X

Muve.pl - oficjalny temat

Informacje z pierwszej ręki!

Moderator: Redaktorzy

Regulamin działu
1. W tym dziale nowe wątki tworzy tylko administracja forum
2. Przedstawiciele sklepów proszeni są o uprzedni kontakt z naszym serwisem celem weryfikacji i przyznania specjalnej rangi
3. Dział ten będzie rygorystycznie moderowany. Zakazuje się obrażania przedstawicieli oraz ich sklepów. Zakazuje się robienia czarnego PR. Wszelkie zapytania należy kierować w kulturalny sposób.
4. Forum nie służy do kontaktów z supportem. Jeżeli oczekujecie rozwiązania waszych problemów to skontaktujcie się bezpośrednio z działem pomocy w odpowiednim sklepie.

Re: Muve.pl - oficjalny temat

Postprzez muve.pl » 12 sty 2017, o 12:17

Thegrzyb napisał(a):Na bank będą płatne DLC i nie będzie season passa tak jak w Dragon Age: Inkwizycja. Wydaje mi się że EA z podnoszeniem cen znowu dostanie nagrodę "Złotej Kupy" w tym roku. Wracając do tematu, drogie Muve, EA zakomunikowało wam podniesienie cen w ostatniej chwili czy wiadome to było od dłuższego czasu?


Nigdy nie jest tak, że informacje o podwyżce przychodzą z wyprzedzeniem.
  • 0

muve.pl
Avatar użytkownika
Przedstawiciel
 
Posty: 1432
Dołączył(a): 9 kwi 2013
Reputacja: 5

Re: Muve.pl - oficjalny temat

Postprzez buck » 12 sty 2017, o 12:50

nigdy nie mow nigdy...

"Przepraszamy, ale wystąpił chwilowy problem z zamówieniem lub płatnością.
Co możesz zrobić?
...
Jeżeli problem się powtórzy prosimy skontaktuj się z nami a niezwłocznie zajmiemy się Twoim zgłoszeniem.
Formularz kontaktowy oraz potrzebne numery telefonów znajdziesz na tej stronie."

A na "tej" (https://muve.pl/zobacz-takze/kontakt) stronie...
"Przepraszamy,
poszukiwana strona nie została odnaleziona"
  • 0

buck
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 1557
Dołączył(a): 27 sty 2013
Reputacja: -1

Re: Muve.pl - oficjalny temat

Postprzez muve.pl » 12 sty 2017, o 15:54

buck napisał(a):nigdy nie mow nigdy...

"Przepraszamy, ale wystąpił chwilowy problem z zamówieniem lub płatnością.
Co możesz zrobić?
...
Jeżeli problem się powtórzy prosimy skontaktuj się z nami a niezwłocznie zajmiemy się Twoim zgłoszeniem.
Formularz kontaktowy oraz potrzebne numery telefonów znajdziesz na tej stronie."

A na "tej" (https://muve.pl/zobacz-takze/kontakt) stronie...
"Przepraszamy,
poszukiwana strona nie została odnaleziona"


Hm. Przekazuję dalej. :<
  • 0

muve.pl
Avatar użytkownika
Przedstawiciel
 
Posty: 1432
Dołączył(a): 9 kwi 2013
Reputacja: 5

Re: Muve.pl - oficjalny temat

Postprzez buck » 12 sty 2017, o 18:16

bye bye Masterpass promo...

"Transakcje z Alior Banku mogą się kończyć niepowodzeniem, problem jest po stronie banku.
Sugerujemy, by klient zapłacił kartą wydaną przez inny bank."
  • 0

buck
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 1557
Dołączył(a): 27 sty 2013
Reputacja: -1

Re: Muve.pl - oficjalny temat

Postprzez pb_ » 13 sty 2017, o 12:36

buck napisał(a):bye bye Masterpass promo...

"Transakcje z Alior Banku mogą się kończyć niepowodzeniem, problem jest po stronie banku.
Sugerujemy, by klient zapłacił kartą wydaną przez inny bank."


W końcu jakiś konkret, skąd masz to info? Support mnie zbył jedynie informacją że "90% przypadków podobnych problemów to brak aktywnej usługi płatności przez internet kartą. Proszę o sprawdzenie czy ma Pan aktywną taką usługę w swoim banku;)" - a po odpisaniu że płacę tą kartą bez problemu w dowolnych sklepach, w tym wielokrotnie w muve - od 10 dni nie doczekałem się już żadnej odpowiedzi... miałem wiszące zamówienie na ~100 zł, trudno się mówi.
  • 0

pb_
Avatar użytkownika
Łowca
 
Posty: 22
Dołączył(a): 22 paź 2016
Reputacja: 0
Płeć: Mężczyzna

Re: Muve.pl - oficjalny temat

Postprzez buck » 13 sty 2017, o 13:45

pb_ napisał(a):W końcu jakiś konkret, skąd masz to info?

"konkret" pochodzi z postepowania wyjasniajacego, jakie na moje zlecenie przeprowadzil BOK walleta Masterpass. Jest to odpowiedz z muve. Zapewne "gotowiec".
  • 0

buck
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 1557
Dołączył(a): 27 sty 2013
Reputacja: -1

Re: Muve.pl - oficjalny temat

Postprzez mariohyper » 14 sty 2017, o 17:35

Ja dziś zamawiając jedzenie przez masterpass wallet z karta przypiętą z aliora , otrzymałem komunikat że bank odmówił transakcji.
  • 0

Obrazek
mariohyper
Avatar użytkownika
Predator
 
Posty: 488
Dołączył(a): 23 gru 2012
Lokalizacja: Lca
Medale: 3
500 (1) 1000 (1) 2000 (1)
Reputacja: 7
Płeć: Mężczyzna

Re: Muve.pl - oficjalny temat

Postprzez buck » 14 sty 2017, o 17:37

alior wreszcie odpisał, że problem jest. Wyjaśniają go z MasterCard. Zapewne od dłuższego czasu...
Na chwilę obecną to nie bangla.
  • 0

buck
Avatar użytkownika
Wiedźmin
 
Posty: 1557
Dołączył(a): 27 sty 2013
Reputacja: -1

Poprzednia strona

Powrót do Kontakt z przedstawicielami branży

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości