X

«

»

Kolejne gry Lucasfilm/Disney w katalogu Gog.com!

gogcom-logo-white

STAR WARS: X-Wing vs. TIE Fighter – €8.49 – po raz pierwszy w cyfrowej dystrybucji
STAR WARS: X-Wing Alliance – €8.49 – po raz pierwszy w cyfrowej dystrybucji
STAR WARS: Galactic Battlegrounds Saga – €5.09 – po raz pierwszy w cyfrowej dystrybucji
Star Wars Battlefront II – €6.79
Star Wars: Dark Forces – €4.09
STAR WARS: Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords – €6.79

Taniej kupicie również:

The Secret of Monkey Island: Special Edition – 6.79€
STAR WARS: Knights of the Old Republic – 6.79€
Indiana Jones and the Fate of Atlantis – 4.09€

źródło: Gog.com

  • A nie czasem LucasArts? 😀

    • już nie

    • LucasArts już nie istnieje od momentu gdy G. Lucas przepisał wszystko na Disney. Pierwszą rzecz jaką zrobił nowy właściciel było oficjalne rozwiązanie studia i wywalenie pracowników na bruk. Dziękujemy Ci, Disney!

      • Nie przepisał tylko najzwyczajniej w świecie sprzedał.

      • Kamil Dziwota

        Przecież LucasArts już chyba od dłuższego czasu raczej nie robiło zbyt dobrych gier. Chyba, że chciałbyś sequel Kinect Star Wars z 2012 roku. 🙂 Chociaż tak w zasadzie LucasArts nie było deweloperem tej gry, a jakieś inne studio podobnie jak np. (pod)serii Lego Star Wars, gdzie deweloperem było studio Travells Tales. Chyba ostatnią grą w jakiej LucasArts był deweloperem, to Star Wars: The Force Unleashed II z 2010 roku.

        Poza tym po przejęciu przez Disney już niedługo normalnie do kupienia (cyfrowo) i zagrania będzie GRIM FANDANGO w zremasterowanej wersji i więcej innych gier od LucasArts, które normalnie często nie były już dostępne w sprzedaży (chyba, że dużo drożej i używane). Nie wiadomo czy gdyby nie Disney, to czy LucasArts albo LucasFilm by się na to zgodził.

  • Sebastian Szwed

    Ja mam nadzieję na Star Wars Episode I: Racer

  • Pierwszy raz w cyfrowej dystrybucji i od razu na gog, nie na steam? Czyżby gog w końcu zyskiwał na znaczeniu?

    • Nope, te gry to po prostu starocie, a i tak pojawią się na sztimie, prędzej czy później.

  • Ej, ostatnio nie działało XWA na Win7 i nowoczesnych kartach, czy coś się w tej kwestii zmieniło bo tak to chętnie bym wziął 😀

    • Przy 64 bitowych systemach trzeba było przerobić instalator narzędziami w sieci dostępnymi i opisanymi. Działać działa ta gra na nowych os i to bez problemu. W kwestii kart grafiki to od czasów GF3 były problemy z fontami, ale oficjalny fix to załatwia. Widescreeen Gaming Forum natomiast ładnie tłumaczy jak odpalić grę w 16:9 czy 16:10. Przerabiałem te tematy, bo w 2013 nabyłem pudełkowego XWA. Miodzio gra dla mnie na zawsze:). BTW pisałem już wcześniej to samo inaczej;), ale widać użycie z rozpędu nazwy polskiego sklepu netowego z grami podziałało jak link i moderacja nie przepuściła (+10 do czujności;)) lub czeka na zaakceptowanie(z góry sorki za powtórkę jakby co). Aż muszę sprawdzić, czy mój poprzedni sprzed paru dni wpis został zaaprobowany.

  • Skull3

    9 euro za 18 letnią grę, brawo gog -.-

    • Nie brawo GOG, tylko pazerne typy z Disneya. Kolejne wydłużanie okresu ochrony w prawie autorskim do absurdalnego poziomu nie bez powodu nieformalnie nazywane jest Mickey Mouse Bill…
      Oni nigdy nic nie sprzedają tanio i wyciskają forsę jak tylko się da.
      Aż się boję o nowe StarWars – pewnie zamordują uniwersum tak jak kompletnie skomercjalizowali Kubusia Puchatka i teraz mało które dziecko kojarzy oryginalne ryciny Milne’a, a wyłącznie grubasa w czerwonym kubraczku 🙁

  • Cieszy niezmiernie mnie to, jednak ceny za wysokie okazały się, hmm.

  • Kamil Dziwota

    Za 8,99 euro (bez żadnej promocji i nie wiem czy i kiedy w końcu będzie ponownie na to zniżka) jest na Steam zestaw LucasArts Adventure Pack z 4 grami: Indiana Jones and the Fate of Atlantis , Indiana Jones and the Last Crusade, LOOM, The Dig.

    isthereanydeal .com/#/search:LucasArts;/scroll:%23gamelist
    store.steampowered .com/sub/2102/

    Tylko trzeba pamiętać, żeby zainstalować do tych gier np. darmowy ScummVM (który jest już od razu w wersji w GoG np. Indiany Jonesa: FoA) z ustawioną emulacją Roland MT-32, bo bez niego (lub np. dobrze skonfigurowanego DosBoxa – jednak jest on trudniejszy w obsłudze, mniej intuicyjny i chyba łatwiej w nim zepsuć ustawienia, przez które może być jeszcze gorzej niż w dużo bardziej przyjaznym ScummVM) dźwięk, muzyka będzie odtwarzany przez Windows MIDI, co brzmi okropnie – youtube .com/watch?v=VaslP60o3do

    Jednak porównując wersję ze Steam z doinstalowanym przez użytkownika ScummVM oraz tę z GoG (z doinstalowanym już w pakiecie od GoG ScummVM), to jednak ta ze Steam jest chyba lepsza, bo nie ma skompresowanego pliku dźwiękowego MONSTER.SOU.

    ‘Steam vs. GOG version’ – steamcommunity .com/app/6010/discussions/0/613940477636045365/

  • A ja dziś ni z tego ni z owego odświeżałem temat widescreen’a w KOTORze II i właśnie zasysam ponownie steamowego, bo pojawiło się światełko nadziei na dostosowanie wyświetlania bez cofania wersji gry. A tu GOG wyskoczył z KOTOREM II. Ciekawe jak tam wygląda sprawa z WS w tej wersji (pewnie nie zaimplementowano), acz z execiem drmfree nie będzie problemem dla uniws, jak to jest w przypadku steamowej wersji tej gry.

  • Próbowałem ostatnio odpalić i mi nie wyszło. Doczytałem coś że trzeba
    by się cofnąć do sterowników Catalyst 13. coś tam by poszło. U mnie
    objawami były brakujące tekstury, napisy, elementy kokpitu. Kilka lat
    temu rypałem to i była świetna zabawa muzyka z SW i walenie X-wing’iem,
    wypas. Nie ukończyłem jednak, a ostatnio zobaczyłem coś takiego jak
    X-wing Alliance Upgrade i próbowałem znowu, ale bez efektów. Będę
    wdzięczny za pomoc.

    Może na kartach Radeon/AMD nie działa po prostu.

    • A widzisz zapomniałem, że ATi też istnieje (nieco Nvidia fanboystwo wychodzi ze mnie;p) i faktycznie tam jakieś dramaty się działy. Jedyne co mi na szybko przychodzi do głowy to (możliwe, że czytałeś) topic na stronie XWA Upgrade zatytułowany “Common graphic problems with XWA” i ew. korzystanie z softu XWA Hacker, acz nie sądzę by ten ostatni był pomocny wyjątkowo. A co do gry to pierwsza ma styczność była po premierze w 1999 r. Zazdrościłem wówczas kumplowi, że grał na PIII 500 MHz i Rivce TNT 1 16mb ramu, 128 MB pamięci operacyjnej. Jak to śmigało, nie było porównania do mego Voodoo 2 (8MB) i celerona 330 MHz na jakieś nędznej płycie PChips i 32 MB ramu:P. Ale co ciekawe gra jest zablokowana na 30 fpsach i nawet na mocnym sprzęcie po masie lat od premiery pamiętam jak schodziła do 14 fpsów przy bazie Azzameen