasie danego ciągu znaków, jak czas się skończy to zmieniają one swoje położenie i trzeba szukać na nowo.

      • Placek

        masz dwie liczby: po lewej i po prawej (na górze, nad planszą z cyframi). Lewą liczbę przesuwasz po planszy strzałkami (albo wsadem, nie pamiętam), prawą myszką. Musisz je wpasować w plansze. Na planszy nie wszystkie cyfry się zmieniają,wśród tych zmieniających się, są te dwie liczby nieruchome. Lewą liczbą naprowadzasz na swoje miejsce strzałkami, zatwierdzasz spacją. Z prawą robisz to samo, tylko myszką i LPM. (myszką jest trochę kiepskie sterowanie, ale szybko idzie zajarzyć).

        Zatem: odpala się hackowanie – szukasz nieruchomych cyfr na planszy. Potem wsuwasz na to liczbę (ma być równo), zatwierdzasz, szukasz znowu, wpasowujesz, zatwierdzasz – koniec.

        • Dzięki, mniej-więcej próbowałem tak robić, ale chyba mam jakieś zwaloną zdolność rozpoznawania, bo kurczę, za cholerę nie mogłem znaleźć tych nieruchomych, analizowałem kratka po kratce i nigdy nie mogłem zajarzyć. Pewnie nie ma żadnych modów lub cheatów żeby pomijać te etapy? Bo fabuła mnie interesuje.

  • Alpha Protocol opłaca się ? 🙂

    • Gra jest (była? dawno nie grałem) pełna bugów, ale intryga potrafi nieźle wciągnąć, więc wydaje mi się, że warto.

      • Grałem ponad rok temu i żadnych bugów nie doświadczyłem, a sama gra jest bardzo przyjemna. Najbardziej przypadły mi do gustu dialogi, bo jest chyba tylko z 10 sekund na odpowiedź, więc trzeba się szybko zastanawiać, a nie rozkminiać nie wiadomo ile.

        • Poza tym każda z wrogich stron może być twoim sojusznikiem i na odwrót, fabuła i dialogi to najlepsze zalety tej gry.

  • Tak szybko obniżka na Avadon 2? o.O Biorę!

    Polecam też Silent Storm Gold, rewelacyjne gry taktyczny dla każdego.

    • Tak myślałem, ale coś mi niebezpiecznie bundlem pachnie…

      • Też się przez to wstrzymałem, co prawda gry od spiderweb jak na razie raz były razem w zbiorczym bundlu, może nie na wiosnę, ale później kto wie, może avadon 2 do jakiegoś bundla trafi, ale kto wie że mu się spodoba, ten i tak kupi.

        • Jeszcze nie ruszyłem pierwszego, więc mam czas.

  • Day One: Garry’s Incident ma na Steamie 0% pozytywnych recenzji (no i 100% negatywnych). Aż taki crap?

    • Jeśli patrzymy na ten sam produkt, to ta gra jednak ma pozytywne recenzje na steam.

      • A, sorry, nie wczytało mi do końca. Co nie znaczy, że gra ma miażdżącą przewagę recenzji negatywnych.

        • To niestety fakt, poza tym nie każda gra ma po 3-4 miesiącach taką promocję(co jest równoznaczne z tym, że normalnie się ta gra prawie w ogóle nie sprzedaje).

  • Warto Urban Trials kupic?

    • Powiedzialbym ze tak chocby patrzac na stara cene albo cene na allegro.

  • Niezła cena za Alphę Protocol, ale chyba jednak się wstrzymam, bo i tak nie zagram w najbliższym czasie.

    • Było kiedyś za 1$/€ na -90% na Steamie.

      • WOW, kiedy to było?

        • 21 września 2011 w Daily Dealu. Gra później chyba zmieniła dystrybutora i taka promocja się nie powtórzyła.

  • Jan Bo

    Brać Binary Domain! Najlepsza tego typu gra, lepsza od Gears of Wars, lepsza od SpecOps The Line. Zachwycającym się “głębokością” Bioshocka Infinite też polecam, zobaczcie jak wygląda naprawdę poważna fabuła w grze.

    • Byłbym w stanie przeskoczyć idiotyczne roboty, ale nie koszmarną akcelerację myszy i gówniany fov.

      • FoV można zmienić przecież…

        • A akcelerację? Bez tego dupa. Grać się nie da.

        • Jan Bo

          W 40 minut wyrobiłeś sobie opinię że jest niegrywalny. Jak każda gra ma swoje wady, ale grywalna jest na pewno, wiem bo sam przeszedłem całkiem niedawno. Nawet nie przeszedłem, a “połknąłem na raz”, bo gra wciąga jak żadna inna w tym gatunku, a np. do Red Faction Guerrilla podchodziłem 2 razy, i po 2 godzinach wywalałem krapiszcze z dysku, za bardzo wieje nudą, a to znacznie poważniejsza wada niż nawet poważne niedomagania techniczne.

        • 40 minut i wymęcznie 2 misji w demku wystarczyło. Niestety akceleracja myszy jest w grze obecna i jest nie do zniesienia.
          W tym przypadku starczyłaby 1 minuta.

          Binary Domain jest zajebiste – szalenie podoba mi się ten tytuł, ale gra została “położona” przez koszmarną akcelerację. Jeśli podstawowy mechanizm jest popsuty, to nic takiej gry nie uratuje. Męczyć się na padzie (choć nie po to mam PC)?, czy zlać ten tytuł – to jest dylemat.

          RFG skończyłem 2 razy, ale nie solo w tej grze jest daniem głównym. Multiplayer jest jednym z najlepszych jakie grałem.
          Mam ponad 400 godzin w RFG i ok. 80% to multi – obok CoD4MW to właśnie RFG rządzi w moim prywatnym rankingu jeśli chodzi o MP.

        • Mój poprzedni komentarz się trochę zdezaktualizował, ale nie będę go już edytował ;-). Twoja argumentacja jest sensowna, myślę jednak, że warto spróbować się “pomęczyć” – im dalej w las, tym robi się ciekawiej.

        • Wiesz, mi się w po prostu nie mieści w pale, jak można zbagatelizować tak istotne aspekty PC gamingu jak FOV, akceleracja, większe rozdzielczości, aspect ratio czy bindowanie klawiszy osobno pod każdą akcję – to podstawy (strzelanek) na PC, a jednak niektórzy developerzy nie zajmują się tym.
          Co na tym cierpi? Ano reputacja gry, która przez samych devów zbiera na grzbiet masowo na różnych portalach.
          Zobacz jak (relatywnie) niewiele potrzeba by zadowolić PCtowców – jednocześnie niewiele, ale i bardzo dużo.
          Borderlands był dla mnie niegrywalny dopóki nie odblokowałem FOV i usunąłem akcjelerację (dzieki pewnemu modderowi). Wtedy gra stała się przyjemna (i wpadło ponad 200h).

        • W 100% się z Tobą zgadzam. W każdej grze powinna być opcja wyłączenia akceleracji (tak jak np. w CS:GO). Mnie to boli pewnie trochę mniej niż Ciebie, bo w część strzelanek na pececie zacząłem grać na padzie (oczywiście w multi używam wyłącznie KB+M). Odkąd mam dwa x-owe gamepady, zacząłem traktować PC trochę jak konsolę. Kiedyś byłoby to dla mnie pewnie nie do pomyślenia, bo spędzałem dużo czasu m._in. przy UT i celowanie było dla mnie niezwykle istotne. Dziś też czasem lubię postrzelać z myszki, ale nie jest już to dla mnie jedyną słuszną drogą ;-).

      • Kurcze, może strzelało mi się relatywnie niekiepsko, bo grałem w tę grę na padzie ;-). Pamiętam naszą wymianę komentarzy przy okazji The Club, tak więc wiem, że FOV i akceleracja gryzonia to dla Ciebie bardzo istotne aspekty, ale tej grze warto dać szansę głównie ze względu na klimat (i fabularny – roboty myślące, że są ludźmi zawsze mnie w pewien sposób urzekają*; i wizualny – nie mam na myśli tekstur, tylko koncepcję). Roboty na wyższym poziomie trudności potrafią dokopać – w misji, gdzie pojawia się pierwszy raz możliwość użycia tarczy z okienkiem, byłem pod wrażeniem, że nie dały się ostrzeliwać z daleka – w pewnym momencie zaczęły szarżować, flankować… a ja nie miałem apteczki XD… Nie grałem jeszcze zbyt długo, by stwierdzić, czy SI jest dobre, czy nie, ale wydaje mi się, że czasem warto nie skreślać tytułu mimo jego irytujących aspektów. Gry są tym lepsze, im więcej jesteśmy im wstanie wybaczyć. Pozdro.

        • I dlatego mam zgryz, bo demko zostawiło pozytywne wrażenia. FOV choć relatywnie niski – bo max 80 stopni, to w tym przypadku starcza. 80 stopni w TPS jest ok. Akceleracja dla myszy to masakra. Chyba dam jednak szanse i spróbuję na padzie pyknąć.

    • Kolo

      Przeszedłem Infinite i Binary Domain po 2 razy i każdemu polecam Bioshocka 3 razy bardziej niż Domain (mimo iż ten ostatni nie jest zły).

  • Witajcie, jeżeli ktoś jest zainteresowany dostępem do zamkniętej bety Titanfall, to jestem w stanie sprzedać konto z tą grą za 20 złotych. Chętnych zapraszam na PW

    • Beta jest za darmo. Idź precz.

  • Piszcie do amazonu by zrobili pricematch.
    Na stronie produktu klikacie “tell us about a lower price?” I tam podajecie szczegóły.
    Ja już dałem info.

  • Ciekawe czy będzie jakiś SEGA Humble Bundle, bo ostatnio coś dużo wyprzedaży gier od tej firmy – na GMG, Steam i chyba nie tylko tam.

  • Co kto woli. Mi nie przeszkadza, że ludzie grają w FPSy na padzie, ale dla mnie to katorga :P. Nie widzę, też sensu zabierania innym frajdy z gry. Wątpię by FOV, czy akceleracja były aż tak trudne zaimplementowania/usunięcia.
    Liczę, że wraz z nowymi konsolami (bliższa architektura) i non stop krzyczącymi PCtowcamy developerzy usłyszą nas i podejdą do tematu poważniej.